Mitä naiset haluaa

Anonyymi

On se nyt vaikeaa haluta sitä kunnollista miestä. Kaikenlaiset juopot ja ääliöt kelpaa naisille mutta ei tavallinen kunnollinen mies joka ei ryyppää baareissa viikonloppuisin.
On näet muita harrastuksia ettei jaksa alkoholia juoda ja tuhlata rahaa baareihin.
Naiset silti juoksee juoppojen perässä baareissa ja sitten ne ihmettelee miten mies pettää ja kohtelee huonosti.

315

2638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No EU sitä niinkuin voi yleistää mitenkään. On paljonnaisia jotka eivät juo koskaan mutta he eivät ole netissä liioin seuraa hakemassa.
      Ja jos miehen kanssa sopii kemiat yhteen niinsilloin ollaan heidän kanssaan oli raitista tai sellainen joka juo aina silloin sun tällöin.
      Itse en edes voisi ajatellakkaan miestä joka juo , oikea mies nauttii elämästä selvinpäin, ei siihen tarvitse viinaa apulaisekai . Ja joka juopon ottaa niin kantaa myös seuraukset mitä sellainen suhde tulee olemaan .

      • Anonyymi

        Tarkoitatko että homma oikein virallistettaisiin EU:n direktiiviillä? Ok, yksi ääni täältä asialle, on sitä turhemmastikin direktiivejä tehty...😁


      • Anonyymi

        Miten niin ei ole netistä seuraa hakemassa?


    • Anonyymi

      Naiset ei ajattele järjellä vaan alapäällään ja se kostuu vain komeille jännämiehille.

      • Anonyymi

        Onneksi miehet ajattelevat vain järjellään. Eivät koskaan alapäällään. Mies ei ollenkaan kaipaa seksiä. Hänelle ruittää sellainen seurustelu että juodaan yhdessä teetä, käydään kävelyllä ja jutellaan.


      • Anonyymi

        Naisen jalkoväliin kuuluisi kostua kun jankuttava tyhmä ätmi kävelee vastaan. Kun sinä kävelet vastaan, naisen pitäisi käydä kuumana. Sekö olisi sitä järjellä ajattelemista?

        Valitat ja ulvot kun naisten jalkoväl ei kostu sinulle. Sinulla sen sijaan seisoo kun mikä tahansa nainen kävelee vastaan. Sekö tekee sinusta älykön, että sinulle kelpaa kuka tahansa? Sekö on sitä järjellä ajattelemista että naisessa kiinnostaa pelkkä haaroväli?


      • Anonyymi

        Ajattelen järjellä, en alapäällä.


    • Anonyymi

      Höpö höpö sinun jännämiesjuttuja. Lopeta ne jo äläkä vääristele tosiasioita.

    • Anonyymi

      Ja aloittajako sitten muka on "kunnollinen mies"? Älä viitsi naurattaa!

      Minä jätän välistä kaikki aloittajan kaltaiset, jännämiehistä jauhavat urpot. Oikeasti kunnollinen mies kantaa vastuun omasta elämästään ja valinnoistaan, eikä yritä vierittää ongelmiaan naisten niskoille.

      Sellaiset miehet vain ovat valitettavan harvassa, eikä täältä suolikaksnelosessa ainakaan löydy ainuttakaan.

      • Anonyymi

        Löytyy, herrasmiehenä olen kovasti pahoillani siitä että tuon persoonaani tällä tavoin esiin ja teen sen varsin kiusaantuneesti hiukan häpeillen 😊 rehellisyyden puuskaani.


    • Anonyymi

      Tyhmän miehen tuntee siitä että hän luulee, että kun häneltä puuttuu yksi tietty vika (kuten tässä tapauksessa juoppous), niin se tekee hänestä kunnollisen miehen. Hän luulee myös että juuri tuon tietyn vian puuttuminen on syynä siihen ettei hän sa naista ja että ne miehet, joilla on tuo tietty vika, saavat naisia. Tyhmä mies ei tajua että naisenpuute johtuu jostain viasta joka hänellä on (esimerkiksi ilkeys, tyhmyys, vamehtelu) tai jonkun hyvän ominaisuuden puuttuimisesta (hän ei ole hauska, kommunikoiva. älykäs, huolehtiva...).

      Alkuperäinen luulee olevansa kultapala koska ei ole juoppo. Hän luulee että jokainen katuojassa makava alkkis saa naisia. Sellainen mies saa ehkä katuojassa makaavan kassialman . Juopot ja ääliöthän ne jatkuvasti valittavat naisenpuutetta ja julistavat omaa kunnollisuuttaan. Kun juoppo ääliö ei saa naista (koska on juoppo ääliö), hän vierittää syyn naisten niskoille ja ylvästelee sillä ettei ole esimerkiksi varas eikä naisenhakkaaja:

      "Kaikenlaiset varkaat ja naisenhakkaajat kelpaa naisille mutta ei tavallinen kunnollinen mies joka ei lyö eikä varasta (eli MINÄ MINÄ!). Naiset silti juoksee väkivaltaisten ja varkaiden perässä baareissa ja sitten ne ihmettelee miten mies pettää ja kohtelee huonosti."

      Juoppo ääliö luulee ettei hän kelpaa koska ei hakkaa eikä varasta. Hän luulee että kunnollisuuteen riittää kun ei hakkaa naisia eikä ole varas. Todellisuudessa hän ei kelpaa koska on juoppo ääliö.

      Alkuperäinen luulee ettei hän kelpaa koska EI ole juoppo ääliö. Hän luulee että kunnollisiuteen riittää kun ei ryyppää. Todellisuudessa hän ei kelpaa koska on tylsä jankuttaja.

    • Anonyymi

      Jos sinä itse et käy baareissa, niin mistä tiedät mitä baareissa tapahtuu? Mistä tiedät että siellä naiset juoksee siellä juoppojen miesten perässä? Et ole edes ollut sellaista juoksemista näkemässä kun et siellä koskaan käy.

      Entä jos naiset istuvat siellä sievästi pöydän ääressä ja juttelevat fiksujen, kiinnostavien, ihan selvin päin olevien miesten kanssa? Ei baarissa ole pakko juoda itseään känniin. Eikä baariin mennä läheskään aina seksin toivossa vaan muuten vain tapaamaan ihmisiä.

      Se, että et ryyppää, ei tee sinusta kunnollista miestä. Kunnollisuuteen tarvitaan aika paljon muutakin kuin että ei ole alkoholisti.

      Tietyn paheen tai vian puuttuminen ei vielä ole hyve.

    • Anonyymi

      Jos naisen saaminen vaatii sen että ryyppäät joka viikonloppu baarissa, niin ala sitten dokaamaan? Kun saat jallitettua naisen parisuhteeseen niin voit taas lopettaa juomisen ja ravintoloissa ramppaamisen. Pieni uhraus loppuelämän onnen eteen!

      • Anonyymi

        Jos mies lopettaa juomisen niin nainen lopettaa suhteen. Nainen kyllästyy kun ei pääse rafloihin miehensa kanssa mies on tylsä ja ei juo niin nainen sitten lopettaa suhteen. Minulle kävi niin kaksi kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies lopettaa juomisen niin nainen lopettaa suhteen. Nainen kyllästyy kun ei pääse rafloihin miehensa kanssa mies on tylsä ja ei juo niin nainen sitten lopettaa suhteen. Minulle kävi niin kaksi kertaa.

        No sittenhän se kaava naisen saamiseen ja pitämiseen on selkeä - täytyy vaan jatkaa ryyppäämistä!

        Pieni uhraus loppuelämän onnen eteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies lopettaa juomisen niin nainen lopettaa suhteen. Nainen kyllästyy kun ei pääse rafloihin miehensa kanssa mies on tylsä ja ei juo niin nainen sitten lopettaa suhteen. Minulle kävi niin kaksi kertaa.

        Meinaat älymätä sitä että jos mies ei ryyppää joka viikonloppu niin on tylsä,kannattas vähän päivittää ajattelumaailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies lopettaa juomisen niin nainen lopettaa suhteen. Nainen kyllästyy kun ei pääse rafloihin miehensa kanssa mies on tylsä ja ei juo niin nainen sitten lopettaa suhteen. Minulle kävi niin kaksi kertaa.

        Sehän vain kertoo siitä että naiset olivat viinaan meneviä. Onko se sitten huono asia että ne suhteet loppuivat?? Olisitko halunnut seurata naisesi kännäämistä? -Vendela-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat älymätä sitä että jos mies ei ryyppää joka viikonloppu niin on tylsä,kannattas vähän päivittää ajattelumaailmaa.

        Ätmeillä on iso Kalu, sen takia naiset panee ätmit etusijalle.
        Näin kaisat unohtaa pikkumunaset Suomi poijaat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies lopettaa juomisen niin nainen lopettaa suhteen. Nainen kyllästyy kun ei pääse rafloihin miehensa kanssa mies on tylsä ja ei juo niin nainen sitten lopettaa suhteen. Minulle kävi niin kaksi kertaa.

        Siksi se loppuu kun mies ei enää kustanna kosteita illanviettoja.

        Sellanen "kaksin käsin skumppaa" vetävä nainen haluaa ilmaiset viinakset. Tämä koskee siis lähinnä deittipaikkojen naisia. On omaa kokemusta heistä.


    • Anonyymi

      Ei se ole järjellä ajattelemista, että kolo kostuu vain komeille jännämiehille kun kerta seksitykkäys komealta jännämieheltä on saatu ja sitten kuvittelut siitä, että nyt olen komean jännämiehen tasoinen kun komea jännämies haluaa vain ja ainoastaan seksiä.

      • Anonyymi

        Ai että jalkovli kostuu vain jännä miehille? Kenen jalkovälistä puhut? Ilmeisesti omastasi, koska et voi tietää yhtään mitään kenenkään muun jalkovälien kostumisesta. Se kun ei näy päällepäin. Jos sinä itse käyt kuumana kun näet jännämiehen, niin omapa asiasi. EVVK.


      • Anonyymi

        Ätmi on erilainen. Hän ei halua seksiä.


      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät kenellä kolo kostuu ja milloin ja mistä syystä? Käytkö sormella kokeilemassa?


      • Anonyymi

        Sehän se järkevää olisi että ottaa miehen joka ei saa koloa kostumaan laisinkaan, ja elää sitten tämän kanssa loppuelämänsä onnettomana :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se järkevää olisi että ottaa miehen joka ei saa koloa kostumaan laisinkaan, ja elää sitten tämän kanssa loppuelämänsä onnettomana :D

        Nimenomaan! Olisi järkevää ja älyllistä toimintaa solmia parisuhde miehen kanssa joka ei kiinnosta eikä kiihota seksuaalisesti ollenkaan, eikä oikeastaan muutenkaan, ei millään tavalla. Älykästä on sitoutua mieheen joka ei kiinnosta edes ihmisenä, juttukaverina, harrastusseurana, ystävänä tai hyvänpäiväntuttuna.


    • Anonyymi

      No nyt alkaa selvitä tämän paikallisen keskusteluiden poistopolitiikan pohjimmainen olemus. Se toimii hyvin yksinkertaisella tavalla eli jos jotain yksittäistä sanaa tai sanayhteyttä ei ymmärretä niin silloin juttu poistetaan. Vaikka lause ja sisältö ollsi täydellisen järkeenkäypää sellaiselle joka ymmärtää mitä ja mistä sisältö kertoo, kannattaa siis välttää muita kuin suomenkielisiä ilmaisuja vaikka ne olisivat kuinka tunnettuja muualla maailmalla. Mutta mitäs pienistä, muutama sata miljoonaa tulkinnan käyttäjää ei vedä vertoja s24 deletointiryhmälle. Meinasin sanoa että paikalliselle einsatzgruppenille, mutta en sitten sanonutkaan koska sana on tuomittu tuntemattomaksi täällä sivistyksen kehdossa s24:ssa jo etukäteen. 😁. Olkaa siis huoleti niin kauan kuin kirjoittelette p*rseistä, p*lluista ja mulkuista, kirjoituksenne tulevat säilymään täällä pitkään ja kasvavat korkoa tulevien sukupolvien silmissä.

    • Anonyymi

      ""Sehän se järkevää olisi että ottaa miehen joka ei saa koloa kostumaan laisinkaan, ja elää sitten tämän kanssa loppuelämänsä onnettomana :D""

      Mutta miehistä vain paras 10% kelpaa tinder aikakautena nykynaisille parisuhteisiin, koska komeiden miesten antamat seksitykkäykset mahdollistavat ulkonäkö edellä kulkemisen eli naiset voi aina saada itseään tasokkaampia seksisuhteisiin. Me miehet emme toimi kuten naiset eli että se mätsätty nainen pitää saada parisuhteeseen. Voimme aivan hyvin harrastaa seksiä vaikka nainen olisi epäviehättävä. Naiset himoitsevat niitä seksitykkääjämiehiä parisuhteisiin.

      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät mitä naiset himoitse at? Jos he eivät himoitse sinua niin sen kyllä huomaat ja tiedät.

        Mutta sitä sinä et tiedä, keitä miehiä he himoitsevat, vai himoitsevatko.ketään..

        Oletko muka heidän uskottunsa? Kertovatko he sinulle henkilökohtaisista asioistaan kuten omista himoistaan?


      • Anonyymi

        Olisivatko miehet sitten mieluummin huonossa, seksittömässä suhteessa loppuelämänsä, kuin yksin? Miksi?

        Jos ne naiset vaan huolii tavis_miehen lompakoksi ja sylkykupiksi, niin miksi sellaiseen suhteeseen on miehillä hirveä hinku päästä?

        Eihän niistä naisista ole näköjään mitään iloa, ei sinkkuna eikä suhteessa? Parempi ilman niitä!


    • Anonyymi

      Oikeastaan kyse ei ole pelkästään Tinderistä vaan ihan jokaisesta seuranhakupalvelusta. Kaikki palvelut menevät piloille naisten passiivisuuden ja äärimmäisen nirsoilun vuoksi.

      Suomi24-treffeissä naiset vaan istuvat paikallaan ja eivät juurikaan osallistu mitenkään seuranhakuun, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Flirtti toiminto on täysin hyödytön, koska naiset ovat passiivisia ja eivät ilmeisesti edes tajua mitä varten se on palveluun luotu. Naiset eivät vastaa viesteihin ellei sinä päivänä ole Runebergin veri virrannut suonissa.

      Tinderissä naiset pyyhkivät 99,5 prosentin todennäköisyydellä vasemmalle riippumatta siitä minkä näköinen nainen itse on. Naisilta tuntuu täysin puuttuvan realismi, kun he näitä palveluita käyttävät. Omaa naamaa ja vartaloa ei ole juurikaan tutkittu, kun on lähdetty Tinderiin etsimään miehiä. Ainoat ketkä saavat jotain näistä palveluista irti ovat kauniit miehet, joiden puhelimet varmasti soivat ja värisevät vähän väliä. Itse parin viikon kokeilun jälkeen sain 6 matchia Tinderistä ja tyttöjen keskimääräinen paino oli 100 kiloa ja risat. Itse kuitenkin käyn salilla ja harrastelen, naamakaan ei ole rumimmasta päästä, mutta ainoat naiset jotka tykkäsivät kuvistani olivat Ö-kastia..

      Naurettavaa, kaikista pyyhkimistäni naisista olisin vakavasti voinut harkita ehkä 10 prosenttia naaman perusteella. Lisätään yhtälöön vielä persoonallisuus ja sielunelämä, niin hyvin toivoton on suomalainen "deittiskene", kun naiset eivät huoli kuin itseään paljon tasokkaampia miehiä. Läskeille, taikinapötkölle ja petolinnunperse-naamoille pitäisi olla Brad Pittin vartalon omaava adonis tai vähintäänkin Johnny Depp..

      Tavallisilla miehillä ei ole juurikaan mitään asiaa näihin palveluihin. Seiska ja kasin tasoiset miehet houkuttelevat puoleensa korkeintaan 3 ja 4 tason naisia. Suomivalaalle ja -tavikselle pitää olla vähintään 9 ja 10 tason miehiä.

      • Anonyymi

        Miten sinä voit itse määrittellä ja arvioida oman "tasosi"? Annatko itse itsellesi arvosanan? Oletko varma että naiset antaisivat sinulle yhtä korkean arvosanan kuin se jonka itse annat itsellesi?


      • Anonyymi

        Aikalailla tuonnepäin, mutta odota ensi kerralla että verenpaine laskee hiukan käämien kärähdettyä. 😉. Reality check olisi kyllä toisinaan paikallaan noissa nettihöpinöissä, tarjonnan runsaus naisille (En väitä että laatu) voi tietty sekoittaa pakkaa jonkun verran. Suhdelukuhan on jotain kai 1/5 eli viisi hottista 😁 jahtaa yhtä peipposta


      • Anonyymi

        Tuosta naisten passiivisuudesta olen kyllä samaa mieltä.
        Miehen pitää aina olla se eka joka mätchin jälkeen 7laittaa viestin ja "viestittelyvaiheessa" miehen pitäis olla se päivän aloittaja. Ikään kuin 2020 luvulla oletetaan 1800 luvun "herrasmies käytöstä". Miksi kun naisetkaan ei osaa sen paremmin käyttäytyä.

        Tolla asenteella homma ei tule kauaa toimimaan.
        Itse ainakin jätän passiiviset yksilöt hyvin nopeesti.


    • Anonyymi

      Jaa, tätä samaa vähä-älyisten vänkäilyä aina vaan, huoh!

    • Anonyymi

      Jossain terasseilla ja baareissa aina näkee miten nainen ja mies on siellä niin nainen juo ehdkä yhden kaksi siideriä 3 tunnissa mutta mies ravaa baaritiskillä usein ja juon 10 kaljaa. Siitähän voi päätellä jo aika paljon millaisten miesten kanssa naiset on.

      • Anonyymi

        Miten sinä pystyt tuollaista näkemään, kun juuri sanoit ettet käy baareissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä pystyt tuollaista näkemään, kun juuri sanoit ettet käy baareissa?

        Hän on kävellyt terassien ja baarien ohi paheksumassa ihmisiä, silleen oppii homo sapiensista kaiken!


    • Anonyymi

      ""Miten sinä voit itse määrittellä ja arvioida oman "tasosi"? Annatko itse itsellesi arvosanan? Oletko varma että naiset antaisivat sinulle yhtä korkean arvosanan kuin se jonka itse annat itsellesi?""

      Eiku. Ai niin: vain naisilla on oikeus sanoa kuka on minkäkin tasoinen ja kun nainen saa komean miehen treffeille tai seksiin, niin nainen on komean miehen tasoinen vaikka komea mies haluaa kyseisestä naisesta vain seksiä.

      • Anonyymi

        Te miehet luulette olevanne tasokkaampia kuin olette. Annatte ihmisille arvosanoja asteikolla 0-10. Arvioitte itse oman tasonne yläkanttiin. Ainakin sinä.
        Jos itse arvioit oman tasosi esimerkiksi arvosanalla 8 mutta naiset ovat sitä mieltä että olet 5-, niin mitä luulet: välittävätkö naiset siitä arvosanasta jonka itse annoit itsellesi? Entä auttaako sinua naisen saamisessa että itse arvelet olevasi kiinnostavampi ja haluttavampi kuin mikä on naisten mielipide sinusta?


      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät mitä komea mies sisimmässään haluaa? Oletko kysynyt häneltä? Vai näetkö ehkä suoraan hänen aivoihinsa?


      • Anonyymi

        Tiedät kyllä mitä itse haluat, mutta et tiedä mitä joku muu (kuten mystinen olento nimeltä komea mies) haluaa.


      • Anonyymi

        Aina vaan jaksat jauhaa komeista miehistä. Naiset ei ole koskaan mielestäsi yhtä hyvännäköisiä kuin miehet. Olisiko jo aika myöntää oikea suuntautumisesi ja tulla kaapista, ihan pride-viikon kunniaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät mitä komea mies sisimmässään haluaa? Oletko kysynyt häneltä? Vai näetkö ehkä suoraan hänen aivoihinsa?

        Plösöt ahmii kaljaa terassilla ja lihovat aina vaan lisää, kotimatkalla vielä kebab ja jätti pizza röyhtäilevään suuhun.

        Tuloksena naurettavan näköisiä ihrakasoja.


    • Anonyymi

      Tavallinen kunnon mies on paras. Etsinnässä sellainen vanhemman ikäluokan edustaja.
      Tummatukkainen ja ei kauhean pitkä.

      • Anonyymi

        Eikös sellasella ole jo harmaat hiukset tai orastava kalju😀


    • Anonyymi

      Jos tulee palstalle kotkottamaan, niin kyllä pitäis olla sen verran älliä, että ymmärtää kummalla sukupuolella on nykyään deittiäppien takia mahdollisuus saada itseään tasokkaampia mätsiksi, treffeille ja seksiin, mutta kokonaan toinen juttu on se haluaako se komea mies kanssasi parisuhteen, jos ei, niin vika on todennäköisesti sinussa.

      • Anonyymi

        Jos tulee palstalle inselöimään, niin kyllä pitäis olla sen verran älliä, että ymmärtää ettei määrä korvaa laatua.


    • Anonyymi

      ""Mistä sinä tiedät mitä komea mies sisimmässään haluaa? Oletko kysynyt häneltä? Vai näetkö ehkä suoraan hänen aivoihinsa?""

      No komea mies haluaa tavisnaisen tietenkin vaikka kauniitakin missinaisia olisi saatavilla, vai mitä?

      • Anonyymi

        Totta kai! Miehet eivät koskaan mieti naisissa ulkonäköä, vain sisäinen kauneus merkitsee. Siksihän tavis_miehet kovasti jaksavatkin paheksua sitä että naiset tykkää omaan silmäänsä hyvännäköisistä miehistä. Kun miehet ei vaan tajua että joku voisi katsoa ulkonäköä, kun miehet välittää ainoastaan mukavasta luonteesta.


    • Anonyymi

      ""Jos itse arvioit oman tasosi esimerkiksi arvosanalla 8 mutta naiset ovat sitä mieltä että olet 5-, niin mitä luulet: välittävätkö naiset siitä arvosanasta jonka itse annoit itsellesi? Entä auttaako sinua naisen saamisessa että itse arvelet olevasi kiinnostavampi ja haluttavampi kuin mikä on naisten mielipide sinusta?""

      Eli naisen sana on totuus ja miehen sana ei ole? Miksi näin? Jos et naisena saa 8 miehiä seksin sijasta parisuhteeseen, niin et ole 8 nainen.

      • Anonyymi

        Kenenkään sana ei ole totuus. Nämä ovat täysin ja sataprosenttisesti pelkkiä makuasioita. Jos olet naisen mielestä 5- niin hän ei kerta kaikkiaan huoli sinusta, eikä sinun itse itsellesi antamasi arvosana 8 vaikuta siinä asiassa mitään. Ei auta, vaikka kuinka kauan ja hoet olevasi 8 . Jos et miellytä naista niin et miellytä.

        Te palstaprinssit ette tajua että nämä ovat makuasioita.. Ei ole olemassa mitään puolueetonta asteikkoa ihmisten eroottisen vetovoiman arvioimiseksi. Jos joku ei tykkää sinusta eikä pidä sinua vetovoimaisena, niin sitten hän ei tykkää sinusta eikä pidä sinua vetovoimaisena. Asia on silloin niin, vaikka kuinka höpöttäisit tasoista ja jännämiehistä ja komeista miehistä ja nirsoista naisista ja seksitykkäyksistä.

        Voit jankuttaa maailman tappiin että "komeat miehet ja jännämiehet antavat seksitykkäyksiä ja naiset on nirsoja ja tasot sitä ja tasot tätä ja miehet antaa seksitykkäyksiä" jne..

        Kun olet jankuttanut tuota kymmenen vuotta, nainen ei edelleenkään pidä sinua vetovoimaisena., Saat kaikin mokomin antaa itsellesi arvosanaksi 10 ja sille naiselle 5 ja jankuttaa olevasi häntä tasokkaampi. Hän ei siltikään huoli sinusta jos et ole HÄNEN mielestään vetovoimainen.

        Toistan. Nämä ovat makuasioita. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.


      • Anonyymi

        Ei ole olemassa 8 miehiä. Ei ole olemassa objektiivisia kriteerejä joilla ihmisille annetaan arvosanoja. Sellaisia ei ole olemassa.


      • Anonyymi

        Sinähän se täällä julistat että sinun sana on totuus ja naisten ei ole. Miksi näin? Jos et ns. 8 miehenä saa naisilta seksiä ja parisuhteita, niin et ole oikeasti 8 mies.


    • Anonyymi

      Naiset Vauva.fi palstalla kommentoivat aihetta; "parempi raiskaajamuslimi kuin väritön suomalainen hissukka".

      • Anonyymi

        V*ttu, päästääkö joku ääliö tuollaista tosissaan suustaan. Silloin todellisuudentaju on kärähtänyt auringonpaisteessa totaalisesti. Jos jonkun todelliset arvot on tuon suuntaisia niin en koskisi pitkällä kepilläkään, kyy kaislikossa viehättäisi enemmän.


    • Anonyymi

      ""Kenenkään sana ei ole totuus. Nämä ovat täysin ja sataprosenttisesti pelkkiä makuasioita. Jos olet naisen mielestä 5- niin hän ei kerta kaikkiaan huoli sinusta, eikä sinun itse itsellesi antamasi arvosana 8 vaikuta siinä asiassa mitään. Ei auta, vaikka kuinka kauan ja hoet olevasi 8 . Jos et miellytä naista niin et miellytä.""


      Juuri sanoit, että naiset voi määritellä tasot ja ne on just niin kuin naiset sanovat. Nyt kirjoitat, että kenenkään sana ei ole totuus:D Miten se nyt on? Jos nainen antaa minulle tason viisi, niin ei se vielä tee naisen tasosta kasia. En tiedä minkä tasoinen nainen on kun en ole nähnyt: nainen voi olla vaikka 9/10 tai sitten 4/10 ja mitä minun tasoon tulee, niin ottaisin arvion omasta tasostani kymmeneltä naiselta.

      Naisillahan on tapana polkea ne samantasoiset miehet Ö-kastiin, koska saavat seksitykkäyksiä lukuisilta komeilta miehiltä, jonka jälkeen naiset kuvittelevat olevansa samantasoisia komeiden miesten kanssa, mutta jos et saa lukuisista komeista miehistä komeaa miestä parisuhteeseen, niin et varmaankaan ole läheskään komean miehen tasoinen kun komea mies ajattelee sinua vain seksiseuralaisena.

      Voihan se tietysti olla, että pinnallisella tavisnaisella käy onni ja komea alfamies alkaa parisuhteeseen tavisnaisen kanssa, mutta en ennusta pitkää parisuhdetta kun mies otetaan parisuhteeseen ulkonäkönsä takia. Voihan se olla, että minulla 8/10 miehelläkin käy onni ja saan 10/10 missinaisen parisuhteeseen, mutta ulkonäkö ei ole koskaan ollut minulle se juttu, enkä edes halua mitään 10/10 missiä ja samalla tavalla ennustaisin lyhyttä parisuhdetta jos ulkonäkö edellä metsästäisin missinaisia. Kaikille ULKONÄKÖ ei ole se JUTTU vaikka suurimmalle osan on, varsinkin naisille. MAKUASIOITA, kuten itsekin kirjoitit.

      • Anonyymi

        Kysynnän ja tarjonnan laki.

        Mikäli tuote ei liiku kaupan hyllyltä hintaan X, voi tuottaja yrittää joko:
        - Laskea hintaa
        - Parantaa tuotetta

        Tuottajan on ihan turha polkea jalkaa, että onpa kuluttajat tyhmiä kun ei osta minun tuotetta. Joko tuotetta kehitetään, odotuksia (hintaa) lasketaan tai sitten tuote jää pölyttymään.

        Vaikka mies/nainen pitäisi itseään tasokkaana, mutta ei saa mieleistään seuraa, on syytä katsoa peiliin. Vika ei ole aina kaikissa muissa. Jos ei saa haluamansalaista seuraa, täytyy joko laskea odotuksiaan seuran "tasosta" tai muokata itsestään tasokkaampi, jotta kelpaa haluamilleen yksilöille.

        Tuottaja voi pitää tuotettaan täyden kympin keksintönä, mutta mikäli kuluttajat eivät kiinnostu tuotteesta, on se loppupeleissä arvoton kapine.
        Voit pitää itseäsi täyden kympin miehenä/ naisena, mutta se ei auta 10-tasoisen seuran haussa mikäli muut eivät ajattele samalla tavalla. On hienoa että löytyy itseluottamusta, mutta vielä pitäisi löytyä vähän itsekritiikkiäkin.


      • Anonyymi

        ”Juuri sanoit, että naiset voi määritellä tasot ja ne on just niin kuin naiset sanovat”

        En ole missään tekstissäni sanonut että nainen voi määritellä tasot. Jos joku muu on sanonut sellaista, niin sille en mahda mitään.

        Tasojen määrittely on turhaa touhua, koska loppupelissä on kyse yksilöllisistä toiveista, mieltymyksistä ja makuasioista.

        Jos sinä (jonka oletan olevan mies) olet kiinnostunut jostain tietystä naisesta, niin sillä ei ole mitään merkitystä, minkä tasoisena pidät itseäsi ja häntä. Silläkään ei ole merkitystä, minkä tasoisena muut naiset pitävät sinua. Merkitystä on vain sillä, onko ko. nainen kiinnostunut sinusta.

        Mitä ihmeen etua sinulle on siitä että pisteytät ihmisiä? Et sinä voi heteromiehenä pisteyttää miehiä. Et voi tietää millaisia miehiä heteronaiset pitävät kiinnostavina. Sitä paitsi kaikki naiset eivät ole keskenäänkään samaa mieltä!

        Päätät että olet 8 . Päätät että nainen jonka kanssa menet treffeille on ”alempitasoinen” eli 6. Ok. Entä sitten? Mitä tuo pisteyttäminen tarkoittaa käytännössä? Sitäkö että naisen PITÄÄ olla haltioissaan kun pääsee treffeille ”ylempitasoisen” kanssa ja että hänen PITÄÄ mieltyä sinuun? Entä jos hän ei vain tykkää sinusta? Jos ei tykkää niin ei tykkää! Muuttuuko se tosiasia siitä että selität kaikille olevasi tuota naista ”ylempitasoisempi”?

        Ennen kaikkea;

        Ketä kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysynnän ja tarjonnan laki.

        Mikäli tuote ei liiku kaupan hyllyltä hintaan X, voi tuottaja yrittää joko:
        - Laskea hintaa
        - Parantaa tuotetta

        Tuottajan on ihan turha polkea jalkaa, että onpa kuluttajat tyhmiä kun ei osta minun tuotetta. Joko tuotetta kehitetään, odotuksia (hintaa) lasketaan tai sitten tuote jää pölyttymään.

        Vaikka mies/nainen pitäisi itseään tasokkaana, mutta ei saa mieleistään seuraa, on syytä katsoa peiliin. Vika ei ole aina kaikissa muissa. Jos ei saa haluamansalaista seuraa, täytyy joko laskea odotuksiaan seuran "tasosta" tai muokata itsestään tasokkaampi, jotta kelpaa haluamilleen yksilöille.

        Tuottaja voi pitää tuotettaan täyden kympin keksintönä, mutta mikäli kuluttajat eivät kiinnostu tuotteesta, on se loppupeleissä arvoton kapine.
        Voit pitää itseäsi täyden kympin miehenä/ naisena, mutta se ei auta 10-tasoisen seuran haussa mikäli muut eivät ajattele samalla tavalla. On hienoa että löytyy itseluottamusta, mutta vielä pitäisi löytyä vähän itsekritiikkiäkin.

        Huh huh, kaupallisen puolen opinnot on ilmeisesti suoritettu jossain vaiheessa elämää 😂, kysyntä, tarjonta, tuottaja, hinta, tuote, kuluttajat, tasokkuus, arvottomuus, itsekritiikki, itseluottamus.
        Ei ole tarkoitus loukata, eikä tarvitse suuttua tällaiselle palstatorvelolle, mutta kuulostaa aika puisevalta. Luepa nyt itsekin läpi juttusi noin kokonaisuutena eikä aihe aiheelta eriteltynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh, kaupallisen puolen opinnot on ilmeisesti suoritettu jossain vaiheessa elämää 😂, kysyntä, tarjonta, tuottaja, hinta, tuote, kuluttajat, tasokkuus, arvottomuus, itsekritiikki, itseluottamus.
        Ei ole tarkoitus loukata, eikä tarvitse suuttua tällaiselle palstatorvelolle, mutta kuulostaa aika puisevalta. Luepa nyt itsekin läpi juttusi noin kokonaisuutena eikä aihe aiheelta eriteltynä.

        Ymmärrettävästi jos ei kaupallinen ala ole tuttua, voi tuntua oudolta lukea aiheeseen liittyviä tekstejä.

        Se vaan valitettavasti on niin että vaikka olisi omasta mielestään miss/ mister Universum, niin elleivät muut ole samaa mieltä, se ei ole totta.

        Pätee sekä ihmisiin että tuotteisiin: omasta mielestä voi olla vaikka miten hyvä, mutta loppupeleissä totuuden kertoo se meneekö objekti kaupaksi vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrettävästi jos ei kaupallinen ala ole tuttua, voi tuntua oudolta lukea aiheeseen liittyviä tekstejä.

        Se vaan valitettavasti on niin että vaikka olisi omasta mielestään miss/ mister Universum, niin elleivät muut ole samaa mieltä, se ei ole totta.

        Pätee sekä ihmisiin että tuotteisiin: omasta mielestä voi olla vaikka miten hyvä, mutta loppupeleissä totuuden kertoo se meneekö objekti kaupaksi vai ei.

        Myönnetään ettei kauppa käy 😁, ei kyllä niin hirveästi ole kyllä kaupattukaan...ja myynnissä on kauppatavara jonka arvo on laskusuuntainen 😀, huonoa bisnestä sanoisin


    • Anonyymi

      Määrittelyä ensin: juoppo? Sellainen, joka ei voi koskaan vastustaa ilmaista viinaa, jos tarjolla on sitä hänelle ei-sopivaan aikaan. Juominen ei lopu kahteen kaljaan. Käyttää väkeviä alkoholijuomia. Juo joka viikonloppu. Muitakin määritelmiä voi olla. Ääliö? = ei kovin älykäs henkilö, ei ole käynyt edes peruskoulua kunnolla. Suhteellisuudentajun puute. Ei elämänkokemusta, tynnyrissä kasvanut. Narsisti? 35 v vuotiaana minulla olisi ollut vielä valinnanvaraa nettipalstaehdokkaista, mutta valitsin väärän miehen. Vahvasti juomahakuisen ja luonteeltaan salailevan, kävi baareissa kaverien kanssa, esitti machoa. En koskaan tullut tuntemaan keiden kanssa siellä oli ja mitä loppujen lopuksi puuhasi. Ero tuli 10 v seurustelun jälkeen, mies vedätti oikein kunnolla, jotain lupauksia yhteisasumisesta kyllä antoi, mutta ne eivät pitäneet. Paheista huolimatta tämä mies sai minut tuntemaan sellaista, jota voisi sanoa jopa rakkaudeksi. Myöhemmällä iällä, n, 55 v olin kyllästynyt olemaan yksin ja rehvasin sellaisen tyypin, joka olisi monien mielestä ns. kunnollinen tavallinen mies, ei tupakkia, ei viinaa, vapaa vanhapoika, työssäkäypä. Kävi vaan niin, että ilman sitä kemiaa suhde oli kestämätön. Eka vuonna vielä jonkinlaista seksiä, sitten se hiipui molemmin puolin. En halunnut sellaista suhdetta ja lopetin sen, missä ei ole ollut katumista.

    • Anonyymi

      Kaikille ulkonäkö ei ole se juttu ja jotkut komeat mallimiehet voi alkaa parisuhteeseen alempitasoisen tavisnaisen kanssa. Ei se kuitenkaan tee naisesta samantasoista, eikä parisuhde komean miehen kanssa todennäköisesti kestä kovin montaa vuotta, koska miehen ulkonäkö on sulattanut naisen aivot. Naiset tekee lapsia himoituille miehille ja muutaman vuoden kuluttua ne on yksin ja ihmettelevät sitten, että mites tässä nyt näin kävi ja miten en saa enää ketään kun mulla on lapsia jne. Kannattiko mennä ulkonäkö edellä? Tavismiehet ei enää kiinnostu, eikä halua alkaa elättämään toisen miehen lapsia.

      Naiset harvemmin pariutuvat alas päin, paitsi tietysti silloin jos miehellä on rahaa.

      • Anonyymi

        "...eikä parisuhde komean miehen kanssa todennäköisesti kestä kovin montaa vuotta, koska miehen ulkonäkö on sulattanut naisen aivot. Naiset tekee lapsia himoituille miehille ja muutaman vuoden kuluttua ne on yksin ja ihmettelevät sitten, että mites tässä nyt näin kävi ja miten en saa enää ketään kun mulla on lapsia jne. Kannattiko mennä ulkonäkö edellä? Tavismiehet ei enää kiinnostu, eikä halua alkaa elättämään toisen miehen lapsia."

        Taas vuodatus tästä samasta aiheesta. Kyllä te ätmit jaksatte.

        Olen kysynyt jo ties kuinka monta kertaa missä näin on käynyt ja kenelle. Kuka on se nainen jolle on käynyt näin?

        Vastaus on edelleen saamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...eikä parisuhde komean miehen kanssa todennäköisesti kestä kovin montaa vuotta, koska miehen ulkonäkö on sulattanut naisen aivot. Naiset tekee lapsia himoituille miehille ja muutaman vuoden kuluttua ne on yksin ja ihmettelevät sitten, että mites tässä nyt näin kävi ja miten en saa enää ketään kun mulla on lapsia jne. Kannattiko mennä ulkonäkö edellä? Tavismiehet ei enää kiinnostu, eikä halua alkaa elättämään toisen miehen lapsia."

        Taas vuodatus tästä samasta aiheesta. Kyllä te ätmit jaksatte.

        Olen kysynyt jo ties kuinka monta kertaa missä näin on käynyt ja kenelle. Kuka on se nainen jolle on käynyt näin?

        Vastaus on edelleen saamatta.

        Näin on. Nainen tekee virheen kun.perustaa perheen sellaisen miehen .kanssa josta tosissaan tykkää. Eihän se voi onnistua.


        Jos nainen sen sijaan perustaa perheen sellaisen miehen kanssa joka ei miellytä eikä viehätä häntä millään tavalla, niin se suhde kestää ja kukoistaa! Miehenkin on hyvä olla naimisissa naisen kanssa joka ei hänestä välitä. Ilmapiiri kotona on lämmin ja hellä.


    • Anonyymi

      Naisille kelpaa vain komeimmat 10% kuuluvat miehet ja kun kun naiset tykkäävät miehen ulkonäöstä, niin se ei tarkoita sitä, että naiset tykkäävät miehestä muuten tai siitä mitä komea mies tekee muiden naisten kanssa. Siispä edessä on muutaman vuoden jälkeen ero ja muistona pienet lapset, jonka jälkeen naisille kelpaa tavismies joka ei kelvannut silloin kun nainen oli lapseton. Lapsettomana nainen kilpailutti itselleen komeimman saatavilla olevan uroksen, mutta juttu ei ottanut tuulta alleen.

      • Anonyymi

        Väität siis että kukaan nainen ei voi oikeasti rakastaa komeaa miestä ja ettei kukaan komea mies ole uskollinen?


      • Anonyymi

        Taviksen kanssa solmittu liitto ei siis päädy koskaan eroon?


      • Anonyymi

        ” kun naiset tykkäävät miehen ulkonäöstä, niin se ei tarkoita sitä, että naiset tykkäävät miehestä muuten”.

        Ehkä joskus niinkin. Mutta jos asia on niin ettei nainen tykkää miehestä muuten, niin.hän tuskin perustaa miehen kanssa perhettä. Jos nainen perustaa komean miehen kanssa perheen, hän kyllä tykkää miehestä muutenkin

        Olen tavannut miehiä jotka ovat mielestäni komeita, mutta en silti tykkää heistä. Esimerkiksi siksi että he ovat tyhmiä tai ilkeitä. Kierrän heidät kaukaa.

        Ja toisaalta:

        kun naiset eivät tykkää miehen ulkonäöstä, niin se takuuvarmasti tarkoitttaa sitä, että naiset eivät tykkää miehestä muutenkaan. Koska jos aidosti tykkää toisesta, tykkää myös hänen ulkonäöstään, oli se millainen hyvänsä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naiset tulkitsevat tasonsa siksi millaisilta miehiltä he saavat matcheja/treffejä/seksiä, ja jäävät yrittämään miehiä joille he ovat korkeintaan hätäpanoja tai vahinkotykkäyksiä.

      • Anonyymi

        Minkähän takia minä naisena saan jatkuvasti komeilta miehiltä ehdotuksia nimenomaan parisuhteen solmimisesta, jos komeat miehet ovat vain seksin perään?


      • Anonyymi

        Höpö höpö hö höpö höpö höpö höpö!

        Naiset eivät pääsääntöisesti ollenkaan määrittele omaa tasoaan eivätkä miestenkään tasoa. Miehet antavat ihmisille arvosanoja asteikolla 4-10, naiset eivät.

        Naiset joko kiinnostuvat ja tykkäävät miehestä tai eivät tykkää, mutta kummassakaan tapauksessa he eivät anna tälle arvosanoja, mieti tämän "tasoa" ja pohdi ovatko itse ylempi- vai alempitasoisia.

        Ylipäänsä puhe ylempi- ja alempitasoisia ihmisistä on rasismia ja fasismia ja silkkaa sontaa. Tasoista puhuminen on tyhmien miesten hommaa.

        Siksi toiseksi. Miten naiset edes voivat määritellä "tasonsa" miehiltä saamiensa tykkäysten perusteella? Tinderissä näen vain saamieni tykkäysten määrän mutta en todellakaan tiedä kuka on tykännyt. Paitsi jos itsekin olen tykännyt hänestä, koska silloin tulee mätsi. Minua ei pätkääkään kiinnosta tietää kuka on tykännyt minusta. Jos kiinnostaisi, ostaisin Goldin, minkä jälkeen näkisi tykkääjäni. Ilman Goldia heitä ei näe. Harvalla naisella on Gold. Koska harvaa naista kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Miehet tulkitsevat tasonsa siksi miksi itse haluavat, välittämättä lainkaan siitä mitä mieltä kohdeyleisö on :)


    • Anonyymi

      Yhdellekään miehelle ei tule yllätyksenä se että Instagram-malli ja kalsarimalli saavat enemmän seuraa, ja etenkin seksiseuraa, kuin Tavis-Tiina ja Peruspertti.
      Se tulee yllätyksenä että Tinderissä Perus-Pertti on täysin näkymätön kun taas Tavis-Tiina matchailee ellei kalsarimallien niin vähintäänkin top 10% miesten kanssa.

      Tästä todisteena suomalainen Tinder-testi jossa perusnätti nainen ja komeahko mies tekivät Tinder-profiilit ja tykkäsivät 300 ensimmäisestä.

      Peruskuvalla nainen sai 252/300 tykkäystä, jopa tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja ollenkaan, 180/300.

      Komeahkon miehen kuvista tyyliltään lähinnä omaa kuvitteellista Tinder-profiiliani oli retkikuva jossa mies poseerasi kanootin kanssa. 13/300 tykkäystä - mutta yksikään naisista ei viestittänyt miehelle tai vastannut viestiin.

      Tämä tulee miehille yllätyksenä. Että 8/10 mies asiallisella profiililla on Tinderissä kirjaimellisesti täysin arvoton. Nolla kiinnostunutta kolmestasadasta tykätystä naisesta (!). Kun taas perusnätti nainen voi pilata kuvat tarkoituksella, ja silti matcheja tulee satoja.

      • Anonyymi

        Oma harhainen mieleni on huomioinut vastaavaa, pätee luultavasti kaikkiin vastaaviin. Parissa sydeemissä olen ollut mukana -jokusen yhteydenoton olen tehnyt -jopa tosissani pari kertaa, pieleen tietysti 😁. Pointti on se että koko ajan syntyi vaikutelma siitä että olen ryhtymässä jonkinlaiseen kilpalaulantaan, lopuksi sitten tuumailin pienessä mielessäni että okei, kiekukoot sitten kilpaa ne joita huvittaa. Täytynee luottaa siihen että hurmaan jonkun sattuman voimalla livenä jossain, rng heittäköön noppa suuntaani,


    • Anonyymi

      Naiset monet ovat kovia juomaan.

    • Anonyymi

      "Väität siis että kukaan nainen ei voi oikeasti rakastaa komeaa miestä ja ettei kukaan komea mies ole uskollinen?"

      Enemmän miettisin onko komeat miehet uskollisempia kuin tavismiehet, koska komeilla miehillä naisia riittää ja komeat miehet varmasti ottavat komeasta ulkonäöstään kaiken hyödyn irti myös parisuhteiden aikana.

      • Anonyymi

        Tavismies ei siis ottaisi kun tarjotaan, koska on niin kunnollinen?


    • Anonyymi

      Yleensä naiset panee jotain rikollis miestä ja sitten tulee raskaaksi ja nainen jää yksinhuoltajaksi. Nainen sitten haluaa ja etsii jonkun varakkaan miehen jolta voi nyhtää rahat lapsen elättämiseen.

    • Anonyymi

      "Taviksen kanssa solmittu liitto ei siis päädy koskaan eroon?"

      Komeiden jännämiesten kanssa solmitut liitot päättyvät eroon useamminen kuin tavismiesten kanssa solmitut liitot. Jänniksen jälkeen voi olla vaikeeta saada enää edes sitä tavismiestä kun olet pyöräyttänyt lapsen/lapsia jännikselle,

      • Anonyymi

        Mihin tilastollisiin tutkimuksiin tämä väitteesi perustuu? Ja kuka on jännämies? Tuomitset ko muehen jönniksrksi vain siksi että hän sattuu olemaan hyvännäköinen?


      • Anonyymi

        "Komeiden jännämiesten kanssa solmitut liitot päättyvät eroon useamminen kuin tavismiesten kanssa solmitut liitot. "

        Höpö höpö! Mihin tuo perustuu? Siihenkö että komea mies pettää? Miksi pettäisi, kun on perustanut perheen juuri sen naisen kanssa jonka halusi elämäänsä?

        Asia on päinvastoin. Komealla jännämiehellä on niin paljon kysyntää, että jos hän perustaa perheen, hän tekee sen harkitusti ja sellaisen naisen kanssa josta todella, todella tykkää. Tavis sen sijaan, halutessaan perheen, huolii naisen kuin naisen. Liitto, joka solmitaan harkiten ja rakkaudesta jonkun ihan erityisen kanssa, kestää kauemmin kuin liitto johonrynnätään ensimmäisen kanssa joka sinut huolii. Tavis myös pettää heti kun tilaisuus tulee, koska ei ole koskaan rakastanut vaimoaan. Tavikselle niitä tilaisuuksia tulee sitä paitsi niin harvoin ettei hän pysty vastustamaan kiusausta. Komea tyrkkii naisia pois. Tavikset ovat uskottomia.

        "Jänniksen jälkeen voi olla vaikeeta saada enää edes sitä tavismiestä kun olet pyöräyttänyt lapsen/lapsia jännikselle,"

        Höpö höpö. Yh-äideilöä ei ole mitään vaikeuksia miesystävän löytämisessä. Olen itse yh-äiti ja tiedän että saisin fiksun ja komean miehen milloin vain. Noita on ollut tarjolla koko ajan. Haluan kuitenkin keskittyä lapseeni eikä tähän kuvioon tarvita miestä. Tai sitten sen miehen on oltava joku aivan erityinen, joku jonka lapseni hyväksyy sataprosenttisesti. .

        Kun yh-äitinä valitsen miehen, kyse EI ole siitä hyväksyykö mies lapseni vaan siitä hyväksyykö pieni perheeni miehen..

        Mistä olet saanut päähäsi että kun naisella on lapsia, hänen miehiin kohdistuva vaatimustasosa laskee? Ei se laske vaan nousee.


      • Anonyymi

        Tuo sun jännämiestely lipsuu jo pakkomielteen puolelle


    • Anonyymi

      ""Höpö höpö. Yh-äideillä ei ole mitään vaikeuksia miesystävän löytämisessä. Olen itse yh-äiti ja tiedän että saisin fiksun ja komean miehen milloin vain.""

      Kerrassaan hienoa jos näin on, mutta olen koko ajan esittänyt sitä toista vaihtoehtoakin eli naiset voi löytää komeita miehiä parisuhteisiin, mutta ne parisuhteet ei kestä kun 90% naisista haluaa 10% komeimmistoon kuuluvia miehiä. Sehän on sanomattakin selvää, että niitä 10% miehiä ei mitenkään riitä kaikille naisille, joten komeat miehet lentävät kukasta kukkaan. Naisten on jaettava yhteinen hyvä. Sallittakoon miehille monta vaimoa.


      ""Mistä olet saanut päähäsi että kun naisella on lapsia, hänen miehiin kohdistuva vaatimustasosa laskee? Ei se laske vaan nousee.""

      Okei eli tulevan miehen pitää olla lapsesi isää komeampi? Tiedän, että se vaatimustaso nousee kun saat lukuisia seksitykkäyksiä, mutta seksitykkääjämies haluaa vain seksiä.

      • Anonyymi

        Sulla on se harhaluulo että "tasokas" tarkoittaa vain koreaa ulkokuorta.

        Se että lapsia tehneiden naisten vaatimustaso seuraavaa kumppaniehdokasta kohtaan on korkeampi, ei suinkaan tarkoita miehen ulkonäköä. Etenkin lapsia tehneiden kohdalla siinä kumppanin etsinnän vaakakupissa painaa ihan eri asiat kuin triviaali ulkonäkö.


    • Anonyymi

      ""Tasojen määrittely on turhaa touhua, koska loppupelissä on kyse yksilöllisistä toiveista, mieltymyksistä ja makuasioista.""

      Tasojen määrittely ei ole turhaa touhua, koska kun enemmistö pitää jotain miestä komeana, niin sitä pidetään komeana ja sellainen mies saa tinderissä tuhansia tykkäyksiä. Sillä jätätkö sinä kenties tykkäämättä komeasta miehestä ei ole mitään merkitystä, koska enemmistö naisista pitää miestä komeana alfamiehenä.

      Jokainen meistä voi saada itseään tasokkaamman kumppanin deittisovelluksista ja todennäköisyydet kasvaa mitä pidempään tinderissä roikutaan ja mitä enemmän käydään treffeillä. Jossain vaiheessa natsaa varmasti ja tasokkaampi kumppani saadaan parisuhteeseen, mutta kestääkö parisuhde kun kumppani on valikoitunut parisuhteeseen puhtaasti ulkonäkönsä takia? Todennäköisesti parisuhde ei kestä kovin pitkään.

      Kaikille ulkonäkö ei ole se juttu, mutta suurimmalle osalle on, varsinkin naisille.

      • Anonyymi

        Tavikset nimenomaan pettävät ja käyvät vieraissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavikset nimenomaan pettävät ja käyvät vieraissa.

        Lisäys: tavikset pettävät koska eivät voi vastustaa kiusausta jos tilaisuus pettämiseen kerrankin tulee. Lisäksi heillä on huono miehinen itsetunto jota heidän pitää pönkittää lentämällä kukasta kukkaan. Heille on tärkeää saada todisteita siitä että naisseuraa on tarjolla.

        Komea mies ei sellaisia todisteita kaipaa. Hän tietää sen muutenkin.

        Työmatkoilla olen kiinnittänyt huomiota siihen että nimenomaan rumat varatut miehet ryntäävät heti kokouksen jälkeen baariin vonkaamaan naisilta. Heillä on epätoivoisena pakkomielteenä päästä todistamaan miehuuttaan. Pitää näyttää itselle ja muille että "kyllä minä muitakin naisia saan kuin sen kotona vartoovan riivinraudan!" Lisäksi rumat miehet haukkuvat vaimojaan koko ajan selän takana.


        Hyvännäköiset miespuoliset varatut miehet (siis työkaverit) juovat baarissa ehkä oluen ja menevät sitten nukkumaan.

        Kyllä se on nimenomaan niin että mitä rumempi mies, sitä epäluotettavampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys: tavikset pettävät koska eivät voi vastustaa kiusausta jos tilaisuus pettämiseen kerrankin tulee. Lisäksi heillä on huono miehinen itsetunto jota heidän pitää pönkittää lentämällä kukasta kukkaan. Heille on tärkeää saada todisteita siitä että naisseuraa on tarjolla.

        Komea mies ei sellaisia todisteita kaipaa. Hän tietää sen muutenkin.

        Työmatkoilla olen kiinnittänyt huomiota siihen että nimenomaan rumat varatut miehet ryntäävät heti kokouksen jälkeen baariin vonkaamaan naisilta. Heillä on epätoivoisena pakkomielteenä päästä todistamaan miehuuttaan. Pitää näyttää itselle ja muille että "kyllä minä muitakin naisia saan kuin sen kotona vartoovan riivinraudan!" Lisäksi rumat miehet haukkuvat vaimojaan koko ajan selän takana.


        Hyvännäköiset miespuoliset varatut miehet (siis työkaverit) juovat baarissa ehkä oluen ja menevät sitten nukkumaan.

        Kyllä se on nimenomaan niin että mitä rumempi mies, sitä epäluotettavampi.

        Tuo on vain luonnollista.

        Komeille miehille on enemmän tarjontaa, joten ovat ehtineet halutessaan kyntää ja todeta, ettei niissä naisten värkeissä niin suunnattomia eroja olekaan.

        Tavismiehelle on vähemmän tarjontaa, joten on todennäköisemmin vietävissä mikäli tilaisuus tulee. Kun ei ole ollut mahdollisuutta kokea yhtä paljon kuin komealla miehellä, niin houkutus ottaa kun tarjotaan on huomattavasti suurempi.


      • Anonyymi

        "Tasojen määrittely ei ole turhaa touhua, koska kun enemmistö pitää jotain miestä komeana, niin sitä pidetään komeana ja sellainen mies saa tinderissä tuhansia tykkäyksiä. "

        Minulle on ihan yks hailee mitä mieltä muut nauset tai naisten enemmistö on. Valitsen miehen sen mukaan mitä mieltä itse olen.

        "Sillä jätätkö sinä kenties tykkäämättä komeasta miehestä ei ole mitään merkitystä, koska enemmistö naisista pitää miestä komeana alfamiehenä."

        Minun mielipiteelläni ei todellakaan ole miehelle mitään merkitystä, jos hän ei itse ole kiinnostunut minusta.. On ihan sama olenko samaa vai eri mieltä kuin kaikki muut naiset, tai suurin osa muista naisista, tai monet muut naiset tai muutamat muut naiset. Minun mielipiteeni on joka tapauksessa nollan arvoinen.

        Jos hän on kiinnostunut nimenomaan minusta, vain minun mielipiteelläni on hänelle merkitystä. Sen sijaan muiden naisten mielipide on olla arvoinen. Hän viis veisaa tuhansista tykkäyksistä. Hän ei tarvitse niitä.

        Sama toisinpäin: jos en ole itse kiinnostunut miehestä, minua ei liikuta mitä mieltä hän on minusta. Jos olen kiinnostunut juuri hänestä, muiden miesten mielipide minusta on yks hailee. Viis veisaan muiden miesten tykkäyksistä. En tarvitse niitä.

        Ei parisuhdetta muodosteta sen mukaan kuinka monta tykkäystä itse saa tai se toinen saa, tai mitä mieltä muut ovat, vaan mitä mieltä itse on.


    • Anonyymi

      ""Minkähän takia minä naisena saan jatkuvasti komeilta miehiltä ehdotuksia nimenomaan parisuhteen solmimisesta, jos komeat miehet ovat vain seksin perään?""

      Oletko varma, että ne ei vedätä sua ja dumppaa sitten kun ovat saaneet seksiä? Ja jos ulkonäkö edellä vedätät miehiä parisuhteisiin, niin se ei ole tae pitkästä parisuhteesta, mutta jokainen taplaa tyylillään.

      • Anonyymi

        Mutta kun ne eivät saa minulta seksiä! Eivät edes pyydä seksiä vaan ehdottavat heti parisuhdetta.


    • Anonyymi

      ""Mutta kun ne eivät saa minulta seksiä! Eivät edes pyydä seksiä vaan ehdottavat heti parisuhdetta.""

      Komeat miehet ehdottelevat sinulle parisuhteita ja saat komeita miehiä parisuhteeseen. Onko miehen komeus jonkinlainen tae siitä, että parisuhde kestää pitkään? Ei ainakaan jos katsotaan nykyajan deittimeininkiä: on eronneita naisia, jotka on vedättäneet tinderistä miehiä parisuhteeseen ulkonäkö edellä. Sinä voit tietysti lentää kukasta kukkaan jos se tuntuu sinusta hyvältä.

      • Anonyymi

        Ai että eronneet naiset vedättävät miehiä parisuhteeseen? Eikö niillä miesraukoilla ole omaa tahtoa eikä mitään omaa mielipidettä, kun ovat noin vain vedätettävissä?

        Ja mikseivät eronneet eli vapaat ihmiset saisi solmia uutta suhdetta? Ymmärtäisin jos paheksuisit sitä että varatut naiset etsivät miesseuraa - mutta kysehän on eronneista! Entä eronneet miehet? Paheksutko heidänkin seuranhakuaan? Meinaatko että kun on eronnut, pitää olla loppuelämä yksin?

        Ja mistä ihmeen kukasta kukkaan lentämisentämisestäni puhut? Miehet joita treffailen tavoittelevat minua parisuhteeseen..
        Se ei todellakaan tarkoita että harrastaisin heidän kanssaan seksiä. Etsin vakituista suhdetta ja vientiä parisuhteeseen olisi, mutta vielä ei ole tullut vastaan sellaista joka sekä sytyttää että sopisi ja kelpaisi minun perhekuvioihini.

        Irtoseksiä en harrasta vaikka treffeillä käynkin. Ja olen tavannut kivoja, fiksuja, komeita miehiä.

        Ai että ei kannata solmia parisuhdetta kun ei ole takeita sen kestosta? Ei todellakaan ole! Ei kenenkään kohdalla. Entä sitten? Parisuhde, jos sellaiseen päädyn, kestää sen minkä kestää. Miksi suhde komean miehen kanssa olisi lyhytkestoisempi?

        Tavis ei ole yhtään luotettavampi. Parisuhteeni tavismiehen kanssa loppui aikanaan lyhyeen. Tavismies oli epäluotettava ja vastuuton.

        Nyt olen yh, eikä parisuhdetta ehdottavista kunnollisista hyvännäköisistä miehistä ole pulaa. Ihan paskapuhetta että yh:n olisi vaikea saada parisuhdetta!

        Sitä paitsi ne kunnon miehet erottuvat nyt heti kättelyssä. Heidät erottaa juuri siitä että he haluavat kanssani parisuhteen. Tyhmät ätmit ja ilkeät tavikset tietysti vonkaavat kuten ennenkin: he luulevat että olen helppo nakki ja että minulta saa seksiä ja että jotenkin vähäarvoisempi saalis kun minulla on lapsi. Jotkut ääliötavikset jopa sanovat että "en kyllä alkaisi sinun kanssasi.mihinkään vakavampaan kun sinulla on lapsi, mutta voitaisko harrastaa seksiä?"

        . Noin puhuvat nimenomaan ätmit - eli miehet joita en huolisi kuuna päivänä! He luulevat kelpaavansa seksiin koska olen yh. Eivät kelpaa. Eivät kelvanneet ennenkään ja vielä vähemmän nyt. Kukaan mies ei kelpaa pelkkään seksiin.

        Fiksut komeat miehet kiinnostuvat minusta parisuhdemielessä, samoin fiksut tavikset.

        Ääliömiehet luulevat olevansa minua parempitasoisia koska olen äiti. Äitiys ei laske minun tasoani eikä vaatimustasoani vaan nostaa sitä. Ääliöt luulevat että huolisin heidät nyt jopa parisuhteeseen koska olen yh ja selittävät ylimieliseen sävyyn että "ei käy kun olet yh". Niin kuin minä huolisin heistä! Jos en kelpuuttanut tyhmää miestä kun olin nuori sinkku, miksi kelpuuttaisin sellaisen nyt kun olen 30v. ja äiti? Ottaisinko ääliöätmin lapseni elämään? En ikinä!


      • Anonyymi

        Miksi suhde taviksen kanssa olisi pitkäkestoisempi?


    • Anonyymi

      Millainen ihminen kerskuu täällä, että saa komeita miehiä parisuhteeseen? Se, että joku mies on sinun mielestäsi komea, ei tarkoita sitä, että se on muidenkin mielestä komea. MAKUASIOITA, kuten itsekin jo kirjoitit.

      On paljon eronneita naisia, joilla on pieniä lapsia. Sitten on paljon sinkkumiehiä, jotka eivät kelpaa naisille, paitsi vasta sitten kun lasten isä on lähtenyt lätkimään. Kertooko joku palstanainen nyt, että miksi meillä on suomessa niin paljon sinkkuja, jatkuvia eroja ja syntyvyys pohjamudissa?

      • Anonyymi

        Montako kertaa sulle täytyy tuo sama asia kertoa?

        Tilastokeskuksen mukaan Suomen aikuisesta väestöstä 2/3 on juuri tällä hetkellä parisuhteessa ja yli 95% on vähintään joskus ollut.
        Tilastokeskuksen mukaan Suomen avioeroprosentti on noin 50%.
        Tilastokeskuksen mukaan Suomen syntyvyys on viime vuodet ollut nousussa, ei laskussa.

        Lähteet: Tilastokeskuksen perhe- ja parisuhdebarometrit, -tilastot ja -tutkimukset.


      • Anonyymi

        Se, että joku mies on sinun mielestäsi komea, ei tarkoita sitä, että se on muidenkin mielestä komea. MAKUASIOITA, kuten itsekin jo kirjoitit."

        Tätähän minä yritän teille ätmeille tolkuttaa: nämä ovat makuasioita. Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin objektiivisesti katsoen komea mies. Vaikka minä pidän tiettyä miestä komeana, niin joku muu nainen pitää samaa miestä taviksena. Eikä sillä ole mitään merkitystä! On ihan sama mitä mieltä muut ovat. Minä valitsen sen joka on MINUN mielestäni komea ja ihana. Miksi edes kysyisin muiden naisten mielipidettä?


    • Anonyymi

      ""Kyllä se on nimenomaan niin että mitä rumempi mies, sitä epäluotettavampi.""

      Ruman miehen on vaikea pettää kun ei kelpaa hienohelma nirppanokka suominaisille.

      • Anonyymi

        Nainen haluaa miehen joka ei kerta kaikkiaan halua pettää. Kuka haluaa miehen joka koko ajan kuolaa vieraitten naisten perään, vonkaa jokaista vastaan kävelevää naista heti kun vaimon silmä välttää ja pettää HETI ja AINA kun saa tilaisuuden?


      • Anonyymi

        Eli ruma mies pettäsi, jos voisi. Ei se ole uskollisuutta. Se on olosuhteiden pakko.


      • Anonyymi

        Ruma mies siis haluaisi pettää? Ei se ole uskollisuutta että ei petä vain siksi kun ei kelpaa mutta pettäisi kyllä jos kelpaisi.

        Se on uskollisuutta ettei edes halua pettää eikä petä vaikka tilaisuus tarjoutuisi.

        Siispä rumat ovat niitä kaikkein petollidimpia.


    • Anonyymi

      Minuakin kiinnostaa minkä takia meillä sitten on suomessa niin paljon sinkkuja, jatkuvia eroja ja syntyvyys pohjamudissa?

      Jos syynä ei ole se, että naisille ei tinder aikana kelpaa enää muut kuin 10% komeimmistoon kuuluvat urokset, niin mikä sitten?

      • Anonyymi

        Katopa tilastoista miten asiat olivat ennen Tinderiä.


      • Anonyymi

        Ei siihen ole olemassa yhtä ainutta syytä.

        Asiaa on tutkittu vaikka kuinka paljon. Siitä vain etsimään netistä aiheeseen liittyviä tieteellisesti päteviä tutkimuksia, jos aihe kiinnostaa. Niitä riittää. Löydät satoja kun vähän viitsit etsiä. Googleta "tutkimus/gradu/väitöskirja" ja "suomalainen ero" tai "erojen syyt" tai "sinkkuus" tai "parisuhde".

        Löytyy ihan oikeita päteviä tieteellisyyden kriteerit täyttäviä tutkimuksia eikä vain yksityisten ihmisten mielipiteitä.


      • Anonyymi

        Syy on siinä että suomalaiset eivät koe tarvetta parisuhteelle, vain parisuhteessa olemisen vuoksi. Mikäli suomalainen ei koe parisuhteen tuovan elämäänsä lisää jotain positiivista, suomalaiselle ei ole mitään syytä astua parisuhteeseen.

        Suomi on korkeakoulutettujen ja työssäkäyvien ihmisten tasa-arvoinen yhteiskunta.

        Aikana jolloin Suomessa naiset eivät kouluttautuneet eivätkä käyneet palkkatöissä, oli syytä pariutua. Muutoin olisi voinut tulla aika vilu ja nälkä.


    • Anonyymi

      Tavisnaisilla voi olla tinderissä 5000 komeaa seksinkipeetä mallimiestä ja parisuhteen tavisnaisen kanssa haluaa vain ehkä 5% eli eipä mätsit kovin usein johda pidempiin parisuhteisiin ja vaikka johtaisi, niin nekin on max 5v parisuhteita, jossa synnytetään taas uusi lapsi eri miehelle.

      • Anonyymi

        Entä miten on asiat tavismiehillä?


      • Anonyymi

        Miksi ne mallimiehet on niin kauhean seksinkipeitä? Onko ne sitten kuitenkin puutteessa vai mikä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne mallimiehet on niin kauhean seksinkipeitä? Onko ne sitten kuitenkin puutteessa vai mikä on?

        Samaa mietin. Jos mallimies saa tuhansia tykkäyksiä (siis vähintään 2 000, mikä on yli 5 uutta naista vuoden jokaiselle päivälle), niin miten hän voi olla seksinkipeä? Eikös hänen ongelmansa ole ylitarjonta ja se ettei saa olla rauhassa seksiä ruinaavilta naisilta? Luulisi että tuolla naismäärällä seksi jo kyllästyttää. Ja miksi hän antaisi seksitykkäyksiä taviksille, ja miksi hän varsinkaan harrastaisi seksiä tavisnaisen kanssa, kun niiden tuhansien naisten joukkoon mahtuu monen monta kaunista naista?

        Pyhä Palstatotuus: Komistuksella on tuhansia tykkäyksiä ja hänen ovensa takana on naisia jonossa. Toisaalta Pyhä Palstatotuus: Komistus on puutteessa ja sekstaa tavisten kanssa saadakseen edes joltain. Jokin tässä ei täsmää.


      • Anonyymi

        " Tavisnaisilla voi olla tinderissä 5000 komeaa seksinkipeetä mallimiestä ja parisuhteen tavisnaisen kanssa haluaa vain ehkä 5%"

        Oho! 5% luvusta 5 000 on 250. Olet siis sitä mieltä ettei riitä? Arvelet että tavisnaisen tilanne on aika toivoton kun hänelle on tarjolla VAIN 250 komeaa miestä seurustelukumppaniksi?

        Rohkenen olla eri mieltä. Minusta 250 hyvää ehdokasta on paljon. Se on enemmän kuin tarpeeksi.

        Eipä siis parisuhdetta etsivälle tavisnaisella hätiä mitiä! Siitä vain plaraamaan ja valitsemaan itselle mieluisinta 250 miehen joukosta!


    • Anonyymi

      Useampien tavismiesten mätsit voi laskea yhden tai kahden käden sormilla .

      Tinder on ihmeellinen, koska tavisnaisilla voi olla enemmän mätsejä kuin missinaisilla jos tavisnainen pyyhkii suurimman osan oikealle.

      • Anonyymi

        Tavisnainen pyyhkii suurimman osan oikealle? Eikö pyhä palstatotuus olekaan, että tavisnainen pyyhkii oikealle vain top 10 miehet?


    • Anonyymi

      ""Tavisnainen pyyhkii suurimman osan oikealle? Eikö pyhä palstatotuus olekaan, että tavisnainen pyyhkii oikealle vain top 10 miehet?""

      Yksi tavisnainen ei ole kaikki tavisnaiset. Joku tavisnainen voi tykkää 51% miehistä ja haalia tuhansia mätsejä ja ylpeillä sillä sitten. Aikomuksena ei ole kuitenkaan nähdä tavismiehiä vaan haalia niitä mätsihaaremiin. Ja ei, se ei tarkoita, että mätsejä haaliva tavisnainen on missinaista tasokkaampi katsos kun se missinainen on tarkka kenestä tykkää ja sen takia mätsejä haaliva tavisnainen saa enemmän mätsejä.

      • Anonyymi

        Ahaa. Eli siis missinaiset eivät koskaan haali tuhansia mätsejä vain saadakseen paljon mätsejä? He eivät koskaan vetele taviksia oikealle, tarjoillakseen insta- ym. tilejään ja haaliakseen lisää seuraajia ja rahaakin? He eivät tee tuota, vaikka heillä ei ole aikomustakaan koskaan tavata niitä tvismiehiä, vain tehdä tiliä tavisten avulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Eli siis missinaiset eivät koskaan haali tuhansia mätsejä vain saadakseen paljon mätsejä? He eivät koskaan vetele taviksia oikealle, tarjoillakseen insta- ym. tilejään ja haaliakseen lisää seuraajia ja rahaakin? He eivät tee tuota, vaikka heillä ei ole aikomustakaan koskaan tavata niitä tvismiehiä, vain tehdä tiliä tavisten avulla?

        Missinaiset eivät koskaan tykkää huomiosta. He eivät keräile ihailijoita ihan vain saadakseen ihailua ja hehkutusta. Missinaiset ovat aina todella tarkkoja ja erinomaisen korkeamoraalisia ja oikeudentuntoisia.


    • Anonyymi

      Ehkä se on sitäkin että ne naiset haluaa juoda ja käydä baareissa itsekin.
      Jos etsisin miestä niin raitis , reipas , liikunnallinen ja muutoinkin kunnollinen olisi paras vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Ei kelpaa normaali mies on se jo nähty. Naiset itse vielä kertoilee että miten niitten mies juo ja on surkea ja kohtelee huonosti. Joten on se totta ettei kunnollinen mies kelvannut.
      Olen mieluusti yksin ettei tarvii kuunnella naisten eks miehistä jotka teki sitä ja tätä ja ei edes kuunnellut ja kunnioittanut.

    • Anonyymi

      Aika monet julkkis miehet olleet jännämiehiä. Silti naiset nitten kanssa on.

    • Anonyymi

      Onko joku lukenut tämän ketjun alusta loppuun? Kokeilkaapa, kokemus ei taatusti avarra mitenkään eikä siihen kai tarvettakaan ole. Millainen vaikutelma luetun jälkeen syntyi?

    • Anonyymi

      ""Naiset eivät pääsääntöisesti ollenkaan määrittele omaa tasoaan eivätkä miestenkään tasoa. Miehet antavat ihmisille arvosanoja asteikolla 4-10, naiset eivät.""

      Naisille ulkonäöllä on enemmän merkitystä ja naiset ovat tilastonkin mukaan nirsompia, joten naiset mielessään antavat miehille selkeät tasot. Tasojen olemassaolo kielletään siinä vaiheessa kun kritiikki kohdistuu naisiin ja jos vaikka 5 vuotta tinderissä parisuhdetta etsinyt nainen ei ole löytänyt miestä tuossa ajassa, niin nainen syyttää miehiä seksiä etsiviksi shioiksi vaikka nainen itse mätsää liian tasokkaita miehiä omaan tasoonsa nähden, jotka siis haluavat kyseisestä naisesta vain ja ainoastaan seksiä. Okei, voihan se olla, että nainen saa jonkun komistuksen parisuhteeseen kun aikansa yrittää niitä mallimiehiä, mutta ei kovin kauan kestä parisuhde kun mies on valikoitunut sulhoksi komean ulkonäkönsä takia.

      • Anonyymi

        Naisten nirsous EI tarkoita sitä että kelpuutetaan komeimmat. Vaatimukset liittyvät ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön.


    • Anonyymi

      Huonoimmatkin naiset haluaa parhaan miehen. Eli tavis naiset haluaa niitä samoja miehiä kuin missit. Eli tavis mies jää sitten ilman naista. KAru totuus se on. Suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka ei koskaan pääse seurustelemaan naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Totta. Suomessa on satojatuhansia ilkeitä, tyhmiä, epäsiistejä luuserimiehiä jotka eivät kelpaa kenellekään. Näin on ollut aina ja kautta historian. Entisaikaan rupusakkimiehet pysyivät kotona tai lähiökapakissa. Heistä ei ollut juurikaan haittaa. Nykyaikana nämä rupusakkimiehet luulevat olevansa "kunnollisia tavismiehiä", menevät nettideittiin vonkaamaan ja vinkuvat suomi24-palstalla.


      • Anonyymi

        Miksi rumien tyhmien luonbevikaisten luuserirn pitäisi päästä seurustelemaan naisten kanssa? Miksi naisten pitäisi pilata elämänsä? Mistä ja miksi haluat rankaista naisia?


      • Anonyymi

        Tilastokeskuksen mukaan Suomen aikuisesta väestöstä vain alle 5 prosentilla ei ole lainkaan parisuhdekokemusta.


    • Anonyymi

      Nimenomaan. Naisilta tulee syytöksiä, että kaikki miehet etsivät vain seksiseuraa vaikka todellisuudessa naiset antavat mahdollisuuden vain parhaimmille komistuksille eli naisilla on miehille selkeät tasot ja naiset yrittävät pariutua ylös päin, mutta sitten kun miehet vastaavat syytöksiin, että et ole komean mallimiehen tasoinen ja siksi mallimies ajattelee sinua vain seksimielessä, niin sitten naiset hupsista keikkaa kieltävät tasoista puhumisen.

      • Anonyymi

        Tavis_miehet eivät koskaan etsi naisista vain seksiseuraa. Tavis_miehet ovat aina vakavasti liikenteessä etsimässä elämänsä rakkautta ja lapsiensa äitiä. Tavis_mies ei välitä lainkaan naisen ulkonäöstä vaan kiinnostuu ensivilkaisulla pelkästään naisen luonteesta.


    • Anonyymi

      ""Naisten nirsous EI tarkoita sitä että kelpuutetaan komeimmat. Vaatimukset liittyvät ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön.""

      Joopa joo. Komeat miehet ja ytmit kuitenkin saavat eniten tykkäyksiä, niin innolla odotamme seuraavaa väittämääsi.

      Kauniit missinaisetkin saavat eniten tykkäyksiä, mutta se on ihan se ja sama kun ne missinaiset ei tykkää muista kuin mallimiehistä. Näin siis toimii suurin osa missinaisista kun taas mallimiehet voivat hyvinkin panna muitakin kuin tasoisiaan missinaisia kun se missinainen ei pane muita kuin mallimiehiä. Tavisnaiset elävät seksin jälkeen siinä uskossa, että mallimies haluaa heidät parisuhteeseen.

      Jos sadasta missinaisesta kaksi on valmis panemaan tavismiestä, niin sadasta mallimiehestä nelkyt on valmis panemaan tavisnaista.

      • Anonyymi

        Miksi sadasta mallimiehestä nelkyt on valmis panemaan tavisnaista, kun mallimiehellä on tuhansia mätsejä? Tuhansien mätsien joukossa on niin monta kaunotarta, että mihin ihmeeseen komistus enää tarvitsee lihavaa nykerönenäistä huonohampaista ja fimninaamaista tavisnaista?


      • Anonyymi

        Siis mallimiehelle tulee tinderiin vähintään 5 uutta mätsiä joka päivä, mutta silti ei riitä nättejä naisia pantavaksi? Vaikka kaikki naiset haluaa panna mallimiestä?

        Kuinka montaa eri naista mallimies jaksaa panna päivittäin, jotta käy niin huono tuuri että maailmasta loppuu nätit naiset ja joutuu tyytymään vaan taviksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mallimiehelle tulee tinderiin vähintään 5 uutta mätsiä joka päivä, mutta silti ei riitä nättejä naisia pantavaksi? Vaikka kaikki naiset haluaa panna mallimiestä?

        Kuinka montaa eri naista mallimies jaksaa panna päivittäin, jotta käy niin huono tuuri että maailmasta loppuu nätit naiset ja joutuu tyytymään vaan taviksiin?

        "Kuinka montaa eri naista mallimies jaksaa panna päivittäin, jotta käy niin huono tuuri että maailmasta loppuu nätit naiset ja joutuu tyytymään vaan taviksiin?"

        Ilmeisesti sitten ainakin yli viittä naista. Mallimiehet kun kärsivät kroonisesta puutteesta ja panetuksesta. olisi kiinnostavaa tietää johtuuko se ulkonäöstä vai ulkonäkö siitä.Kumpi oli ensin ulkonäkö vai krooninen panetus?


    • Anonyymi

      ""Ahaa. Eli siis missinaiset eivät koskaan haali tuhansia mätsejä vain saadakseen paljon mätsejä? He eivät koskaan vetele taviksia oikealle, tarjoillakseen insta- ym. tilejään ja haaliakseen lisää seuraajia ja rahaakin?""

      Jos missinainen haluaa seuraajia instaan, niin minkä takia missinaisen pitää mätsätä kaikkien miesten kanssa? Eikö riitä, että kirjoittaa insta nickin profiiliin ja mätsää vain niitä joita haluaa tapailla? Epätoivoiset luuserimiehet voi sitten mennä seuraamaan naista.

      • Anonyymi

        Aika huono systeemi tuo ehdottamasi. Kantsii vähän miettiä uudestaan. Miehet kuolaa eniten perään, kun heillä on edes haaleanhimmeä kuvitelma, että olisi mahdollisuuksia. Oletko sä koskaan oikeasti siellä Tinderissä ollutkaan, jos et muka ole vielä tätä ilmiötä huomannut?


    • Anonyymi

      Juuri uutisissa blondi kiehnäsi niin maahanmuuttajien asiaa ettei meinannu housuissaan pysyä kun halusi mamuille joukolla lupia jäädä suomeen , olis luullu edes kameran hillitsevän käytöstä.

    • Anonyymi

      "mihin ihmeeseen komistus enää tarvitsee lihavaa nykerönenäistä huonohampaista ja finninaamaista tavisnaista?"

      Meneekö tuollainen nainen kategoriaan tavis?

      • Anonyymi

        Miksei menisi, kun vastaavanlainen mieskin menee. Tuollaiset miehet pitävät itseään taviksina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei menisi, kun vastaavanlainen mieskin menee. Tuollaiset miehet pitävät itseään taviksina.

        Totta.
        Tilastollisesti normaalia on että mies on korkeakoulutettu ja työssäkäyvä.
        Palstoilla taas tavis_miehen määritelmä on peruskoulupudokas ja elämäntapatyötön.

        Tilastollisesti on normaalia että miehellä on parisuhde- ja seksikokemusta, että mies on keskimittainen ja että mies on normaalipainon ylärajoilla tai lievästi ylipainoinen.
        Palstoilla taas tavis_mies on seksi- ja parisuhdekokematon, keskiarvoa lyhyempi ja reilusti ylipainoinen.

        Joskus oli muotia olla erilainen. Nyt tuntuu siltä että mitä marginaalisimmatkin ihmiset kokevat olevansa keskiarvoa edustavia taviksia. Tilastot eivät ole kyseisenlaisen näkemyksen puolella, mutta saahan sitä jokainen päässään kuvitella mitä lystää.


    • Anonyymi

      Jos naiset on mukamas miehiä tasokkaampia, niin niitä komeita 10% alfoja ei riitä kaikille naisille jos mietitään, että 80% naisista vastaa miesten 10%.

      Naiset ei ole valmiita pariutumaan alas päin, joten parisuhteiden määrät laskevat ja siinä samalla suomen syntyvyys. Moni 2000-luvulla syntynyt on myös homo ja homojen määrä vain kasvaa kun homoutta mainostetaan prideissa pienille lapsille ja onhan se nyt ihan selvä, että lapsia ei synny kun pökitään suklaamutteriin.

      • Anonyymi

        Eikös se ole hyvä vaan että syntyy vähemmän lapsia joista kuitenkin suurimmasta osasta kasvaisi onnettomia aikuisia?


    • Anonyymi

      Just. Ja olet siis vakuuttunut siitä että et kelpaa vain ja ainoastaan sen vuoksi että et ryyppää? Jos joisit ja olisit kelvoton ja kunnoton niin naisia pyörisi ympärillä haitaksi asti, mutta kun olet niiiin hyvä? Että et kelpaa koska olet niin suurenmoinen ja kunnollinen ja hyvä ja täydellinen? Sädekehäsi loistaa liian kirkkaana?

      Täytyy sanoa että kyllä vaatimattomuus kaunistaa 😂 Olette te ätmit omahyväistä porukkaa!

      Väität että KAIKENLAISET juopot kelpaavat naisille. Kaikenlaiset juopot kelpaavat, aivan kaikenlaiset: vajaaälyiset, psykopaatit, rähinäviinan juojat, pummit? Naisille riittää että mies juo, mitään muuta ei vaaditakaan?


      Puliukoilla, jotka kokoontuvat tietyllä puistonpenkillä kilikilikassiensa kanssa, on siis sinun havaintojesi mukaan ihan valtavasti menekkiä naisten keskuudessa? Kaupungin upeimmat kaunottaren käyvät kuumana kun vastaan kävelee Juoppo-Jamppa 65v. Jamppa ei ole peseytynyt eikä vaihtanut vaatteita kolmeen viikkoon ja kaivaa roskiksesta syötävää. Jamppa haisee vanhalle viinalle, hielle ja paskalle. Mutta hän siis kelpaa naisille koska ryyppää? Miksen minä ole nähnyt Jamppaa koskaan naisseurassa? Olenko sokea?

      Vakavasti puhuen. Älä viitsi puhua sontaa. Et voi olla niin tyhmä että luulet yksinäisyytesi ainoaksi syyksi sen.että et juo.

    • Anonyymi

      Joku tuossa kyseli millainen fiilis ketjusta tulee: sekavaa settiä.

      Tavisnaiset ovat ilkeitä narsisteja, jotka pyyhkivät tavismiehiä oikealle kerätäkseen mätsihaaremia.

      Missinaiset on upeita ja korkeamoraalisia olentoja, jotka pysyvät aina tasollaan, mutta eivät silti panen mallimiehiä, eivätkä taatusti ikinä pyyhi tavismiestä oikealle ja vedätä tätä.

      Mallimiehillä on tuhansia mätsejä ja kaikki naiset haluavat panna heitä, mutta silti he ovat kroonisesti seksinkipeitä ja aina puutteessa.

      Tavismiehet olisivat parhaita ja aina "uskollisia". Vaikkakin heidän uskollisuutensa johtuu siitä, etteivät naiset huoli heitä.

      Rumatkin miehet ovat "uskollisia", sillä naiset eivät huoli heitä.

      Toisaalta kaikki juopot ovat aina naisten mieleen. Tähän ei ilmeisesti liity mitään ulkonäkövaatimuksia.

      • Anonyymi

        Rumista naisista tässä ei jostain syytä puhuta mitään. Johtuuko se siitä, että rumat naiset eivät kiinnosta ketään?


    • Anonyymi

      Kun naiset ovat kauneimmillaan, he antavat seksiä ja hupia komeille jännämiehille. Komea jännämies saa naisen parhaimmillaan tekemättä mitään työtä sen vastineeksi.

      Kun naiset alkavat rupsahtamaan, he ottavat perusmiehen ja antavat seksiä pari kertaa viikossa ja hupia silloin kun mies kustantaa sen (ravintolaillat, rantalomat). Mutta tämän vastineeksi perusmiehen kuuluu raataa jotta talo olisi hienoin mihin on varaa.

      Naisten näkökulmasta tällainen erikoistuminen on järkevää. Juoksut pelimiesten kanssa, vakiintuminen perhemiehen kanssa. Miesten näkökulmasta pelimies voittaa, perhemies häviää.

      Pelimies kuorii kermat päältä, perhemiehelle jää pelkkä lässähtänyt kakku.

      • Anonyymi

        Eli jokainen mies haluaisi pohjimmiltaan olla pelimies? Kunnollinen mies on pelkkä harhakuva ja illuusio. Ei ihmekään, että aina vain useampi nainen toteaa olevansa mielummin ilman miestä. Makkaraa saa kyllä ottamatta koko sikaa vaivoikseen. Ihan sama esittääkö sika olevansa sisäsiisti tai onko se sitä vain pakosta, mutta sika se on silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jokainen mies haluaisi pohjimmiltaan olla pelimies? Kunnollinen mies on pelkkä harhakuva ja illuusio. Ei ihmekään, että aina vain useampi nainen toteaa olevansa mielummin ilman miestä. Makkaraa saa kyllä ottamatta koko sikaa vaivoikseen. Ihan sama esittääkö sika olevansa sisäsiisti tai onko se sitä vain pakosta, mutta sika se on silti.

        Ja vielä helpompaa, kun ei tartte sitä makkaraakaan. Ei ole miehelle mitään tarvetta.


    • Anonyymi

      Nusu Seksi Reetta

    • Anonyymi

      Oon nähnyt että naisille kelpaa se juopon retku. Niin vaan se on suomessa asiat niin että tavalinen mies ei kelpaa joka ei juopottele. Tavis miehellä on tylsät harrastukset kuten kalastus ja muuta niin nainen pitää sitä tylsimyksenä.

    • Anonyymi

      ""Eli jokainen mies haluaisi pohjimmiltaan olla pelimies? Kunnollinen mies on pelkkä harhakuva ja illuusio. Ei ihmekään, että aina vain useampi nainen toteaa olevansa mielummin ilman miestä.""

      Kyllä. Aivan samalla tavalla kaikki naiset haluaisivat olla missejä. Kiltit ja kunnon miehet ei teille naisille kelpaa yhtään mihinkään. Joitain miehiä nimittelette pelimiehiksi ja näitä pelimiehiä yhdistää aina komea ulkonäkö ja niistähän te naiset tykkäätte. Sinun logiikalla 80% naisista on "pelinaisia" kun mietitään miten helposti tavisnaisetkin miehiä pyörittävät ja miehistä vain alle 10% pystyy samaan mihin tavisnaiset.

      • Anonyymi

        Me emme nimitelleet ketään pelimiehiksi. Pelimies sanaa käytti se miesoletettu, jolla viestini kirjoitin.


      • Anonyymi

        Ja muuten ... asiahan on sillä pihvi, kun miehet ja naiset eivät yritäkään sen syvempiä ihmissuhteita keskenään luoda. Ongelma ratkaistu, eikä kenenkää tarvitse toisia haukkua. Aika moni nainen on tämän jo tajunnut ja aina vaan useampi tajuaa. Koska te miehet tajuatte saman?


    • Anonyymi

      Ihmisiä juopotkin ovat. Ei alkoholisti mies välttämättä ole pariutumasa. Meidän taloon muutti alkoholisti, joka kertoi jääneensä asunnottomaksi, siksi muutti taloon. Voin rauhallisin mielin asua samassa talossa. Hän ei pakota ketään naimisiin kanssaan.

    • Anonyymi

      Naisten tunne-elämän kiemuroita eivät etevimmät tiedemiehetkään ole pystyneet selvittämään.

    • Anonyymi

      "Naisten tunne-elämän kiemuroita eivät etevimmät tiedemiehetkään ole pystyneet selvittämään."

      Kun katsotaan miesten ulkonäköjä ja lompakon paksuutta, niin helposti pystytään sanomaan miksi naiset toimivat niin ja näin.

    • Anonyymi

      Aha, ja tiiät kaikki naiset? Entäs ne kunnon miehet, joille ei kelpaa tavallinen kaunis yh äiti, koska tavallisilla "kunnon" miehillä on kankeita stereotypisiä luuloharhoja, jotka kohdistuu kaikkiin yh äiteihin ja etenkään vanhempien "kunnon" sinkkuäijien jännittävään -jo lapsivapaaseen-elämään ei mahdu kunnollinen nainen, jolla on vielä lapsi asumassa luona, ehei, hänelle "born-to be wild"-elämänjaksoa viettävälle setämiehelle kelpaa viiniälipittävä, ah niin vapaa lentämään, festarimuija.
      Fuck you vanahat paskaukot

    • Anonyymi

      "Entäs ne kunnon miehet, joille ei kelpaa tavallinen kaunis yh äiti, koska tavallisilla "kunnon" miehillä on kankeita stereotypisiä luuloharhoja, jotka kohdistuu kaikkiin yh äiteihin ja etenkään vanhempien "kunnon" sinkkuäijien jännittävään -jo lapsivapaaseen-elämään ei mahdu kunnollinen nainen."

      Jos sinun lapsen/lasten isä on ollut pska ja lähtenyt lätkimään, niin minkä takia jonkun tavismiehen pitäisi hyväksyä se ja ottaa jonkun toisen miehen lapsi siipiensä suojaan? Eihän sitä miestä ole kukaan muu valinnut kuin sinä ja jos jollain miehellä on vaatimuksena lapseton nainen, niin silloin on. Onhan teillä naisillakin kaikenlaisia vaatimuksia. Minkä takia miehillä ei saisi olla?

      • Anonyymi

        Missä kohtaa tämä nainen kertoi että lapsen/lasten isä oli paska ja lähti lätkimään? Ero voi tulla ihan fiksuille ihmisille, siis vaikka kumpikaan ei ole paska. Ero voi tulla myös niin että nainen haluaa eron, tai se voidaan tehdä yhteisellä päätöksellä. Eron jälkeen välit voivat olla hyvät ja asialliset, ja isä ottaa edelleen vastuun lapsestaan/lapsistaan.


    • Anonyymi

      Eli miehen pitäisi ottaa yh-äiti vastoin tahtoaan?

      • Anonyymi

        Naisten pitäisi ottaa luonnevikainen tavis_mies vastoin tahtoaan?


    • Anonyymi

      Millaisin metodein ja kriteerein te palstaprinssit määrittelette oman tasonne? Oletteko objektiivisia ja puolueettomia määrittelyissänne?

    • Sitä mieltä olen että miehen pitää olla jotain erikoista eli osata puhua nainen ympäri että nainen kiinnostuu. Eli mies valehtelee naiselle ja lupailee kaikkea ihanaa ja mukavaa elämää ja nainen rakastuu koska mies on komea niin nainen uskoo miestä varmasti. Tavis mies ei osaa puhua naista ympäri vaan se sanoo eletään normaalia arkea eikä tavis mies lupaile kuuta taivaalta niin ei nainen siitä sitten kiinnostu.

    • Anonyymi

      Sata kertaa tännekin jo kirjoitettu, että ok näköisen, pitkän ja urheilullisen miehen taso ei ole pulska yh-äiti vaikka pulska yh-äiti saakin seksiä ok näköisiltä, pitkiltä ja urheilullisilta miehiltä ja jos oikein natsaa, niin pulska yh-äiti saattaa saada tuon tasoisia miehiä lyhyisiin parisuhteisiin.

      Kun ei painita samassa kastissa, niin ei painita.

      • Anonyymi

        En kyllä huolisi noin ulkonäkökeskeistä miestä. Joten ihan turhaan siitä huolehdit.


      • Anonyymi

        Minä haen vain sopivaa luonnetta. Sillä on loppujen lopuksi arvomaailman kanssa eniten merkitystä. Kauneus voi olla katoavaista.En halua miestä jolle olisin standardiesittelyesine enkä myöskään odota miehen olevan sellainen. Olen mieluummin vaikka yksin kuin nuo arvot täyttämättömän kanssa.Joten ulkonäkökeskeiset ei huolta, ette kiinnosta missään muotoa.


    • Anonyymi

      ""Millaisin metodein ja kriteerein te palstaprinssit määrittelette oman tasonne? Oletteko objektiivisia ja puolueettomia määrittelyissänne?""

      Sitä samaa vois kysyä sinulta. Jos saat komeita mallimiehiä seksiin, niin määritteletko itsesi komeiden miesten tasoisiksi?

      • Anonyymi

        En harrasta irtoseksiä. En komeiden enkä taviksen kanssa. Ei kiinnosta.

        En ylipäänsä määrittele tasoani mukaan ovatko miehet minusta kiinnostuneita ja mitä miehet minusta ajattelevat. Miesten mieilipiteet eivät vaikuta asiaan pätkääkään. Määrittelen oman arvoni naisena ja ihmisenä mm
        .katsomalla sananmukaisesti peiliin, eli sen perusteella mitä siellä peilissä näkyy. Tasooni vaikuttavat myös mm. terveydentilani, elämäntapani, koulutustasoni, työni, ammattini ja yhteiskunnallinen asemani, yhteiskuntalelpoisuuteni sekä se miten käyttäydyn ja kohtelen muita ihmisiä.


    • Anonyymi

      No missäs sen kunnon miehen tapaisi? Korvessa puita hakkaamassa tai kalassa erälammella? Nurmikonleikkuussa Jumalan seläntakana. Vai missä? Juopoilla on puoliso, koska heidät nainen löytää.

    • Anonyymi

      ""En ylipäänsä määrittele tasoani mukaan ovatko miehet minusta kiinnostuneita ja mitä miehet minusta ajattelevat. Miesten mieilipiteet eivät vaikuta asiaan pätkääkään. Määrittelen oman arvoni naisena ja ihmisenä mm. katsomalla sananmukaisesti peiliin, eli sen perusteella mitä siellä peilissä näkyy.""

      Ok. Sinä itse määrittelet tasosi. Katsot peiliin ja toteat olevasi kaunis missinainen, mutta ovatko muut samaa mieltä? No, sillähän ei ole sinulle väliä kun sinä määrittelet oman tasosi ja se on just niin kuin sinä sanot. Oletko muuten se sama palstanainen joka kirjoitti, että palstan miehet ei ole taviksia vaan ätmejä? Jos olet, niin hiukan omituista, että sinä voit määritellä muille kirjoitusten perusteella tasoja, mutta muut eivät voi määritellä sinulle minkäänlaista tasoa. Oletko joku tasopoliisi?

      • Anonyymi

        Palstan miehet eivät ole taviksia vaan ätmejä.


      • Anonyymi

        Niinhän palstapojatkin määrittelevät itse oman tasonsa:

        "En saa naisilta seksiä enkä parisuhdetta, joten olen kiva ja luotettava tavis"

        MOT


    • Anonyymi

      Onko palstanainen lepakko kerta häntä ei kiinnosta mitä miehet hänestä ajattelevat? Kyllä kai nyt jokaista miestä ja naista kiinnostaa mitä vastapuoli hänestä ajattelee?

      • Anonyymi

        Ei kaikkien elämä täyty muiden miellyttämisestä. Sitä kelpaa jos on kelvatakseen.


      • Anonyymi

        Minua kiinnostaa vain sen miehen mielipide, josta itse olen kiinnostunut. Ei muiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa vain sen miehen mielipide, josta itse olen kiinnostunut. Ei muiden.

        Tiedän sen kun et ole kuullut sitä oikeassa elämässä, mutta muutos siihen tulee.


      • Anonyymi

        Pyhä Palstatotuus on että nainen määrittelee oman tasonsa "komeiden miesten" eli ventovieraiden, satunnaisten miesten antamien seksitykkäysten perusteella. Tätä väitettä on käytetty todisteena siitä miten typeriä naiset ovat.

        Naurettava väite. Naiset eivät määrittele tasoaan ventovieraiden äijien tykkäysten perusteella!

        Miehet ovat kautta historian ahdistelleet, vonganneet ja häiriköineet naisia. Erona entiseen on vain se että nykyään sitä tapahtuu myös netissä: asiallisen ilmoituksen laittanut nainen, joka kertoo etsivänsä parisuhdetta, saa tykkäyksiä paskaläjämiehiltä jotka haluavat vain panna.

        Luuletteko tosissanne että antaisimme niille seksitykkäyksille jotain arvoa? Luuletteko että välittäisimme tai edes tietäisimme krneltä ne ovat: taviksilta vai ns. komistuksilta? Luuletteko että naisesta on ylipäänsä kivaa saada vonkaamista?

        Kun nainen etsii parisuhdetta, on törkeää lähettää seksitykkäyksiä. Seksitykkäykset ovat häirintää. Törky on törkyä.

        Kun sitten yksi nainen kertoo etteivät naiset todellakaan arvioi omaa "tasoaan" seksitykkäysten tai ylipäänsä miesten suosion ja mielipiteiden perusteella, niin siitä vasta myrsky nousi. Sekin on väärin.

        Alkuperäinen kysymys kuului: miten te miehet tiefätte oman tasonne? Te jankkaatte sitä miten "joku mies" (millä tarkoitatte itseänne) on tasoltaan kahdeksan puoli mutta saa pakit naiselta joka on seiska minus. Mistä tiedätte että se mies (te itse) on kasi puoli? Mistä tiedätte että se nainen on seiska minus? Kuka ne numeroarvosanat antoi ja millä perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sen kun et ole kuullut sitä oikeassa elämässä, mutta muutos siihen tulee.

        Olen kuullut sen oikeassa elämässä moneenkin kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa vain sen miehen mielipide, josta itse olen kiinnostunut. Ei muiden.

        Just noin. Vain sen kiinnotuksen kohteen mielipide kiinnostaa. Muilla ei ole väliä.
        Vaan hommahan usein menee niin, että jos miellyttää sen kiinnostavan silmää, niin tuppaa miellyttämään samalla jonkun muunkin silmää, taysin yrittämättä.


      • Anonyymi

        Totta kai naista kiinnostaa tietää mitä Vastapuoli ajattelee. Vastapuoli on yksi ainoa kiinnostava mies. Vastapuoli ei ole kaikki miehet, useimmat miehet tai edes monet miehet.


    • Anonyymi

      Mistä mies tiedät olevasi tavis etkä ätmi? Entä mistä tiedät että olet samantasoinen kuin se nainen joka ei sinusta huoli? Kuka on mitannut teidän kahden tasot? Sinä itsekö?

      • Anonyymi

        O itse mittaa ja ihmettelee, kun muut ei näe asioita samoin mitoin.


    • Anonyymi

      Naiset voivat määrittää tasonsa millaisia miehiä saavat parisuhteeseen, miehet voivat määrittää tasonsa millaisia naisia saavat seksiin ja parisuhteeseen. Seksiin haluttu mies on aina myös haluttu parisuhteeseen, naisilla näin ei ole, koska miehet kelpuuttavat naisia seksiin, ei muuhun.

      • Anonyymi

        Niin varman osa noin tekee. On myös naisia jotka kelpuuttaa miehen hetken huviksi. Sitä mieluisampaa heille mitä komeampi tuo hetken huvi on.


      • Anonyymi

        @Naiset voivat määrittää tasonsa millaisia miehiä saavat parisuhteeseen, miehet voivat määrittää tasonsa millaisia naisia saavat seksiin ja parisuhteeseen."

        Höh! Voin siis määritellä "tasoni" sillä perusteella millaisia miehiä saan parisuhteeseen. Mutta mistä ihmeestä muka tiedän niiden miesten "tason" joita halutessani saisin parisuhteeseen?

        Tiedän kyllä mitä mieltä itse olen heistä ja heidän soveltuvuudestaan juuri minun seurustelukumppanikseni. Mutta sekään ei ole edes omasta mielestäni sama kuin taso.

        Esimerkiksi: Joku tosi kiva, fiksu ja hyvännäköinen mies ei sovi (eli ei kelpaa) minulle parisuhteeseen, koska asuu liian kaukana, koska meillä ei ole yhteisiä harrastuksia, ja koska hänellä on koira ja minä olen koirille vakavasti allerginen.. Eli ei onnistu, vaikka tykkäänkin hänestä
        Laskeeko hänen "tasonsa" muka välimatkan, golfharrastuksen tai koiran vuoksi? Vai onko se toisinpäin; Laskeeko minun "tasoni" sen täsmälleen yhtä pitkän välimatkan ja koira-allergian vuoksi tai siksi etten ole kiinnostunut golfin pelaamisesta?

        Miehet, jotka saisin parisuhteeseen mutta en huoli, voivat olla mielestäni myös tosi komeita, mutta se on vain minun mielipiteeni. Joten siitäkään ei voi päätellä mitään.

        En siis voi päätellä tasoani niiden miesten tason perusteella, jotka saisin parisuhteeseen. Ensin pitäisi netistä löytyä joku objektiivinen tasomittari. Eikä sellaista ole.


    • Anonyymi

      Pitkän ja urheilullisen miehen taso ei ole pulska yh-äiti vaikka pitkä ja urheilullinen mies pulskan yhärin seksiin kelpuuttaakin.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo ole ihan yleisesti tiedossa.


      • Anonyymi

        Voihan se noin olla. Silti joistakin tulee pari.


      • Anonyymi

        Ei kelpuuta. Mallimiehellä hän on Pyhän Palstatotuuden mukaan vähintään viisi uutta naista vuoden.jokaiselle päivälle. Ei hänellä ole mitään syytä kelpuuttaa seksiin muita kuin superkauniita neitoja.


      • Anonyymi

        Pitkällä urheilullisella miehellä voi olla ruma naama, huonot hampaat ja pahanhajuinen hengitys, käheä rikkinäinen puheääni ja huonot pöytätavat. Pulskalla yh-äidillä voi olla enkelimäisen kauniit kasvot, upeat hiukset, hyvä ryhti, sulava ja viehättävä liikehdintä, kauniit rinnat, pehmeä sointuva ääni ja hurmaava hymy. Eivät he siis välttämättä ole samantasoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkällä urheilullisella miehellä voi olla ruma naama, huonot hampaat ja pahanhajuinen hengitys, käheä rikkinäinen puheääni ja huonot pöytätavat. Pulskalla yh-äidillä voi olla enkelimäisen kauniit kasvot, upeat hiukset, hyvä ryhti, sulava ja viehättävä liikehdintä, kauniit rinnat, pehmeä sointuva ääni ja hurmaava hymy. Eivät he siis välttämättä ole samantasoisia.

        Lisäys edelliseen:

        Se urheilullinen mies siis kelpuuttaisi. yh-äidin seksiin, mutta ei välttämättä toisinpäin. Se pulska yh ei ehkä kelpuuta miestä seksiin eikä parisuhteeseen.


    • Anonyymi

      Minkä helkutin tähden jauhatte tasoista koko ajan, eikö se ole jo käynyt pienessä mielessä selväksi ettei se toimi elävässä elämässä. Eivät ne kelpaa kuin korkeintaan ensivaikutelman luomiseen jossain nettipotaskassa. Pahimmassa tapauksessa teette itsenne sokeaksi edes huomaamaan sattumaa vaikka siihen kompuroisitte päistikkaa. Nenänvartta pitkin sihtailevalle saattaa useinkin käydä niin. Unelmointi jatkuu loputtomiin. Toinen puoli taas pitää muuta maailmaa syyllisenä ongelmiinsa tai siihen ettei heitä huomioida, huonon ominaisuuden puuttuminen myöskään automaattisesti nosta osakkeen arvoa lihamarkkinoilla jne.

      • Anonyymi

        1. Objektiivisia totuuksia tasoista ei ole olemassa. On vain erilaisia mielipiteitä ja erilaisia kokemuksia. Nämä ovat puhtaasti makuasioita.
        2. Se, että joku mies on minun mielestäni komea, ei automaattisesti tarkoita että hän on muidenkin mielestä komea. Totta. Mutta mitä väliä? Jos tykkään miehestä ja pidän häntä komeana, minua ei kiinnosta tietää ovatko muut kanssani samaa mieltä. Näitä juttuja kun ei hoideta millään äänestysperiaatteella.
        3. Ei ole olemassa mitään mittaria jolla miehen tai naisen taso voidaan määritellä. Ei ainakaan netissä, ihmisiä tapaamatta.
        4. Parisuhteissa ei ole kyse tasoista vaan siitä tykkääkö kaksi ihmistä toisistaan.


      • Anonyymi

        Eivät nuo tajua oikeasta elämästä mitään.


    • Anonyymi

      ""1. Objektiivisia totuuksia tasoista ei ole olemassa. On vain erilaisia mielipiteitä ja erilaisia kokemuksia. Nämä ovat puhtaasti makuasioita.""

      Makuasioita, mutta suuri joukko äänestää ja kun suuri joukko naisia tinderissä tykkää komeasta mallimiehestä, niin se mies on naisten mielestä komea. Se, että sinä jätät tykkäämästä komeasta miehestä: ei tee komeasta miehestä rumaa tai tavista kun suuri joukko naisia pitää miestä komeana.


      ""2. Se, että joku mies on minun mielestäni komea, ei automaattisesti tarkoita että hän on muidenkin mielestä komea. Totta. Mutta mitä väliä? Jos tykkään miehestä ja pidän häntä komeana, minua ei kiinnosta tietää ovatko muut kanssani samaa mieltä. Näitä juttuja kun ei hoideta millään äänestysperiaatteella.""

      Tämä totta ja sama myös toisin päin, vaikka jätät tinderissä tykkäämättä komeasta miehestä, niin se ei tee miehestä rumaa tai tavista, koska 98% naisista tykkää komeasta miehestä. Sinun ääni ei tässä tapauksessa ratkaise.


      ""3. Ei ole olemassa mitään mittaria jolla miehen tai naisen taso voidaan määritellä. Ei ainakaan netissä, ihmisiä tapaamatta.""

      Kyllä on mittari, jolla taso voidaan määrittää ja se mittari on suuri joukko naisia joka tykkää tai ei tykkää. Se, että sinä jätät tykkäämättä komeasta miehestä, ei tee vielä komeasta miehestä rumaa tai tavista kun naisista selvä enemmistö pitää miestä komeana ja haluttavana. Tinder on peli, jossa miehet voivat selvittää minkä tasoisia ovat. Naiset ei niinkään, koska joku tavisnainen voi saada enemmän mätsejä kuin missi. Tinderissä naiset voisi selvittää tasonsa jos he näkisivät saadut tykkäykset, mutta niitä ei taida ainakaan ilmaiskäyttäjänä nähdä. Missit saa enemmän tykkäyksiä kuin tavisnaiset. Tavisnaiset voi saada enemmän mätsejä kuin missit, mutta mätseillä ei mitata naisten tasoa.


      ""4. Parisuhteissa ei ole kyse tasoista vaan siitä tykkääkö kaksi ihmistä toisistaan.""

      Joo. Ei parisuhteissa ole kyse tasoista: välillä jotkut vaan pariutuvat alempitasoisten kanssa. Vaikka tietyt tasot on suurella joukolla olemassa, niin eihän se sitä tarkoita, että kukaan ei ikinä, koskaan milloinkaan pariudu alempitasoisen kanssa. Joku nainen voi pariutua alempitasoisen kanssa ihan vaikka vaan sen takia kun miehellä on paksu lompakko. Joku nainen taas voi pitää miestä mukavana ja mies saattaa tämän lisäksi olla sosiaaalinen ja hyvä puhumaan. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että suurin osa naisista on valmiita pariutumaan alempitasoisen miehen kanssa. Yleensä se on toisin päin eli naiset haluavat itseään tasokkaamman tai vähintään samantasoisen miehen, koska saavat seksitykkäyksiä komeilta miehiltä joita sitten tavoitellaan parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Höpön löpön. Pelkkää teoretisointia ja hohhailua jolla ei ole mitään kosketuspintaa todelliseen elämään. Mitä sinä näistä asioista tiedä? Ihmissuhteet solmitaan kasvotusten eikä laatimalla tasoteorioita netissä.

        Taso ei ole yhtä kuin ulkonäkö.

        Ja vaikka puhuttaisiin vain ulkonäöstä, niin netissä se ei selviä. Kenenkään ulkonäön "tasoa" ei määritellä sen mukaan, miten hyvän valokuvan hän on pannut profiiliinsa. Valokuva voi olla varastettu, lainattu, retusoitu, kymmenen vuotta vanha. Vaikka se olisi uusi ja aito, kyse on enemmän siitä, missä ja miten se kuva on otettu kuin kuvattavan henkilön todellisesta ulkonäöstä. Hyvä kuva on otettu hyvässä valaistuksessa ja hyvästä kuvakulmasta. Läskit eivät näy kuvassa, ihon virheet voi häivyttää. Totuus on tavatessa usein pettymys.

        Valokuvasta ei voi päätellä mitään.

        Joskus on niinkin että valokuva antaa todellisuutta huonomman käsityksen. Olen käynyt treffeillä miehen kanssa joka valokuvan perusteella ei näytä kovin kummoiselta, mutta treffeillä vastaan kävelikin hyvännäköinen ja tyylikäs mies.

        Tasoissa on kyse vain valokuvan tasosta, ei edes profiilin tasosta. Ei sen ih.isen ulkonäön tasosta. Saati sen ihmisen tasosta, mihin sisältyy muutakin kuin ulkonakö.


    • Anonyymi

      Vaikka tasot on olemassa, niin miten tavismies onnistuu saamaan tavisnaisen vaikka tavisnaiset tavoittelevat seksitykkäysten jälkeen mallimiehiä parisuhteeseen?

      Noh, tavismiehellä saattaa olla tinder mätseissä joitakin samoja naisia mitä mallimiehellä vaikka tavismiehellä ei ole tuhansia mätsejä, kuten mallimiehillä. Tavismies onnistuu saamaan tavisnaisen käymällä lukuisilla treffeillä.

      Kun mallimies onnistuu saamaan parisuhteen viimeistään kolmansien treffien jälkeen joutuu tavismies käymään treffeillä 10-15 naisen kanssa ennen kuin tavismies kelpaa jollekin tavisnaiselle parisuhteeseen.

      Eli ainoa miten tavismiehet voivat taistella tasoja vastaan on se, että käytte lukuisilla treffeillä. Lukuisat treffit nostaa Tauno tavismiesten todennäköisyyksiä löytää Tuija tavisnainen.

      • Anonyymi

        Tavismies siis odottaa kunnes kelpaa jollekin tavisnaiselle?


    • Anonyymi

      Naisille ei kelpaa kunnollinen ja kiltti kilttimies.

      Haluavat vain väkivaltaisen kaulatatuoidun linnasta vapautuneen ähkijän tai menestyneen, 190cm pitkän yritysjohtajan. Kiltti mies saatetaan kelpuuttaa sitten joskus elättämään kun ei tasokkaampaa miestä saa.

      Kiltin ja kunnollisen miehen kohtalo on joko tyytyä, olla yksin tai hakea miestä oikeasti arvostava nainen jostain aasian maasta. Aasialaiset naiset vielä ymmärtävät miten mies pidetään tyytyväisenä - totellaan, alistutaan, palvellaan, rakastetaan ja hyväksytään.

      • Anonyymi

        Tuollaista paskaa kirjoittava mies ei takuuvarmasti ole itse kiltti kunnollinen tavis vaan itsekäs tyranni!

        Kiltti kunnollinen tavismies ei halua naista joka unohtaa omat toiveensa ja tarpeensa ja yrittää vain pitää miehen tyytyväisenä. Kiltti kunnollinen tavis ei halua että nainen alistuu ja tottelee.

        Kiltti kunnollinen mies tai nainen toivoo tasavertaista, molemminpuoliseen hyvinvointiin, kunnioitukseen, kiintymykseen, arvonantoon ja keskinäiseen vetovoimaan perustuvaa suhdetta. Kiltti kunnollinen tavis (mies tai nainen) ei halua pomotella ja olla niskan päällä.


      • Anonyymi

        Siis menestynyt, pitkä ja johtajan työtä tekevä mies ei voi olla ikinä kiltti?

        Kiltit ja kunnolliset miehet ovat siis sellaisia, jotka eivät ole millään mittarilla menestyneitä, ovat keskiarvoa lyhyempiä ja työttömiä?


    • Anonyymi

      Ihminen ei itse voi eikä saa sanoa mitään omasta kunnollisuudestaan. Ihminen elää niinkuin elää ja joku toinen ihminen näkee ja kokee kunnollisuuden omalla tapaa. Eikä toisen kunnollisuus tai kunnollisuuden puute ole muiden ongelma ennen kuin jutussa on jotain syvempää!

      Itse elän niinkuin elän. En halua olla muille harmi enkä pomminpurkaja. Pommin purkamisesta on kokemusta ja maksan siitä ikäni.

      Nettideittailu on itsepetosta. Kasvotusten näet ihmisestä jo paljon. Jos jutussa on jotain niin salaisia kansioita on syytä avata. Tavallisessa kontaktissa ei niinkään.

      • Anonyymi

        Noin se on.


      • Anonyymi

        Näin on. Omaa kunnomlisuuttaan ei pysty itse arvioimaan, saati sitä onko tavis.
        Jos mies kertoo olevansa kiltti kunnollinen tavis, niin se ei kerro hänestä juuri mitään. Se ei tarkoita että hän on kiltti kunnollinen tavis. Se ei välttämättä tarkoita edes sitä että hän itse uskoo olevansa kiltti kunnollinen tavis. Ainoa, mitä se varmuudella tarkoittaa on, että hän haluaa naisen uskovan että hän on kiltti kunnollinen tavis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Omaa kunnomlisuuttaan ei pysty itse arvioimaan, saati sitä onko tavis.
        Jos mies kertoo olevansa kiltti kunnollinen tavis, niin se ei kerro hänestä juuri mitään. Se ei tarkoita että hän on kiltti kunnollinen tavis. Se ei välttämättä tarkoita edes sitä että hän itse uskoo olevansa kiltti kunnollinen tavis. Ainoa, mitä se varmuudella tarkoittaa on, että hän haluaa naisen uskovan että hän on kiltti kunnollinen tavis.

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Tinderissä ei voi selvittää eikä verrata ulkonäön tasoa. Siellä voi verrata vain valokuvien tasoa.

      • Anonyymi

        Vittuun kaikki tinderit ja tönderit. Kuva ei kerro yhtään mitään.


    • Anonyymi

      "Kiltin ja kunnollisen miehen kohtalo on joko tyytyä, olla yksin tai hakea miestä oikeasti arvostava nainen jostain aasian maasta. Aasialaiset naiset vielä ymmärtävät miten mies pidetään tyytyväisenä - totellaan, alistutaan, palvellaan, rakastetaan ja hyväksytään."

      Kiltti ja kunnollinen mies haluaa siis palvelijan, ei tasavertaista kumppania?

      Se selittänee miksi kiltti ja kunnollinen mies ei kelpaa kumppaniksi naisille yhdessä maailman tasa-arvoisimmista maista.

    • Anonyymi

      ""Siis menestynyt, pitkä ja johtajan työtä tekevä mies ei voi olla ikinä kiltti?""

      Voi olla, mutta minkä takia sen pitäisi olla kiltti ja kiva just sulle kun sillä naisia riittää?!

      • Anonyymi

        Jos hän on aidosti kiltti, hän on kiltti kaikille. Jos hän on valikoivasti kiltti vain muutamalle harvalle eli niille joille kannattaa olla kiltti, hän ei ole kiltti vaan taktikoiva poliitikko.

        Tätähän palstaprinssit eivät ymmärrä, koska heidän maailmaansa ei kuulu sellaista ilmiötä kuin aito kiltteys ja hyväntahtoisuus, joka tulee sydämestä jayjohon ei liity manipulointia, taktikointia, opprtunismia tai hyötyajattelua. Syy siihen etteivät palstaprinssit tätä ymmärrä: he eivät itse ole kilttejä.

        Komea pitkä johtaja voi olla aidosti kiltti.


    • Anonyymi

      ""Tinderissä ei voi selvittää eikä verrata ulkonäön tasoa. Siellä voi verrata vain valokuvien tasoa.""

      Mitä sönkötät? Tinderissä voi selvittää molempia. Se, että kuvan taso on pska ei tee miehestä välttämättä pskaa kun se komea mallimies saa pskalla selfiellä tuhansia mätsejä.

      • Anonyymi

        Komea mies ei saa paskalla selfiellä tuhansia mätsejä koska komea mues ei näytä paskassa selfiessä komealta. Kauniista ihmisestä voi saada ruman kuvan, ja päinvastoin.

        Mistä muuten päättelet että komea mies pyyhkii kaikki naiset oikealle? Hänellähän on varaa valita. Epätoivoinen mies pyyhkii kaikki oikealle.


    • Anonyymi

      Vaikka tasot on olemassa, niin ei se sitä tarkoita, että jonkun tavismiehen mahdollisuudet on täysin nollissa. Jos yrittää, eikä luovuta, niin löytyy nainen joka kelpuuttaa. Todennäköisesti joku yh ainakin..

      Tavismies vaan joutuu mätsäämään enemmän naisia ja käymään enemmän treffeillä kun taas naiset antautuvat sille mallijäbälle välittömästi kun mallijäbä sormia napsauttaa.

      • Anonyymi

        Ketkä naiset antavat mallijäbälle?


    • Anonyymi

      Aaa okei eli joku mies saa tuhansia tykkäyksiä, koska kuvat on niin laadukkaat ja joku toinen mies taas saa vain muutaman tykkäyksen, koska kuvat ei ole laadukkaita. Miehen laadukkuudella ei siis ole väliä:D

      • Anonyymi

        Mutta eiväthän miehet saa ikinä tindereissä yhtäkään tykkäystä. Niinhän olet meille jo vuosia kertonut.


      • Anonyymi

        Miehen laadukkuus ei selviä kuvasta. Komea mues voi näyttää valokuvassa rumalta, tavis voi näyttää valokuvassa komealta. Valokuvat valehtelevat.


    • Anonyymi

      Mulla on pskanen selfie ja saan sillä kymmeniä tykkäyksiä. Kaveri on käynyt ammattivalokuvaajalla ottaa laadukkat kuvat ja valittaa kun ei saa tykkäyksiä:D

      • Anonyymi

        Ja sit sä heräsit :)


      • Anonyymi

        Satusetä. Keksit juttuja.

        Jokainen tietää ettei valokuva aina kerro totuutta.

        Kuva voi olla himmeä, epäselvä, otettu huonossa valaistuksessa ja huonosta kuvakulmasta. Tai valokuvattavalla on typerä ilme tai väärä vaatetus joka saa hänet näyttämään lihavammalta kuin on. Ja toisinpäin: onnistunut kuva antaa kohteestaan todellisuutta paremman kuvan..Komea mies ja kaunis nainen voivat näyttää valokuvassa rumilta. Taviksisra voi ottaa kuvan jossa hän näyttää hyvännäköiseltä.

        Ja jotkut ihmiset kerta kaikkiaan onnistuvat valokuvissa toisia paremmin. On ihmisiä joita kamera rakastaa.

        Kaverini oli treffeillä naisen kanssa joka oli valokuvassa todella upea. Hän näytti kuvaa Minulle: kerta kaikkiaan kaunotar. Treffeille tili nainen jonka kyllä tunnisti valokuvasta eli kyllä se häntä esitti. Paitsi että kuvassa hän oli hoikka ha todellisuudessa lihava kuin mikä, oikea lyllerö. Kuvaa oli retusoitu.

        Puhumattakaan siitä että kuva voi olla kymmenen vuotta vanha, varastettu tai - kuten kuvaamassani tapauksessa - retusoitu.

        Valokuva ei siis kerro totuutta henkilön ulkonäön tasosta. Puheet komeiden miesten tykkäyksistä ovat siis puppua. Vaikka valokuva olisi komea, mies ei välttämättä iole.

        Ja sadannen kerran: kauneus ja komeus ovat makuasioita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satusetä. Keksit juttuja.

        Jokainen tietää ettei valokuva aina kerro totuutta.

        Kuva voi olla himmeä, epäselvä, otettu huonossa valaistuksessa ja huonosta kuvakulmasta. Tai valokuvattavalla on typerä ilme tai väärä vaatetus joka saa hänet näyttämään lihavammalta kuin on. Ja toisinpäin: onnistunut kuva antaa kohteestaan todellisuutta paremman kuvan..Komea mies ja kaunis nainen voivat näyttää valokuvassa rumilta. Taviksisra voi ottaa kuvan jossa hän näyttää hyvännäköiseltä.

        Ja jotkut ihmiset kerta kaikkiaan onnistuvat valokuvissa toisia paremmin. On ihmisiä joita kamera rakastaa.

        Kaverini oli treffeillä naisen kanssa joka oli valokuvassa todella upea. Hän näytti kuvaa Minulle: kerta kaikkiaan kaunotar. Treffeille tili nainen jonka kyllä tunnisti valokuvasta eli kyllä se häntä esitti. Paitsi että kuvassa hän oli hoikka ha todellisuudessa lihava kuin mikä, oikea lyllerö. Kuvaa oli retusoitu.

        Puhumattakaan siitä että kuva voi olla kymmenen vuotta vanha, varastettu tai - kuten kuvaamassani tapauksessa - retusoitu.

        Valokuva ei siis kerro totuutta henkilön ulkonäön tasosta. Puheet komeiden miesten tykkäyksistä ovat siis puppua. Vaikka valokuva olisi komea, mies ei välttämättä iole.

        Ja sadannen kerran: kauneus ja komeus ovat makuasioita!

        Tuo viimeinen lause on niin totta.


    • Anonyymi

      Hyvä läskipäät, palasitte juuri jankutuksissanne takaisin nollapisteeseen, jatkakaa toki

    • Anonyymi

      Kenenkään ihmisen ei pidä sortua ihmiseen jonka taustat on hämärät ja ihmiseen joka on persaukinen. Kenenkään köyhän ei kannata mennä rikkaseen ihmiseen eikä ihmisen jonka taustoissa on ongelma kannata menneä toisen luo.
      Itse olen juuri persukinen vajakki ja taustoissa on kolhuja. Mutta kiitos niille jotka välittävät. Tämä kannattaa myös aloittajan ymmärtää!

    • Anonyymi

      Eli kiltti ja kunnollinen tavis_mies halveksuu:
      - naisia jotka ovat tehneet lapsia
      - naisia jotka eivät kiinnostu tavis_miehestä
      - miehiä joilla menee millä tahansa elämän osa-alueella paremmin kuin tavis_miehellä

      Miten tuollainen muiden ihmisten halveksuminen tekee ihmisestä kiltin ja kunnollisen?

    • Anonyymi

      Miten minä muka halveksun kun en halua naista jolla on lapsia? Se nyt vaan sattuu olemaan yksi minun vaatimuksistani tulevalle naisystävälle. Mitä jos koittaisit elää sen kanssa? Eikö miehillä saa olla mitään vaatimuksia?

      • Anonyymi

        Saa olla vaikka mitä vaatimuksia, mutta tarvitseeko kaikkia jotka poikkeavat omista preferensseistäsi olla haukkumassa?

        Sen sijaan että sanoisit "haluan lapsettoman naisystävän" sanot "kukaan ei ikinä haluu naista jol on lapsii hyi yök"


    • Anonyymi

      Jos et halua tatuoitua naista: halveksut tatuoitua naista..

      Jos et halua naista jolla on lapsia: halveksut yhäriä..

      Jos et halua naista joka viihtyy baareissa: halveksut bilehilettä jne..

      Eli summa summarum: miesten pitäisi kelpuuttaa kaikki naiset vikoineen, että ette vaan halveksuisi naisia. Naisilla sen sijaan voi olla pitkä lista vaatimuksia ja silloin kyseessä on vain itsenäinen ja vahva nainen joka tietää mitä haluaa, mutta kun miehellä on naiselle yksikin vaatimus, niin olet mies joka halveksuu naisia.

      • Anonyymi

        Ei sun tarvi haluta ketään joka ei miellytä, mutta mikä ihmeen tarve on toitottaa että "en halua tuota joten ne on kaikki kaikkien miesten mielestä ällöi, koska se on minun mielipide" ?


    • Anonyymi

      Minä olen Tuija Turakainen ja minä haluan, että mies ottaa minut kaikkine vikoineen, jos mies ei ota minua vikoineni, niin mies halveksuu minua. Näin minä sen koen.

      • Anonyymi

        Sun ei tarvi ottaa ketään "viallista", mutta mikä ihmeen tarve on jankuttaa että sun mielipide olisi kaikkien miesten mielipide?


    • Anonyymi

      "Sun ei tarvi ottaa ketään "viallista", mutta mikä ihmeen tarve on jankuttaa että sun mielipide olisi kaikkien miesten mielipide?"

      Ai nyt ei tarviikaan ottaa ketään naista jolla on lapsia kun äsken olit vielä sitä mieltä, että jos en ota naista jolla on lapsia, niin olen automaattisesti äitejä halveksuva mies. Yrittäisit nyt päättää miten se on ja missä olen kirjoittanut, että se olisi kaikkien miesten mielipide:D? En kyllä missään ole kirjoittanut niin, mutta ottaahan se varmasti luonnon päälle kun suomen maasta löytyy peräti yksi mies joka ei halua naista jolla on lapsia:D

      • Anonyymi

        Yritäs vähän petrata ton lukemasi ymmärtämisen kanssa.

        Suomesta löytyy varmasti paljonkin ihmisiä jotka eivät halua kumppania, jolla on jo lapsia.

        Sen oman preferenssin voi ilmaista neutraalisti, esim "haluan kumppanin jolla ei ole lapsia", tai sinun tapaasi halveksuen.

        Jos haluat asiallista keskustelua, käytät asiallista kieltä.


    • Anonyymi

      Kolmeviis ikäinen nainen ei halunnut enää tapailla koska en käy rafloissa tai baareissa. Ei minua kiinnosta baarit enää. Joskus 2006 kävin viimeksi. Mitä elämää se on jos juo usein. Kalastus kiinnostaa enemmän eikä krapula aamut. Aamuisin herään jo viideltä ja lähen kalaan eikä silloin voi olla krapulassa. Myyn myös kalaa joten pakko kalastaa että saa rahaa.

      • Anonyymi

        Et ole jännittävä kun saat saaliiksi kaloja. Kyllä naiset tunnistavat kalan ja vieraan naisen tuoksun. Todellinen jännämies saa parisuhteen aikana saaliiksi muita naisia ja se vasta naisten mielestä jännää on ja missäs muuallakaan kuin baarissa viinaa juomalla komea jännämies niitä naisia pyydystää.

        Naiset haluavat draamaa ja sitä on luvassa jos he saavat komean pulloon tarttuvan jännämiehen parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole jännittävä kun saat saaliiksi kaloja. Kyllä naiset tunnistavat kalan ja vieraan naisen tuoksun. Todellinen jännämies saa parisuhteen aikana saaliiksi muita naisia ja se vasta naisten mielestä jännää on ja missäs muuallakaan kuin baarissa viinaa juomalla komea jännämies niitä naisia pyydystää.

        Naiset haluavat draamaa ja sitä on luvassa jos he saavat komean pulloon tarttuvan jännämiehen parisuhteeseen.

        Ketkä naiset haluavat draamaa? Tunnetko jonkun tällä tavalla ajattelevan ja tuntevan naisen jonka olet kuullut sanovan, että komeat juopot jännämiehen ovat parasta? Epäilen että et. Epäilen ettet tunne yhden yhtä naista, saati ole jutellut tämän kanssa po.
        aiheesta. Te ätmit keksitte kukki jutut omasta päästänne. Mielikuvitus laukkaa. Mikään sanomanne ei perustu tutkimuksiin tai totuuteen.


    • Anonyymi

      Minä haluan kunnollisen ikäiseni miehen. Ei saa olla juoppo, eikä baarissa kulkeva.

      • Anonyymi

        Et halua. Jos haluaisit niin olisimme jo yhdessä koska minä en käy baareissa enkä ole juoppo.


    • Anonyymi

      Kun minä kömmin aamulla baari-illan jälkeen naiseni viereen ja haisen hyvin, hyvin voimakkaasti shillille eli siis vieraalle naiselle, niin kyllä naiseni hetken katsoo minua oudosti, mutta sitten hän hymyilee ihanasti ja rutistaa minua voimakkaasti. Onhan hänellä komea mies, eikä minun pienet sivusuhteeni häntä haittaa, koska hän tietää, että palaan hänen luokseen. Tuntuu, että naiseni vain rakastaa minua koko ajan enemmän ja enemmän mitä enemmän minulla on muita naisia.

      • Anonyymi

        Tämän kirjoitti katkera ätmi jolla mielikuvitus laukkaa.


      • Anonyymi

        Sittenhän kaikki on hyvin välillänne! Mitä se kenellekään kuuluu jos olette kumpikin onnellisia ja tyytyväisiä?


    • Anonyymi

      Ei minunkaan naistani vieraat naiset haittaa kun palaan fritsut kaulassa monen päivän ryyppyreissulta kotiin. Naiseni kysyy asiasta, mutta sanon vain halanneeni erästä vanhaa naisystävää vaikka oikeasti olen ähkinyt hänen päällä ja takana ja harrastanut eläimellistä seksiä.

      Jotenkin tuntuu, että naiseni tietää minun pettäneen häntä monen monta kertaa, mutta se ei haittaa, koska olen komea mies ja naiseni tietää, että komeaa miestä hän ei voi yksin omistaa.

      Naiseni on valittava joko komea ja pettävä mies tai tavis ja uskollinen. Komea mies voittaa aina tavismiehen vaikka komea onkin pettäjäsika.

      • Anonyymi

        Ja sit sä heräsit :)


    • Anonyymi

      Naiset haluaa komean miehen. Vain komea mies on hyvä mies eikä petä naista koskaan ja pitää naisesta huolen.

    • Anonyymi

      Onpa se mukava tietää että muut tietää mitä nainen haluaa...Eikö se ole jokaisen naisen oma asia mitä etsii ja löytääkö koskaan edes etsimäänsä. Elämä minusta välillä on arpapeliä. Toisilla käy vain hyvä tuuri rakkaudessa ja toiset ei kohtaa vain ketään sopivaa koko elämänsä aikana. Jotkut menee järkipohjalta parisuhteeseen ja toiset tunne pohjalta. Luulisi rakkautta ja järkeä mahtuvan tähän maailmaan yllinkyllin. Antakaa toisten rauhassa tehdä valintojaan. Jos ne on huonoja niin oppivathan. Ei ketään voi pelastaa elämältä. Kiitos ja anteeksi. - Vendela-

    • Anonyymi

      Kyllä näkee mitä naiset haluaa. Itse kun yrittää olla kiltti ja mukava niin saa naisilta pakit ja sitten näkee parin viikon päästä miten nainen tapailee jotain juoppoa jännämiestä.

      • Anonyymi

        Kärjistettynä voisi myös sanoa että miehet myös haluaa tapailla jännä naisia jotka tykkää roikkua kapakoissa . Kiltit naapurin tytöt ei kelpaa. Ihan oikeesti jos naisen veri vetää baareihin niin sehän se tulevaisuus sitten olisi. Sinä etsisit rouvaasi jostain ravintolasta.... Ei sellaiset ihmiset kotona viihdy . Ja kysymys kuuluu miksi sinä viehätyt naisista jotka viihtyy baareissa ??? Miksi et niistä joilla on terveellinen ajattelu malli elämässä?Niistä naisilta jotka etsii sitä kilttiä ja kunnollista miestä? Miksi itse haaveilet jännä naisista? -Vendela-


      • Anonyymi

        YRITTÄÄ olla kiltti ja mukava? Jos on aidosti kiltti ja mukava niin se sujuu luontevasti ja ilman yrittämistä. Aidosti kiltti ja mukava joutuu kovasti yrittämään, jos hänen täytyy jossain tilanteessa olemaan ilkeä ja epäystävällinen.

        Ehkäpä sinusta näkyy päältä että joudut ponnistelemaan olan takaa ollaksesi kiltti ja mukava. Teennäisyys paistaa läpi. Siinä ehkä syy.


      • Anonyymi

        Ja yleisesti ottaen pariutumiskulttuuri on muuttunut. Sen osoittaa jo Tinder yms. Monilla on vain sen oman onnellisuuden tavoite elämässä. Se voi olla juuri se matkustelu ja harrastukset. Ei haluta sitoa itseä mihinkään parisuhteeseen. Tämä on se juuri syy kaikkeen tänä päivänä. Kertakäyttö kulttuuri. Tätähän monet ihmiset valittavat kun ei löydy sitä pitkä aikaista suhdetta. Kulttuuri meidän ympärillä luo vain haavekuvia vapaasta 'onnellisesta 'elämästä. Tämän syystä parisuhteetkin kariutuu koska sitä on helpompi erota kuin tehdä töitä suhteen eteen. Hyvä että oot huomannut että jotakin pitäisi muuttua. En tiedä mikä muutoksen voisi saada aikaan että parisuhteen arvostus kasvaisi. -Vendela-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yleisesti ottaen pariutumiskulttuuri on muuttunut. Sen osoittaa jo Tinder yms. Monilla on vain sen oman onnellisuuden tavoite elämässä. Se voi olla juuri se matkustelu ja harrastukset. Ei haluta sitoa itseä mihinkään parisuhteeseen. Tämä on se juuri syy kaikkeen tänä päivänä. Kertakäyttö kulttuuri. Tätähän monet ihmiset valittavat kun ei löydy sitä pitkä aikaista suhdetta. Kulttuuri meidän ympärillä luo vain haavekuvia vapaasta 'onnellisesta 'elämästä. Tämän syystä parisuhteetkin kariutuu koska sitä on helpompi erota kuin tehdä töitä suhteen eteen. Hyvä että oot huomannut että jotakin pitäisi muuttua. En tiedä mikä muutoksen voisi saada aikaan että parisuhteen arvostus kasvaisi. -Vendela-

        Klassissesti monet parisuhteessa olijat valittaa että oispa sinkku, ja moni sinkku haikailee että oispa parisuhde.

        Sitä kaipaa sellaista mitä ei itsellä ole, perinteinen ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.

        Kuinka kauan sen parisuhteen eteen kannattaa yrittää tehdä töitä ja olla onneton, jos vaihtoehto on palata sinkuksi ja olla vähän vähemmän onneton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klassissesti monet parisuhteessa olijat valittaa että oispa sinkku, ja moni sinkku haikailee että oispa parisuhde.

        Sitä kaipaa sellaista mitä ei itsellä ole, perinteinen ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.

        Kuinka kauan sen parisuhteen eteen kannattaa yrittää tehdä töitä ja olla onneton, jos vaihtoehto on palata sinkuksi ja olla vähän vähemmän onneton?

        Mun pointti oli vain se että valloillaan on nyt eri arvomaailma. -Vendela-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yleisesti ottaen pariutumiskulttuuri on muuttunut. Sen osoittaa jo Tinder yms. Monilla on vain sen oman onnellisuuden tavoite elämässä. Se voi olla juuri se matkustelu ja harrastukset. Ei haluta sitoa itseä mihinkään parisuhteeseen. Tämä on se juuri syy kaikkeen tänä päivänä. Kertakäyttö kulttuuri. Tätähän monet ihmiset valittavat kun ei löydy sitä pitkä aikaista suhdetta. Kulttuuri meidän ympärillä luo vain haavekuvia vapaasta 'onnellisesta 'elämästä. Tämän syystä parisuhteetkin kariutuu koska sitä on helpompi erota kuin tehdä töitä suhteen eteen. Hyvä että oot huomannut että jotakin pitäisi muuttua. En tiedä mikä muutoksen voisi saada aikaan että parisuhteen arvostus kasvaisi. -Vendela-

        Itsekkyys on selkeästi kasvanut, moni näyttää unohtaneen että parisuhteeseen sellainen ominaisuus ei kuulu, ei ainakaan onnistuneeseen sellaiseen. Ellei myöskään ole valmis tekemään kompromissejä niin on oikeastaan edes turha yrittää kumppaneita katsella, ominaisuus numero kaksi joka näkyy olevan hakuisessa myöskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkyys on selkeästi kasvanut, moni näyttää unohtaneen että parisuhteeseen sellainen ominaisuus ei kuulu, ei ainakaan onnistuneeseen sellaiseen. Ellei myöskään ole valmis tekemään kompromissejä niin on oikeastaan edes turha yrittää kumppaneita katsella, ominaisuus numero kaksi joka näkyy olevan hakuisessa myöskin.

        Eikös se sillon ole kaikin puolin parempi olla pariutumatta, jos tykkää vaan keskittyä itteensä eikä haluu tehä kompromissei?

        Miksi se ois ongelma että tuollaiset ihmiset viihtyy itekseen?


    • Anonyymi

      Mun nainen sanoi ihan suoraan pääasia et mies on komea. Mulla on oikeus käydä vieraissa kunhan tulen arkena kotiin viimeistään klo 21 ja kunhan käyn pesulla ennen kotiintuloa.

      • Anonyymi

        Varmasti, varmasti... :D


    • Anonyymi

      Tinderin takia pariutumiskulttuuri on muuttunut ja kun naiset saavat kasoittain seksitykkäyksiä, niin he voivat mennä ulkonäkö edellä saamatta niitä komeita miehiä kuitenkaan parisuhteeseen ja sitten naiset itkevät elämän kovuutta kun miehistä vain paras 5% kelpaa parisuhteeseen.

      Miehistä tuo paras 5% ei kuitenkaan viihdy yhden naisen kanssa kovinkaan kauan, koska naisia riittää.

      • Anonyymi

        Siis pariutumiskulttuuri muuttui Suomessa vuonna 2015?

        Sitä ennen kaikki on ollut pelkkää onnea ja auvoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis pariutumiskulttuuri muuttui Suomessa vuonna 2015?

        Sitä ennen kaikki on ollut pelkkää onnea ja auvoa?

        Tuskinpa vain mutta ehkä tämän tietotekniikan aikana ihmiset ovat vain muuttuneet kylmemmäksi ja julmemmiksi. Aidot kohtaamiset ovat vähentyneet . Nyt tämä korona aika vielä kärjisti tilanteen. Ollaanko me kaikki jo mökkihöperoöitä?? -Vendela-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vain mutta ehkä tämän tietotekniikan aikana ihmiset ovat vain muuttuneet kylmemmäksi ja julmemmiksi. Aidot kohtaamiset ovat vähentyneet . Nyt tämä korona aika vielä kärjisti tilanteen. Ollaanko me kaikki jo mökkihöperoöitä?? -Vendela-

        Ei kun ainoastaan naiset on muuttuneet kylmemmiksi ja julmemmiksi. Miehissä ei oo koskaan ikinä missään tilanteessa yhtään mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ainoastaan naiset on muuttuneet kylmemmiksi ja julmemmiksi. Miehissä ei oo koskaan ikinä missään tilanteessa yhtään mitään vikaa.

        :D Kylläpä tämä sivu on täynnä turhautuneita ihmisiä. Kaikki nyt vaan luontoon nauttimaan kauniista ilmoista. Uimaan,fillaroimaan tai muuten vain tuulettamaan kävelylle. Kyllä ne asiat yleensä ruukaa järjestyä. Aina on toivoa kun on terveyttä. -Vendela-


    • Anonyymi

      ""Siis pariutumiskulttuuri muuttui Suomessa vuonna 2015? Sitä ennen kaikki on ollut pelkkää onnea ja auvoa?""

      Olihan tinderiä ennen nettideittisivustoja, jotka antoivat vähän esimakua, mutta kuvallisia käyttäjiä ei ollut läheskään niin paljon kuin tinderissä. Kaikilla ei ollut silloin edes tietokonetta. Tinder räjäytti jackpotin ja mahdollisti jokaiselle naiselle itseään tasokkaamman miehen, varsinkin seksiin eli siis makiaa mahan täydeltä ja tinder myös muokkasi naisia siihen suuntaan tai loi illuusion, että naiset voivat saada kenet tahansa vaikka näin ei ole tai jos on, niin parisuhde komean miehen kanssa ei kestä pitkään.

      Ongelma tulee siinä kun naiset eivät ole enää komean miehen mätsin jälkeen valmiita pariutumaan samantasoisten miesten kanssa kun ovat harrastaneet seksiä itseään tasokkaamman mallimiehen kanssa. Kun suuri joukko miehiä ja naisia on sinkkuina, niin syntyvyys on pohjamudissa.

      • Anonyymi

        Siis vuonna 2014 Suomessa ei juuri kenellekään ollut vielä tietokonetta eikä kuvia netissä, mutta yhtäkkiä Tinderin rantautumisen myötä vuonna 2015 kaikille tuli tietokone?

        Ja syntyvyys on nyt yhtäkkiä pudonnut vuodesta 2014? Sitä ennen oli pelkkää noususuhdannetta ja nyt ei enää olekaan 7 vuoteen yhtään vauvaa syntynyt, niinkö?


      • Anonyymi

        Hmm, siis naiset tekee komeille miehille lapsia jatkuvalla syötöllä, mutta silti syntyvyyttä ei oo tarpeeks?

        Sinkkuuntuneita äitejä on liikaa, mutta lapsia ei synny tarpeeks?

        Huomaatko itse ristiriitaa näissä jutuissasi? :)


    • Anonyymi

      ""Siis vuonna 2014 Suomessa ei juuri kenellekään ollut vielä tietokonetta eikä kuvia netissä, mutta yhtäkkiä Tinderin rantautumisen myötä vuonna 2015 kaikille tuli tietokone?""

      Voitaisko tinderiä kuitenkin käyttää puhelimella, eikä tietokoneella? Voitaisko? 2000-luvun alussa kovinkaan monella ei ollut kuvia deittisivustolla ja syntyvyys oli parempi, koska tavismiehetkin kelpasivat silloin parisuhteisiin. Vuonna 2014 suomessa oli deittisivustoilla joitain kymmeniä tuhansia käyttäjiä. Suomessa tinderillä on nyt satoja tuhansia käyttäjiä ja maailmassa noin 50 miljoonaa käyttäjää.

      Mieti voisiko tinderin suosio tänä päivänä olla paljon, paljon parempi kuin suomi24 treffien vuonna 2014. Siinä sinulle todellinen pähkinä purtavaksi ja sitten voisit vielä puntaroida isompien käyttäjämäärien vaikutusta eli miten kysyntä on muokannut naisia eli siis suomeksi: kun naiset tinderin ja muiden kuvallisten sovellusten avulla pääsevät käsiksi komeisiin miehiin, niin mikään tavismies ei naisille sen jälkeen enää kelpaa ja kun suuri joukko tavismiehiä on ilman naista, niin syntyvyys on alhainen, koska suurin osa miehistä on kuitenkin ulkonäöltään taviksia.

      • Anonyymi

        Tinderissä on n. 40 000 suomalaista naista. Se on niin pieni määrä että VAIKKA nämä 40 000 todella käyttäytyisivät ja toimisivat juuri niin typerästi kuin palstaprinssit väittävät, niin sen perusteella ei voisi tehdä yheistyksiä Suomen naisista. Puhumattakaan siitä että naiset EIVÄT toimi Tinderissä kuvaamallasi tavalla.

        Et tiedä naisista mitään. Keskusteletko koskaan naisten kanssa muualla kuin netissä? Milloin olet viimeksi jutellut jonkun naisen kanssa kasvotusten.tuolla livemaailmassa? Äitiä, siskoa ja kadulla tapaamaasi ala-asteen luokanopettajaa ei lasketa.
        .


    • Anonyymi

      -Suurin osa miehistä on tavismiehiä.

      -Suurin osa naisista on tavisnaisia.

      -Suurin osa tavismiehistä ei kelpaa parisuhteeseen, koska tinder ja pinnallisuus ja koska tavisnaiset saavat tinderistä sun muista sovelluksista paremman näköisiä miehiä kuin tavismies, varsinkin seksiin joita sitten seksin jälkeen tavoitellaan parisuhteeseen, mutta ei saada tai jos saadaan, niin parisuhde ei komean miehen kanssa kestä pitkään ja muutaman vuoden kuluttua nainen on yyhoo.

      -Vain komeat miehet kelpaavat parisuhteisiin, mutta komeita miehiä ei riitä kaikille naisille. Niinpä naiset ovat sitten mielummin ilman miestä mikä tarkoittaa sitä, että myös suurin osa miehistä joutuu olemaan ilman naista.

      -Summa summarum: syntyvyys on pohjamudissa, koska ihmiset ei pariudu.

      • Anonyymi

        Tilastokeskuksen mukaan 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri tällä hetkellä parisuhteessa, ja yli 95% on vähintään joskus ollut.

        Tilastot siis kertovat, että lähes jokainen suomalainen tavismies kelpaa parisuhteeseen.

        Syntyvyys on ollut jo vuosia nousussa, tämänkin meille kertoo Tilastokeskus.


    • Anonyymi

      ""Tinderissä on n. 40 000 suomalaista naista. Se on niin pieni määrä että VAIKKA nämä 40 000 todella käyttäytyisivät ja toimisivat juuri niin typerästi kuin palstaprinssit väittävät, niin sen perusteella ei voisi tehdä yleistyksiä Suomen naisista. Puhumattakaan siitä että naiset EIVÄT toimi Tinderissä kuvaamallasi tavalla.""

      Kyse ei ole pelkästään tinderistä. Tinder on muokannut naisista pinnallisia. Kyllä ne sinkkunaiset, jotka ei tinderissä ole: tietävät kyllä, että saavat halutessaan komeaa miestä tinderistä tai vaikka yöelämästä jos haluavat seksiä. Ongelma naisilla on se, että eivät saa komeaa miestä seksin sijasta parisuhteeseen ja niinpä naiset ovat mielummin yksin kuin tavismiehen kanssa.

      Ja naiset toimivat näin tilastonkin mukaan. Esim. Tinder teetti tutkimusta käyttäjien toimintatavoista. Tutkimuksen mukaan miehet tykkäsivät keskimäärin 46 prosentista kuvista kun taas naiset tykkäsivät vain 14 prosentista. Tuosta 14% kun vähennetään miesten tekemät feikkiprofiilit, niin voidaan todeta, että naisille kelpaa vain parhaimmat 10% kuuluvat miehet.

      • Anonyymi

        Siis naisista on tullut vuoden 2015 jälkeen pinnallisia?

        Tuo tinderin tilasto kertoo vain siitä, että miehet tykkäävät naisista jos kuva vähänkään miellyttää, ja naiset tykkäävät miehistä vain jos koko profiili jollain tavalla miellyttää.

        Miehet usein jättävät profiilin lukematta, ja pyyhkivät oikealle vain ulkonäön perusteella. Naiset yleensä lukevat profiilin, ja mikäli se ei miellytä niin pyyhkivät vasemmalle. Tämä käytös selittää miksi prosenttilukemat ovat niin eroavaiset.
        Mikäli mies etsii oikeasti parisuhdetta, niin ei hän katso pelkkää ulkonäköä vaan miettii yhteensopivuutta muutenkin. Mikäli nainen hakee pelkkää seksiseuraa niin harvemmin se profiiliteksti siinä sitten niin paljoa painaa.

        Poikkeuksia tietenkin molempiin sääntöihin on. On naiiveja naisia jotka lankeavat selviin huijauksiin, ja on miehiä jotka etsivät aidosti parisuhdetta. Heitä on kuitenkin suhteessa tindereiden käyttäjämääriin huomattavan vähän.


      • Anonyymi

        "Esim. Tinder teetti tutkimusta käyttäjien toimintatavoista. Tutkimuksen mukaan miehet tykkäsivät keskimäärin 46 prosentista kuvista kun taas naiset tykkäsivät vain 14 prosentista."

        Tutkimuksessa ei todettu että ne 14% jotka naiset pyyhkivät oikealle oli valittu pelkästään tai edes ensisijaisesti valokuvien ja miehen ulkonäön perusteella. Ei todellakaan! Sen päätelmän sinä kehotit ihan itse omassa pikku päässäsi.

        Hieman kärjistäen sanoisin näin:
        Miehet katsovat vain valokuvaa, ja jos se miellyttää niin miehet pyyhkivät oikealle. Naiset tutkivat koko profiilin. Naiset lukevat siis myös profiilitekstin. Huono teksti tai tekstin puuttuminen saa naisen pyyhkimään miehen vasemmalle kuvasta riippumatta.


      • Anonyymi

        "Ongelma naisilla on se, että eivät saa komeaa miestä seksin sijasta parisuhteeseen ja niinpä naiset ovat mielummin yksin kuin tavismiehen kanssa."

        Miten niin se on ongelma naisille? Missä se naisten ongelma on?

        Jos naiset todella toimivat niin kuin väität, että mieluummin valitsevat sinkkuna olemisen kuin parisuhteen miehen kanssa joka ei ihmeemmin sytytä, niin se osoittaa jotain ihan päinvastaista: se osoittaa nimenomaan että naisilla EI ole asiassa mitään ongelmaa. Jos ongelmaa olisi, niin silloinhan naiset joustaisivat vaatimuksissaan ihan vain saadakseen sen parisuhteen.

        Mutta sinun teoriasi mukaan naiset pärjäävät mainiosti ilman parisuhdettakin. Sinkkuna oleminen EI siis ole naisille ongelma. Miehille tuntuu olevan. Ainakin palstaprinsseille.
        .


    • Anonyymi

      ""Miten niin se on ongelma naisille? Missä se naisten ongelma on?""

      No kun naiset ovat valmiita asettumaan aloilleen vain sen komean miehen kanssa, niin sehän tarkoittaa sitä, että naisilla on ongelma ja ongelma on se, että naiset eivät saa halumiaan komeita miehiä parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Jos naisten vaihtoehdot ovat siis joko asettua aloilleen mieleisen miehen kanssa tai olla yksin, ja naiset eivät löydä mieleistään miestä ja jäävät siksi omasta tahdostaan yksin, niin ei se kyllä ongelmalta kuulosta.

        Jos yksinjääminen olisi noille naisille ongelma, niin kyllä he sitten ottaisivat sen vähemmänkin mieluisen miehen, jotta ei tarttisi yksin olla.

        Mutta koska naiset on enemmin yksin kuin vähemmän mieluisen miehen kanssa, niin eipä se yksinolo vaikuta monelle naiselle ongelmaksi muodostuneen.


    • Anonyymi

      Palstafaktoja:
      Kaikki naiset harrastaa jatkuvasti villiä seksiä komeiden adonisten kanssa.
      Kaikki naiset on mieluummin sinkkuja, elleivät saa komeaa adonista parisuhteeseen.

      Eli naiset voi nauttia sinkkuelämästä ja harrastaa seksiä sellaisten miesten kanssa kuin haluaa, eikä tarvitse tyytyä parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa jota ei halua.

      Kyllä tuo kuulostaa ihan ongelman vastakohdalta.

    • Anonyymi

      ""Jos naisten vaihtoehdot ovat siis joko asettua aloilleen mieleisen miehen kanssa tai olla yksin, ja naiset eivät löydä mieleistään miestä ja jäävät siksi omasta tahdostaan yksin, niin ei se kyllä ongelmalta kuulosta.""

      Onhan se ongelma kun haluaa parisuhteen, mutta ei sitä saa tai siis saa, mutta ei niiden miesten kanssa, joiden kanssa haluaisi:D

      • Anonyymi

        Enemmän se kuulostaa molemminpuoliselta ongelma, jos nainen alkaa parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei halua parisuhdetta, mutta rupeaa kumminkin heilastelemaan kun ei parempaakaan saanut.

        Sellaiseenko suhteeseen miehet haluaisi? Jossa tietää että nainen on mukana pitkin hampain vain siksi, ettei halunnut olla yksin mutta tietää myös, ettei se nainen oikeasti sua halua?

        Ei, ystävä hyvä.
        Se ei ole ongelma olla yksin, jos ei saa parisuhteeseen mieleistään kumppania. Se on ongelma jos menee parisuhteeseen ei-mieleisen kumppanin kanssa vain siksi, koska ei osaa olla yksinkään.

        Jos haluaa parisuhteen vain parisuhteessa olemisen vuoksi, niin kyllä siihen sitten kelpaa rinnalle joku muukin kuin se unelmien prinssi.

        Jos taas haluaa parisuhteen vain mikäli siihen rinnalle löytyy se unelmien prinssi, tai muuten on mieluummin yksin, niin se ei ole minkään valtakunnan ongelma silloin.


    • Anonyymi

      Jos haluaisin parisuhteen lapsettoman naisen kanssa, enkä saisi lapsetonta naista parisuhteeseen, niin kyllä se minulle ongelma olisi.

      Suurin osa sinkkunaisista haluaisi kyselyn mukaan parisuhteen, mutta he eivät saa niitä halumiaan komeita miehiä rengastettua, niin ihan samalla tavalla tämäkin on ongelma naisille.

      • Anonyymi

        Sinulle olisi ongelma olla ilman toivomaasi parisuhdetta. Naisille ei.


      • Anonyymi

        Ok. Totta kai itse tiedät mikä on sinulle ongelma. Jos sanot että sinulle olisi ongelma ettet löydä mieleistäsi lapsetonta naista parisuhteeseen, niin tietysti asia on silloin niin.

        Voit kuitenkin puhua vain omasta puolestasi, et naisten etkä muiden miesten puolesta. Emmeköhän me naiset itse tiedä onko meille ongelma, jos emme löydä toi omaamme parisuhdetta. Sinäkö tiedät paremmin?

        Voin kertoa omasta puolestani että minulle parisuhteen puuttuminen ja sinkkuna oleminen ei ole ongelma. Siksi vaatimustasoni on korkealla. Arvostan vapauttani niin paljon, etten luovu siitä ellei mies ole joku ihan erityinen. Unelmieni prinssi sen täytyy olla, vähempi ei riitä.


      • Anonyymi

        Olisiko sun ratkaisu ongelmaasi sitten alkaa parisuhteeseen lapsia tehneen naisen kanssa?

        Sitähän sä tässä ehdotat ratkaisuksi naisillekin? Että heidän pitäisi alkaa parisuhteeseen sellaisten miesten kanssa, joita he eivät todellisuudessa kumppaneikseen halua?


    • Anonyymi

      ""Voit kuitenkin puhua vain omasta puolestasi, et naisten etkä muiden miesten puolesta. Emmeköhän me naiset itse tiedä onko meille ongelma, jos emme löydä toi omaamme parisuhdetta.""

      Voinhan minä puhua niiden naistenkin puolesta kerta ne haluavat parisuhteen, mutta eivät saa komeita miehiä parisuhteeseen joita siis vain ja ainoastaan haluavat, jos ne naiset eivät haluaisi parisuhdetta, niin silloin en tietenkään voisi puhua niiden puolesta.

      • Anonyymi

        Sinä ainoastaan kuvittelet, etteivät naiset saa komeita miehiä parisuhteeseen ja ovat siksi yksin, koska HALUAT uskoa niin. Totuuden kanssa tuolla sinun haaveellasi ei ole mitään tekemistä.


    • Anonyymi

      ""Olisiko sun ratkaisu ongelmaasi sitten alkaa parisuhteeseen lapsia tehneen naisen kanssa?""

      Ei. Miksi olisi? Meinaat, että luovun periaatteistani saavuttaakseni jotain ja tuo oli vaan esimerkki, että se olisi ONGELMA jos näin olisi: saan kyllä lapsettomia naisia parisuhteeseen. Vaikka minun teki mieli lähteä korona-aikana baariin, niin en esim. ole sellainen ihminen joka korona-aikana menee ottamaan koronapiikin päästäkseen baariin tai ulkomaille ja työtkin olisi loppunut jos työnantaja olisi painostanut minua ottamaan koronapiikin. Se katsos kun on oikeus omaan kehoon ja perustuslaissa määritelty vaikka onhan täällä jo perustuslakiakin päättäjät rikkoneet, mutta minuun ei kukaan tule pistämään koronapiikkiä.


      ""Sitähän sä tässä ehdotat ratkaisuksi naisillekin? Että heidän pitäisi alkaa parisuhteeseen sellaisten miesten kanssa, joita he eivät todellisuudessa kumppaneikseen halua?""

      Ei tietenkään pidä alkaa parisuhteeseen jos ei halua, enkä ole mitään sellaista ehdottanut. Se on sinun oikeutesi, koska suomessa ei ketään pakkonaiteta ainakaan vielä. Katsotaan mitä tulevaisuudessa tapahtuu kun suomalainen kantaväestö on vähemmistö. Sitten voidaan suomalainen nainen pakkonaittaa Abbadille. Olen vaan kertonut naisten toimivan niin ja näin. Se on minun mielipide ja siihen minulla on oikeus, kuten minulla on myös oikeus jättää koronapiikki ottamatta.

      • Anonyymi

        Saat tietenkin olla kaikissa asioissa ihan just sitä mieltä kuin satut haluamaan.

        Puhuit silti itsesi pahasti pussiin. Jos sinulle olisi ongelma ettei parisuhteeseen löydy lapsetonta naista, niin et luopuisi periaatteistasi ja olisit mieluummin yksin.

        Ihan sama se on naisilla. Jos eivät löydä parisuhteeseen mieleistään miestä, niin ovat mieluummin yksin.

        Sinä kuvittelet että se yksinolo olisi naisille jokin ongelma, mutta jopa ne naiset jotka parisuhdetta toivoo kertoo, että ei ole ongelma olla yksin ellei sopivaa kumppania löydy.

        Huomaatkos? Ajattelet tuolta osin ihan samalla tavalla kuin valtaosa naisista - jos ei löydy sopivaa, niin ei ole ongelma olla yksin.


    • Anonyymi

      ""Syntyvyys on ollut jo vuosia nousussa, tämänkin meille kertoo Tilastokeskus.""

      Kyllä, kiitos maahanmuuton. Suomessa valkoihoinen on kohta 50% väestöstä ja lakia muutetaan islamimaiden suuntaan. Sitten hurraahuutoja odotan.

      • Anonyymi

        Siis sinua ei kiinnostakaan Suomen syntyvyys, vaan kantasuomalaisten keskinäinen lisääntyminen?


    • Anonyymi

      ""Puhuit silti itsesi pahasti pussiin. Jos sinulle olisi ongelma ettei parisuhteeseen löydy lapsetonta naista, niin et luopuisi periaatteistasi ja olisit mieluummin yksin.""

      Öö miten minä nyt olen luopunut periaatteistani kun en ole parisuhteessa yh-äidin kanssa, enkä ole menossa parisuhteeseen yh-äidin kanssa, enkä myöskään ole ottamassa koronapiikkiä, että pääsisin baariin tai ulkomaille? Kerrotko tarkemmin miten olen luopunut periaatteistani?


      ""Sinä kuvittelet että se yksinolo olisi naisille jokin ongelma, mutta jopa ne naiset jotka parisuhdetta toivoo kertoo, että ei ole ongelma olla yksin ellei sopivaa kumppania löydy.""

      Jos nainen viihtyy sinkkuna ja toivoo parisuhdetta, niin se nyt ei vielä tarkoita, että nainen palavasti HALUAA parisuhteen ja minä kirjoitin naisista, jotka HALUAVAT parisuhteen ja kun nainen haluaa parisuhteen, mutta ei saa siihen halumiaan komeita miehiä, niin kyse on ONGELMASTA.

      • Anonyymi

        Puhuit teoreettisesti, ja niin tein minäkin. En missään vaiheessa esittänyt, että olisit oikeassa elämässä parisuhteessa lapsia tehneen naisen kanssa.

        Parisuhdetta pelkän parisuhteen takia toivovat naiset kyllä menevät parisuhteeseen, vaikka eivät täysin mieleistään miestä löytäisi. Ei ongelmaa, sillä se toive parisuhteesta toteutuu, vaikkakaan ei sen unelmien prinssin kanssa. Kompromissi.

        Parisuhdetta vain mieleisen miehen kanssa toivovat naiset eivät mene parisuhteeseen, elleivät löydä unelmien prinssiä. Ei ongelmaa tässäkään, sekin on kompromissi.

        Kompromissien teko ei viesti ongelmista. Se viestii sopeutumisesta kulloiseenkin tilanteeseen.

        Sinulla tuntuu olevan ongelmana se, ettei naisilla kollektiivisesti ole ongelma olla parisuhteetta.


    • Anonyymi

      Ja minähän en periaatteistani luovu ja koronapiikkiä ota vaikka palstanainen minulle koronapiikkiä yrittääkin tyrkyttää! Kyllä asia on vissi juu!

      Me ei missään Itävallassa olla jossa hoitajat tulee kotiin ja pistää koronapiikin. Sitä voi yrittää ja se joka sitä yrittää saa maistaa luuvitosta ja se jos mikä on vissi! Kyllä asia on näin juu!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ""Parisuhdetta vain mieleisen miehen kanssa toivovat naiset eivät mene parisuhteeseen, elleivät löydä unelmien prinssiä. Ei ongelmaa tässäkään, sekin on kompromissi.""

      Siis hetkinen: naiset eivät mene parisuhteeseen? Olen koko ajan kirjoittanut naisista, jotka haluavat parisuhteen, mutta eivät saa parisuhteeseen halumiaan miehiä, joten he ovat ilman parisuhdetta. Jos nainen haluaa parisuhteen, mutta ei sitä saa, niin silloinhan se on ONGELMA.

      Ja aika ylimieliseltä vaikutat kun kirjoitat, ett naiset eivät mene parisuhteeseen. Sinun mielestä naiset ikään kuin vain valkkaavat miehiä, eikä miehillä ole mitään sanomista ja jos parisuhdetta haluava nainen jää yksin, niin sinun mielestä kyse on kompromissistä. Ei se mikään kompromissi ole kun nainen on tahtomattaan sinkku.

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea? Tuo kirjoittaja jolle vastasit (ja joka en ole minä) EI väittänyt etteivät naiset mene ylipäänsä ja ollenkaan parisuhteeseen.. Hän puhui siitä, millä edellytyksillä naiset niihin menevät ja millä eivät mene.

        Hän kirjoitti, että sellainen nainen, joka kyllä haluaisi parisuhteen mutta jolle parisuhde ei silti ole mikään välttämättömyys ja hyvän elämän edellytys, ei mene parisuhteeseen ellei löydä mieleistään miestä. (Minä itse kuulun tähän joukkoon.) Mutta sen sijaan nainen, jolle on erittäin tärkeää saada parisuhde, solmii parisuhteen vaikka ei löytäisikään sitä unelmiensa prinssiä: sellainen nainen valitsee jonkun ihan kunnollisen mukavan miehen, vaikka tämä ei niin sykäyttäisikään..

        Kumpikin näistä naisista tekee kompromissin eli luopuu jostakin: ensimmäinen luopuu parisuhteesta tai toinen luopuu vaatimuksistaan. Kummallakaan ei ole ongelmaa. Näin tuo edellinen kirjoittaja sanoi. Eikö hänen väitteensä pidä paikkaansa?

        Vaikuttaa siltä kuin sinä toivoisit, että parisuhdetta haluavat sinkkunaiset kokisivat sinkkuna olemisen valtavana ongelmana, murheena ja mielipahan aiheuttajana. Ikään kuin et sietäisi ajatusta, että nainen, joka ei löydä unelmiensa prinssiä jonka kanssa voisi sen parisuhteen solmia, EI murehdi asiaa vaan nauttii elämästään.

        Minä en murehdi asiaa ollenkaan. Jos löydän unelmieni prinssin, solmin parisuhteen ja olen iloinen.. Ellen löydä, pärjään mainiosti ilman. Asia EI ole ongelma..

        Sinä etsit naista parisuhteeseen.. Sinullakin on joitakin vaatimuksia, ainakin sellainen vaatimus ettei naisella ole lapsia. Jos et löydä mieleistäsi lapsetonta naista, valitset sinkkuna pysymisen. Eli sinullekaan parisuhde ei siis ole mikään välttämätön asia: olet mieluummin yksin kuin epäsopivan naisen kanssa. Jos et löydä lapsetonta naista, teet sen kompromissin että valitset sinkkuuden..

        Se, koetko sinkkuna olemisen ongelmaksi ja tuottaako se sinulle mielipahaa, on asia jonka vain sinä tiedät. Kukaan ulkopuolinen ei sitä tiedä.

        Sama koskee sekä niitä naisia, jotka luopuvat parisuhteesta koska eivät löydä mieleistään miestä, että niitä naisia jotka lähtevät parisuhteeseen jonkun ei niin mieluisan miehen kanssa: vain he itse tietävät tuottaako kompromissin tekeminen heille mielipahaa. Ellei tuota, asia ei ole heille ongelma. Jos tuottaa, asia on heille ongelma. Et sinä voi tietää onko se heille ongelma.

        Minä haluaisin parisuhteen, ja tiedän millaisen miehen haluaisin. Parisuhde ei silti ole minulle mikään must-juttu.. Jos ei löydy mieleistäni miestä, jatkan sinkkuelämää. Sinkkuna oleminen EI aiheuta mielipahaa eikä asia ole ongelma.

        Tätä voisi verrata siihen, että toivoisin lomapäivänä kaunista ja aurinkoista säätä, mutta jos sattuukin satamaan, en koe mielipahaa, eikä asia siis ole minulle ongelma.

        On paljonkin asioita joita haluaisin ja toivoisin. Ne kaikki eivät voi toteutua. Kaikkea haluamaansa ei vain voi saada. Lottovoittoakaan ei ole kohdalleni osunut vaikka lottoan säännöllisesti. Ei se ole ongelma.


      • Anonyymi

        "Jos nainen haluaa parisuhteen, mutta ei sitä saa, niin silloinhan se on ONGELMA. "

        Miten niin? Mistä tiedät miten toinen ihminen jonkun asian kokee? Kysehän on siitä, kokeeko nainen ITSE asian ongelmana. Se puolestaan riippuu siitä, kuinka tärkeänä asiana nainen pitää parisuhteen saamista.

        Haluta voi niin monella eri tavalla. Joitakin haluamiaan asioita haluaa kiihkeästi ja koko sydämestään, kun taas joitakin muita asioita haluaa laimeammin ja vähemmän innokkaasti.

        Jos parisuhteen saaminen on pakkomielle, niin silloin parisuhteen puuttuminen on varmasti ongelma. Mutta voihan sitä parisuhdetta haluta muutenkin kuin pskkomielteisesti ja epätoivoisesti.

        Minä haluan nyt kahvia. En kuitenkaan pskkomielteisesti, kiihkeästi enkä epätoivoisesti. Jos kahvia ei ole, asia ei ole ongelma.
        .


    • Anonyymi

      Aika hölmöä porukkaa palstalla:D

      Mietitäänpä et Jaska Jokunen menee kauppaan viemään viikonlopun pullot ja haluaa pullojen palautusautomaatista kuitin. Noh, Jaska Jokunen ei saa kuittia, koska kuittipaperi on loppunut. Onko kyse silloin ONGELMASTA, vai KOMPROMISSISTÄ?

      Noh, ongelmasta tietenkin, koska Jaska Jokunen HALUAA kuitin.

      • Anonyymi

        Jaska Jokusella ei ole mahdollisuutta kompromissiin. Hä ei saa minkäänlaista kuittia. Parisuhdetta etsivälle naisella on. Hän saa varmasti jonkinlaisen parisuhteen.

        Nainenhan kyllä saa parisuhteen (ellei ole ihan katuojasta repäistä kassialmatasoa), mutta ei välttämättä sen unelmiensa prinssin kanssa. Hän voi sellaisessa tilanteessa valita: hän joko tyytyy olemaan ilman parisuhdetta, tai menee parisuhteeseen miehen kanssa joka ei ole se unelmien prinssi. Hän siis tekee kummassakin tapauksessa kompromissin.

        Nainen voi siis saada jonkinlaisen parisuhteen. Jaska Jokunen ei voi saada minkäänlaista kuittia vaikka haluaisi. Kun kuitit ovat lopussa niin ne ovat lopussa. Jaska ei voi tehdä kompromissia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaska Jokusella ei ole mahdollisuutta kompromissiin. Hä ei saa minkäänlaista kuittia. Parisuhdetta etsivälle naisella on. Hän saa varmasti jonkinlaisen parisuhteen.

        Nainenhan kyllä saa parisuhteen (ellei ole ihan katuojasta repäistä kassialmatasoa), mutta ei välttämättä sen unelmiensa prinssin kanssa. Hän voi sellaisessa tilanteessa valita: hän joko tyytyy olemaan ilman parisuhdetta, tai menee parisuhteeseen miehen kanssa joka ei ole se unelmien prinssi. Hän siis tekee kummassakin tapauksessa kompromissin.

        Nainen voi siis saada jonkinlaisen parisuhteen. Jaska Jokunen ei voi saada minkäänlaista kuittia vaikka haluaisi. Kun kuitit ovat lopussa niin ne ovat lopussa. Jaska ei voi tehdä kompromissia.

        ""Jaska Jokusella ei ole mahdollisuutta kompromissiin. Hä ei saa minkäänlaista kuittia. Parisuhdetta etsivälle naisella on. Hän saa varmasti jonkinlaisen parisuhteen.""

        Niin parisuhdetta etsivä nainen varmasti saisi jonkinlaisen parisuhteen, mutta kun hänelle ei kelpaa tavismiehet ja taas vastaavasti komeat mallimiehet ei halua hänen kanssaan parisuhdetta. Naisen kolo kun ei kostu tavismiehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Jaska Jokusella ei ole mahdollisuutta kompromissiin. Hä ei saa minkäänlaista kuittia. Parisuhdetta etsivälle naisella on. Hän saa varmasti jonkinlaisen parisuhteen.""

        Niin parisuhdetta etsivä nainen varmasti saisi jonkinlaisen parisuhteen, mutta kun hänelle ei kelpaa tavismiehet ja taas vastaavasti komeat mallimiehet ei halua hänen kanssaan parisuhdetta. Naisen kolo kun ei kostu tavismiehille.

        "Komea mies komea mies komea mies komea mies..." . Voi jessus että sinä jaksat!

        Yksikään nainen ei ole kertonut täällä etsivänsä komeaa miestä vaan MIELEISTÄÄN miestä. Mistä olet saanut päähäsi että se tarkoittaa komeutta? Mistä olet saanut päähäsi että naisen tärkein kriteeri unelmien miehelle on komea ulkonäkö?

        Minä etsin mieleistäni miestä, unelmieni miestä. Se EI tarkoita että etsin komeaa miestä. Unelmieni prinssi voi olla ihan tavallisen näköinen. Kyse on tietyistä henkisistä ominaisuuksista, persoonallisuudesta, luonteiden, kiinnostuksen kohteiden, toiveiden ja elämäntilanteen yhteensopivuudesta. Toistan: tavallisen näköinen on ok. Unelmieni prinssi voi olla tavallisen näköinen.

        Tiedän mitä etsin. Unelmieni mies ei ole virheetön eikä täydellinen, mutta hän on täydellinen minulle.

        Sinulla, kuten kaikilla palstaprinsseillä, on pakkomielle noihin komeisiin miehiin. Liekö omaan ulkonäköön liittyvää alemmuudentunnetta tai piilohomoutta? Koko komea mies -höpinä on lähtöisin palstaprinssien mielikuvituksesta.

        Mikseivät tänne kirjoittavat naiset koko ajan puhu kauniista naisista? Miksi me emme yritä uskotella että mitä kauniimpi nainen, sitä petollisempi ja ylipäänsä varoittele teitä miehiä retkahtamasta kauniisiin naisiin? Miksi meille ei ole ongelma, että maailmasta löytyy meitä kauniimpia ja nuorempia naisia?


    • Anonyymi

      Eihän jotain haluavilla ihmisillä ole mitään ongelmia kun ne voi aina vedota siihen, että kyseeessä on kompromissi jos eivät saa haluamaansa:D

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Täyspäinen ihminen ymmärtää ettei voi sada kaikkea. Kukaan ei voi. Täyspäinen ihminen hyväksyy realiteetit. Jos se, mitä hän haluaa, ei kerta kaikkiaan ole saatavissa, hän luopuu sen tavoittelemisesta. Hän keskittyy muuhun. Hän nauttii niistä sioista joita hänellä on, eikä kaiken aikaa tee listaa asioista joita hänellä ei ole. Hän on valmis tilanteen vaatiessa myös kompromisseihinkin.. Täyspäinen ihminen ei edes ajatusten tasolla takerru sellaiseen mitä ei voi saada. Hän ei jankuta samaa asiaa. Hänelle asiasta ei tule pakkomiellettä.

        Todellisuudentajun puutetta osoittaa sellainen käytös, että on tietävinään mitä muut ajattelevat, tekevät ja haluavat. Jos tosissaan luulee näkevänsä toisten aivoihin, ei elä tässä maailmassa. Ylimielusyyttä on alkaa selittää ventovieraalle ihmiselle mitä tämä "oikeasti" ajattelee, tahtoo ja tarvitsee. Todellisuudentajun puutetta on sekin, että kuvittelee itse olevansa kIkwn mitta ja luulee ettei kukaan voi tuntea ja reagoida eri tavalla kuin minä.

        Täyspäinen ihminen iloitsee siitä mitä hänellä on ja tavoittelee asioita joita voi saada.

        Edellinen kirjoittaja pitää tällaista asennoitumista vääränä. Hänen mielestään ihmisen PITÄÄ surra ja murehtia niitä asioita joita ei saa ja kokea niiden asioiden puuttuminen ongelmana. Hän ei suostu uskomaan, että jollekin ihmiselle tietyn toiveen toteutumattomuus ei todellakaan ole ongelma. Kun se on hänelle ongelma niin kyllä se varmasti on muillekin. Hänen kokemuksensa on ainoa oikea ja ainoa mahdollinen.


    • Anonyymi

      Olet siis omasta mielestäsi tavallinen kunnollinen mies ja olet varma että naisseuran puuttuminen johtuu vain ja ainoastaan siitä että et juo. Päättelet sen siitä että monet juopot miehet saavat naisseuraa.

      Aika yksioikoista päättelyä. Harvoin siihen on olemassa yhtä ainutta syytä. Naiset eivät ehkä pidä sinua tavallisena kunnon miehenä vaan tylsänä, tyhmänä, ilkeänä, epäviehättävänä tai jotenkin muuten itselleen vääränlaisena.

      Joku nainen toki voi laskea sinun kohdallasi raittiuden viaksi. Meitä on moneksi.

      Etsitkö raitista naista kapakasta? Ei kovin loogista. Koetko itse raittiit naiset epäkiinnostavina ja epäviehättävinä? Naisissa on kuitenkin myös täysin raittiita, ja sellainen nainen haluaa raittiin miehen..

      Arvelet että kun on raitis ja kun oo iin se riittää. Ei riitä. Se ei riitä että et ole juoppo. Yhden huonon puutteen puuttuminen ei ole mikään hyve.

    • Anonyymi

      Naiset valitsee ulkonäön perusteella miehen ja haluaa komean miehen koska uskovat ettei komea mies petä eikä ole edes väkivaltainen. Kumppanin etsintä perustuu uskomuksiin, naisen ystävällä on komea mies joten se uskoo että se on hyvä mies eikä petä ja kohtelee naista hyvin eikä huonosti. Monesti on kuitenkin nähty että komeat miehet pettää usein ja kohtelee naisia huonosti.

      • Anonyymi

        "Monesti on kuitenkin nähty että komeat miehet pettää usein ja kohtelee naisia huonosti"

        Kuinka monesti? Missä tällaista on nähty?

        Ennen kaikkea: KUKA on nähnyt? Et ainakaan sinä. Et ole naisia nähnytkään muualla kuin netissä ja telkkarissa. Äitiä, siskoa ja kaupan kassaa ei lasketa. Sinäkö muka olisit päässyt seuraamaan jonkun naisen elämää niin.läheltä että tietäisit hänen parisuhteestaan mitään? Höpö höpö..

        Mitä vähemmän palstaprinsseillä on omaa yksiryiselämää, sitä enemmän he ovat tietävinään naisista, naisten kokemuksista ja parisuhteista. Äänekkäin ja tietäväisin neuvoja on peräkammarinpoika jolla ei ole ollenkaan naispuolisia tuttavia, puhumattakaan siitä että hän olisi joskus seurustellut, harrastanut seksiä tai edes suudellut.

        Palstaprinsseillä ei ole netin ulkopuolella mitään omaa kokemusta naisista. Heillä ei ole juuri muitakaan netin ulkopuolisia sosiaalisia kontakteja, ei miespuolisiakaan kavereitakaan. Korkeintaan joku hyvänpäiväntuttu. Elävät omassa ylhäisessä yksinöisyydessäön ja heittävät sieltä "asiantuntijalausuntojaan" siitä miten naisten intiimielämä menee.


    • Anonyymi

      Palstan naiset kuvittelevat että komea mies ei tilaisuuden tullen petä vaikka kauniimpi nainen lähestyy.

      • Anonyymi

        Palstaprinssi kuvittelee löytävänsä seurustelusuhteen, jossa nainen ei petä häntä kun komeampi mies lähestyy.
        Hän haaveilee seurustelusuhteesta ja kuvittelee että nainen olisi hänelle uskollinen.


    • Anonyymi

      Palstaprinssi kuvittelee että tavis ei petä silloin kun siihen kerrankin olisi mahdollisuus. Palstaprinssi kuvittelee että tavis solmii parisuhteen juuri sen naisen kanssa jonka halusi elämäänsä ja ettei hänellä käy pettäminen mielessäkään. Palstaprinssi kuvittelee että tavis valitsi naisensa satojen tarjokkaiden joukosta eikä vilkaisekaan muita naisia koska sai juuri sen ainoan jonka halusi.

      Palstaprinssi kuvittelee että komealla miehellä on niin harvoin mahdollisuus saada naisseuraa ettei hän sellaisessa äärimmäisen harvinaisessa tilanteessa pysty hillitsemään itseään. Palstaprinssi kuvittelee myös että komealla miehellä on niin vaikea saada parisuhdetta että hän nappaa ensimmäisen joka hänet huolii vaikka ei itse ole siitä naisesta erityisen kii kiinnostunut. Palstaprinssit
      kuvittelee komea mies kaiken kaikkiaan on niin epätoivoinen ressukka et ajautuu parisuhteeseen kenen kanssa vain ja on valmis pettämään. kun ei yhtään välitä puolisostaan.

    • Anonyymi

      Minä haluan kunnollisen suomalaisen miehen,.mutta kun niitä ei ole missään. Haluan myös muuttaa pois Suomesta. Espanja tai portugal. Otan tarjouksia vastaan.

    • Anonyymi

      Ihmisenhän ei tarvitse osoittaa kunnollisuutta ja kelpoisuuttaan kuin itselleen! Kun hoidat ja pärjäät itse asioittesi kanssa, niin se riittää. Miten sitten nainen huomaa sinut on aivan muista asioista kiinni!

      Piti oikein katsoa missä ryhmässä tämä avaus on! Avaus on aivan väärässä paikassa. Mutta netti on maailman viimeisin paikka löytää mitään. Itse olen 1970-luvun alussa syntynyt - Kun aikuistuin 1980-1990 luvun vaihteessa niin ei ollut kun kasvotusten kohtaamista. Jos olet epävarma itsestäsi, niin ongelma on siinä. Oikeassa elämässä itse olen huomannut, että kyllä sen huomaa jos naisella on asiaa! Se on sanottava naisille, että älkää tulko hinkkaamaan olkapäätänne toisen olkapäähän toistuvasti jos ette osaa sanoa mitä asianne koskee! Jos tulette torjutuksi, niin vika ei ole teissä vaan jossain ihmisen oman elämän akilleessa jonka avaaminen on vaikeaa!

      Mutta oikeasti, netti on ihmiselle vain itsepetoksen paikka! Ihminen pystyy tekemään itsestään jotain mitä ei ole tai hakee jotain sellaista mitä ei ole olemassa ja nainen tietää ettei sitä ole edes omassa elossa!

      Ja arvatakaa kuinka paljon on perheellisiä moniongelmaisia naisiakin tuolla joista saa olla todella varovainen. Ihminen voi olla liian hyvä ollakseen totta ja olet ostanut sängyn unikulmasta!

      Ei sillä, vaikka tapaisi ihmisen livessäkin niin voi astua jööttiin! Tiedän tapauksia ja toivon, että joku olisi ollut välissä!

      I

    • Anonyymi

      Usein alkoholia kittaava mies kelpaa naisille helposti kun taas raittimpi ja harvoin juova mies ei naisille kelpaa. On suomessa kummallisia naisia kun ei kelpaa mukava ja rauhallista elämää viettävä mies ilman että joka viikonloppu pitäii juoda viinaa.

      • Anonyymi

        Hoida vain omat asiasi hyvin. Kyllä naiset sen sitten huomaa pärjäätkö esim alkoholin kanssa. Taloudellinen pärjääminen ei ole ensimmäinen asia kaveruudessa mutta sekin pitää selvittää jossain kohtaa sillä se saattaa olla pahempi kuin alkoholi. Alkoholista pääsee eroon mutta pieleen menneestä taloudenhoidosta ei sillä se voi kaataa oman elämän vuosikymmeniksi.


    • Anonyymi

      Voit tulla tänne painamaan Ctrl c, Ctrl v kommentoimaan joka ikistä vastausta mutta fakta on se että elämä ei ole reilua. On liki välttämätöntä että itseä osaa mainostaa, eikä naisia tule oveen jonoksi koputtamaan sillä että tänne huutaa kunnollisuuttaan. Toistat samaa mantraa niin usein että se hallitsee sinua sen sijaan(ellet ole trolli), että yrittäisit kohentaa itsetuntoasi muuten kuin olemalla raitis. Monelle alkoholi on sosiaalinen ja rentoutumisen väline ja osaavat pysyä ihan kohtuudessa. Tuollainen epätietoisuus, epävarmuus ja katkeruus naisia kohtaan löyhkää kaikkialle. Jokainen kerta kun tulet tänne se on poissa siitä että voisit nähdä ihmisiä oikeassa elämässä. Opettele joku mukava taito, joka puhuttelee sinua, ettet olisi tuollainen tylsä maustamaton pannukakku, jollaisen kuvan itsestäsi täällä annat. Hankkisit vaikka miespuolisia tuttuja jostain harrastuksesta niin oppisit elämään edes toisten ympärillä ja näkisit oikeasti millaisia "juoppoja ja ääliöitä" he ovat. Ilman seuraallisuutta avioliitoistakaan ei tule yhtää niin mitään.

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Tutkimusten mukaan niillä miehillä, joilla on ylipääsemättömien vaikeuksia löytää partneria, ei usein ole muitakaan läheisiä ihmissuhteita. Ei ystävyyssuhteita, ei edes kavereita, ei juurikaan yhteyksiä sukulaisiin. Jos he ovat töissä, he eivät halua tai osaa esimerkiksi jutella työkaverien kanssa muusta kuin työasioista. Eli kommunikointkyvyt olemattomat. SE on syynä yksinäisyyteen.

        Ja sitten tuollainen puhumaton jörrikkä tosissaan uskoo että vaikeudet löytää naisseuraa johtuvat ulkonäöstä! Miksi hän haluaa uskoa siihen? Jotta hänen ei itsensä tarvitse tehdä mitään eikä muuttua. Hän voi selittää että minkäs minä naamalleni mahdan, minussa ei ole mitään vikaa, kyse on vain siitä että naiset ovat ulkonäkökeskeisiä. Jos hän myöntäisi että omissa kommunikointitavoissa on korjattavaa, hänen pitäisi opetella keskustelemaan. Ei hän tahdo tehdä itse asialle mitään. On helmpompaa syyttää naisia.

        Mistä ne vaikeudet saada miespuolisia kavereita ja pitää yhteyttä sukulaisiin sitten johtuvat? Ulkonäöstäkö?


    • "Mitä naiset haluaa"

      Wanhat naiset ja mummelit haluavat miespalvelijan.

    • Anonyymi

      Naisella mieli muuttuu aika usein. Toimivat periaatteella mitä milloinkin tekee mieli. Riippunee voimaantumis tasosta.

    • Anonyymi

      Kun mallimiestä metsästetään kynsin ja hampain, niin haukutaan miehet ja ylistetään niitä komeimpia mallimiehiä, mutta kun parisuhde, jos sellainen mallimiehen kanssa edes saadaan ja sitten päättyy eroon, niin sitten haukutaankin se komea mallimies.

      Näin toimii oikeutus.

      • Anonyymi

        Ehei. Naiset eivät haiku mallimiehiä. Palstaprinssit heitä haukkuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei. Naiset eivät haiku mallimiehiä. Palstaprinssit heitä haukkuvat.

        ""Se, että joku mies on minun mielestäni komea, ei automaattisesti tarkoita että hän on muidenkin mielestä komea. Totta. Mutta mitä väliä? Jos tykkään miehestä ja pidän häntä komeana, minua ei kiinnosta tietää ovatko muut kanssani samaa mieltä. Näitä juttuja kun ei hoideta millään äänestysperiaatteella.""

        Älä valehtele. Naisten tykkäykset menevät tindereissä sun muissa pienelle miesjoukolle eli jos nainen tykkää jostain miehestä, niin todennäköisesti mies on muidenkin naisten mielestä komea ja haluttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Se, että joku mies on minun mielestäni komea, ei automaattisesti tarkoita että hän on muidenkin mielestä komea. Totta. Mutta mitä väliä? Jos tykkään miehestä ja pidän häntä komeana, minua ei kiinnosta tietää ovatko muut kanssani samaa mieltä. Näitä juttuja kun ei hoideta millään äänestysperiaatteella.""

        Älä valehtele. Naisten tykkäykset menevät tindereissä sun muissa pienelle miesjoukolle eli jos nainen tykkää jostain miehestä, niin todennäköisesti mies on muidenkin naisten mielestä komea ja haluttu.

        . Tuon äskeisen kirjoittajan pointti oli että häntä ei kiinnosta tietää onko hänen miehensä, josta hän tykkää ja joka on hänen mielestään komea, myös muiden naisten mielestä komea. Se että tietyt miehet saavat eniten tykkäyksiä osoittaa että monilla naisilla on samanlainen tai samantapainen maku. Mutta ei kaikilla . Minä olen vaikka kuinka monta kertaa elämäni aikana ollut ihmeissäni siitä miten erilainen miesmaku naisilla on. Joku nainen puhuu tietystä miehestä että vau miten komea j kuuma, ja minä pudistelen päätäni että miten niin, se mies on vastenmielisen näköinen.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe