Oletko koskaan

Anonyymi

Törmännyt sellaiseen, että joku tyyppi ensin loukkaa sinua ja sitten käyttäytyy, kuin sinä olisit tehnyt jotakin väärin?

Millaisessa tilanteessa ja mitä teit/ mitä olisi pitänyt tehdä?

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Olen, mutta en kerrassaan aina tiedä mitä pitäisi aina tehdä? Tai siis jotkut ottaa asioita tosi henkilökohtaisesti, eivät käsittele asiaa asiana vaan vetävät hirmuporut sieraimiinsa. Näiden itkipotkuraivareiden jälkeen sitten kaikki yhteistyö ilkeillen ja hyökkäillen ihan muista asioita, jos vaan saavat tilaisuuden.

• Anonyymi

Kyllä, kaverini on tuollainen :(

• Anonyymi

Minullakin oli. Onneksi tiemme ovat eronneet muuttojen myötä. Tunnistin tuttavallani olevan samantyylisen ystävän ja olin iloinen, ettei vastaavaa rasitetta enää itselläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin oli. Onneksi tiemme ovat eronneet muuttojen myötä. Tunnistin tuttavallani olevan samantyylisen ystävän ja olin iloinen, ettei vastaavaa rasitetta enää itselläni.

Mikähän sellaista käyttäytymistä voisi selittää/ tehdä ymmärrettävämmäksi?

• Anonyymi

Joo... siskoni jatkuvasti ja melkein asiasta kuin asiasta. Naiset tarvitsevat jännämiehen joka laittaa heidät kuriin.

• Anonyymi

S siis tarvitsee eli oikea S

• Anonyymi

Paska suku kukaan ei välitä isosisko ihan paska sanoo vain lääkärit oikeassa.PHKS ajoi mieliala lääkkeillä itsemurhan partaalla miettimään kuka tuntee minut.

• Anonyymi

Skitsofreenisten kanssa yleensä käy näin (harha, mielikuvassa).

• Anonyymi

Olen törmännyt. Lähinnä kattelin hoomoilasena.

• Yks entinen työnantaja. Siksi se onkin entinen.

• Juu, kuulostaa ihan tyypilliseltä toiminnalta mitä exä harjoitti.

Hän loukkasi veetuilemalla ja hymyili perään aivan kuin olisi hyvänkin vitsin kertonut. Jos siitä loukkaantui, nii hyökkäsi ihan eri aiheella kimppuun. Osasi kääntää kaiken minun syykseni.

No mä selvisin siitä aina ottamalla koko jutun huumorilla. Toteamalla, että exä on mulkku, mutta kuitenkin häpeilemättä sellainen.
      Siihenkin tottui.

• Anonyymi

Se on merkki patologisesta narsismista ja epäsosiaalisuuteen kuuluvasta väkivallasta.
      Nykyajan yksilökeskeisyys ja yksilönvapaus luo vapaan temmellyskentän tämän kaltaiselle sosiaaliselle ilmiölle.

• Anonyymi

On kyllä kurjaa joutua sen kohteeksi!

• Anonyymi

Mitä siis vastata kun sanotaan ihme tyypiksi
      Juoksin minkä jalat antoi periksi
      Olen treenannut
      Se oli väistämätöntä
      Näin on kirjoitettu
      https://youtu.be/iZJq-ZLfeTE

• Anonyymi

Juu enpä tiedä tuollaisesta mitään. Kaupunkilaisten murheita?

• Anonyymi

Ei ole.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2593
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2242
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1435
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1320
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1076
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1011
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe