Ihanne mies on pitkä komea
tumma
pukupäällä
töissä, auto, talo
kohtelias, sänkin leuassa, tukka päässä, miehekäs
matala ääni
osaa laulaa
leipoa
kokata, tiskata, pyykätä,
ei käytä alkoholia, ei tupakoi, ei mene mihkään ilman mua, ja ...voi niitä on paljon ... tykkää kesästä...ei pidä talvesta
Helppo kun mikä
9
81
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten minä mutta sauhuttelen.😎
- Anonyymi
Normaali Suomalainen mies.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sulla jäi yks tuosta pois. Osaa pettää paljastumatta.
- Anonyymi
Entä nainti?
- Anonyymi
Ap: n ihanne on siis päällikkö tai johtaja.
- Anonyymi
Ei pidä talvesta? Talvihan on ihanaa, jos on pakkasta ja aurinko paistaa ja ulkoilla voi, voi hiihtää, luistella ym. Mun mielestä myöskin työhaalareissa on jotain seksikästä ja vähän öljyä poskessa.
- Anonyymi
Hmm...
Ei kiitos pitkää
Ei kiitos tummaa
Ei kiitos pukua
Ihan kiva jos olis töissä
Ei tartte taloa
Ei tartte autoa
Kyllä kiitos kohtelias
Ei kiitos sänkeä
Ihan sama onko tukkaa
Ei tartte miehekkyyttä
Ei kiitos kovin matalaa ääntä
Ei tartte laulaa
Ei tartte leipoa
Ei ole pakko kokata itse
Ei tartte tiskata
Ei tartte pyykätä
Kyllä kiitos ei käytä alkoholia
Kyllä kiitos ei tupakoi
Saa mennä ilman muakin
Ton listas mukasen saat mun puolesta pitää, jos löydät. Liian monta huonoa juttua. - Anonyymi
Minun ihannemies:
Itsenäinen
Puhuu enemmän kuin yhtä kieltä
Huolehtii terveydestään ja ulkonäöstään
Uskollinen
Eroottinen
Aktiivinen
Avoin
Utelias
Osaa keskustella
On nähnyt maailmaa
On kokenut maailmaa
On sinut menneisyytensä kanssa
Osaa käyttää rahaa
Suunnittelee ja harkitsee ja toimii
Puhuu tunteista
Yllättävä
Ymmärtää vapauden
Haluaa joskus sitoutua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379