Niinhän siinä näyttää taas käyvän, että Ylitornio tungetaan taas tuohon Lounais-Lapin palvelualueeseen. Eikö hyvinvointialueella ole karttaa käytössään? Olemmeko taas täytettä Kemi-Tornio alueelle, joka vaatii reviiriä lisää ikiaikaisessa pullistelussaan Rovaniemeä kohtaan? Olletikkin näin kunnan pohjoisosan asukkaana meno arveluttaa. Asummehan läänin suvereenin pääpaikan Rovaniemen (LSHP) kyljessä. Meillä kunnan pohjoisosassa ovat olleet erityisjärjestelyt Rovaniemen suuntaan. Toivottavasti jatkuvatkin. Näiden hyvinvointialueidenhan piti poistaa kaikenlaisia rajoja????
Palvelualueet??
6
912
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei tarkoita, että ko. alueen asukkaat ovat automaattisesti "pörriäisen" asiakkaita. Jos joku johtohenkilö näin luulee, ei hän ole tehtäviensä tasalla. Kuntarajat ensinnäkin vex. Muuten tulee pöljä systeemi. Sairaalan vierestä 150 kilometrin päähän toiseen sairaalaan. Älyttömän byrokraattiselta vaikuttaa. Kuntabyrokraatit joutais ulos näistä sotekuvioista.
- Anonyymi
Me täällä kirkonkylällä ja jokivarressa asumme Kemi-Tornion kyljessä ja tottuneet saamaan hyvää palvelua " porriäisessä". Valtatie 21 on hyvässä kunnossa ja valaistu joten etelä-pohjoinen suunta on meille luontainen valinta.
Toivottavasti valinnanvapaus säilyy ja voimme jatkossakin valita kummassa keskussairaalassa voimme asioida.
Minua ainakin hirvittäisi lähteä ajamaan säässä kuin säässä " mettätaipaleelle" kohti Rovaniemeä.
No, onhan ne Kela - taksit.- Anonyymi
Rovaniemelä on SAIRAALA. Säilyy keskussairaala statuksella taatusti. Tästä pörriäisestähän ei ole taikaa. Niin mie olen ymmärtäny.
- Anonyymi
Siellä hyvinvointialueen hallituksessahan on päättämässä ihan teidän entinen kunnanjohtaja, ei kun syyttävät sormet sinne päin.
Yrittäisitte edes seurata teille tärkeiden asioiden etenemistä lehdistä, puolueistanne, netistä mm. Mistä itse haluaa. - Anonyymi
Kepusta kiinni että L-P Keskussairaala saa jatkaa entisellään.
- Anonyymi
Epäilys, että .... pettää taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346