Oletko löytänyt helmen??

kyselee

Miten teille kävi?

10

3476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmi oli sitä mieltä etten minä ole helmi. On se niin väärin...

• vaskooli tyhjänä

Minä löysin helmen tai oikeastaan kultakimpaleen. En vaan ymmärtänyt pitää siitä tarpeeksi tiukasti kiinni ja se putosi käsistäni ja särkyi palasiksi. Minusta ei enää löydy lämpöä tarpeeksi palasten sulattamiseksi takaisin yhdeksi isoksi kultasydämeksi. Jäljelle jäi rinnassani oleva kylmä kivisydän, mikä ei enää tunne mitään. Kylmän sydämeni saisi löytäjä pitää mutta siitä ei ole enää iloa kenellekään.

• Juu..

Sellaisen helmimiehen,mutta se luisui
        en osannut kiilottaa oikein..kait

• epä...

Löysin enkä osannut toimia oikein (oma mielipide)
      Olisin halunnut nauttia enemmän ja pitempää.
      Toivon että, joka hänet saa osaa antaa sen mitä hän tarvitsee ja sen mitä minä en kerennyt hänelle tarjota.

• Ikävä

Kaikki miehet loppujen lopuksi hakevat naista itselleen, joka on uskollinen, rakastettava, kova tekemään työtä, kaunis, uskollinen, lempeä, iloinen, herttainen jne........Niin kerran täällä oli profiili nimeltä "helmisimpukka" mutta tuskin kukaan häntä sai, taisi sulkea kuorensa edes koskaan avaamatta sitä. Minulle jäi muutaman kirjoittelemamme viestin myötä ikävä, hän ei enää vastaa. Niin, herkkä, kaunis, suloinen muttei ulkokulloinen.....missähän tämä helmi on.

• helmeä

Olen löytänyt monta, noita harvinaisia ruskeita helmiä.

• melkein viisikymppinen nainen

Helmi löytyi ja olen korviani myöten rakastunut!! Tammikuussa alettin kirjoittelemaan, helmikuussa tavattiin ja nyt tapaamme melkein päivittäin... Ihanaa!

• onnellinen

Muutama kuukausi sitten hän löysi sivulleni. Läheteltiin viestejä, mailia, sitten tekstareita.. lopulta rohkenimme tavatakin.
      Ja tässä ollaan: Sinkkuilu loppui, 2 profiilia katosi treffien sivuilta, odotamme jokaista tapaamistamme innolla. (Puhelinyhtiöt ja polttoainemyyjät saavat tuloa.. mut saakoot)
      Nam!!

• onnenmyyrä

Chatissa tapasin muutama kuukausi sitten ja nyt seurustellaan. Välimatkaa on, mutta olkoon. Olemme onnellisia. Meillä ei profiileja ollutkaan eikä tulekaan. Sattumalta tavattiin, kirjoiteltiin aluksi ja sitten lopulta tavattiin livenä. Ja eipä tarvinnyt katua! Tuntuu melkein, että voiko tuollaisia miehiä olla olemassakaan ja miten hän voi olla vapailla markkinoilla. Hänet pidän, jos suinkin onnistun :) Kaikkeni aion tehdä.

• She

Helmi löytyi!!!=))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe