Palvelualueet??

Anonyymi

Niinhän siinä näyttää taas käyvän, että Ylitornio tungetaan taas tuohon Lounais-Lapin palvelualueeseen. Eikö hyvinvointialueella ole karttaa käytössään? Olemmeko taas täytettä Kemi-Tornio alueelle, joka vaatii reviiriä lisää ikiaikaisessa pullistelussaan Rovaniemeä kohtaan? Olletikkin näin kunnan pohjoisosan asukkaana meno arveluttaa. Asummehan läänin suvereenin pääpaikan Rovaniemen (LSHP) kyljessä. Meillä kunnan pohjoisosassa ovat olleet erityisjärjestelyt Rovaniemen suuntaan. Toivottavasti jatkuvatkin. Näiden hyvinvointialueidenhan piti poistaa kaikenlaisia rajoja????

6

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti ei tarkoita, että ko. alueen asukkaat ovat automaattisesti "pörriäisen" asiakkaita. Jos joku johtohenkilö näin luulee, ei hän ole tehtäviensä tasalla. Kuntarajat ensinnäkin vex. Muuten tulee pöljä systeemi. Sairaalan vierestä 150 kilometrin päähän toiseen sairaalaan. Älyttömän byrokraattiselta vaikuttaa. Kuntabyrokraatit joutais ulos näistä sotekuvioista.

• Anonyymi

Me täällä kirkonkylällä ja jokivarressa asumme Kemi-Tornion kyljessä ja tottuneet saamaan hyvää palvelua " porriäisessä". Valtatie 21 on hyvässä kunnossa ja valaistu joten etelä-pohjoinen suunta on meille luontainen valinta.
      Toivottavasti valinnanvapaus säilyy ja voimme jatkossakin valita kummassa keskussairaalassa voimme asioida.
      Minua ainakin hirvittäisi lähteä ajamaan säässä kuin säässä " mettätaipaleelle" kohti Rovaniemeä.
      No, onhan ne Kela - taksit.

• Anonyymi

Rovaniemelä on SAIRAALA. Säilyy keskussairaala statuksella taatusti. Tästä pörriäisestähän ei ole taikaa. Niin mie olen ymmärtäny.

• Anonyymi

Siellä hyvinvointialueen hallituksessahan on päättämässä ihan teidän entinen kunnanjohtaja, ei kun syyttävät sormet sinne päin.
      Yrittäisitte edes seurata teille tärkeiden asioiden etenemistä lehdistä, puolueistanne, netistä mm. Mistä itse haluaa.

• Anonyymi

Kepusta kiinni että L-P Keskussairaala saa jatkaa entisellään.

• Anonyymi

Epäilys, että .... pettää taas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe