Hauskoja eläinsattumuksia?

Anonyymi

Eilen kaupassa käydessäni joku koira aivan innoissaan tuli nuuhkimaan minua. Sen johdosta sain tavallaan idean tähän viestiin.

Onko teillä sattunut koskaan hauskoja/naurettavia tilanteita eläimien kanssa? Itse voin aloittaa:

Muinoin minulla oli sekapi. Sen emo oli Belgianpaimen ja isukki Collie. Suojeluvaisto oli hyvin suuri.

Joka tapauksessa asuin silloin OK-talossa, enkä koskaan pitänyt ulko-ovea lukossa. Wanha isäni tiesi sen ja tuli yllättäen kylään.

Sekapi sai valtaisan suojelupuuskan. Haukkuen loikki yläkerrasta ja esitti isompaa, kuin on.

Wanha isäni vähät välitti mokomasta sekarotuisesta piskistä ja lompsi kahvipöydän äärelle istumaan.

Sekapi ei kuitenkaan antanut periksi. Meni nurkan taakse, välillä kurkkasi sieltä ja kuului "VUH".

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Noh mulla on oravatarina..

Ruokittiin pihalla punaoravaa ja se sitten kesyyntyi sen verran, että tuli välillä sisälle asti ilmoittamaan, että haluaa pähkinöitä.

Aina se kyllä meni hetipitäen ulos takaisin kunhan oli käynyt vain ilmoittautumassa.

Eräänä kesäisenä aamuna heräsin siihen että se samainen orava oli vatsani päällä.. minun sängyssäni. Oli tullut tuuletusikkunasta sisään makuuhuoneeseeni. Huusin kuin syötävä saadakseni oravan lähtemään sinne mistä oli tullutkin. Ja sehän lähti. Eipä tullut toiste makuuhuineeseen.

• Anonyymi

Koirat ovat naisten mieleisiä lemmikkejä sillä ne nuuhkivat hyvin innokkaasti ihmisten jalkovälejä.

• Anonyymi

Oravs riköd söpö elukka sinänsä hauska mutta vähän kuin rotta.

• Anonyymi

Voi nähdä elukoita, kuten joku sudenkorento on helikopteri ja ahven onkiessa kala tiikerihai ahven-hai kun ne raidat...

• Anonyymi

kaikki pienetkään elukat eivät ole kovin kivoja jos purevast ja pistävät myrykyillä.

• Minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi. Undulaatti istu sormella, kiemurteli siinä hetken, jäykistyi ja lensi pois. Sormelle jäi langanohut valkoinen vana.

• Anonyymi

Teksasin kalkkarokäärmekään ei ole kovin kiva pikkuelukka.

• Anonyymi

Minä ymmäeain vaemaan jotain elukkaa mökillä, olin nukkumassa ja pussasi poskeen mutta tuli myrkkyä ja patti joku ampiaistai pisiäiskuningatar.

• Anonyymi

Minä siirtelen täällä joutsenia kottikärryllä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4000
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3638
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3155
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2538
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2377
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      44
      2085
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      47
      1967
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1758
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      32