puusepälle? Harrastetaustaa kuitenkin on mm. huonekalujen valmistuksesta.
Onko 6.50e hyvä tuntipalkka aloittelevalle
5
307
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole asialline palkka. . On todella nylkypalkka. Puutyöteollisuuden TES-sopimus kaudelle 2022-2024 mukaan vuoden 2022 viikkotyöaika (keskimäärin) on sovittuna 36,6 h/vko. Se tarkoittaa 7,5 tunnin vakiotyöpäivän pituutta (5 päivänä viikossa). Jos kuukaudessa on keskimäärin 22 työpäivää niin. 6,5 euron tuntipalkalla kuukausipalkkasi muutettuna on 1072 euroa/kk. Ei tuo ole palkka eikä mikään. Palkka ei täytä mitenkään alan TES:in tuntipalkkasopimuksia. Liiteenä alan TES. Sivulla 15 on työkohtaiset aikapalkat.
https://www.teollisuusliitto.fi/wp-content/uploads/2022/04/Puusepanteollisuuden-tyoehtosopimus-2022–2024.pdf - Anonyymi
Tällaista kusetusta on koko puuala täynnä, miksi tästä ei edes puhuta julkisuudessa, hoitajien palkat täyttää kaikki mediat, vaikka heillä on ihan hyvät palkat verrattuna puualan riistopalkkoihin!!
Älkää kukaan vaan hakeutuko puualalle töihin!!! - Anonyymi
Ei ole hyvä palkka, ei todellakaan! Kuka kehtaa maksaa noin kituliaasti?
- Anonyymi
Me sovittiin että nousee koeajan jälkeen :) Sanoin ettei tarvii maksaa paljoa koska asun vielä porukoilla
- Anonyymi
Ei ole, tuollaiseen riistoon ei kenenkään pidä suostua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1812242Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161826- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821458Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996