Nukuin viime yön

Anonyymi

tuuletin suoraan berberissä eli belaruksessa. Ja silti meinasin sulaa. Miten on muualla nukuttu?

60

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuumaa nukkua koska niin on sellainen asuinpaikka mutta hyvä asuinpaikka kyllä rauhallinen ja kiva.

    • Hyvin tuli nukuttua, oli vähän viileäkin. Peitto korvissa nukuin.

      • Anonyymi

        Mikä aiheutti tuon viileyden?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä aiheutti tuon viileyden?

        Avoin ikkuna makkarissa ja toisaalla olkkarissa ilmanlämpöpumppu joka viilensi.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Avoin ikkuna makkarissa ja toisaalla olkkarissa ilmanlämpöpumppu joka viilensi.

        👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Puisessa omakotitalossa nukkuu mukavan viileästi. Vaihda pois betonikopista?

      • Anonyymi

        Nukuin oikein hyvin ja asun betonibunkkerissa. Ei betoninen kerrostalo välttämättä ole kuuma.

        Kaikki puiset OK-talotkaan ei välttämättä ole viileitä. Minulla on molemmista kokemusta. Paljon.


    • Anonyymi

      Katsoin lämpötilan niin on oma järjesmäni noihin, tyietokoneella: 17 eennen kuin aurinko on edes kunnolla taivaalla eli ei kannayta laittaa lävivetoakaan jos ulkona on lämpimämpää kuin sisällä.

      Jos laittaa pakastimen luukun auki, se toimisi ilmastointilaitteena, mutta sähkön hintakin on mitä on...

    • Anonyymi

      Nukuin noin 6h. Kumassa asunossani kerrostalossa,.pieni tuletin yö-pöydällä kohti kasvoihin tai päähäänn.sen kumemmin mietimättä kumutta.hyvää viikkoa pääkaupungin lähiöstä,

      • Anonyymi

        Hyvää viikkoa kuumaa viikkoa kaikille!
        Ainahan voi mennä myös telttaan!

        Näkyy monen pihalla olevan :D


    • Anonyymi

      Vaikka on pieni talo, on suuri eteinen.

      Vein patjan sinne, ja nukuin ovi auki.

      Aamuyöllä oli jopa kylmä!!!

    • Anonyymi

      Heräsin siihen, kun oli liian kylmä. Olin ottanut täkin pois ja luulin pelkän pussilakanan riittävän peitoksi.

    • Anonyymi

      Hammashirviö teki vähän pahaa, sitä viisaus teettää jos on viisauden hammas., joskus.

    • Anonyymi

      Siinäpä hyvä lempinimi jollekin miehelle: nukke, duke-nukke.

    • Anonyymi

      Jääpaloja laitoin belaruksen ympärille. Nyt on lakana ihan märkä.

      • Anonyymi

        🥵😅😂😂


    • Anonyymi

      Ilmalämpöpumpun viilentämässä talossa 20 asteen lämpötilassa nukkuu hyvin. Ulos en mene ennenkuin lämpö normalisoituu.

    • Anonyymi

      Voi olls niin kovs ytuo minun hsmmsddätrku ei auyta kuin oksdikodfononi.... koksiinis puufuyysmsswn duonrrn duotssn.

    • Anonyymi

      Aloittaja on tietämätön sanojen merkityksestä ja käyttää niitä väärin. Belarus tarkoittaa Valkovenäjää.

      • Anonyymi

        Provokirjoituksen korrektointi on varmaan suhteellisen tarpeetonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provokirjoituksen korrektointi on varmaan suhteellisen tarpeetonta.

        Valko-Venäjänhän on aika pitkälti p*rseestä.


      • Anonyymi

        Ei vaan se on traktori.


      • Anonyymi

        Kaikki ne tarvitsevat viilennystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan se on traktori.

        Niinpä. Se on traktori joka on valmistettu Valkovenäjällä. siitä se on saanut nimensä.


    • Anonyymi

      Huonosti nukuin. Kuumaa on, koirakin vaelteli koko yön etsien parempaa nukkumispaikkaa ja sekin herätteli. 👵

      • Anonyymi

        Sulla on Koira, olen kuullut siitä täällä korkeintaan jotain, mutta en paljon


    • Anonyymi

      Tee laulu eli siiis: myrkylliset eläimet, pienet ja suuret..

    • Anonyymi

      Yö oli suht viileä
      Hirsi talo veden äärellä

      • Anonyymi

        Niin oli, kesällä on öisin viileää, myös sisällä.


      • Anonyymi

        Veden äärellä ovat trooppiset yöt.


    • Anonyymi

      Jos on veden äärellä talo ja varjossa niin ihan sama vaikka olisi 35 astetta ulkona

    • Anonyymi

      Enemmän harmittaa ettei jaksa seksiä harrastaa näin kuumalla. Noh ei nää kelit kestä kun kolmisen viikkoa suomessa niin kyllä tyttöystäväkin sen aikaa jaksaa olla ilman.

      • Anonyymi

        Joo se on todellinen harmi helteissä. Ilmalämpöpumppu auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on todellinen harmi helteissä. Ilmalämpöpumppu auttaa.

        Pumppaako se vaimon/tyttöystävän, kun itse et jaksa?


    • Anonyymi

      Jos jotenkin ilmaantunut jotain tyttöjä: kun kun aasmulla öt heräävät niin: tarvitsette kai jotain aamupalaa?

    • Anonyymi

      hyväö ksmmoyud uni jod joysin yreiniyyyöjä kun mytkkykåät,rry åooördlrörr d'mludxo söös-

    • Anonyymi

      Miun asunnossa on 31,6. Viime vuonna oli 37 parhaimmillaan.
      Tähän yksiöön paistaa suoraan auringo eikä tuuletusta juuri ole eikä ilma kierrä koska parveke ja ikkuna on samalla puolella.

      • Anonyymi

        Ei tuuletin paljon mitään auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuuletin paljon mitään auta.

        Ota jäähdyttävä kone. Pelkkä tuuletin on tosiaan vähän säähän tähän :)


      • Anonyymi

        Ei muuta kuin ilman jäähdytin kämppään.


      • Anonyymi

        Kai sulla on verhot ikkunan edessä estämään auringon paistetta.
        Peitä ikkuna foliolla, se heijastaa auringon säteet takaisin.


    • Anonyymi

      mä liikutan hasmpias eli hsmmsds suyyss sbikks kipu on kovs.

      Jännä juttu erlokuidys: mikä olidi jänniyyäbin hshmo ei bsrtmssnkssn ptindddsw lr4is.

    • Anonyymi

      Minäkin nukuin aqikq hycinkin on appleteja, kun hammashirviö 2

    • Anonyymi

      Uskotaan monien ajattelevan juurikin sillään.

    • Anonyymi

      vpo xdtytus ähän jod joku smpisinrn putsidrr.

    • Anonyymi

      Tuuletus asuntoon vain täysille pyörimään yöllä ja ristiveto, niin kuuma ilma poistuu.

    • Mä nukun tiilisessä kerrostalossa ja se on paras. Ei oo koskaan kuuma. betonitalo varaa liikaa lämpööja se kosteustaso on talvellakin sellanen että kainalot hikoo, vaikkei olekaan lämmin. En vaan ymmärrä miksi nää hyvät tiilitalot pitää pilata lisäeristyksellä. kuulemma EU vaatii, mutta sitten pitäis lisäeristää kaikki EU n keskiaikaiset kaupungit myös.

      • Anonyymi

        "miksi nää hyvät tiilitalot pitää pilata lisäeristyksellä."

        vastaus: *Koska talvi*


    • Anonyymi

      nukuin viime ön kuin atomin ydfin joopa joo, yritin kurkoittaa sängystä jotain panadon juttua mutta asta aamulla pystyin.

    • Anonyymi

      Sisällä 26, ihan siedettävää. Yöllä Stadlerin minitornituuletin, se on mahtavan hyvä, hiljainenkin.

    • Anonyymi

      Ka6soin lämmäen 46 aqstetta.

    • Anonyymi

      Auringossa nyt 41 astetta :)
      Varjossa 31 astetta :)

      Aika sopivaa sanoisin.

    • Anonyymi

      ksnnsyyssko lähteä jos noin kuumaa auringon paisteessa, huomenna voi tulla ukkonen ;D

      • Anonyymi

        Ei tule. Helle jatkuu ja haitari soi


    • Anonyymi

      minä pitäisin jos tulisi ukkonen, salamoita ja rakeita suuriakin :D

      • Anonyymi

        EI SAAA tulla SUURIA rakeita, menee auton pellit lommolle, ikkunat särkyy ja katto vaurioituu, ei paljon naurata.


    • Anonyymi

      Voivat olla aika jännittäviäkän alamat jos välähtää ja jyrinä kuuluu.

    • Anonyymi

      Illalla klo 21 laitettiin ulko-ovi auki ja tuuletin puhaltamaan, myös ikkunat laitan auki.
      Nukkuma huoneessa on ainakin 28 lämmintä, ikkunan avaan ja saa olla koko yön auki.
      Pitkähihaisessa pyjamassa nukun peiton alla, eikä ole tullut hiki, vaikka muuten tulee hiki, jos ulkona liikkuu päivällä.
      Salaisuus on se, että jalat ovat peiton ulkopuolella, jaloille tuntuu viileältä.
      Myös se mitä ajattelee, niin vaikuttaa, että tuleeko hiki vai ei.
      Jos ajattelee, että on hirvän kuuma, niin hikoilee, mut ajattelee viilieitä asioita, niin ei hikoiluta.

    • Anonyymi

      hassu ehkä sanonta tytyöiltäkin: on aika kuuma ilmaala, pitää nukkua pekät popkset eli alushousut jalassa..

    • Anonyymi

      minä kanssa nukuin viimeyön... jossain yön pimeydessä huomasin; särkytabletti panadon, nutta en saanut sitä käsiini ja jatkoin uniani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe