OLEN SURKEA

Anonyymi

SUUTUTTAA SE ETTÄ VANHEMPANI KOKO AIKA SAARNAAVAT MINULLE KÄYTÖKSESTÄ HEIDÄN SILMISSÄÄN EN OLE MITÄÄN

6

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet yhtä arvokas kuin muut. Oletko yli 18v. Vai alle?Jos asut kotona ja Hesan alue 18v. Tuo on syy jolla saat stadin vuokra kämpän itsellesi! Ei selvinyt suhtesi aviolitossa,ei asumis muostoas. Mutta kun on täysi ikäinen ei pitäisi asua kotona. Ikä erot tekee tepposen.Usko itseesi,muuta himasta pois.Paremat välit ajan satossa tulee kun asuu mualla usko pois.

• Anonyymi

yli 18v- silti mulle saarnataan käytöksestä

• Anonyymi

Jopa 50 v saa saarnoja tekemisistään. Tai tekemättä jättämisistään.
        Ja mikäli aiot tehdä kuten kuvittelet vanhempien toivovan,jatkuvasti,huomaat ettei mikään riitä.
        Irtaudu hyvä ihminen vanhemmista.
        Aikuisuuden yksi tunnusmerkki on,että tekee itse oman elämänsä suhteen päätöksiä.
        - sen suhteen missä asuu,millä ansaitsee toimeentulonsa.
        - oman elämäntapansa suhteen,ja vastaa itse elämäntapaansa liittyvien asioiden seurauksista.

Tuossa taisi olla ihan tyhjentävästi aikuisuuden mittari.

• Anonyymi

Ikävä juttu, ehkä heillä on huoli sinusta

• Anonyymi

Toivovatko ehkä, että ottaisit vastuun omasta elämästä? Aina omat vanhemmat ainakin kuuluisi toivovan lapselleen sitä parasta mahdollista tulevaa. Lasten ongelmana tuntuu olevan se, että tutusta ja turvallisen tuntuisesti kodista on vaikea lähteä omille teilleen.

Opiskeletko vai oletko jo työelämässä. Jos vanhempien luona eläminen alkaa tasaamaan mieltä liikaa, silloin on hyvä alkaa miettimään vastuun ottoa omasta elämästä ja etäisyyden ottoa vanhempiinsa. Muutokset on aina aluksi vaikeita toteuttaa, mutta lopuksi yleensä aina hyväksi itselle.

Hyvät vanhemmat ymmärtävät tämän ja hyväksyvät myös sen tukemalla aikuistuvaa nuorta. Itse muistan omasta nuoruudesta sen, että säästin sukan varteen varoja pahan päivän varalle, siten asuin kotona 24- v. asti.

Muutto omille antaa vapauksia tehdä enemmän mieleisiä asioita. Asioita aina hyvä punnita monelta kantilta, ennakoiden tulevaa. Miten tehdä irtautuminen niin, että se ei tunnu liiaksi hypyltä tuntemattomaan.

Taloudellinen turva on aina se suurin helpottava tekijä, mikä helpottaa muutoksiin lähtemistä. Parasta on aina, että se ei olisi pakon sanelema vaan hyvin suunniteltu muutos. Josta hyvä sitten ponnistaa tulevaan. Vähemmän mm. stressitekijöitä.

• Anonyymi

Rassaamaan ei tasaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      28
      5380
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      160
      1804
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1476
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1304
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      23
      1154
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      71
      1048
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1023
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      38
      865
    10. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      35
      858
    Aihe