Ihanne mies on pitkä komea
tumma
pukupäällä
töissä, auto, talo
kohtelias, sänkin leuassa, tukka päässä, miehekäs
matala ääni
osaa laulaa
leipoa
kokata, tiskata, pyykätä,
ei käytä alkoholia, ei tupakoi, ei mene mihkään ilman mua, ja ...voi niitä on paljon ... tykkää kesästä...ei pidä talvesta
Helppo kun mikä
9
147
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten minä mutta sauhuttelen.😎
- Anonyymi
Normaali Suomalainen mies.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sulla jäi yks tuosta pois. Osaa pettää paljastumatta.
- Anonyymi
Entä nainti?
- Anonyymi
Ap: n ihanne on siis päällikkö tai johtaja.
- Anonyymi
Ei pidä talvesta? Talvihan on ihanaa, jos on pakkasta ja aurinko paistaa ja ulkoilla voi, voi hiihtää, luistella ym. Mun mielestä myöskin työhaalareissa on jotain seksikästä ja vähän öljyä poskessa.
- Anonyymi
Hmm...
Ei kiitos pitkää
Ei kiitos tummaa
Ei kiitos pukua
Ihan kiva jos olis töissä
Ei tartte taloa
Ei tartte autoa
Kyllä kiitos kohtelias
Ei kiitos sänkeä
Ihan sama onko tukkaa
Ei tartte miehekkyyttä
Ei kiitos kovin matalaa ääntä
Ei tartte laulaa
Ei tartte leipoa
Ei ole pakko kokata itse
Ei tartte tiskata
Ei tartte pyykätä
Kyllä kiitos ei käytä alkoholia
Kyllä kiitos ei tupakoi
Saa mennä ilman muakin
Ton listas mukasen saat mun puolesta pitää, jos löydät. Liian monta huonoa juttua. - Anonyymi
Minun ihannemies:
Itsenäinen
Puhuu enemmän kuin yhtä kieltä
Huolehtii terveydestään ja ulkonäöstään
Uskollinen
Eroottinen
Aktiivinen
Avoin
Utelias
Osaa keskustella
On nähnyt maailmaa
On kokenut maailmaa
On sinut menneisyytensä kanssa
Osaa käyttää rahaa
Suunnittelee ja harkitsee ja toimii
Puhuu tunteista
Yllättävä
Ymmärtää vapauden
Haluaa joskus sitoutua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3614855Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1334243Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h12646Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2142586Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1052374Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42189Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441804Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71589Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii541441- 311386