Ensimmäiset syksyn merkit

Anonyymi

Ensimmäiset syksyn merkit havitsin juhannuksen jälkeen.
Ilallla pyöräillessäni huomasin selvästi, kun alavilla paikoilla oli selvästi viileää ilmaa.
Yleensä heinäkuussa myöhään iltaisin näkee sellaisia paikkoja, joissa on usvaa ja tuntuvat iholle viileämmiltä eli syksyn ensimerkit.
Myös mustikan raakileet ja muut marjat ovat syksyn merkki, kun marjoja alkaa kypsymään.

12

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku pari vuotta sitten taisin ajaa juhannuksen alla hölmönä yötä vasten moottoripyörällä kotiinpäin. Siis hölmönä sinäänsä, että päivällä kun oli 30 lämmintä, ei arvannut ottaa lisävaatetta mukaan ja yöllä oli noin 10 astetta lämmintä vaan. Meinasin jäätyä kuin torakka. Mutta huomasin kyllä missä oli kylmempää ja missä lämpimämpää ja sumua oli melkoisesti.

      En sitten tiedä, että olisiko sama käynyt ennen juhannustakin?

    • Anonyymi

      Kun olin -96 palveluksessa, niin Juhannuksen aikaan oli metsäleiri. Silloin satoi Kainuussa päin rakeita.

      Tavatontahan se ei ole, varsinkaan ukkosen kylkiäisenä. Mutta hetkeksi viilensi ilmaa melkoisesti.

      pion. 1/96

    • Ensimmäinen syksyn merkki on, että pääsiäinen on ohi. 🌹👀

    • Anonyymi

      Noo, kohta on taas kevät.

    • Anonyymi

      Kesää kohden mennään taas! Alankin tilailla jo ensi kesän säitä! :)

    • Anonyymi

      Ole varovainen; usvassa saattaa seistä hirvi.

      • Anonyymi

        Mies ei tykännyt koskaan kun mä aloin varoittamaan viisi kilometriä ennen, että tuolla puskassa voi olla jotain. Ai että se veti hermopultit.

        Hyväähän minä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei tykännyt koskaan kun mä aloin varoittamaan viisi kilometriä ennen, että tuolla puskassa voi olla jotain. Ai että se veti hermopultit.

        Hyväähän minä…

        Hän inhosi myös sitä kun varoitin mummoista sun muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän inhosi myös sitä kun varoitin mummoista sun muista.

        Huusi mulle, että ”ei kai se mummo sieltä päälle hyökkää!!”

        No kuka sitäkään tietää, ne voivat liikkua minne vaan :(


    • Anonyymi

      Minulla näytti ulkolämpötila nyt juuei katsoin 42 ast3ettq, sisälämpötila 30 ei pasljon järkeä tuuletella, sitten...

      • Anonyymi

        Muista kastella kissaa.


    • Anonyymi

      Tetyst5i voi haastaqa DFluke3n oikeuteen vääeistä seifialisista mittauksista, mutta totta on :DE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe