Nyt kun aihe puhututtaa politiikassa - paljon pahaa myös työelämässä

Anonyymi

Tulipa sellainen tilanne, että vaimo on työpaikallaan uudempien työntekijöiden joukossa - n. 30 ihmisen työyhteisö, miehiä ja naisia, miehet keskimäärin vanhempia 55-65 ikähaarukassa ja naiset 35-45 välillä pääosin.

Miltä se kulostaa, että tulossa on "työpaikan virkistysiltamat" ja sitä varten on varattu sauna/kautta juhlatila, kiva paikka terrasseineen ym.

Ohjeistus kutsussa on, että "uimapuvut mukaan kaikille, koska yksi sauna/pesutilat, sama miehille ja naisille. Saunajuomia ostettavissa oleskelutilan "baarista", tilaisuus alkaa 19.00 -

Siis mitä helvettiä? Näitä ukkeleita aivan varmasti viehättää ajatus, että työpaikan tytöt saadaan hieman rentoutumaan saunomisen lomassa ja etenkin, kun alkoholi mukana kuvioissa. Siinä työpaikan miehet pääsevät kivasti myös rentoutumaan oluen hörppimisen lomassa..

Siis vuonna 2022 tulee tällainen kutsu ja kuulemma käytävillä kulkee tieto, että hyvällä ei katsota, jos "virkistysillasta" jää pois ilman hyvää syytä. Jotenkin ahdistaa vaimon puolesta ja omasta puolesta myös. Onko tämä nyt ihan normaalia vai olenko itse jotenkin ahdasmielinen ja rajoittunut? Vaimon reaktio ainakin oli, että ällöä, kun tietää mitä limanuljaska/juntti-osastoa osa (ei kaikki) työpaikan miehistä edustaa "hauskoine vitseineen" ja alapäähuumori - juttuineen jo arkena työpaikallakin.

1

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
        Ikävä
        72
        822
      2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
        Ikävä
        104
        688
      3. 35
        557
      4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
        Ikävä
        46
        550
      5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
        Ikävä
        40
        545
      6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
        Ikävä
        29
        542
      7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
        Ikävä
        31
        530
      8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
        Ikävä
        50
        510
      9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
        Ikävä
        34
        507
      10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
        Ikävä
        35
        444
      Aihe