Juhanus treffit

Anonyymi

Aiotteko tosiaan vietää juhannusta yksin?

60

644

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä ja kovin mielelläni sen teenkin.

      • Anonyymi

        Entä onks viljoo näkyny-hahmo Touko ”pujis” Heinähanko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä onks viljoo näkyny-hahmo Touko ”pujis” Heinähanko?

        Pujis viettänee juhannusta tahollaan.. en ole kysellyt kummemmin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pujis viettänee juhannusta tahollaan.. en ole kysellyt kummemmin.

        Kalsarikännää tuohivirsuissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kalsarikännää tuohivirsuissa

        Montaa juttua voip tehrä... mutta ei tota.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pujis viettänee juhannusta tahollaan.. en ole kysellyt kummemmin.

        Onko teidän tarvittaessa käyttöön otettava suhde ohi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko teidän tarvittaessa käyttöön otettava suhde ohi?

        Ei ole. Tässä vain ollut minulla kaikenlaista menoa ja kissanristiäistä. Ei olla keretty juuri tapailemaan pujottelijan kanssa. Ja me ei olla sillä tavalla yhdessä, että viettäisimme juhlapyhät keskenämme.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei ole. Tässä vain ollut minulla kaikenlaista menoa ja kissanristiäistä. Ei olla keretty juuri tapailemaan pujottelijan kanssa. Ja me ei olla sillä tavalla yhdessä, että viettäisimme juhlapyhät keskenämme.

        Okei. Ilmoita kun pujis on vapaa. Onko pujis syntynyt 60-, 70- 80- luvulla? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Ilmoita kun pujis on vapaa. Onko pujis syntynyt 60-, 70- 80- luvulla? ;)

        Pujis on vapaa jo nyt. Emme seurustele.. tapailemme. Ja jos pujottelijasta haluat lisää tietää, kysy häneltä itseltään.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pujis on vapaa jo nyt. Emme seurustele.. tapailemme. Ja jos pujottelijasta haluat lisää tietää, kysy häneltä itseltään.

        Ai en halua kiertopalkintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Ilmoita kun pujis on vapaa. Onko pujis syntynyt 60-, 70- 80- luvulla? ;)

        Pujis on 55v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai en halua kiertopalkintoa.

        No se on luettava sinun tappioksesi..
        Ihminen joka luokittelee toisia tuolla tavalla , ei ansaitse ketään niin hyvää kuin pujottelija. Ihan mielipiteenäni.


    • Anonyymi

      En, kun muksun kanssa kaksin.

      • Anonyymi

        Entä lapsen siittänyt jännämies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä lapsen siittänyt jännämies?

        Jossakin labran papereissa.


      • Anonyymi

        Kännipanon hedelmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kännipanon hedelmä?

        Tehty kokonaan ilman panoja.


    • Anonyymi

      Mökin rannassa, laiturilla yksin juon olutta, makoilen ja nautin lämpimistä päivistä. Tarviiko välillä vilvoitella vedessä, ettei nahka pala.

      • Anonyymi

        Voi hitto, kateellinen olen


      • Anonyymi

        Älä huku!


    • Anonyymi

      Pakkohan se on kun ei oo miestä ja nekin kutsut joita on esitetty juhannusta koskien on vähän sellaisia että ei kiitos. Kerrostalokaksio, vähän alkoholia, sauna ja ruokaa. Ei oo vaihtoehtojakaan :(

    • Anonyymi

      Jaa, eipä yksin ei, huoh!

    • En tietenkään, mulla on kolme misua kaverina, tulee hyvä juhannus.

      • Anonyymi

        Kissojako sulla on? Hyvää juhannusta koko katraalle, sinä mukaan luettuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kissojako sulla on? Hyvää juhannusta koko katraalle, sinä mukaan luettuna.

        Kissojapa hyvinkin ;) Kolmessa naisessa olisikin kaksi liikaa yhdelle miehelle...
        Kiitokset, sitä samaa sinulle :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kissojapa hyvinkin ;) Kolmessa naisessa olisikin kaksi liikaa yhdelle miehelle...
        Kiitokset, sitä samaa sinulle :)

        Itsellänihän oli aikoinaan myös 3 kissaa. 1 Maine Coon kolli & 2 maatiaista, kolli ja narttu. Tylsää ei tullut, eivätkä ne tuominneet/haukkuneet minua koskaan.

        Kerran se Manu sai jonkinlaisen mahataudin. Yritys oli kova, kun juoksi täysillä hiekkalaatikolle päin. Ihan ei täysin kerennyt. Kääntyessään WC:lle päin, meni sivuluisua ja "pakoputkesta" lensi pierunkuoria seinään.

        Ei toisen vahingolle saisi nauraa, mutta kyllä minua nauratti ja sitten vain pesuaineet kouraan.

        Joskus kissat osaavat olla myös nirsoja. Latzia ei voinut vaihtaa S-kaupan omaan merkkiin. Mielummin söivät pelkkää kuivamuonaa ja hämähäkkejä.

        Kerran kokeilin myös ekologista puupelleteistä tehtyä kissanhiekkaa, mutta se on oma tarinansa. Sekään ei ollut hyvä idea. Kissat ovat kuitenkin mahtavia seuralaisia ja kiltisti kuuntelevat kaikki murheet ja tulevat syliin lohduttamaan.

        >🐈🐈‍⬛🐈<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsellänihän oli aikoinaan myös 3 kissaa. 1 Maine Coon kolli & 2 maatiaista, kolli ja narttu. Tylsää ei tullut, eivätkä ne tuominneet/haukkuneet minua koskaan.

        Kerran se Manu sai jonkinlaisen mahataudin. Yritys oli kova, kun juoksi täysillä hiekkalaatikolle päin. Ihan ei täysin kerennyt. Kääntyessään WC:lle päin, meni sivuluisua ja "pakoputkesta" lensi pierunkuoria seinään.

        Ei toisen vahingolle saisi nauraa, mutta kyllä minua nauratti ja sitten vain pesuaineet kouraan.

        Joskus kissat osaavat olla myös nirsoja. Latzia ei voinut vaihtaa S-kaupan omaan merkkiin. Mielummin söivät pelkkää kuivamuonaa ja hämähäkkejä.

        Kerran kokeilin myös ekologista puupelleteistä tehtyä kissanhiekkaa, mutta se on oma tarinansa. Sekään ei ollut hyvä idea. Kissat ovat kuitenkin mahtavia seuralaisia ja kiltisti kuuntelevat kaikki murheet ja tulevat syliin lohduttamaan.

        >🐈🐈‍⬛🐈<

        Ai hitsi, Maine Coon kiinnostaisi, mutta ehkä sitten kun näistä nykyisistä aika jättää, kolmessa on ihan riittävästi. 2 narttua ja 1 kolli, nää on kaikki kantasuomalaisia maatiaisia, joskin ton kollin kohdalla vähän epäilen, että ei se ainakaan suomea ymmärrä, korvat on vaan koristeet 🙄

        Meillä ei onneksi ole vielä näkynyt noita satasta kaahavia ruiskumaalareita, mutta kun kasvatan näille sisällä heinää kesät talvet, niin välillä roikkuu sitten helminauhaa pakoputkesta. Ja sitähän tietysti kuuluu säikähtää, juosta kuin tuli hännän alla karkuun ja kaarteessa kumauttaa se helminauha sitten ovipokaan... Ja taas siivotaan 😂

        No täälllä ei tuo kolli syö mitään muuta kuin Latzia ja kuivapipanoita, ihme vänkyrä. Leidit syö kyllä valikoiden muutakin, mutta sekin on herkkää se.

        Meillä on kyllä pelletit toimineet tosi hyvin jo iät ja ajat, mitä nyt sitä sahanpurua ilmestyy vähän kaikkialle, mutta imuroida pitää vähän väliä kuitenkin tai muuten ne karvapallerot alkaa oikeasti elämään.

        Olet tuossa täysin oikeassa, nää on kyllä loistavaa seuraa ja todella hyviä etenkin lohduttamisessa ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellänihän oli aikoinaan myös 3 kissaa. 1 Maine Coon kolli & 2 maatiaista, kolli ja narttu. Tylsää ei tullut, eivätkä ne tuominneet/haukkuneet minua koskaan.

        Kerran se Manu sai jonkinlaisen mahataudin. Yritys oli kova, kun juoksi täysillä hiekkalaatikolle päin. Ihan ei täysin kerennyt. Kääntyessään WC:lle päin, meni sivuluisua ja "pakoputkesta" lensi pierunkuoria seinään.

        Ei toisen vahingolle saisi nauraa, mutta kyllä minua nauratti ja sitten vain pesuaineet kouraan.

        Joskus kissat osaavat olla myös nirsoja. Latzia ei voinut vaihtaa S-kaupan omaan merkkiin. Mielummin söivät pelkkää kuivamuonaa ja hämähäkkejä.

        Kerran kokeilin myös ekologista puupelleteistä tehtyä kissanhiekkaa, mutta se on oma tarinansa. Sekään ei ollut hyvä idea. Kissat ovat kuitenkin mahtavia seuralaisia ja kiltisti kuuntelevat kaikki murheet ja tulevat syliin lohduttamaan.

        >🐈🐈‍⬛🐈<

        Kerran kokeilin myös ekologista puupelleteistä tehtyä kissanhiekkaa, mutta se on oma tarinansa. Sekään ei ollut hyvä idea. Kissat ovat kuitenkin mahtavia seuralaisia ja kiltisti kuuntelevat kaikki murheet ja tulevat syliin lohduttamaan.

        >🐈🐈‍⬛🐈<

        Taitaa olla niin, ett riippuu siitä mihin ne kissat ovat pienestä pitäen tottuneet; niin sitä hiekkaa tai pellettiä on sitt jatkossakin käytettävä! Ainakin meillä kävi näin, ett puupellettejä ostin ensin Onnille, koska olin kuullut ett ne imee hajutkin aika tarkkaan sisäänsä. ON MUUTEN TOSI! Onnihan tottui pennusta asti pelletteihin meillä. Sitten tuli Onnin veli Armas meille, kun lapsiperhe luopui kissastaan pito vaikeuksien vuoksi.
        Olivat ottaneet kissan ilmeisesti leikkikaluksi muksuille, Armas oli kynsinyt sekä purrut joitakin lapsista.

        Samaa pelkoa Armas tuntee Mimmiä kohtaan, kiertää kaukaa muksun joskus sähiseekin, jos mimmi pääsee edes metrin päähän kissasta. Totuuden nimissä, ei Onnikaan tykkää Mimmin läheisyydestä... nyt täytyy saada vaan Mimmi ymmärtämään ettei koske kissoihin. Vuoden vanha ei oikein ymmärrä vielä, ett parasta pitää etäisyyttä katteihin.
        En oikein usko, mutt ehkä Poju koiramme on oivaltanut tilanteen ja toimii välikätenä, Mimmin ja kissojen välillä. Poju antaa Mimmin käyttää itseään rollaattorina, on itse kävelytelineenä Mimmille. Koira seuraa silmätarkkana flikan liikkeitä ja tarjoaa omaa turkkiaan, mistä saa ottaa kävelytukea. Kissojen luokse Poju ei Mimmiä päästä, kiertää aina oman kroppansa esteeksi, joten ...

        Kyllä kaikki aikuisetkin vahtii Mimmiä, hän kun on koko porukkamme ymmärtämättömin tulokas vielä. Mä jaksan uskoa vielä, ett vuoden päästä Mimmikin on oppinut ettei kissoihin koske, tai saa kynsilleen. Ja kun aikaa kuluu, varmaan aletaan jokainen luottamaan omaan yhteisöömme, niin elukat kuin ihmisetkin. Tämä nyt vaan on ikävä välivaihe... eihän Armas aluksi oikein sietänyt Pojuakaan... pelokasta sähinää riitti hetken aikaa. Nyt jo katit käy Pojun ruoka-astialla syömässä, vaikka Pojukin on syömässä juuri silloin. (riistan rämmäleitä useinmiten)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran kokeilin myös ekologista puupelleteistä tehtyä kissanhiekkaa, mutta se on oma tarinansa. Sekään ei ollut hyvä idea. Kissat ovat kuitenkin mahtavia seuralaisia ja kiltisti kuuntelevat kaikki murheet ja tulevat syliin lohduttamaan.

        >🐈🐈‍⬛🐈<

        Taitaa olla niin, ett riippuu siitä mihin ne kissat ovat pienestä pitäen tottuneet; niin sitä hiekkaa tai pellettiä on sitt jatkossakin käytettävä! Ainakin meillä kävi näin, ett puupellettejä ostin ensin Onnille, koska olin kuullut ett ne imee hajutkin aika tarkkaan sisäänsä. ON MUUTEN TOSI! Onnihan tottui pennusta asti pelletteihin meillä. Sitten tuli Onnin veli Armas meille, kun lapsiperhe luopui kissastaan pito vaikeuksien vuoksi.
        Olivat ottaneet kissan ilmeisesti leikkikaluksi muksuille, Armas oli kynsinyt sekä purrut joitakin lapsista.

        Samaa pelkoa Armas tuntee Mimmiä kohtaan, kiertää kaukaa muksun joskus sähiseekin, jos mimmi pääsee edes metrin päähän kissasta. Totuuden nimissä, ei Onnikaan tykkää Mimmin läheisyydestä... nyt täytyy saada vaan Mimmi ymmärtämään ettei koske kissoihin. Vuoden vanha ei oikein ymmärrä vielä, ett parasta pitää etäisyyttä katteihin.
        En oikein usko, mutt ehkä Poju koiramme on oivaltanut tilanteen ja toimii välikätenä, Mimmin ja kissojen välillä. Poju antaa Mimmin käyttää itseään rollaattorina, on itse kävelytelineenä Mimmille. Koira seuraa silmätarkkana flikan liikkeitä ja tarjoaa omaa turkkiaan, mistä saa ottaa kävelytukea. Kissojen luokse Poju ei Mimmiä päästä, kiertää aina oman kroppansa esteeksi, joten ...

        Kyllä kaikki aikuisetkin vahtii Mimmiä, hän kun on koko porukkamme ymmärtämättömin tulokas vielä. Mä jaksan uskoa vielä, ett vuoden päästä Mimmikin on oppinut ettei kissoihin koske, tai saa kynsilleen. Ja kun aikaa kuluu, varmaan aletaan jokainen luottamaan omaan yhteisöömme, niin elukat kuin ihmisetkin. Tämä nyt vaan on ikävä välivaihe... eihän Armas aluksi oikein sietänyt Pojuakaan... pelokasta sähinää riitti hetken aikaa. Nyt jo katit käy Pojun ruoka-astialla syömässä, vaikka Pojukin on syömässä juuri silloin. (riistan rämmäleitä useinmiten)

        Nää hassut kyllä käyttää sujuvasti kaikkia tähän asti kohdattuja hiekkalaatikon täytteitä, mummulassa jopa mieluummin perinteistä "kissan hiekkaa", sitä bentoniittipohjaista raetta.

        Liekö otettu Armas vähän taitamattomaan kotiin, ei osattu ottaa kissaa perheenjäseneksi eikä sittemmin ohjata muksujakaan toimimaan fiksusti kissan kanssa... Kiva kun päätyi hyvään kotiin ❤

        Tuohan on hyvä, kun koira on ottanut pikkuneidin suojiinsa ja pitää hiukan etäämmällä kissoista. Sekä auttaa kävelyn opettelemisessa, onpa fiksu karvaturri! Niin, äkkiä pikkuneiti oppii jaloille ja tavoille kissojen kanssa, vaikka kyllä se yhdet kynnet vaatinee...

        Meillä ei ihan selvää nokkimisjärjestystä olekaan, se riippuu tilanteesta. On tilanteita, joissa kolli on pomo, mutta harvassa ne on ja pääosin vanhempi nartuista on pomo kaikessa ja kaikille.

        Hauska tuo rämmäleitä. Olen kuullut siitä muutamankin version, on rämmeleitä, rämmäleitä ja rämmöleitä, samaa asiaa tarkoittavat kaikki. Tuntuu olevan maantieteellistä missä mitäkin käytetään.


    • Anonyymi

      Huomaa kyllä miten yksinäisiä suomalaiset on. Kaikki juhlat vietetään yksin.

    • Anonyymi

      Hah, juhannuksena paistan pizzaa grillissä, makkaraa, uunibanaania ja uuniomenia kypsennän.
      Kaljaa ja sodastream juomia teen, ei siihen mitään naista, tulisi ja sotkisi kaiken omilla sörsseleillään...

    • Anonyymi

      Kyllä. Niin monta juhannusta kunnes löytyy sopiva ikäiseni uusi kumppani.

    • Anonyymi

      VOI rimpula vieköön tai jo vimpautukoon: internet-yhteys pyytää anna PUK-koodi, Santerin siunaus oike4in pitään etsiä se jostain...

      Rima ja rimpula vieköön :D

    • Anonyymi

      En aio. Tyttöystävän kanssa vietän. Mennään saareen saunaan, ollaan vuokrattu sauna sieltä huomiseksi. Muuten ihan koti juhannus. Kerrostalo saunavuoro on lauantaina. Muuten juhlitaan kotona ja kuunnellaan musaa jauodaan alkoholia ja katsellaan elokuvia.

    • Tietenkin. Ei ole edes vaihtoehtoja.

    • Anonyymi

      Ryyppään sanna marinin kanssa juhannuksena.

    • Kyllä mä todennäköisesti yksin vietän juhannuksen, ellen sitten käy moikkaamassa kavereitani B:tä ja Makea PMC-moottoripyöräharrastekerhon choppauspajalla tai he pistäydy täällä. Onhan Bicky usein toiminut mun kartanlukijana tai spotterina, kun olen pelannut rallia 😊😊😊 Rauhoittaa hektisen kisan keskellä kummasti, kun tuttu luotettava ääni lukee nuotteja tai antaa ohjeita. Olen joskus verrannut meidän yhteyttämme jopa Indycar-kuski Colton Hertaan, jonka isä Bryan Herta toimii hänen spotterinaan ja tiimiradioviestit ovat joskus aika hauskaa kuunneltavaa 😅 Okei, ehkä vähän yliampuva vertaus, kun tässä kuitenkin vain hyviä kavereita ollaan. En mä hänen ja Bicky Jr:n väliin yritä tietenkään tunkea 😊😊😊

      Viime juhannuksen aikoihin taisin saikuttaa, tai oikeastaan niihin aikoihin alkujaan hakeuduin lääkärille pahentuneen uupumuksen takia. Ei kovin ihmeempiä muistikuvia tai aktiviteettejä tule juurikaan mieleen viime juhannuksesta. No pari vuotta sitten juhannuksena olen viimeksi saanut, ja sekin koko juhannus meni jo heti alkuun ainakin mun osalta ihan plörinäksi kuten olen monesti kertonutkin. Ei se exääni haitannut, mutta söi mua aivan älyttömästi kun osoitin heikon miehen merkkejä saadessani paniikkikohtauksen kauppakeskuksen parkkihallissa häntä odotellessa. No hän teki ostokset yksin ja tuli myöhemmin luokseni, sillä mä en siinä kohtaa enää uskaltanut hypätä auton rattiin uutta reissua varten.
      2019 juhannus oli sikäli kiva, että silloisen tyttöystäväoletetun kanssa meni ihan mukavasti vielä, ja pihalla oli oikein Fiesta jolla oli kiva käydä ajelulla 😁 Siitä taaksepäin katsottuna ryyppäsin käytännössä aina yksin kotona juhannuksena. En mä ole tainnut nähdä koskaan esim. palavaa kokkoa tai tehnyt mitään perinnetaikoja, kun ei koskaan ole tullut käytyä missään ja harvalla on ollut myöskään hinkua tännekään 🙄

      Kaikkinensa aika "meh" pyhä yksinäiselle ihmiselle kuten uusivuosi, vappu yms. juhlapäivät. Itse otin kylläkin jo pienen varaslähdön juhannukseen, tarkoituksena olisi pitää pitkä viikonloppu, ja käsitellä vain viestien/sovellusten kautta tulevia työyhteydenottoja. Viime- ja kuluvalla viikolla oli ammattilaisasiointia useampana päivänä, fyysistä hommaa ulkosalla, ja kun eilen vein jalometallikuormani, niin siitä saan myöhemmin maksun joka kattaa reissun polttoainekulut kyllä erittäinkin hyvin. Sikäli voin ihan hyvällä omallatunnolla viettää juhannusta, mutta tavallaan ärsyttää tahaton "laiskan" vaikutelma jonka saatan antaa, mutta joskus keskeytyksetön pyöräilylenkki tai GTA Onlinen pelaaminen voi olla sen verran akkuja lataavaa touhua, että myöhemmin jaksaa taas tehdä jotain tuottavaa, eikä maanantai välttämättä tunnu, noh, maanantailta vaan enemmänkin freshiltä startilta uuteen viikkoon 🙄😅

      Kovia helteitä on luvattu ja mun on ollut tarkoitus jo jonkin aikaa vaihtaa autoni öljyt, mutta se on aina jotenkin vain jäänyt, joten jospa tässä pyhinä sen viitsisi tehdä. Ostin ihan suht kohtuuhintaista Motorcraft öljyä, jota valmistaja tuohon suositteleekin, mutta alkuperäisenä aikomuksena oli ostaa 16 eurolla 5 litran kannu vähemmän trendikkäämmin brändättyä öljyä samoilla luokituksilla. Mutta pakotteet tuntui kyllä siinäkin kohtaa suomalaisen pienyrittäjän kukkarossa, ja otsani ympärillä oli pieni vanne varsinkin myymälän valtavien lappujen/kylttien vuoksi. Sellaista tekopyhyyttä ja jälkipesua aiemmasta venäjänkaupasta, että huhhuh. 😒 Luulisi asiakkaiden tietävän syyn (pakotteet), miksi joitain aiemmin myytyjä öljyjä ei enää ole saatavilla, ilman että sitä täytyy kailottaa yksipuoliseen tuomitsevaan sävyyn jollain printatulla lapulla caps lock päällä ja fonttina joku Arial black lihavoituna 🙄

      • Anonyymi

        Voi voi sentään et viettäis juhannusta yksin kun olisit pyytänyt trollikkaa ulos kuten neuvottiin nyt olisitte kahden tai kolmisin sen lapsen kanssa ja juhannuksen jälkeen olisit varattu mies ja sinulla iki oma nainen voe voe sentään onko nyt kivaa olla yksin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi sentään et viettäis juhannusta yksin kun olisit pyytänyt trollikkaa ulos kuten neuvottiin nyt olisitte kahden tai kolmisin sen lapsen kanssa ja juhannuksen jälkeen olisit varattu mies ja sinulla iki oma nainen voe voe sentään onko nyt kivaa olla yksin

        Kuten olen sanonut usein, niin en mä pidä tätä palstaa sinänsä seuranhakualustana, mutta kun tolle linjalle lähdit, niin ennemmin vaikka jotkut nyyttikestibileet L:n kanssa 🤗 Ja sori viinamies, mutta sulta on sinne pääsy kielletty. 😂 [/sarkasmi päättyy]

        Ja tää ei niinkään liity juhannukseen, vaan osaltaan omaan vointiinikin ehkä alitajuisesti. Nimittäin tuo Bryan Hertan toimiminen poikansa spotterina, ja että Bicky toimii muka vastaavissa tehtävissä kun mä pelaan.
        Kuulin nimittäin tässä hiljattain täysin erilaisen version biologisesta isästäni, ja syntymääni liittyvistä asioista kuin minkä version äitini vei mukana hautaansa. En sen tarkemmin mene yksityiskohtiin, eikä mitään mullistavaa kuten henkilöllisyyttä tms. ole putkahtanut esiin, mutta ilmeisesti en sittenkään ole "saatanan sikiö" ja vahinko, vaan perheellisen miehen pitkäaikaisemman sivusuhteen tuotos ja äidiltäni määrätietoinen vähän viime hetken valinta/hankinta 🙄 Ja kun pidempiaikainen henkinen isähahmoni (läpällä ja tervejärkisenä sanottu) on viime aikoina jokseenkin paljon muuttunut "hahmoltaan", niin onhan tässä ollut sulattelemista monellakin tapaa.

        En nyt yksinomaan tähän trollikkaan ja hänen lapsiinsa viittaa, mutta noin yleisesti ottaen. En mä näe kovinkaan hyviä edellytyksiä sille, että ihan oikeasti parisuhdemielessä tutustuisin "lapselliseen" naiseen, jos itse tässä iässä keksii erilaisia alter-egoja pelin kuivakalle brittiäänelle, tai kyynel on lähempänä kuullessa Colton & Bryan Hertan tiimiradioviestejä, kuin äitini hautajaisissa 🙄 Ja toisaalta taas monella oikealla sinkkunaisella, eli siis lapsettomalla, on usein rima korkeammalla miesasioihin liittyen, enkä tiedä kuinkahan vahvoilla siinä pintaliitopelissä tällainen tylsällä autolla ajava laihaläski on. 🙄 Tai no tiedän kyllä. 😅


      • Eikö Kuotesaho vietä jussia kanssasi?


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Eikö Kuotesaho vietä jussia kanssasi?

        Vai mikä se julkkis oli johon sinut ystävällisesti on yhdistetty? 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Vai mikä se julkkis oli johon sinut ystävällisesti on yhdistetty? 😄

        Ei vietä ei 😂

        Enkä mä tosiaan tunne häntä sen tarkemmin, ei olla ikinä soiteltu työn merkeissä, enkä ole varsinaisesti edes koskaan nähnyt hänen markkinointiaan netissä jne.

        Alalle harvemmin kai muutenkaan päätyy ihan 13kpl tusinassa olevia henkilöitä, mä hyvänä esimerkkinä siitä, mutta voi näitä hommia tehdä niin monella tyylillä ja valita kukin omat sissimarkkinointinsa.
        Hän nyt väistämättä jää ihmisten mieleen lookinsa ja seksuaali-identiteettinsä vuoksi, en tiedä kuinkahan monen mieleen mä olen palstalla jäänyt Daytona-voittajien "sponsorina ja teknisenä konsulttina", ja palstan ulkopuolella olen toki somea hyödyntänyt markkinoinnissa osapuilleen samanmielisten keskuudessa esim. sähköautoartikkeleissa ja niiden kommenteissa. Oikeassa elämässä kohdattaessa mä olen Kuotesahoon verrattuna huomattavasti harmaampi "tuhannen kasvojen mies" joka jää mieleen todennäköisesti tästä miljööstä rakennuksineen 😅


    • Anonyymi

      Pyysin kyllä naista treffeille muttase sanoi että menee johonkin bilsisiin jossa ryypätään.

    • Anonyymi

      Fqkta että vsanhuus lisää tyhmyyttä, mitä vanhempi, sitä tyhmepi olet.

      Joku hauska sanonta tytöitä ... olet idooootti, leikkimielisesti sanottu.

    • Anonyymi

      Yksinään on kiva olla antaudu sääkin suosiolla jos et tahdo olla rappiolla 😂🤣😅

      • Anonyymi

        Rappiolla olen saattanut olla, mutta en tietyllä tavalla.


    • Anonyymi

      onkos sinkuille olemassa juhannuksena mitään omaa tapahtumaa,

    • Anonyymi

      Ketä juhan uus?

    • Anonyymi

      pvstlplsolloöoöklilsy ,urtluööodo'?

    • Anonyymi

      Ilman muuta. Täysin normaalia toimintaa.

      IkisinkkuerakkoM1977

    • Anonyymi

      Oma seura paras seura. En tarvitse muita.

    • Anonyymi

      Täällä naiset ui alasti mökillä.

    • Anonyymi
    • Kyllä.

    • Anonyymi

      15 vuotta menny kaikki päivät yksin ei paljo yksi päivä lisää hetkauta

      • Anonyymi

        Naisen tuoksua on myytävänä purkeissa. Sillit saa kaupan päälle.


    • Anonyymi

      Erittäin mukavaa kunostin uuden hammasharjan ja tuubissa töhnää mitä laittaa kun ruuvailee hampeja :D

    • Anonyymi

      Jooo älä koirä ala stlnööb hitaub kukhiha jyjjua jyb jaybuutam myrkyllisiä juttuja.

    • Anonyymi

      On kylläå rtiyyäin yätkrää UV doålsäsdpy- pyudrbrtkåyöpp,,jotts ro pör tyhmä kuin trr,i--

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe