SUUTUTTAA SE ETTÄ VANHEMPANI KOKO AIKA SAARNAAVAT MINULLE KÄYTÖKSESTÄ HEIDÄN SILMISSÄÄN EN OLE MITÄÄN
OLEN SURKEA
6
171
Vastaukset
- Anonyymi
Olet yhtä arvokas kuin muut. Oletko yli 18v. Vai alle?Jos asut kotona ja Hesan alue 18v. Tuo on syy jolla saat stadin vuokra kämpän itsellesi! Ei selvinyt suhtesi aviolitossa,ei asumis muostoas. Mutta kun on täysi ikäinen ei pitäisi asua kotona. Ikä erot tekee tepposen.Usko itseesi,muuta himasta pois.Paremat välit ajan satossa tulee kun asuu mualla usko pois.
- Anonyymi
yli 18v- silti mulle saarnataan käytöksestä
- Anonyymi
Jopa 50 v saa saarnoja tekemisistään. Tai tekemättä jättämisistään.
Ja mikäli aiot tehdä kuten kuvittelet vanhempien toivovan,jatkuvasti,huomaat ettei mikään riitä.
Irtaudu hyvä ihminen vanhemmista.
Aikuisuuden yksi tunnusmerkki on,että tekee itse oman elämänsä suhteen päätöksiä.
- sen suhteen missä asuu,millä ansaitsee toimeentulonsa.
- oman elämäntapansa suhteen,ja vastaa itse elämäntapaansa liittyvien asioiden seurauksista.
Tuossa taisi olla ihan tyhjentävästi aikuisuuden mittari.
- Anonyymi
Ikävä juttu, ehkä heillä on huoli sinusta
- Anonyymi
Toivovatko ehkä, että ottaisit vastuun omasta elämästä? Aina omat vanhemmat ainakin kuuluisi toivovan lapselleen sitä parasta mahdollista tulevaa. Lasten ongelmana tuntuu olevan se, että tutusta ja turvallisen tuntuisesti kodista on vaikea lähteä omille teilleen.
Opiskeletko vai oletko jo työelämässä. Jos vanhempien luona eläminen alkaa tasaamaan mieltä liikaa, silloin on hyvä alkaa miettimään vastuun ottoa omasta elämästä ja etäisyyden ottoa vanhempiinsa. Muutokset on aina aluksi vaikeita toteuttaa, mutta lopuksi yleensä aina hyväksi itselle.
Hyvät vanhemmat ymmärtävät tämän ja hyväksyvät myös sen tukemalla aikuistuvaa nuorta. Itse muistan omasta nuoruudesta sen, että säästin sukan varteen varoja pahan päivän varalle, siten asuin kotona 24- v. asti.
Muutto omille antaa vapauksia tehdä enemmän mieleisiä asioita. Asioita aina hyvä punnita monelta kantilta, ennakoiden tulevaa. Miten tehdä irtautuminen niin, että se ei tunnu liiaksi hypyltä tuntemattomaan.
Taloudellinen turva on aina se suurin helpottava tekijä, mikä helpottaa muutoksiin lähtemistä. Parasta on aina, että se ei olisi pakon sanelema vaan hyvin suunniteltu muutos. Josta hyvä sitten ponnistaa tulevaan. Vähemmän mm. stressitekijöitä.- Anonyymi
Rassaamaan ei tasaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774