Eilen kaupassa käydessäni joku koira aivan innoissaan tuli nuuhkimaan minua. Sen johdosta sain tavallaan idean tähän viestiin.
Onko teillä sattunut koskaan hauskoja/naurettavia tilanteita eläimien kanssa? Itse voin aloittaa:
Muinoin minulla oli sekapi. Sen emo oli Belgianpaimen ja isukki Collie. Suojeluvaisto oli hyvin suuri.
Joka tapauksessa asuin silloin OK-talossa, enkä koskaan pitänyt ulko-ovea lukossa. Wanha isäni tiesi sen ja tuli yllättäen kylään.
Sekapi sai valtaisan suojelupuuskan. Haukkuen loikki yläkerrasta ja esitti isompaa, kuin on.
Wanha isäni vähät välitti mokomasta sekarotuisesta piskistä ja lompsi kahvipöydän äärelle istumaan.
Sekapi ei kuitenkaan antanut periksi. Meni nurkan taakse, välillä kurkkasi sieltä ja kuului "VUH".
Hauskoja eläinsattumuksia?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Isona esittelijää ei kannata näytellä https://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/a/763e7c53-a74c-486f-86dc-37ee1c51d56e
Noh mulla on oravatarina..
Ruokittiin pihalla punaoravaa ja se sitten kesyyntyi sen verran, että tuli välillä sisälle asti ilmoittamaan, että haluaa pähkinöitä.
Aina se kyllä meni hetipitäen ulos takaisin kunhan oli käynyt vain ilmoittautumassa.
Eräänä kesäisenä aamuna heräsin siihen että se samainen orava oli vatsani päällä.. minun sängyssäni. Oli tullut tuuletusikkunasta sisään makuuhuoneeseeni. Huusin kuin syötävä saadakseni oravan lähtemään sinne mistä oli tullutkin. Ja sehän lähti. Eipä tullut toiste makuuhuineeseen.- Anonyymi
Koirat ovat naisten mieleisiä lemmikkejä sillä ne nuuhkivat hyvin innokkaasti ihmisten jalkovälejä.
- Anonyymi
Oravs riköd söpö elukka sinänsä hauska mutta vähän kuin rotta.
- Anonyymi
Voi nähdä elukoita, kuten joku sudenkorento on helikopteri ja ahven onkiessa kala tiikerihai ahven-hai kun ne raidat...
- Anonyymi
kaikki pienetkään elukat eivät ole kovin kivoja jos purevast ja pistävät myrykyillä.
Minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi. Undulaatti istu sormella, kiemurteli siinä hetken, jäykistyi ja lensi pois. Sormelle jäi langanohut valkoinen vana.
- Anonyymi
Teksasin kalkkarokäärmekään ei ole kovin kiva pikkuelukka.
- Anonyymi
Minä ymmäeain vaemaan jotain elukkaa mökillä, olin nukkumassa ja pussasi poskeen mutta tuli myrkkyä ja patti joku ampiaistai pisiäiskuningatar.
- Anonyymi
Minä siirtelen täällä joutsenia kottikärryllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634000Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423155
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442085- 471967
- 471758
- 321644
- 301546