Tässä viestiketjussa vois ilmoittaa hyvistä tarjouksista, mitä satutte huomaamaan.
Kitarat, vahvarit, efektit jne.
Että muutkin huomaa ;-) 😉
Tarjoushaukat ilmoittaa hyvistä tarjouksista
12
71
Vastaukset
- Anonyymi
Täh? Mene vaikka huuto.nettiin. siellä ne tarjoukset on hyvässä järjestyksessä.
- Anonyymi
Joitakin helmiä voi joskus saada edullisesti mutta noin yleensä ottaen eurolla saa euron tavaraa.
- Anonyymi
Itse ainakin ostin telecasterin kun niin halvalla sai Monopricen kautta. Mulle tuli subsurst, joka oli suorastaan hämmästyttävän hyvä hintaisekseen. Kielet rungon läpi, OK-mikit, kaula oikein hyvä satiinipintainen. Vain109€ kotiovelle tuotuna ja mukana oli vielä pehmustettu gigbag. Varmasti myyvät noita nyt tappiolla, kun yrittävät tehdä kauppaa tunnetuksi myös Euroopassa.
Hakkaa Thomannin vastaavat telecasterit samassa hintaluokassa selvästi.
https://www.monoprice.eu/products/indio-by-monoprice-retro-classic-electric-guitar-with-gig-bag?variant=32646165299280- Anonyymi
"Subsurst", tai mettwurst.
- Anonyymi
Sisältyykö hintaan siis myös postikulut Suomeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisältyykö hintaan siis myös postikulut Suomeen?
Kyllä sisältyy.
- Anonyymi
Ovatko rahtikulut miten suuret?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sen kokoisen postipaketin hinta Kaliforniasta Suomeen? Suomen Postin hinnoilla päinvastainen suunta lienee kallis, mutta sieltä tänne voisi tulla kolmella kympillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tilata Monopricen euroopan liikkeestä niin ei tule mitään ylimääräisiä rahteja tai tulleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tilata Monopricen euroopan liikkeestä niin ei tule mitään ylimääräisiä rahteja tai tulleja.
Kaikkea ei näköjään vain ole tarjolla Euroopan päässä.
https://www.monoprice.com/product?p_id=611815 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea ei näköjään vain ole tarjolla Euroopan päässä.
https://www.monoprice.com/product?p_id=611815Ei tosiaan ole vielä muuta valikoimaa kuin tuo yksi malli Euroopan monopricessa. Toivottavasti laajenee jatkossa kun saa jalansijaa enemmän.
- Anonyymi
Mun mielestä tuo Nux Loop Core on oikein hyvä tarjous loopperista, alle 90€ Vantaan Musiikissa. Kuitenkin siinä on 99 muistipaikkaa, rumpukone ja 6 tuntia tallennusaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888