Tulipa sellainen tilanne, että vaimo on työpaikallaan uudempien työntekijöiden joukossa - n. 30 ihmisen työyhteisö, miehiä ja naisia, miehet keskimäärin vanhempia 55-65 ikähaarukassa ja naiset 35-45 välillä pääosin.
Miltä se kulostaa, että tulossa on "työpaikan virkistysiltamat" ja sitä varten on varattu sauna/kautta juhlatila, kiva paikka terrasseineen ym.
Ohjeistus kutsussa on, että "uimapuvut mukaan kaikille, koska yksi sauna/pesutilat, sama miehille ja naisille. Saunajuomia ostettavissa oleskelutilan "baarista", tilaisuus alkaa 19.00 -
Siis mitä helvettiä? Näitä ukkeleita aivan varmasti viehättää ajatus, että työpaikan tytöt saadaan hieman rentoutumaan saunomisen lomassa ja etenkin, kun alkoholi mukana kuvioissa. Siinä työpaikan miehet pääsevät kivasti myös rentoutumaan oluen hörppimisen lomassa..
Siis vuonna 2022 tulee tällainen kutsu ja kuulemma käytävillä kulkee tieto, että hyvällä ei katsota, jos "virkistysillasta" jää pois ilman hyvää syytä. Jotenkin ahdistaa vaimon puolesta ja omasta puolesta myös. Onko tämä nyt ihan normaalia vai olenko itse jotenkin ahdasmielinen ja rajoittunut? Vaimon reaktio ainakin oli, että ällöä, kun tietää mitä limanuljaska/juntti-osastoa osa (ei kaikki) työpaikan miehistä edustaa "hauskoine vitseineen" ja alapäähuumori - juttuineen jo arkena työpaikallakin.
Nyt kun aihe puhututtaa politiikassa - paljon pahaa myös työelämässä
Anonyymi
1
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863287Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921879Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441571
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621433
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941355Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861247