Olkaa kiitollisia

Anonyymi

Meillä on nyt Suomessa se monen niin hinkuama ”etelän loma”. Silmät kiinni ja pasaatituuliin. Kuvitelkaa miten Kreikka on tullut pihaanne. Ainahan voitte maalata ja rapata puutarhan pintaa valkoiseksi, zirtaki soimaan ja tzatsikit salaattiin. Kyllä vetää pohjoisen ihmisen suuta hymyyn! Kiitos!

57

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä olen muutenkin kiitollinen pienestä asioista. Terveys (no se on iso juttu) se on tärkein, mutta muuten auringonnousu ja -lasku tavallisine arkipäivineen ovat aina ihmetyksen aihe. Meille on annettu tänne niin paljon. Se pitää vain nähdä ja olla olemiseensa tyytyväinen. Ja muistaa kiittää.

    • Anonyymi

      Kovin on nihkeän nahkeaa. Olis voinut jäädä asumaan kaupan kylmäaltaan viereen. Tai sinne hernepussien sekaan. 😅👵

      • Anonyymi

        mummelit ovat kertoneet, että he käyvät siellä kesäisin ihan oikeasti viilentymässä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mummelit ovat kertoneet, että he käyvät siellä kesäisin ihan oikeasti viilentymässä. :)

        Ottaisikohan lähikaupan tarmokas kauppias mummelin yöksi siihen puljuunsa? Lupaisin järjestellä hernepussit uudestaan heti aamutuimaan. 😁👵


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin lisää hiilidioksidia ilmaan, niin kohta kasvaa appelsiinipuut ja Itämeri on kohta sellaista velliä, että sen päällä voi kävellä. Kivaa.

      • Anonyymi

        Tai ainakin hiihtää.


      • Anonyymi

        Eikö niin että itse et omista autoa, et tee tuottavaa työtä, elät tulonsiirroilla ja asut kaupunki kerrostaloyksiössä?


      • Anonyymi

        Minä uin joessa, joten sinilevää ei ainakaan taida tälle rannalle kertyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä uin joessa, joten sinilevää ei ainakaan taida tälle rannalle kertyä.

        Joet on yhteydessä meriin, höpsö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joet on yhteydessä meriin, höpsö.

        Joessa on kovempi virtaus, pöpsö.


    • Anonyymi

      voi sähköisku senttään niiin todfellas joo dxsalsamsn idku boi olls bsstsllinrn hsh.

    • Anonyymi

      On taloudellinen vaihtoehto, kun istun pihalla lämpimällä ilmalla, ja kuvittelen olevani etelänmatkalla.
      -Likinäkörillitäti

      • Anonyymi

        No niinpä. Edullinen keissi.


    • Anonyymi

      Ilmastonmuutos on ainoastaan suomalaisen miesautoilijan syytä.

      • Anonyymi

        Kunnon uhriutuja siinä, oikein lumihiutaleiden iskä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon uhriutuja siinä, oikein lumihiutaleiden iskä.

        *tyrskis* 😂


      • Anonyymi

        Ja maaseudulla asuvan, tuottavaa työtä tekevän, yksityisautoilevan heteromiehen syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *tyrskis* 😂

        Nyt olis hyvä keli järjestää elokapina. Suoraan pride-kulkueesta tielle istumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olis hyvä keli järjestää elokapina. Suoraan pride-kulkueesta tielle istumaan.

        Kyllä nyt persumiestä ahistaa, kun on prideä, elokapinaa ja raiskauslakiakin uudistettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt persumiestä ahistaa, kun on prideä, elokapinaa ja raiskauslakiakin uudistettiin.

        Persuttelijan lempiajat, kun oman puolen anarkia on taas esillä. Nyt tarkenee istua tiellä ja syyttää konservatiiveja kaikesta, mutta talvella ollaan hiljaa ja kiinnostaa taas se hiilellä lämmitetty yksiö.🤣


    • Anonyymi

      on vsrmsankin vssrsallinen joku sdlaman isku päähänkin ;D

      • Anonyymi

        Joo on tullut sen tapainen kuvainnollisesti näköjään, on kyllä aika kuuma ulkona.


    • Anonyymi

      hyvä kysymys tyttösille: miller tuntuu jod ukkosmyeskyn salama iskee päähäsi

    • Anonyymi

      Eipä nuo etelänlomat ole tähänkään asti kiinnostaneet, saati nyt. Max 25 tälläiselle luolassa asustelevalle olmille

    • Etelänmatka Suomessa on mahdotonta. Jäyhä kansa ei syty spontaaniin iloitteluun.

      Etelässä, suomalaisten suosimat "suomikapakat" ovat alkoholistien keitaita. Siellä suomalainen viettää koko lomansa vältellen kontaktia ulkomaalaisten kanssa.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat spontaanilla iloittelulla? Meinaan, että jonkin verran olen maailmaa kiertänyt, ei oikeastaan missään alkuperäisväestö kovin iloittele, spontaanisti ainakaan.

        Sen kyllä olen pannut merkille, että juopoimmat suomalaiset lähtevät ulkomaillekin vain juomaan. Mutta kaikki suomalaiset eivät sentään onneksi ole juoppoja.

        Ulkomaalaisetkin juopottelevat ja vetävät kaikenlaista muutakin kamaa. Olen muutaman kerran eksynyt espanjakapakkaan ja "yökerhoon". Ei yhden yhtäkään suomalaista paitsi minä ja kaverini. En viihtynyt.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat spontaanilla iloittelulla? Meinaan, että jonkin verran olen maailmaa kiertänyt, ei oikeastaan missään alkuperäisväestö kovin iloittele, spontaanisti ainakaan.

        Sen kyllä olen pannut merkille, että juopoimmat suomalaiset lähtevät ulkomaillekin vain juomaan. Mutta kaikki suomalaiset eivät sentään onneksi ole juoppoja.

        Ulkomaalaisetkin juopottelevat ja vetävät kaikenlaista muutakin kamaa. Olen muutaman kerran eksynyt espanjakapakkaan ja "yökerhoon". Ei yhden yhtäkään suomalaista paitsi minä ja kaverini. En viihtynyt.

        - Sheena

        Maailmaa kiertäessä minunkin mielikuvat ovat syntyneet.

        Spontaani iloittelu on jotain sellaista joka rikkoo rajoja. Toki Euroopaassa on myös varautuneita ihmisiä, mutta yleisesti ottaen ihmisiä on siellä helpompi lähestyä.

        Etelänmatkoilla seurustelin hyvin vähän suomalaisten kanssa.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Maailmaa kiertäessä minunkin mielikuvat ovat syntyneet.

        Spontaani iloittelu on jotain sellaista joka rikkoo rajoja. Toki Euroopaassa on myös varautuneita ihmisiä, mutta yleisesti ottaen ihmisiä on siellä helpompi lähestyä.

        Etelänmatkoilla seurustelin hyvin vähän suomalaisten kanssa.

        Oletko nähnyt Kuuban? Havannan?

        Brasilian? Rion karnevaalit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nähnyt Kuuban? Havannan?

        Brasilian? Rion karnevaalit?

        En ole käynyt ja enkä halua mennä, liian levotonta.

        Mutta eurooppalaisiin varrattuna suomalaiset erottuvat joukosta.
        Ei se ero ole kovinkaan suuri ja tuntuu että nuorien kohdalla eroa ei enää ole.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        En ole käynyt ja enkä halua mennä, liian levotonta.

        Mutta eurooppalaisiin varrattuna suomalaiset erottuvat joukosta.
        Ei se ero ole kovinkaan suuri ja tuntuu että nuorien kohdalla eroa ei enää ole.

        Kyllä me osataan spontaanisti iloita ja ihan hyvällä tavalla täälläkin! Kun yksi innostuu tanssimaan, tulevat loputkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me osataan spontaanisti iloita ja ihan hyvällä tavalla täälläkin! Kun yksi innostuu tanssimaan, tulevat loputkin.

        Se on mukava kuulla. Itse olen tavannut Suomessa liikaa mörköjä.


    • Anonyymi

      Päivä on yhtä siestaa, kun pysyy sisätiloissa verhot visusti ikkunoiden peittona. Illalla lähdetään vasta ulos ja muille asioille.

    • Suomessa on kivaa. En viitsi mennä lentsikalla etelään. Korkeintaan linjapiilillä saaristoon.

    • Anonyymi

      Loma alkoi just sopivasti. Helteestä otetaan kaikki ilo irti. Ei harmita yhtään toisten ulkomaanmatkat. Kyllä nyt tarkenee.

      • Anonyymi

        Loma alkoi ja kamalista helteistä ei oteta mitään irti. Ilmalämpöpumpun viilennyksessä sisällä 20 asteessa menee päivä ja vasta klo 22 uistelemaan kuhaa. Kukaan normaali tuossa pätsissä voi olla.


    • Anonyymi

      eei varmaankaan voi ollsa kobin ärsttä'bä jods mie4hrllä hikks eli hik ulee joskus

    • Anonyymi

      Talvella taas palelee, nyt hikoillaan kiitollisesti.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Laiskojen ja tulonsiirtopummien kelit. Itselläni alkoi kesäloma enkä ilmalämpöpumpun alta nokkaani ulos laita näillä tappohelteillä.


    • Anonyymi

      vähän kuin lasten taute4ja joku hikka mutta no HIK

    • Muistatte vielä sen kylmän kesän 2017, kun ei saanu akkuja täyteen. Jo joulukuussa oli virta täysin loppu. Onneksi oli pekkasia käyttämättä ja pääsin käymään Barcelonassa. Ei sieläkään mitään erityisen lämmintä ollut, mutta se valo oli aivan uskomatonta. Ja sitten jaksettiin sekin talvi. Että just sen raskaan talven takia tarvitaan näitä lämpimiäkin päiviä.

    • Anonyymi

      Kyllä en Kreikkaan haluaisi, en edes käymään.

      • Anonyymi

        Miksi? Etkö edes Santorinille? Katsos nyt kuitenkin kuvia sieltä 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Etkö edes Santorinille? Katsos nyt kuitenkin kuvia sieltä 😏

        Aika kolkon näköistä kylää siellä. "Santorini nature" haku antoi jo vähän parempaa kuva-aineistoa mutta ei mitään rantakoivikon veroista kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kolkon näköistä kylää siellä. "Santorini nature" haku antoi jo vähän parempaa kuva-aineistoa mutta ei mitään rantakoivikon veroista kuitenkaan.

        Kolkon!? Katso sitä merta ja maiseman muotoa ja värejä! Höpsö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kolkon näköistä kylää siellä. "Santorini nature" haku antoi jo vähän parempaa kuva-aineistoa mutta ei mitään rantakoivikon veroista kuitenkaan.

        Voithan ottaa vastan mukaan Suomi-ikävää lieventämään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan ottaa vastan mukaan Suomi-ikävää lieventämään :D

        Se on vihta. Ei ole kivikalliot ja täyteen ahdetut kylät kovin häävejä. Varmaan siellä katsellaan kuvia Suomesta ja haikaillaan että tuonne kun pääsisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vihta. Ei ole kivikalliot ja täyteen ahdetut kylät kovin häävejä. Varmaan siellä katsellaan kuvia Suomesta ja haikaillaan että tuonne kun pääsisi.

        Haha hassu :D


    • Anonyymi

      Tämä niin hyvä👏👏👏 näin se on! Caramba! Mihkään ulkomaille nyt tarvitse lähteä

    • Anonyymi

      Nyt ladataan valoa ja lämpöä pitkän talven varalle. :)
      Kyllä tämä kesä auttaa jaksamaan sen karmean pitkän ja pimeän kylmän ajan yli taas!

    • Anonyymi

      Mihinkään ei voi lähteä koska korona levii

      • Anonyymi

        No kun just nyt ei tarvii. Se olikin pointti :)


    • Ja hyttysiä perkuleesti mitkä nakertaa jatkuvasti jostain.

    • Anonyymi

      No en nauti näistä tappohelteistä. Eipä tässä voi kuin istua ilmastointilaitteen vieressä ja runkata. Toisaalta sitä muutenkaan naista saisi joten aivan sama.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Sitä ilmastointilaitettako sinä katselet ja…

        Jaa no.


    • Anonyymi

      Minun ei tarvitse avata verhoja ollenkaan katsoessani lämpötilaa ulkoa, painan vain nappia. mutta mitä voisin suosittaa ravinnoksi helteellä.

      Granny Smith -kirpeät omenat, TUC-suolakeksit koska suola on aivan yhtä tärkeä kuin vesi ja niiin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Marketissa ei ollut fetaa siivuina, palasina kylläkin.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe