Hautausmaalla tapahtuu

Anonyymi

Olin kastelemassa kukkia juhannusaattoehtoona ja näin uskomattoman näyn, romaaninainen oli töissä.....??? hän pesi autoaan hautausmaalla. Sinänsä hienoa nähdä
miten ahkerasti homma kävi. Sen verran antaisin palautetta seurakunnalle että letkut pitäis olla pitempiä ettei tarvitsisi autoa kääntää tai siirtää kun pesee toista kylkeä. Sekä jalankulkuväylät pitäisi olla leveämpiä että autolla pääsisi paremmin kääntyilemään ettei menisi hautojen päälle tai nurmikolle kuten nyt näytti käyvän. Kaiketi en kyllä ollut uskoa silmiäni kun näin tuon tapauksen.
Mikäs on romaaniperheen ajellessa puhtaalla valkoisella mersulla juhannusrientoihin veitset teroitettuna.

16

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hautarauhan rikkomista. Poliisia olisi pitänyt soittaa paikalle.

    • Anonyymi

      Kuuluu romaniperinteeeen, että vainajan auto pestään pyhällä maalla, pyhällä, siunatulla vedellä, ennen kuin autolla viedään vainaja viiimesieen lepoonsa seuravana sunnuntaipäivänä.

      Valkolaisten ei sovi sekaantua näihin vähemmistökansallisuuksien pyhiin riitteihin, jota ovat kaiken lisäksi EU-asetuksella suojattuja.
      Korkeintaan voi käydä sujauttamassa viiskymppisen sille pesijälle. Että tämä saa hankittua hyvän vaasin, niille pyhältä maalta kerättäville hautajaisruusuille ja liljoille.

    • Anonyymi

      Onko huittisten järvien rannoilla auton viruttaminen kiälletty?

    • Anonyymi

      Eipä sitten mennyt vesimaksua.

    • Anonyymi

      Jos näet jonkun noista töissä,se on aina nainen.Määräraha lienee tarkka ja tarkka
      nainen sitten säästää pesukoneen veloituksen ruokaan lapsille.Miehillä kun on
      aina kiireitä etteivät kerkee arkirutiineihin mukaan.

    • Anonyymi

      Törkeää! Näki joku muukin ja ilmoitti?. Saa odotella...

    • Anonyymi

      Toivottavasti on rekkari tiedossa,muutoin koko homma haisee rasismilta.

      • Anonyymi

        Rasismi haisee kauas tässä ketjussa. Mistä muka voi tietää varmaksi, että oli mustaainen?

        Voihan se olla joku täysin valkolaisrouva, joka vaan tykkää tälläytyä laittamalla romanien kretongit ja vetimet yllensä.


    • Anonyymi

      Minäkin hyödynsin omassa autossani kirkollisveroilla hankittua vettä pissapojassa kunnes havaitsin sen olevan pahanhajuista, tulee ties mistä hautojen kasteluvesi.

      • Anonyymi

        Punkalaitumen joesta tulee hautuumaalle kasteluvesi. Onhan siinä ravinteita kukille.


    • Anonyymi

      Tarvitesa, tai kirkkohallituksen päättäesä voin toimittaa hautuumaalle liätepitoista vettä!
      Suaraan kraanasta tulisi siis liätepitoinen kukkasien kasteluvesi, joten erikseen ei tartte lisätä lannotetta. Veten liätepitoisuus pirettäisiin maltillisena ettei vainajakin herrää henkiin.

    • Anonyymi

      Eipä ole tullut mieleeni, että hautausmaalla pitäisi olla kieltomerkki auton pesusta. Itsekin olen nähny talvisaikaan, miten romaanit ajoivat autolla hautausmaan käytäviä pitkin päästäkseen lähemmäs hautaa, jolla kävivät. Mielestäni hautausmaan etiketti on sama ja selvä heimosta riippumatta, eikä autolla ajella hautausmaalla eikä myöskään sitä pestä siellä.

      • Anonyymi

        Romaneilla on romanien lait, kulkumiesten laki. Sen lain mukaan autolla mennään niin lähelle hautaa, kuin se on teknisesti ja auton maastokyvyt huomioon ottaen mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaneilla on romanien lait, kulkumiesten laki. Sen lain mukaan autolla mennään niin lähelle hautaa, kuin se on teknisesti ja auton maastokyvyt huomioon ottaen mahdollista.

        Koittakaas korkeilla koroilla kävellä pitkälle sorapoluilla,pitäisi asvalttia olla.


    • Anonyymi

      "Minäkin hyödynsin omassa autossani kirkollisveroilla hankittua vettä pissapojassa kunnes havaitsin sen olevan pahanhajuista, tulee ties mistä hautojen kasteluvesi."

      Naapurissa Venäjällä, Etelä-Krasnodarin alueella, siunattu vihkivesi oli vähällä tappaa koko ortodoksisen maailman korkeimman uskonnollisen johtajan, pyhän Kirilin.
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/11926a18-51f3-4e79-bcce-12ea34c81a17

      • Anonyymi

        Kaatumisen aiheutti votka,kirili joi pyhää vettä liiaksi janoonsa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe