Onko naisen sänkyyn kantaminen viisasta?

Anonyymi

Eikö vessassa pitäisi ensin käydä?

52

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja suihkussa!

      • Anonyymi

        Entä häiden jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä häiden jälkeen?

        No oisit heti sanonut, tottakai kannat. Ja mietteitä sitten yhessä suihkuun😊


    • No ei todellakaan, jos hänen omat jalat toimii.

      • Anonyymi

        Tuskin toimii, eikä vastustele, jos on alkoholilla saatu jo tiedottomaan tilaan.
        Näiden nykyaikaisten Giacomo Gacanovin suostuttelu taito liittyy usein alkoholiin, pahemmassa tapauksessa jopa tyrmäystippoihin. Todella romanttisia miehiä eräät sankarit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin toimii, eikä vastustele, jos on alkoholilla saatu jo tiedottomaan tilaan.
        Näiden nykyaikaisten Giacomo Gacanovin suostuttelu taito liittyy usein alkoholiin, pahemmassa tapauksessa jopa tyrmäystippoihin. Todella romanttisia miehiä eräät sankarit.

        Joo, liekö tämä sama trolli, mikä vielä kysyi, että voiko rimpuilevan ja kiljuvan naisen kantaa sänkyyn...

        Mutta voi vaan miettiä, mikä ajatusmaailma jollain pyörii päässä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin toimii, eikä vastustele, jos on alkoholilla saatu jo tiedottomaan tilaan.
        Näiden nykyaikaisten Giacomo Gacanovin suostuttelu taito liittyy usein alkoholiin, pahemmassa tapauksessa jopa tyrmäystippoihin. Todella romanttisia miehiä eräät sankarit.

        Miettinyt joskus, että miten nuokin tyrmäystippa tyypit uhrinsa valitsee, millä perusteella? Hirveen isoa ei luulis yrittävän, kun tulee ongelmaksi kuka sen jaksaa kantaa, jos droppaa.

        Että onko ne kohteet sitten hinteliä pieniä naisia, jotka jaksaa kantaa tai talata ulos?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Miettinyt joskus, että miten nuokin tyrmäystippa tyypit uhrinsa valitsee, millä perusteella? Hirveen isoa ei luulis yrittävän, kun tulee ongelmaksi kuka sen jaksaa kantaa, jos droppaa.

        Että onko ne kohteet sitten hinteliä pieniä naisia, jotka jaksaa kantaa tai talata ulos?

        Joku meikäläisen kokoinen tai isompi ja painavempi vielä, niin ei yksi ukko yksinään tiedottomana kanna mihkään.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joku meikäläisen kokoinen tai isompi ja painavempi vielä, niin ei yksi ukko yksinään tiedottomana kanna mihkään.

        No voihan sitä vielä sekona mennä jotenkin omin jsloin, mutta minne ja miten, se yleendä on jo etukäteen sen tippojen laittajan suunnittelema.


      • Disseisback kirjoitti:

        No voihan sitä vielä sekona mennä jotenkin omin jsloin, mutta minne ja miten, se yleendä on jo etukäteen sen tippojen laittajan suunnittelema.

        Niin. Kaiketi joku suunnitelma on tehty. Toisaalta olis huvittavaa, kun tippajeppe erehtyiskin yrittämään jotain isoa naista ja ei saisi sitä inahtamaankaan. Hähäh, jäikin nuolemaan näppejään. Tai kaatuis talatessa pikku-ukon päälle ja jäis ukko sinne pötkölleen.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin. Kaiketi joku suunnitelma on tehty. Toisaalta olis huvittavaa, kun tippajeppe erehtyiskin yrittämään jotain isoa naista ja ei saisi sitä inahtamaankaan. Hähäh, jäikin nuolemaan näppejään. Tai kaatuis talatessa pikku-ukon päälle ja jäis ukko sinne pötkölleen.

        No kaippa ne vähän miettii ennenkuin jollekin antavat tippoja. 😁

        Edellinen pitkäaikaisempi naisystäväin sai tippoja, kuulemma yks kaks vaan alkoi huipata jäntä ja ystäväänsä. Kohta oli tullut joitain avuliaita tummahipiäisiä tarjoamaan kyytiä. Onneks nämä oli kieltäytyneet kyydistä ja menneet henkilökunnan juttusille. Ennenkuin poket löysi äijiä, he olivat kadonneet. Taksi oli sitten vienyt kotiin. Olivat suurinpiirtein kontanneet kotiin.

        Huhhuh.. ajoinpa nurmikon. 🤯
        Hitto miten julma urakka tällä kelillä...🤪
        Nyt jotain syömistä ja sit kauppaan... pitää viedä mutsille jääkaappi maalle ja tuoda entinen tänne.

        Sit vois käydä tytön kanssa vaikka uimassa samalla mökillä. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No kaippa ne vähän miettii ennenkuin jollekin antavat tippoja. 😁

        Edellinen pitkäaikaisempi naisystäväin sai tippoja, kuulemma yks kaks vaan alkoi huipata jäntä ja ystäväänsä. Kohta oli tullut joitain avuliaita tummahipiäisiä tarjoamaan kyytiä. Onneks nämä oli kieltäytyneet kyydistä ja menneet henkilökunnan juttusille. Ennenkuin poket löysi äijiä, he olivat kadonneet. Taksi oli sitten vienyt kotiin. Olivat suurinpiirtein kontanneet kotiin.

        Huhhuh.. ajoinpa nurmikon. 🤯
        Hitto miten julma urakka tällä kelillä...🤪
        Nyt jotain syömistä ja sit kauppaan... pitää viedä mutsille jääkaappi maalle ja tuoda entinen tänne.

        Sit vois käydä tytön kanssa vaikka uimassa samalla mökillä. 😊

        Joo.

        Nyt pirskatin kuuma, kävin kastelemassa kasvit kun meinaa kuivua pystyyn. Nurmikko munkin pitäisi ajella, mutta jätän sen iltaan. Eteläinen tontti niin on pätsi tuo piha.

        Muksan muikeeta uintireissuva. :)


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, liekö tämä sama trolli, mikä vielä kysyi, että voiko rimpuilevan ja kiljuvan naisen kantaa sänkyyn...

        Mutta voi vaan miettiä, mikä ajatusmaailma jollain pyörii päässä..

        No, kuule; ei ole! Tässä vaan istun kiukkuisena tuvassa ja naputtelen tietskaa. Pihalla on tai oli rekka, josta purettiin tiiliä. Mun talon verannalle, koska ovat tarpeeksi lähellä uutisrakennusta. Samaan aikaan tulivat tietysti rakentajat sekä nosturi auto, eikä ne päässeet pihaan. Rakennusmiehet auttoivat rekan purkauksessa.

        Faija se ehti moittia jo mua, kun en ollut siirtänyt niiden katon savitiilien tulo aikaa!
        Hitto, oisin lähtenyt jo suksimaan täältä, mutt Mimmi on päiväunillaan, koska heräs aamulla jo ennen kello kuutta. Mä kihisen kiukusta, toivottavasti äijät nyt edes tajuavat miks mä eilen vaahtosin ett mua ois pitänyt informoida
        .
        Jos mä oisin tiennyt jo torstaina ett raksamiehet lähtee juhannuslomille, oisin taatusti siirtänyt tiilien toimitus aikaa. Eilen se oli jo myöhäistä, koska rekka oli taatusti lastattu jo, kun aamulla toimitus tännepäin Turkua oli lähdössa. Siinä samassa kuormassa; kun oli muitakin joille tuli tilattu määrä tiiliä, eri värisiäkin vielä. Meille oli se vihoviimeinen toimitettavaksi tuleva toimituserä, luultavasti.

        Mä toimitin itse raksaporukalle lounaan, leivät sekä kahvipullat, siks mä tänne tulinkin katsomaan... miten työt täällä sujuu. Päin per settä näyttää menevän, tämä päivä.

        Sanoo mitätön pihlajanmarja!


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo.

        Nyt pirskatin kuuma, kävin kastelemassa kasvit kun meinaa kuivua pystyyn. Nurmikko munkin pitäisi ajella, mutta jätän sen iltaan. Eteläinen tontti niin on pätsi tuo piha.

        Muksan muikeeta uintireissuva. :)

        No mä nyt vaan painatin nurmikon nutulleen väkisin... toivottavasti palaa, eikä ole leikattavissa, kuin ehkä heinäkuun lopulla. 🤣

        No ei ihan vielä pääse reissuun, erään primpsessan on tälläydyttävä ensin. 😄

        Mutta eiköhän tästä kohta pääse lähtemään. Sit vaan pyyhkeet ja uikkarit mukaan ja menox. 😁
        Saapahan oltua tuon neitinäpsänkin kanssa vähän. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, kuule; ei ole! Tässä vaan istun kiukkuisena tuvassa ja naputtelen tietskaa. Pihalla on tai oli rekka, josta purettiin tiiliä. Mun talon verannalle, koska ovat tarpeeksi lähellä uutisrakennusta. Samaan aikaan tulivat tietysti rakentajat sekä nosturi auto, eikä ne päässeet pihaan. Rakennusmiehet auttoivat rekan purkauksessa.

        Faija se ehti moittia jo mua, kun en ollut siirtänyt niiden katon savitiilien tulo aikaa!
        Hitto, oisin lähtenyt jo suksimaan täältä, mutt Mimmi on päiväunillaan, koska heräs aamulla jo ennen kello kuutta. Mä kihisen kiukusta, toivottavasti äijät nyt edes tajuavat miks mä eilen vaahtosin ett mua ois pitänyt informoida
        .
        Jos mä oisin tiennyt jo torstaina ett raksamiehet lähtee juhannuslomille, oisin taatusti siirtänyt tiilien toimitus aikaa. Eilen se oli jo myöhäistä, koska rekka oli taatusti lastattu jo, kun aamulla toimitus tännepäin Turkua oli lähdössa. Siinä samassa kuormassa; kun oli muitakin joille tuli tilattu määrä tiiliä, eri värisiäkin vielä. Meille oli se vihoviimeinen toimitettavaksi tuleva toimituserä, luultavasti.

        Mä toimitin itse raksaporukalle lounaan, leivät sekä kahvipullat, siks mä tänne tulinkin katsomaan... miten työt täällä sujuu. Päin per settä näyttää menevän, tämä päivä.

        Sanoo mitätön pihlajanmarja!

        No tietenkään noista ei kukaan älyä mitä ilmoittamatta jättämisellä saa aikaan...

        Mutta noitahan sattuu ja kun usein sattuu, tottuu. 😉

        Raksahommat ei mee ikinä niin hyvin, etteikö niissä joutuis säveltämään. Ja nyt näyttää niin hyvää keliä, siis kuivaa, että katto tulee päälle nopeesti, kun ei tartte pressusulkeisia pitää.

        Kyllä se torppa siihen nousee. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä nyt vaan painatin nurmikon nutulleen väkisin... toivottavasti palaa, eikä ole leikattavissa, kuin ehkä heinäkuun lopulla. 🤣

        No ei ihan vielä pääse reissuun, erään primpsessan on tälläydyttävä ensin. 😄

        Mutta eiköhän tästä kohta pääse lähtemään. Sit vaan pyyhkeet ja uikkarit mukaan ja menox. 😁
        Saapahan oltua tuon neitinäpsänkin kanssa vähän. 😊

        Niin, valmistuu koska valmistuu. Raksaporukka tuli heti lounaalle, kaikki yhtä lukuunottama olivat tyytyväisiä lounaaseen. Tietty piti porukassa olla yks viherpiipertäjä mukana.
        Mulla oli haukipuikkoja käärittynä pekoniin ja mä paistoin ne rautapannulla voissa kypsiksi. Perunaa ja munavoita, kurkunviipaleita isoäidin tapaan, eli hölskykurkkua. Kirsikkatomaatteja, sienisalaattia majoneesilla, voita, sekaleipää ja maitoa.

        Mies kyseli mitä mä aion hänelle tarjota, kun toiset saivat haukea? Kyllähän sitä haukea on sinullekin, monet kasvissyöjät syö kalaa." Se miks hauki ei kelvannut, meinas saada mun kiehumaan yli äyräideni! Mä olin pilannut kalan kun se oli pekonissa ja paistettu voissa! Kerroin ett; syöppä perunaa, sienikastikkeella, kurkkua ja tomaatteja, tee tuoretta sekakaleipää ja juo maitoa. Jälkkäriksi saat kahvit ja korvapuustia! =))

        Eihän sekään kelvannut, ois pitänyt olla margariiniä perunoiden kanssa, kun sienisalaatissakin oli majoneesia, eikä munavoi tietenkään ollut mikään vaihtoehto.
        Lopulta annoin öljypullon hänen eteensä ja kysyin tarvitseeko muita mausteita kuin suolaa siihen kastikkeeseen. Sotki sweet cilly soosia öljyn ja suolan kanssa, dippikastikkeeksi kelpuutamalleen ruualle. Ehdotti ett huomenna hän saisi halloumia, lihan tilalle.

        Piruuttani ja kiukkuisena nakkasin teflon pannun hellalle kuumenemaan leikkasin goudasta sellaisen 2cm, palan kieritin sen venäjauhoissa ja lainasin häneltä pöydästä öljypullon, kostutin juuston varovaisesti öljyllä ja kierittelin vielä korppujauhoissa.
        Paistoin juuston kullan keltaiseksi ja kävin kippaamassa juuton hänen lautaselleen.
        Et usko mikä naurunremakka siitä syntyi, osa äijistä taputti käsiään. "Siitäs sait kitisijä" Ilmeisesti porukanpomo ilmoitti ett; "Ruoka on ihan ravintola tasoista!"

        "Tietysti on, sillä meillä on ruokalassa entinen ravintolakokki heiluttamassa kauhaa!
        Hän ne haukipuikotkin oli tehnyt, mä ainoastaan paistoin ne, ohjeiden mukaan.
        Kaikki muu ruoka paitsi keitetyt perunat ja tuo juustonpala oli lähtöisin ammattitaitoisen kokin keittiöstä!" Kotikaljaa muuten on jääkaapissa, Faija tarjoilisitko sitä tälle herralle, vaikka grogilasista."

        Huomenna joku toinen saa toimittaa ruuan perille, mä en ainakaan sinne mene.

        Hetki sitten kuulin Faijalta; ett kaikki raksaäijät tekee yhä töitä, jotta saavat katon talon päälle, mahdollisimman pian. Faijan pyydetty pitämään kirjaa montako tuntia he urakoivat nyt päivässä. Huomenna näet on ennustettu kuurosateita EteläSuomeen.

        Mä taidan lähteä kylvettämään meidän lähes uimamaisteria, Mimmin kanssa saa olla varovainen, kun hänet päästää vannaan istumaan pikkunaisella on sellainen koheltamisen into vedessä. Pari kertaa on käynyt vahingossa seljälleen ammeen pohjalle. Sitt pääsi itku, kun mä nappasin ilmeiseti kovakouraisesti mukulan vedenpinnalle.
        Ei siinä rääkynnässä ainakaan vettä jäänyt keuhkoihin, sellaisella volyymilla päästeli ääntä maailmaan. Kyllä sai halia ja rauhoitella, ei noin pieni vielä osaa varoa mitenkään leikkiessään, joten aikuisen pitää koko ajan olla silmätarkkana ihan vieressä.

        Nyt Mimmi on valmis kylpyyn, pelkissä vaipoissa mennä toheltaa rappusia kohti, onneks portti on kiinni.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, valmistuu koska valmistuu. Raksaporukka tuli heti lounaalle, kaikki yhtä lukuunottama olivat tyytyväisiä lounaaseen. Tietty piti porukassa olla yks viherpiipertäjä mukana.
        Mulla oli haukipuikkoja käärittynä pekoniin ja mä paistoin ne rautapannulla voissa kypsiksi. Perunaa ja munavoita, kurkunviipaleita isoäidin tapaan, eli hölskykurkkua. Kirsikkatomaatteja, sienisalaattia majoneesilla, voita, sekaleipää ja maitoa.

        Mies kyseli mitä mä aion hänelle tarjota, kun toiset saivat haukea? Kyllähän sitä haukea on sinullekin, monet kasvissyöjät syö kalaa." Se miks hauki ei kelvannut, meinas saada mun kiehumaan yli äyräideni! Mä olin pilannut kalan kun se oli pekonissa ja paistettu voissa! Kerroin ett; syöppä perunaa, sienikastikkeella, kurkkua ja tomaatteja, tee tuoretta sekakaleipää ja juo maitoa. Jälkkäriksi saat kahvit ja korvapuustia! =))

        Eihän sekään kelvannut, ois pitänyt olla margariiniä perunoiden kanssa, kun sienisalaatissakin oli majoneesia, eikä munavoi tietenkään ollut mikään vaihtoehto.
        Lopulta annoin öljypullon hänen eteensä ja kysyin tarvitseeko muita mausteita kuin suolaa siihen kastikkeeseen. Sotki sweet cilly soosia öljyn ja suolan kanssa, dippikastikkeeksi kelpuutamalleen ruualle. Ehdotti ett huomenna hän saisi halloumia, lihan tilalle.

        Piruuttani ja kiukkuisena nakkasin teflon pannun hellalle kuumenemaan leikkasin goudasta sellaisen 2cm, palan kieritin sen venäjauhoissa ja lainasin häneltä pöydästä öljypullon, kostutin juuston varovaisesti öljyllä ja kierittelin vielä korppujauhoissa.
        Paistoin juuston kullan keltaiseksi ja kävin kippaamassa juuton hänen lautaselleen.
        Et usko mikä naurunremakka siitä syntyi, osa äijistä taputti käsiään. "Siitäs sait kitisijä" Ilmeisesti porukanpomo ilmoitti ett; "Ruoka on ihan ravintola tasoista!"

        "Tietysti on, sillä meillä on ruokalassa entinen ravintolakokki heiluttamassa kauhaa!
        Hän ne haukipuikotkin oli tehnyt, mä ainoastaan paistoin ne, ohjeiden mukaan.
        Kaikki muu ruoka paitsi keitetyt perunat ja tuo juustonpala oli lähtöisin ammattitaitoisen kokin keittiöstä!" Kotikaljaa muuten on jääkaapissa, Faija tarjoilisitko sitä tälle herralle, vaikka grogilasista."

        Huomenna joku toinen saa toimittaa ruuan perille, mä en ainakaan sinne mene.

        Hetki sitten kuulin Faijalta; ett kaikki raksaäijät tekee yhä töitä, jotta saavat katon talon päälle, mahdollisimman pian. Faijan pyydetty pitämään kirjaa montako tuntia he urakoivat nyt päivässä. Huomenna näet on ennustettu kuurosateita EteläSuomeen.

        Mä taidan lähteä kylvettämään meidän lähes uimamaisteria, Mimmin kanssa saa olla varovainen, kun hänet päästää vannaan istumaan pikkunaisella on sellainen koheltamisen into vedessä. Pari kertaa on käynyt vahingossa seljälleen ammeen pohjalle. Sitt pääsi itku, kun mä nappasin ilmeiseti kovakouraisesti mukulan vedenpinnalle.
        Ei siinä rääkynnässä ainakaan vettä jäänyt keuhkoihin, sellaisella volyymilla päästeli ääntä maailmaan. Kyllä sai halia ja rauhoitella, ei noin pieni vielä osaa varoa mitenkään leikkiessään, joten aikuisen pitää koko ajan olla silmätarkkana ihan vieressä.

        Nyt Mimmi on valmis kylpyyn, pelkissä vaipoissa mennä toheltaa rappusia kohti, onneks portti on kiinni.
        trollikka

        No eipä sun tartte niille evöitä sentään tehdä. Saavat hoitaa ruokansa itse.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Miettinyt joskus, että miten nuokin tyrmäystippa tyypit uhrinsa valitsee, millä perusteella? Hirveen isoa ei luulis yrittävän, kun tulee ongelmaksi kuka sen jaksaa kantaa, jos droppaa.

        Että onko ne kohteet sitten hinteliä pieniä naisia, jotka jaksaa kantaa tai talata ulos?

        Kaunis nainen on kevyt kuin höyhen, voin sanoa, koska kukaan nainen ei anna minun todentaa naisen painoa, joten perustan tämän oletukseen ja se pitää paikkaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis nainen on kevyt kuin höyhen, voin sanoa, koska kukaan nainen ei anna minun todentaa naisen painoa, joten perustan tämän oletukseen ja se pitää paikkaansa.

        Yym, se voi olla.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No eipä sun tartte niille evöitä sentään tehdä. Saavat hoitaa ruokansa itse.

        Joo ei ole pakko toimittaa heille ruokaa, mutt on mulle edullisempaa pitää se porukka rakennustyömaalla kuin päästää heidät kaupungille syömään.
        Lounasaikaan ovat ainakin 2 tuntia poissa, jos ajavat laitakaupungilta keskustaan ja takaisin.
        Ei ne eiliset haukipuikotkaan pekoniin käärittynä mulle oikeastaan tulleet kalliiksi.
        Kala ei ollut kalatiskiltä ostettua, vaan mereltä pyydettyä... mitä nyt amerikanpekonin hintainen, tomaatti tais olla kalleinta mitä pöydässä oli.
        Raksaporukka kyllä osaa arvostaa ilmaista ruokaa eteen kannettuna ja mä arvostan sitä ett miehet pysyy työmaalla. Homma edistyy paljon nopeammin valmiiksi. joten hyöty on molemminpuolinen.

        Tänään saavat jauhelihapihvejä, perunamuusia sekä tuoreita kokonaisia vihanneksia, valintansa mukaan, mausteöljypullon ja sille yhdelle teen porkkana pihvejä rasiallisen, niistä riittää muillekin maistiaisia, jos kelpaa. Puolukkahilloketta ja kotisinappia purkki. muutaman sekaleivän ja ½kg voita.

        Illaksi grillatkoot itse; Wilhelm perinteistä, Huiluntuhti juustoista ja hiillosmakkaraa!
        Ketsuppia pitäis olla melkein täys purkki jääkaapissa ja kotikaljaa... Pitänee tarkistaa Faijalta asia, saattaa olla loppuun juotukin jo. 10 litran kanisteri ehkä sitäkin.
        En mä konkurssia tee vaikka ruokinkin työmiehet, niin mä tein viimeeksikin ja hyöty oli molemmin puolinen.

        Kyllä ruoka maksaa, jos sen hakee jostain ruokapaikasta lautas annoksena.
        Mä en laske omalle työlleni tässä kohtaa mitään palkkaa, keittiössä mä heilun kuitenkin puoleenpäivään asti.

        Yökköjen rapsalle; meno nyt!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ole pakko toimittaa heille ruokaa, mutt on mulle edullisempaa pitää se porukka rakennustyömaalla kuin päästää heidät kaupungille syömään.
        Lounasaikaan ovat ainakin 2 tuntia poissa, jos ajavat laitakaupungilta keskustaan ja takaisin.
        Ei ne eiliset haukipuikotkaan pekoniin käärittynä mulle oikeastaan tulleet kalliiksi.
        Kala ei ollut kalatiskiltä ostettua, vaan mereltä pyydettyä... mitä nyt amerikanpekonin hintainen, tomaatti tais olla kalleinta mitä pöydässä oli.
        Raksaporukka kyllä osaa arvostaa ilmaista ruokaa eteen kannettuna ja mä arvostan sitä ett miehet pysyy työmaalla. Homma edistyy paljon nopeammin valmiiksi. joten hyöty on molemminpuolinen.

        Tänään saavat jauhelihapihvejä, perunamuusia sekä tuoreita kokonaisia vihanneksia, valintansa mukaan, mausteöljypullon ja sille yhdelle teen porkkana pihvejä rasiallisen, niistä riittää muillekin maistiaisia, jos kelpaa. Puolukkahilloketta ja kotisinappia purkki. muutaman sekaleivän ja ½kg voita.

        Illaksi grillatkoot itse; Wilhelm perinteistä, Huiluntuhti juustoista ja hiillosmakkaraa!
        Ketsuppia pitäis olla melkein täys purkki jääkaapissa ja kotikaljaa... Pitänee tarkistaa Faijalta asia, saattaa olla loppuun juotukin jo. 10 litran kanisteri ehkä sitäkin.
        En mä konkurssia tee vaikka ruokinkin työmiehet, niin mä tein viimeeksikin ja hyöty oli molemmin puolinen.

        Kyllä ruoka maksaa, jos sen hakee jostain ruokapaikasta lautas annoksena.
        Mä en laske omalle työlleni tässä kohtaa mitään palkkaa, keittiössä mä heilun kuitenkin puoleenpäivään asti.

        Yökköjen rapsalle; meno nyt!

        Elä unohda nyt sitä sellerinpurijaa hei! 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Elä unohda nyt sitä sellerinpurijaa hei! 🤣

        Selleriä en tarjoile, kallis juures ostaa!" tuoreita kokonaisia vihanneksia, valintansa mukaan, mausteöljypullon ja sille yhdelle teen porkkana pihvejä rasiallisen."
        Syökööt mitä syö, tai nähkööt nälkää, jos porkkanapihvitkään ei kelpaan ja voihan hän grillata porkkanapihvin illalla leivänkin päälle, kun toiset grillaa makkaraa.
        Tai vaihtoehtoisesti hakekoot kaupungista kasvismakkaraa. Mä en yhden miehen takia rupea juoksenteleen kaupoissa löytääkseni pari kasvismakkaraa. Fakta!

        Jos mä huomenna vielä tarjoan heille ruuan; Se on hernekeitto ja rutkasti porkkania joukossa sattumina... sekä sekasyöjille kassleria keitettynä palasina eri kattilassa.
        Niin kauan kunnes veganistille on otettu runsas annos hernekeittoa ilman lihaa.
        sen jälkeen ne kaikki lihat voi sekoittaa sopan joukkoon.
        Koska mä en tiedä miten ehdoton hän todella on; sen vegaanisen ruuan suhteen,
        Niin otetaan nyt varmanpäälle, ettei tule jälki kitinöitä mistään suunnasta.

        Faijalle olivat sanoneet ett torstaina viimeistään tupanen on vedenpitävässä kunnossa.
        Ei hierrä kivikengässä sen pidempään...toivottavasti.
        Herran diivailu oli mulle kerrassaan liikaa, mä olisin ymmärtänyt jos hän olisi ollut allerginen kalalle.

        Mutt ei, kun se oli kääritty pekoniin! Olishan sen pekonin saanut irrotettua siitä kalan päältä. Eikä leivälle kelvannut voi, jotain prosessoitua pattirasvaa sen olisi pitänyt olla... tänään ainakin vihannekset olivat kelvollisia, en tarkoituksellakaan prosessoinut niitä... tuoreita kokonaisia vihanneksia, valintansa mukaan.
        Jos se nipottaja edes ymmärsi vihjettä, vegaanisuudesta!


    • Kukaan ei jaksa kantaa mua. Joudun kävelemään itse.

    • Jos miestä syytetään myöhemmin raiskaamisesta, naisen kantaminen sänkyyn on raskauttava teko. Viisas mies antaa naisen kantaa...

    • Anonyymi

      Hyphään miehen sylliin ja kaadan koko miehen rumps

      • Anonyymi

        No niin, kyllä tuollainen ryhis kaataa miehen alleen ja mies pihisee alla ja ryhus elmuilee, että mitä se mies siellä inisee, minä olen valtias ja sinä siellä tossun alla.


    • Jotkut miehet eivät ymmärrä, että nainen käy joskus vessassa.

      • Anonyymi

        Jaa, käykö nainen vessassa, koskaan en ole nähyt naista menevän vessaan.


    • Romanttisessa kioskikirjallisuudessa naista kannetaan paikasta toiseen. Oikeassa elämässä sitä ei yleensä tehdä.

      • Nykyään on niin isoja järkäleitä monet naisetkin, että voidaan puhua "miehen kokoisista" vanhan kansan termejä käyttäen.

        Moni nainen on lähemmäs 80 kiloa ja ylikin, moni on myös pitkiä ja raamikkaita yli 180 cm. Ei niitä niin vaan enää kannella, pikku morsmaikkuja.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nykyään on niin isoja järkäleitä monet naisetkin, että voidaan puhua "miehen kokoisista" vanhan kansan termejä käyttäen.

        Moni nainen on lähemmäs 80 kiloa ja ylikin, moni on myös pitkiä ja raamikkaita yli 180 cm. Ei niitä niin vaan enää kannella, pikku morsmaikkuja.

        Minunkin mies koitti olla kerran romanttinen ja kantaa mut sänkyyn, oli pudottaa lattialle ja roikuin niukin naukin enää käsissä. Naama tuskanpunaisena totesi, että joo ei sua kyllä kanniskella toista kertaa. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Minunkin mies koitti olla kerran romanttinen ja kantaa mut sänkyyn, oli pudottaa lattialle ja roikuin niukin naukin enää käsissä. Naama tuskanpunaisena totesi, että joo ei sua kyllä kanniskella toista kertaa. :D

        😀
        Käsivarsilla kantaminen ottaa selän päälle. Eukonkannossa on vähän ergonomisempi asento.
        Jonkinlainen hihnoista viritetty reppu voisi toimia. mutta naisen pakkaaminen selkään ei ole enää spontaania romantiikkaa. :)


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        😀
        Käsivarsilla kantaminen ottaa selän päälle. Eukonkannossa on vähän ergonomisempi asento.
        Jonkinlainen hihnoista viritetty reppu voisi toimia. mutta naisen pakkaaminen selkään ei ole enää spontaania romantiikkaa. :)

        Heheh, nojoo. Hän ajatteli olevansa hurjan vahva, kun on sentään jaksanut nosta parisataa kiloa joskus maasta. Mutta ei sitten ollutkaan, ilmeisesti mies on heikentynyt rakkaudesta tai akka on vaan yksinkertaisesti liian suuri. :)

        Ahneelle käy..


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heheh, nojoo. Hän ajatteli olevansa hurjan vahva, kun on sentään jaksanut nosta parisataa kiloa joskus maasta. Mutta ei sitten ollutkaan, ilmeisesti mies on heikentynyt rakkaudesta tai akka on vaan yksinkertaisesti liian suuri. :)

        Ahneelle käy..

        Onneksi naisen kantaminen ei ole enää miehisyyden mitta. Vanhetessa sitä heikkenee ja oman kullan kaappaaminen syliin vaatii huolellista harkintaa.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Onneksi naisen kantaminen ei ole enää miehisyyden mitta. Vanhetessa sitä heikkenee ja oman kullan kaappaaminen syliin vaatii huolellista harkintaa.

        Näinpä. Ja apuvälineitä löytyy sitten, jos niin heikkoon kuntoon menee ettei omin avuin enää liikkeelle pääse. Nostimiakin. Murukin hakee yli satatonnisen nossen pihaan, niin kyllä meikäkin nousee kepeesti. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Näinpä. Ja apuvälineitä löytyy sitten, jos niin heikkoon kuntoon menee ettei omin avuin enää liikkeelle pääse. Nostimiakin. Murukin hakee yli satatonnisen nossen pihaan, niin kyllä meikäkin nousee kepeesti. :)

        Ja ei tarvi kun vivusta vääntää, kun henkselit on nostokoukussa. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja ei tarvi kun vivusta vääntää, kun henkselit on nostokoukussa. :D

        Niin, olen huomannut, että jotkut miehet nauttivat voimansiirtokoneiden käytöstä.
        Trukilla voisi nostaa vaikka laatikollisen naisia.
        Siinä on jo aihetta machoilla. 😀


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Niin, olen huomannut, että jotkut miehet nauttivat voimansiirtokoneiden käytöstä.
        Trukilla voisi nostaa vaikka laatikollisen naisia.
        Siinä on jo aihetta machoilla. 😀

        Heh, eipä sen puoleen tykkäisin itsekin olla joku konekuski, on vaan monesti työpäivät pitkiä ja lapset vielä liian pieniä. :)


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        😀
        Käsivarsilla kantaminen ottaa selän päälle. Eukonkannossa on vähän ergonomisempi asento.
        Jonkinlainen hihnoista viritetty reppu voisi toimia. mutta naisen pakkaaminen selkään ei ole enää spontaania romantiikkaa. :)

        Olkapäällä ei mikään paina mitään ja raskaita tukkejakin olkapäällä kantaa.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Niin, olen huomannut, että jotkut miehet nauttivat voimansiirtokoneiden käytöstä.
        Trukilla voisi nostaa vaikka laatikollisen naisia.
        Siinä on jo aihetta machoilla. 😀

        Minä nostaisin sohvallisen naisia ihan helposti ja 10 naista voisi olla päälläni, niin ei tuntuisi missään.


    • Anonyymi

      Puhuitte vessasta. Mutta minkälaisesta. Normaalista alavessasta, uudenaikaisesta seinävessasta vai vanhasta kunnon ylävessasta, siis sellasesta kuin Teho.

    • Anonyymi

      Elämässä pitää snaijata ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, dorka.

    • Anonyymi

      Minä näin kuin kauhuelokuvasta jtin einityttöjä mennyt piiloon sänkyni allle nukkumasasn.

    • Anonyymi

      Pelottsvin kslsrelokubs bsmssin joku tintorera on kobs.


      Oikein kwmmotwvn löyt6tyy jod y45omoyuyyäk' d'mhum sysn js piyää tarjoys ssmisidyskin yyuyöillre bir4lä.

    • Anonyymi

      voi olls tyttöjen mirlrdyä hsudkss jos näkee unia joidds on tyytytöjäkin seikksilremsdds.

    • Anonyymi

      tuollaisessa hyvä ajatelma: hurjin hahmo kaikisxta elokuvisxta.

    • Anonyymi

      Joku panadol-tableri piullwei kuin unilääkw jo ahmaiseew sellaisen, kuin unilääkw pillwei kuin tulehduskipu-tabletti jos auttaa silloin niin...

    • Anonyymi

      Naiselta pitää olla lupa sänkyyn kantamiseen.

    • Anonyymi

      Kannat ja liukastut niin selkä murtuu tai vaihtoehtoisesti kannettava törmää silloin myös ja hänelle kallovaurio.

      Ja kumpikin työkyvyttömyyseläkkeelle loppuelämäksi.

    • Anonyymi

      NAisen aviovaimon pitäisi kantaa mies sänkyyn seksiä varten aina.

      • Anonyymi

        En ajattele noin.


    • Anonyymi

      Ellei naisen omat jalat sen verta kanna, niin huono homma jatkon kannalta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe