Mikä on miehen logiikka käyttää paitaa helteellä

Anonyymi

Olen kysynyt tätä muuallakin mutten ole saanut vastausta. Miksi miehet käyttävät paitaa jos hellettä on yli 30 astetta? Jos itse olisin mies niin olisin kesällä aina ilman paitaa. Eikö olisi paljon mukavampaa ottaa paita pois kuin hikoilla se märäksi? Itse en pidä paidattomia miehiä mitenkään ihmeellisinä. Ainoastaan miehet saavat vastata kysymykseen.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pahus. Olisin tiennyt tämän, mutta minua ei ole luokiteltu mieheksi, joten en voi vastata kysymykseen.

    • Anonyymi

      Jos oikein muistan ennen oli kaupunkien järjestys säännöissä ,että piti olla asiallisesti pukeutunut. Nyt ei viitsi läskejä kaikille näyttää😁

      • Anonyymi

        AP

        Onko nykyään? Itse en ole ainakaan kuullut moisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Onko nykyään? Itse en ole ainakaan kuullut moisesta.

        Hitsi! Tämänkin tietäisin lakipykälineen kaikkineen, mutta kun ei killuttimet roiku jalkovälissä, niin en voi vastata.


    • Anonyymi

      En tiedä ennen sitä valvoi poliisi tuskin enää on resurseja

    • Anonyymi

      AP

      Itse yritin etsiä, että estääkö jokin laki miehiä olemasta paidatta mutta en löytänyt.

    • Anonyymi

      Minun isäukko käytää ulkotakkia helteellä, kunnes ostimme häneille liivit. Nyt menee päällä pelkkä pellavapaita liivin kanssa.

    • Anonyymi

      Omissa mielikuvissani paidatta julkisella kulkevat vaikuttavat jälkeenjääneiltä. Iho palaa. Sopiva vaate ei hiosta, on viileämpi paisteessa kuin paljas iho.

    • Anonyymi

      Liian hyväkuntonen kroppa niin ei saa olla ilman paitaa,pitäs olla sellanen kaljamaha.

    • Anonyymi

      Hiki on kosteutta ja imeytyy paitaan, paidasta hiki haihtuu ja näin viilentää ihoa paremmin, mitä paidattomalla.
      Asiaa voi kokeilla kotikonstein seuraavasti:
      Ensin ilman paitaa, kaada litran verran vettä päälle ja ota aikaa, miten pitkään tuntuu viileältä.

      Pistä pellavapaita päälle ja kaada puoli litraa kylmää vettä päällesi. Viileys pysyy pidempää.

    • Anonyymi

      Paitaa saa käyttää -30 asteellakin täysin mielensä mukaan.

    • Anonyymi

      Naapurin kaljamaha oli ennen kesäisin yllättäen ja pyytämättä ilman paitaa, vaikka ei ollut edes helle. Näky soljui silmilleni ja tunsin usein lievää pahoinvointia. Sitten tonttien väliin rakennettiin korkea lauta-aita, ja kas, silmäni ovat saaneet levon, eikä pahoinvointiakaan ole enää ollut. Kannatan korkeita aitoja lämpimästi.

      • Anonyymi

        Ai niin. Ja olen nainen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin. Ja olen nainen. :)

        AP

        Juuri tuollaisten vastausten takia en halunnut, että naiset vastaavat. Kysymys on, miksi ei käytä paitaa eikä miksi ei halua, että joku ei käytä paitaa.


    • Anonyymi

      Selibaatti välttää onnettomuuksia

    • Anonyymi

      Paita päällä on viileämpää kuin paidatta.

    • Anonyymi

      Kannattaa investoida ns. teknologia-paitaan

    • Anonyymi

      𝖪𝗒𝗅𝗅𝖺̈𝗉𝖺̈ 𝗈𝗇 𝗄𝗂𝗎𝗌𝖺𝗉𝗈𝗂𝗌𝗍𝖺𝗃𝖺𝗍𝖺𝖺𝗌 𝗍𝖺𝖺𝗌 𝗈𝗅𝗅𝗎𝗍 𝖺𝗁𝗄𝖾𝗋𝖺𝗇𝖺.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2859
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      403
      2752
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      78
      1924
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      70
      1893
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1803
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1794
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1738
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1542
    Aihe