Mitä naiset haluaa?

Anonyymi

Niin millaisen miehen haluatte?
Juokstteko miesten perässä baareissa juomassa viinaa.
Nykyään ei taida tavallinen mies kelvata joka ei uo viinaa.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kotimiehen, järkevän tekevän puhuvan ja halivan.

    • Anonyymi

      Mies ei kelpaa jos juo coca colaa.

    • Anonyymi

      Fiksun, kiltin ja mukavan, pääosin kotona viihtyvän (saa sitä nyt tietenkin välillä kavereiden kanssa ulkona käydä ja harrastaa toki saa kodin ulkopuolellakin, jos tahtoo), lähes alkottoman (saa olla täysin raitiskin, mutta minä saatan silti pari kerta vuodessa lasillisen ottaa ja se toki miehellekin on täysin ok), mieluiten röökitön ja muutoin ehdottoman päihteetön, väkivallaton, riehumaton ja riekkumaton,

      • Anonyymi

        Ei kelpaa naiislle raitis. Se on jo aika monesti nähty. Viinamies kelpaa aina naisille.
        Kai tässä nyt jokainen kiltti ja kunnollinen mies seurustelisi naisten kanssa jos sellainen mies kelpaisi naisille. Ei ole ennenkään kelvannut eikä kelpaa jatkossakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa naiislle raitis. Se on jo aika monesti nähty. Viinamies kelpaa aina naisille.
        Kai tässä nyt jokainen kiltti ja kunnollinen mies seurustelisi naisten kanssa jos sellainen mies kelpaisi naisille. Ei ole ennenkään kelvannut eikä kelpaa jatkossakaan.

        Syytön minä siihen olen, jos sä kinnostut aina viinanaisista. Olen nainen, huolin vain viinattoman miehen, eli väitteesi on väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa naiislle raitis. Se on jo aika monesti nähty. Viinamies kelpaa aina naisille.
        Kai tässä nyt jokainen kiltti ja kunnollinen mies seurustelisi naisten kanssa jos sellainen mies kelpaisi naisille. Ei ole ennenkään kelvannut eikä kelpaa jatkossakaan.

        Oletko varma? Nimenomaan raitis, kiltti ja kunnollinen on paras valinta. Tanssitaito .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma? Nimenomaan raitis, kiltti ja kunnollinen on paras valinta. Tanssitaito .

        No mä, jolle hän ekaks vastasi, en kaipaa tanssitaitoa. Ei ole lainkaan mun juttuni, enkä jaksa viettää aikaani tanssipaikoissa. Mies, joka viihtyy hyvin kotona, eikä kaipaa biletystä, baareja, tanssipaikkoja, jne. on mun makuuni. Kuten sanottu, niin toki välillä saa kavereiden kanssa rentoutua, mutta en tosiaan jaksaisi kauaa katsella jotain jokaviikonloppusta baareissa ravaamista. En jaksais katsella sitä edes joka kuukausi.


    • Anonyymi

      Minä muumio en tarvitse kuin mielenrauhaa ja raikasta vettä. 👵

    • Anonyymi

      Naisten taso on surkea. Jotain viinamiesten eks panoja on vaan joka paikassa.

      • Anonyymi

        Silloin sinä etsit vääristä paikoista, jos näet vain viinanaisia.

        Useimmat naiset haluavat kunnollisen, tavallisen miehen, joka on raitis tai käyttää alkoholia vain vähän.


    • Anonyymi

      kun itse pidän jännitysjutuista ja elokuvista, toivoisin että huomenna tulisi säähän ukkosta ja salamoita :D

    • Anonyymi

      Miehen pitää olla raitis, ja lisäksi paljon muuta.

    • Anonyymi

      Työtä tekevän, rehellisen, puhuvan, nauravan, pussaavan, siistin ja hygieniastaan huolta pitävän. Alkoa enintään kohtuudella, omillaan toimeentulevan, käsistään kätevän, naistaan arvostavan ja kunnioittavan suomalaisen miehen ottasin heti. Ulkonäöstä plussaa jos on partaa ja kokoa, saa olla mahaakin. Vaan ei tämmöstä taida olla olemassa.

      • Anonyymi

        Ei me miehetkään ikinä valmiita paketteja ikävä kyllä olla. Itse en ainakaan uskalla edes lähestyä naista jos heti aluksi tulee hirveä lista mitä pitäisi olla(toi lista ei sentään vielä ole paha). Noita kaikkia haluaisin olla (ilman mahaa) ja hyvällä mallilla ollaan mutta tuskin vapaana valmiita paketteja löytyykään koska rakastava nainen auttaa pelkällä olemassaolollaan miestä pääsemään tavoitteeseen ja toivottavasti mies auttaa myös naista "kasvamaan" tai etenemään elämässä jos nainen sen kokee tarpeelliseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me miehetkään ikinä valmiita paketteja ikävä kyllä olla. Itse en ainakaan uskalla edes lähestyä naista jos heti aluksi tulee hirveä lista mitä pitäisi olla(toi lista ei sentään vielä ole paha). Noita kaikkia haluaisin olla (ilman mahaa) ja hyvällä mallilla ollaan mutta tuskin vapaana valmiita paketteja löytyykään koska rakastava nainen auttaa pelkällä olemassaolollaan miestä pääsemään tavoitteeseen ja toivottavasti mies auttaa myös naista "kasvamaan" tai etenemään elämässä jos nainen sen kokee tarpeelliseksi

        Täytyy kysyä ... puhut "valmiista paketista". Oletko siis kenties sitä mieltä, että toista ihmistä on jotenkin oikeus muokata sopivaksi? Tämä on musta oikeasti mielenkiintoinen kysyms, kun palstalla kuitenkin aika moni tuon tyyppisiä lausahduksia esittää - eli ettei ole tyyliin valmis paketti. Toisaalta taas hyvin harva ihminen pitää siitä, että häntä yritettäisiin muokata. Miten tuo siis sitten lopulta menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy kysyä ... puhut "valmiista paketista". Oletko siis kenties sitä mieltä, että toista ihmistä on jotenkin oikeus muokata sopivaksi? Tämä on musta oikeasti mielenkiintoinen kysyms, kun palstalla kuitenkin aika moni tuon tyyppisiä lausahduksia esittää - eli ettei ole tyyliin valmis paketti. Toisaalta taas hyvin harva ihminen pitää siitä, että häntä yritettäisiin muokata. Miten tuo siis sitten lopulta menee?

        Naisena vastaan, etten halua mitään valmista pakettia, enkä itse ole sellainen. Jokainen ihmissuhde muovaa molemmista esiin tiettyjä ominaisuuksia. Vaikka perusjutut on olemassa, niin se kiukuttelija, mikä olin viimeisinä aikoina exän kanssa ei lähde kyllä valmiina pakettina kenellekään eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena vastaan, etten halua mitään valmista pakettia, enkä itse ole sellainen. Jokainen ihmissuhde muovaa molemmista esiin tiettyjä ominaisuuksia. Vaikka perusjutut on olemassa, niin se kiukuttelija, mikä olin viimeisinä aikoina exän kanssa ei lähde kyllä valmiina pakettina kenellekään eteenpäin

        Nyt puhuttiinkin muokkaamisesta. On paljon ominaisuuksia, jotka eivät vain muokkaudu itsestään joksikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhuttiinkin muokkaamisesta. On paljon ominaisuuksia, jotka eivät vain muokkaudu itsestään joksikin.

        Jos toinen on vaikka epäurheilullinen ja ylipainoinen, niin on ok painostaa muuttumaan? Sama toisinpäin ... on ihan ok painostaa toista lopettamaan urheileminen ja syömään epäterveellisesti? Entä onko ok painostaa lopettamaan (tai aloittamaan) ryyppääminen/tupakanpoltto? On ok vaatia vaikka ammatinvaihtoa, kun palkka on liian pieni tai vapaa-aikaa on liian vähän? Saa vaatia lopettamaan jonkun rakkaan harrastuksen tai viettämään vähemmän aikaa ystävien kanssa? Saa pakottaa vanhemmaksi tai vastaavasti pakottaa jäämään lapsettomaksi? Noin ihan vaan muutama ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena vastaan, etten halua mitään valmista pakettia, enkä itse ole sellainen. Jokainen ihmissuhde muovaa molemmista esiin tiettyjä ominaisuuksia. Vaikka perusjutut on olemassa, niin se kiukuttelija, mikä olin viimeisinä aikoina exän kanssa ei lähde kyllä valmiina pakettina kenellekään eteenpäin

        Hyvät suhteet on sellaisia, missä yhdessä haaveillaan, suunnitellaan ja toteutetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät suhteet on sellaisia, missä yhdessä haaveillaan, suunnitellaan ja toteutetaan.

        Tuokin vaan vaatii jo valmiina asioita. Kuten nyt vaikka sitä halua yhdessä haaveilla, suunnitella ja varsinkin toteuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin vaan vaatii jo valmiina asioita. Kuten nyt vaikka sitä halua yhdessä haaveilla, suunnitella ja varsinkin toteuttaa.

        Eikös se olisikin aika toimiva lähtökohta suhteelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se olisikin aika toimiva lähtökohta suhteelle

        Voi olla, tai olla olematta. Riippuu voiko niitä "yhteisiä" toiveita mitenkään yhdessä toteuttaa. Se pelkkä halu, kun ei muuta molempien toiveita samansuuntaisiksi.


    • Anonyymi

      Ikävä kyllä se tavallinen mies on tässä maassa sellainen, joka ryyppää. Raitis mies on Suomessa kaukana tavallisesta.

      • JeroP

        Nykyään moni mies on raitis. Jopa meillä rakennusalallakin. Yhteiskunta on raitistunut sen näkee ihan selvästikin. Tietyt piirit on tietenkin jotka ei koskaan muutu.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Nykyään moni mies on raitis. Jopa meillä rakennusalallakin. Yhteiskunta on raitistunut sen näkee ihan selvästikin. Tietyt piirit on tietenkin jotka ei koskaan muutu.

        Moni ei tarkoita valtaosaa, eikä tee tuota tavaliseksi.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Nykyään moni mies on raitis. Jopa meillä rakennusalallakin. Yhteiskunta on raitistunut sen näkee ihan selvästikin. Tietyt piirit on tietenkin jotka ei koskaan muutu.

        Hyvin harvassa meinaan ovat Suomessa täysraittiit. Vielä harvemmassa ovat ne, jotka eivät aina välillä kännejä juo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin harvassa meinaan ovat Suomessa täysraittiit. Vielä harvemmassa ovat ne, jotka eivät aina välillä kännejä juo.

        Minä tunnen lähinnä juuri täysraittiita tai ei-kännejä miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen lähinnä juuri täysraittiita tai ei-kännejä miehiä.

        Noinhan ne kuplat juuri yleensä muodostuukin. Tilastot kertovat kuitenkin totuuden koko kansasta.


    • Anonyymi

      Sellaisen suunnilleen samanikäisen kuin itse olen, tummatukkainen, ei minua kovin paljon pidempi. Saa hormoonit hyrräämään, lämpö herättänyt.

    • Tuo on hyvä mikä on jo omittu itselle. Ei mulla ole ollut minkäänlaista tarvetta uudelle miehelle sitten vuoden 2010 jälkeen.

    • Anonyymi

      isomunaisen naiset haluaa.

    • Anonyymi

      Raitis saa olla muttei tartte. Polttaakin saa. Itse en käytä mitään nautintoaineita mutta en jouda pähkiä toisen tekemisiä. Kunhan on selvänä kun on sovittu jonnekin meno.
      Pienehkö ja normaalipainoinen, ulkonäkö ei tärkeä. Innokas kaikenlaiseen monipuoliseen toimintaan, hereillä elämänmenossa, siis ei-sohvaperuna.

    • Anonyymi

      Se mies, jonka kanssa on hyvä olla ja hänellä minun kanssa. Että elämä lutviutuu ilman liian kovaa parisuhdetyötä. Niinku luonnostaan. Sen miehen, jonka kanssa voi olla myös hiljaa ja se on molemmille silti ihan okei. <3

      • Kannatan tätä. Parisuhdehan ei ole ammatti, jossa suoriutumista arvioidaan vaan ennemminkin sen vastakohta


      • Anonyymi

        No juuri noin. Tuohan se syy on, miksi etsitään itsen kanssa yhteensopivaa ihmistä. Parisuhde (ja kaikki ihmissuhteet) vaatii aina jonkin verran vaivaa ja kompromisseja, mutta parisuhde ei saa tuntua jatkuvalta työltä ja stressiltä. Asioiden pitää valtaosan ajasta mennä hyvin ihan omalla painollaan, muuten yhteiselo käy ihan liian raskaaksi.


    • Anonyymi

      Naiset haluaa, ettei heillä ole enää seksiä eikä edes suhteita miesten kanssa. Uskovaisten keksimä "suostumus"-laki pitää siitä huolen.
      Itse päätin olla Suomessa menemättä suhteeseen, seksiin.
      Asia on sikavakava; miehiä on jo tuomittu syyttöminä vankilaan, vain koska nainen väittää raiskaukseksi. Kuvittele mitä teke omalle tulevaisuudelleen, varsinkin sille herkillä aloilla.
      Näin Suomessa.

    • Anonyymi

      Huorata

    • Anonyymi

      naiset haluaa palvella miestä. Kyllä naiset suostuu kokiksi, siivoojaksi, pyykinpesijäksi ja lastenhoitajaksi miehelle.

      • Anonyymi

        Ei kannata yleistää, minä en ainakaan suostu. Miehen pitää osata laittaa ruokaa ja jos asuisimme yhdessä, myös siivoaisimme yhdessä ja jakaisimme arkemme ja juhlamme. Olisimme suunnilleen samanikäisiä.


    • Anonyymi

      En mene diskoon viinan takia, vaan kohdatakseni mahdollisen uuden elämänkumppanin.

    • Anonyymi

      Nonniin, (taas kerran) ketju luettu läpi ja kyllähän kirjoituksista paistaa läpi jonkinasteinen kumppanin kaipuu useimmilla. Kysymys kuuluukin että haetteko oikeasti uutta tuttavuutta vai onko kuvailujen mukaisen miehen etsintä vain ns. osittaista utopiaa jollain tietyllä logiikalla? esim. "otetaan vastaan jos sattuma eteen heittää" tai "katsotaan mitä kissa portaille kantaa" Onko sitä aktiviteettia missä määrin käytössä? Onko se reaalisesti toteutettavissa...kuvailkaa itse.

      • Anonyymi

        Kahdesti ole parisuhteessa ollut ja molemmat ovat osuneet kohdalle juuri tuolla logiikalla, että otetaan (ilolla) vastaan, jos sattuma eteen heittää. Ikinä en ole sen syvällisemmin parisuhdetta, enkä mitään muutakaan etsinyt. Enkä ajatellut koskaan sellaista etsimistä aloittaakaan. Elämässäni on ihan riittävästi aktiviteettia, että aina uusiakin ihmisiä eteen osuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdesti ole parisuhteessa ollut ja molemmat ovat osuneet kohdalle juuri tuolla logiikalla, että otetaan (ilolla) vastaan, jos sattuma eteen heittää. Ikinä en ole sen syvällisemmin parisuhdetta, enkä mitään muutakaan etsinyt. Enkä ajatellut koskaan sellaista etsimistä aloittaakaan. Elämässäni on ihan riittävästi aktiviteettia, että aina uusiakin ihmisiä eteen osuu.

        ok, hyvinkin järkeenkäypää


    • Anonyymi

      En juoksunut miehen perässä vaikka tapasin baarissa mieheni. Mies oli entinen luokkakaverini yläasteelta ja päätin että siitä tulee mieheni. Emme käy enää baareissa, 9 vuotta ollaan seurusteltu. Kotona voimme juoda olutta tai viiniä ja joskus käymme terassilla.

    • Anonyymi

      Silmää miellyttävän ja fiksun.

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa ettei tavallinen raitis mies kelpaisi. Asia on päinvastoin. Miehet eivät valitse tavallista naista. Pitää olla jotain tavallisuudesta poikkeavaa naisessa. Jotkut blondit menevät kaupaksi liian helposti. Pitää olla kuin peruukki päässä. Tai kiharat hiukset. Permanentti. Vaikka miehet ovat itse tavallisia miehiä . Hiukset kuin heinäpelto.

      • Anonyymi

        Boris Johnson tyyppinen fleda?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Boris Johnson tyyppinen fleda?

        Mulla on siistit hiukset, kun leikkasin ne itse.


    • Anonyymi

      Jos nilkkas ollut pahasti rikkki ja parantumassa, niin ehkä ei hirvittävän ahkerasti ehkä yrittää tehdä jotain vuorikiipeily-m<atkoja.

    • Anonyymi

      Valitsin oikean miehen. Minun jalka murtui ja mies auttoi ja vei sairaalaan.

    • Anonyymi

      Pitö olla monta senttiä pitkä peenis kuulema

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe