https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008914968.html
"Sataprosenttinen savolainen! Vai kenties Pohjois-Karjalasta kotoisin? Suattaapi olla tai suattaapi olla olematta. Vastaustesi perusteella sielusi lepää idän järvimaisemissa ja mummon karjalanpiirakat, lörtsyt ja kukot saavat makunystyräsi suorastaan kihelmöimään!
Testaa seuraavaksi, mitä heimoa sielunkumppanisi kuuluisi olla ja mihin heimoon sinun pitäisi naida – testiin pääset tästä."
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008863570.html
"Varsinais-Suomi on sinun paikkasi!
Äkkiä Turkuun! Jos jonkun, niin Varsinais-Suomesta kotoisin olevan ihmisen kanssa sinun pitäisi päästä naimisiin. Kaipaat arkeesi suoria ja asiallisia ihmisiä, joilla on elämän realiteetit kohdallaan. Ja eikös koti ole siellä, missä saa olla oma, itsevarma itsensä?"
-harmiseikirj-
Olihan testit
5
54
Vastaukset
- Anonyymi
En enää muista mitä tuli.
- Anonyymi
Mulle tulin sillon aiemmin kun tein, niin sielunkumppani odottaa kuulema etelä-Karjalassa.
Ekaa en ole tehnyt. Tämän mukaan olen Länsi-Suomesta ja sielunkumppani tulee Savosta. 😂 Kummastakin suunnasta on geeniperimää, vaikka olen itse syntynyt Helsingissä. Sinänsä tulos on looginen, vaikka kyllä parisuhteessa lupsakka ja korostetun hidastempoinen savolainen voi olla vähän omaa nopeaa tempoon verrattuna hieman kärsivällisyyttä testaava. Veikkaan, että länsisuunta toimisi paremmin. 😊
- Anonyymi
Tuloksen mukaan olen aito savolainen ja sielunkumppani löytyy Keski-Suomesta:
Katse kohti Keski-Suomea!
Olet ihanan tasainen ihminen, jolle sopii joku rauhallinen ihminen ja turhasta draamasta vapaa suhde. Keski-Suomesta kotoisin olevan tyypin sukulaisia tuskin tarvitsee jännittää: ole vain helposti lähestyttävä ja ystävällinen oma itsesi, niin kaikki muutkin ovat! Simppeliä!
Todellisuudessa olen geneettisesti 97% Satakunnasta ja 3 % Piippolan pohjoispuolelta. Veikkaan, että tuloksiini vaikuttivat positiiviset Kuopion ja Jyväskylän matkailukokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959