Rehellisiä neuvoja kaipaava.

Anonyymi

Haluan kysyä neuvoja eräseen asiaan joka minulle tapahtui sisältää arkaluonteista tietoja joten en kaipaa arvosteja ja ilkeyksiä vain rehellisiä ajatuksia mitä voisin tehdä, saattaa sisältää kirjoitusvirheitä koska käytän enimmäkseen englantia.

Eli tämä liittyy parisuhteseen aloin tapailemaan erästä miestä menneisyydestä vähän niin kuin palattiin yhteen mutta silloin se vaikutti kivalta nyt taas hän oli niin kuin toinen ihminen mitä en aluksi tiennyt mutta kun hän pitää minusta niin kovasti päätin antaa mahdollisuuden ja silloin tämä toinen puoli hänestä pikku hiljaa paljastui.

Ei mennyt kuin hetki kun tuli seksi puheeksi ja kun minulla on jo kaksi lasta ja haluan palata opiskelemaan niin en halua vauvoja taas ja sanoin että ok mutta vain kondoomin kanssa mitä hän sanoi aluksi ok mutta aina kun minä laitoin sen kondoomin kesken session hän otti pois kun ei tykkää siitä ja alkoi ilman suojainta yhdyntä ja hyväily mikä oli tosi ikävää ja niin hän on aina tehnyt jos ei saanut tahtoa niin sitten hermostui ja sanoin hänelle että haluan että menet sukupuoli testeihin jos et halua käyttää suojainta mutta haluan tietää että että olet terve kun olemme jo 5 vuotta tunteneet hänen kanssa kavereina suurimman osan ajasta mutta aina kun sanoin asiasta hän sanoi hänen ei tarvii käydä hän on terve jos hän olisi sairas se näkyisi hän kutsuu hölyn pökyksi ja hermostuu paljon .

Hän ei tykkää mitään tehdä minulle mutta minun pitää suudella häntä joka paikkaan hänen elimistöön jotta hän saa orgasmin yks tai kaksi joka kerta ja minä 0 koko suhteen aikana jota on jatkunut nyt 6 kk kun hän Tulee hän nousee ylös menée suihkuun ja sen jälkeen käntää selän toiselle puolelle tai lähtee hoitamaan jotain asiaa

Hänen esileikit on todella kivuliata aina niitteen jälkeen alapääni on 2-3 päivää tosi kipeä josta olen hänelle huomauttanut aina mutta hän ei muuta mitään hän ei pahemmin pussa tai suutele mihinkään vaan suoraan alkaa koskea kova kouraisesti kuivaa alapäätäni mutta minun pitää heti alkaa hyväilemään häntä ja kun häntä kun hänen kalu on kova hän alkaa hakkaa sitä minun kuivaan alapäähän mikä hänen mielestä on rommantista mutta minun mielestä tosi kivuliata ja hän on onnellinen no tietenkin kun minä teen kaikki mielytäkseen häntä mutta hän ei mitään mielytäkseen minua minua.

Eli suojamatonta seksiä hän tekee väkisin minulle kun kesken session poistaa kondoomin ja hänen mielestä ei mitään värää minun mielestä se on tosi väärin hän on Nigeria taustainen ja minulla ei ole hyviä kokemuksia heistä hän on sama kuin ne muut jos ei saa mitä haluaa niin hermostuu ja voi jopa olla vaarallinen joten sen takia olen varovainen hänen kanssa itse olen suomalainen .

Sitten hän teki pahimman asian mitä voi tehdä kun olimme yhdynässä aina sanon hänelle älä tule sisääni yksi en halua vauvoja nyt ja toinen tulen tosi helpoksi raskaaksi ja hän ei kertonut kun oli tulossa sanoi vain sinä olet velkaa minulle minä tuolin sisääsi ja Olin sitten raskaaana heti ihan kuin Olin häntä varoittanut Eli hän teki sen välisin vasten minun tahtoa ja hän haluaa että minä pidän koska hän ei hänen mielestä tehnyt mitään väärä ja koska se tulee olemaan parempi kun minun kaksi muuta lasta sanoin ettà se ei tee tästä yhtään parempaa vain kun on hänen maalaisensa vaan kaikki on yhtà hyviä oli minkä maalainen lapsi sitten .

Minä en halua lasta pitää syyt; koska en usko suhteseen hänen kanssa , maailman tämän hetkinen tilanne ei ole varmuuttaa mistään , se että minulla on kaksi lasta ja että olen palaamassa opiskelemaan .

Mutta haluan tehdä abortin yksityisellä onko mahdollista ja missä ? koska en halua merkkiä kaupunkiin mahdollisesti toisessa kaupungissa uudenmaan aluen ulkopuolla.

Voinko hakea miehelle jotain rangaistusta tapahtuneista ? En halua minnekään mennä sanomaan ennen kuin olen varma voisiko mies mitään tästã saada.

5

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eroa heti!

      Ihan totta, tuo ei ole rakkautta, se mies on raiskannut sinut. Voit ilmoittaa poliisille käsittääkseni vaikka netissä ja sun pitääkin ilmoittaa!

      Aborttiin sulla on täysi oikeus, soita paikalliseen terveyskeskukseen. Heti! Voit myös googlettaa yksityisiä aborttiklinikoita tms mutta älä jätä sivuhistoriaa näkyviin.

      Onko sulla ystäviä joille puhua? Kerro heille, he auttavat.

      Muista sä et ole tehnyt mitään väärin, olet uhri.

      Se mies on tehnyt väärin. Sun pitää lopettaa se suhde heti. Menee pahemmaksi vielä myöhemmin.

      Mä olen nainen, enkä ole rasisti. Haluan täsmentää. Kuitenkin jos joku raiskaa tai pahoinpitelee ei syntyperällä ole mitään merkitystä.

      Paha ihminen on paha ihminen ihonväristä huolimatta!

      • Anonyymi

        Lisään: syyte raiskauksesta tulee miehelle. Eli tee rikosilmoitus tai hakeudu sairaalaan, niin ne tekee sen sun puolesta!!


    • Anonyymi

      On raiskaus poistaa kondomi kesken yhdynnän ilman toisen suostumusta.

    • Anonyymi

      Laita ahmetti kävelemään. Oletkos kuullut katumuspillereistä?

    • Anonyymi

      Kyllä muutamat naiset on sitten tyhmiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1507
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1235
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1168
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      974
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      144
      960
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      174
      941
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      852
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      824
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      90
      748
    Aihe