Ensimmäiset syksyn merkit havitsin juhannuksen jälkeen.
Ilallla pyöräillessäni huomasin selvästi, kun alavilla paikoilla oli selvästi viileää ilmaa.
Yleensä heinäkuussa myöhään iltaisin näkee sellaisia paikkoja, joissa on usvaa ja tuntuvat iholle viileämmiltä eli syksyn ensimerkit.
Myös mustikan raakileet ja muut marjat ovat syksyn merkki, kun marjoja alkaa kypsymään.
Ensimmäiset syksyn merkit
12
94
Vastaukset
Joku pari vuotta sitten taisin ajaa juhannuksen alla hölmönä yötä vasten moottoripyörällä kotiinpäin. Siis hölmönä sinäänsä, että päivällä kun oli 30 lämmintä, ei arvannut ottaa lisävaatetta mukaan ja yöllä oli noin 10 astetta lämmintä vaan. Meinasin jäätyä kuin torakka. Mutta huomasin kyllä missä oli kylmempää ja missä lämpimämpää ja sumua oli melkoisesti.
En sitten tiedä, että olisiko sama käynyt ennen juhannustakin?- Anonyymi
Kun olin -96 palveluksessa, niin Juhannuksen aikaan oli metsäleiri. Silloin satoi Kainuussa päin rakeita.
Tavatontahan se ei ole, varsinkaan ukkosen kylkiäisenä. Mutta hetkeksi viilensi ilmaa melkoisesti.
pion. 1/96 Ensimmäinen syksyn merkki on, että pääsiäinen on ohi. 🌹👀
- Anonyymi
Noo, kohta on taas kevät.
- Anonyymi
Kesää kohden mennään taas! Alankin tilailla jo ensi kesän säitä! :)
- Anonyymi
Ole varovainen; usvassa saattaa seistä hirvi.
- Anonyymi
Mies ei tykännyt koskaan kun mä aloin varoittamaan viisi kilometriä ennen, että tuolla puskassa voi olla jotain. Ai että se veti hermopultit.
Hyväähän minä… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei tykännyt koskaan kun mä aloin varoittamaan viisi kilometriä ennen, että tuolla puskassa voi olla jotain. Ai että se veti hermopultit.
Hyväähän minä…Hän inhosi myös sitä kun varoitin mummoista sun muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän inhosi myös sitä kun varoitin mummoista sun muista.
Huusi mulle, että ”ei kai se mummo sieltä päälle hyökkää!!”
No kuka sitäkään tietää, ne voivat liikkua minne vaan :(
- Anonyymi
Minulla näytti ulkolämpötila nyt juuei katsoin 42 ast3ettq, sisälämpötila 30 ei pasljon järkeä tuuletella, sitten...
- Anonyymi
Muista kastella kissaa.
- Anonyymi
Tetyst5i voi haastaqa DFluke3n oikeuteen vääeistä seifialisista mittauksista, mutta totta on :DE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407741Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303007Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3431932Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422751577Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1271371- 1001189
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371102Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191026Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j21992Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.82951