Meinaa istualleen nukahtaa

Anonyymi

On tämä kuumuus tukalaa, puhallin puhaltaa ja meinaa ihan nukahtaa istualleen.
Menin sängyn reunalle polvilleen ja siihen hetkeksi nukahdin.

73

56

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Määkin tuossa aamulla hetken leikin tajutonta laiskiaista vierashuoneen sohvalla. Tulee herättyä aikaisin, niin tarttee pienet piristävät tirsat päivällä. Ulkona kyllä on tympeen kuuma.

      • Anonyymi

        Ei vierashuonetta käytä kuin vieras. Yritätkö sieltä käsin vikitellä ukkoasi. Kyllä se pian huomaa vilungin ettet ookaan vieras!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vierashuonetta käytä kuin vieras. Yritätkö sieltä käsin vikitellä ukkoasi. Kyllä se pian huomaa vilungin ettet ookaan vieras!

        Kyllä me käytetään sitäkin huonetta oleskeluun. Siellä on myös telkka, dvd, pelikone ja stereot. Ihana päivänvalo tulvii parillisista lasiovista huoneeseen ja lasitiiliseinien läpi. Mun lempi huone.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kyllä me käytetään sitäkin huonetta oleskeluun. Siellä on myös telkka, dvd, pelikone ja stereot. Ihana päivänvalo tulvii parillisista lasiovista huoneeseen ja lasitiiliseinien läpi. Mun lempi huone.

        Ja siitä pääsee suihkutiloihin ja takapihan eteiseen ja takapihalle, puutarhaan ja terassille.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja siitä pääsee suihkutiloihin ja takapihan eteiseen ja takapihalle, puutarhaan ja terassille.

        Eli käyt yöjalassa taka-ovesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli käyt yöjalassa taka-ovesta?

        En mä siell öisin ole, vain hereillä ollessa. Enkä aina silloinkaan. Nukun yöni mieheni vieressä meidän parisängyssä meidän makkarissa, missä istun nytkin sängyllä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En mä siell öisin ole, vain hereillä ollessa. Enkä aina silloinkaan. Nukun yöni mieheni vieressä meidän parisängyssä meidän makkarissa, missä istun nytkin sängyllä.

        Ei sitä tiedä. Helteellä saatat tokkurassa häippästä ja aamulla mies vain katsoo vierashuoneen ovet ulos asti auki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tiedä. Helteellä saatat tokkurassa häippästä ja aamulla mies vain katsoo vierashuoneen ovet ulos asti auki

        Äääh. Ei mua juoksuta.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Äääh. Ei mua juoksuta.

        Saako vierashuoneeseen tulla kesävieras?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako vierashuoneeseen tulla kesävieras?

        Anoppi.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Anoppi.

        Pyrff :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyrff :D

        Tääh?


    • Anonyymi

      niin hiv3än hämä4ää 65oimin65aqa niin pää5in i563 53heä sw3llais3sw3n missä on kuynnolla vaqloa gt4fiikkakiihey553m3llä ja aika hauswklaq sinåä¨nsäå¨c:E

      Suu ,oiml' ,oml'6aloas bsöps b'jrmmr6y''m pm d54 4667' 4o bo4 g4aroollaloojeduy6 pm 3o fo3 woööpom s3 53l33 åp3öll'' ,uis66w-- josd se pii46ää p4lkkää mus6as..

    • Anonyymi

      Ulos sieltä!

      • Anonyymi

        Älä määrää, minä en ulos mene, ulkona tuupertuu hengiltä, en halua mennä ulkoilmasaunaan, joka on pahempi, kuin sisäsaunan 40 asteen hento löyly, joka ei edes tunnu kuumalta ja ahdistavalta, kuin ulkosaunan läkähdyttävä yli 30 asteen kuumuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä määrää, minä en ulos mene, ulkona tuupertuu hengiltä, en halua mennä ulkoilmasaunaan, joka on pahempi, kuin sisäsaunan 40 asteen hento löyly, joka ei edes tunnu kuumalta ja ahdistavalta, kuin ulkosaunan läkähdyttävä yli 30 asteen kuumuus.

        Sisällä on kuumempi! Pökerryt sinne! Sanoit jo pyörtyneesi sängyn alle.

        Menet heti ulos Terijoen salavan alle tuuleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä määrää, minä en ulos mene, ulkona tuupertuu hengiltä, en halua mennä ulkoilmasaunaan, joka on pahempi, kuin sisäsaunan 40 asteen hento löyly, joka ei edes tunnu kuumalta ja ahdistavalta, kuin ulkosaunan läkähdyttävä yli 30 asteen kuumuus.

        Ota froteepyyhe, pane se ihon päälle ja sen päälle kylmä kalle. Kastele t-paita. Kastele yöksi myös pelkkä täkkipussi (täkki kokonaan pois, liinavaate riittää).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä määrää, minä en ulos mene, ulkona tuupertuu hengiltä, en halua mennä ulkoilmasaunaan, joka on pahempi, kuin sisäsaunan 40 asteen hento löyly, joka ei edes tunnu kuumalta ja ahdistavalta, kuin ulkosaunan läkähdyttävä yli 30 asteen kuumuus.

        Oletko juonut? Kannu pöydälle, sitruunaa veteen. Siitä näet päivän desit.

        Nyt niskasta kiinni itseäsi! Enää ei mennä pyörtymään! Älä rupea polvillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisällä on kuumempi! Pökerryt sinne! Sanoit jo pyörtyneesi sängyn alle.

        Menet heti ulos Terijoen salavan alle tuuleen.

        Minä ole mistään sängyn alle menosta puhunut, taitaa sinulla aivot pehmetä, kun tulkitset asiat väärin, enkä minä minnekään Terijoelle tästä lähde salvan alla, jos siellä on tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota froteepyyhe, pane se ihon päälle ja sen päälle kylmä kalle. Kastele t-paita. Kastele yöksi myös pelkkä täkkipussi (täkki kokonaan pois, liinavaate riittää).

        T-paitaa en kastele, tiedätkös kuinka vaikea on märkää t-paitaa saada pois päältä, joutuu rimpuileen. On kokemusta, kun saunan jälkeen puin t-paidan kostean ihon päälle ja meni väärin päin ja piti saada pois päältä oikeinpäin kääntämistä varten, niin hankala oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko juonut? Kannu pöydälle, sitruunaa veteen. Siitä näet päivän desit.

        Nyt niskasta kiinni itseäsi! Enää ei mennä pyörtymään! Älä rupea polvillesi.

        Juonut olen 10 litran ämpäristä. En minä seisaaltaan voi nukkua, polvillaan minä nukun, jäähtyy pohkeet lattiaa vasten.
        Kävivarret on tahmeat, tarttuu pöytään kiinni, kun tässä tietokoneella olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-paitaa en kastele, tiedätkös kuinka vaikea on märkää t-paitaa saada pois päältä, joutuu rimpuileen. On kokemusta, kun saunan jälkeen puin t-paidan kostean ihon päälle ja meni väärin päin ja piti saada pois päältä oikeinpäin kääntämistä varten, niin hankala oli.

        Ei sitä tarvitse kääntää! Anna olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juonut olen 10 litran ämpäristä. En minä seisaaltaan voi nukkua, polvillaan minä nukun, jäähtyy pohkeet lattiaa vasten.
        Kävivarret on tahmeat, tarttuu pöytään kiinni, kun tässä tietokoneella olen.

        Älä ole tietokoneella! Se kuumentaa asunnon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juonut olen 10 litran ämpäristä. En minä seisaaltaan voi nukkua, polvillaan minä nukun, jäähtyy pohkeet lattiaa vasten.
        Kävivarret on tahmeat, tarttuu pöytään kiinni, kun tässä tietokoneella olen.

        Käsivarsien taivekohtiin on hyvä panna kraanasta vettä. Taivekohtien kastelu viilentää oloa tehokkaasti. Teen töissä tuota. Auttaa


    • Anonyymi

      Jatkukoon kuumuus vielä! Harvinaista herkkua pimeän kylmän talven raiskaamille ihmisille. Ei oo ikävä jääskrapaa tai liukkaita lumiportaita. Antaa auringon helottaaaaaa!

    • Anonyymi

      Elämän parasta aikaa. Suoraan kotiovelta. Kiitos sääherralle.

      • Anonyymi

        Täällä paistaa aurinko, tällä hetkellä, molemmat tiedämme sen.


    • Anonyymi

      Jos olisit tässä, ruiskuttaisin sinua puutarhaletkulla.

      • Anonyymi

        Ihanko ilman vaatteitako???
        Tuu tänne ruiskuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko ilman vaatteitako???
        Tuu tänne ruiskuttaan.

        Ihan sama miten vaan, hätä ei lue lakia eikä tee vesiletkuun solmua.


    • Anonyymi

      kswnnu edessä kaljaaa hweh, its3 mi35in 3nsimmäåistä kertassa noiyta plsaydysatiopn-testituoleja ja xboxin uutta, mutta en pääddyt vielä kokeilekmsaan minkälsaidsia pelejä kisi mieli, mutta kun parnemin4en on s4e 33kk aina kerrallssan vähän pasanee...

      • Anonyymi

        Vettä tai vissyä! Vissyä eteen, älä pelleile muulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vettä tai vissyä! Vissyä eteen, älä pelleile muulla!

        Eilen söin 0,5 litran kinuskijääteltörpön kerralla.
        Meinasi sulaa 1km kotimatkalla lidlistä kotiin, miten olisi käynyt tuuteille, olisivat sulaneet pussin pohjalle.
        Nyt pitäisi käydä ostamassa 7€ tarjouksesta 16 jäätelöpuikkoa lidlistä.
        Pitää odottaa vähän myöhempään, sulavat kotimatkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen söin 0,5 litran kinuskijääteltörpön kerralla.
        Meinasi sulaa 1km kotimatkalla lidlistä kotiin, miten olisi käynyt tuuteille, olisivat sulaneet pussin pohjalle.
        Nyt pitäisi käydä ostamassa 7€ tarjouksesta 16 jäätelöpuikkoa lidlistä.
        Pitää odottaa vähän myöhempään, sulavat kotimatkalla.

        Hyvä idea. Nyt kuulostaa hyvältä, ainoastaan vain prisma tuohon Lidlin paikalle. Hyvä hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen söin 0,5 litran kinuskijääteltörpön kerralla.
        Meinasi sulaa 1km kotimatkalla lidlistä kotiin, miten olisi käynyt tuuteille, olisivat sulaneet pussin pohjalle.
        Nyt pitäisi käydä ostamassa 7€ tarjouksesta 16 jäätelöpuikkoa lidlistä.
        Pitää odottaa vähän myöhempään, sulavat kotimatkalla.

        Tarviiko sun kaikki kertoo koko kaupungin tietoon ja valetta lähes koko juttu naamasta lähtien!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko sun kaikki kertoo koko kaupungin tietoon ja valetta lähes koko juttu naamasta lähtien!

        Aika ultimaalinen kommentti ottaen huomioon, että sisällössä puhutaan jäätelöostoksista, mutta niin mitä tulee koko kaupungin tietoon tuleviin asioihin, niin tuntemattomien palstaviesteissä roikkuminen ja niiden kautta valheiden levittäminen voi olla sentyyppinen


    • Anonyymi

      Että on vaarallista ja raivostuttavaa, että ihmiset torkahtelevat sinne tänne minne sattuu. Imekäö vesimelonia niin silmät pysyvät auki ja tiedätte tajuntanne tason.

    • Anonyymi

      Oletko ollut edes suihkussa?? !?!

      • Anonyymi

        Eilen peseydyin pesuvadissa, oli nahkean hikinen olo, oli pakko päästä lotraamaan vedellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen peseydyin pesuvadissa, oli nahkean hikinen olo, oli pakko päästä lotraamaan vedellä.

        Vadiss…
        Ei siihen ihminen mahdu


    • Anonyymi

      Herää! Oletko tolkuissasi enää!

      • Anonyymi

        Menen kohta taas polvilleni, meinaa tulla uni ja huoneessa 31, varmaan nukahdan taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen kohta taas polvilleni, meinaa tulla uni ja huoneessa 31, varmaan nukahdan taas.

        Ei tule mittään. Mikä asento tuo on? Kylpyhuoneen lattialla voi maata X-asennossa kyllä, kunhan lattialämmitys kytketään pois päältä.


    • Anonyymi

      Kesähelteillä

      Luo aina läpiveto jos mahdollista! Yläkerrallisessa omakotitalossa ohjaa lämpö päivän aikana sinne, josta aukaiset myöhemmin illalla sen toisen ikkunan. Lämpö nousee ylöspäin.

      Avaa ikunat auki illalla kun lämpötila samassa ulkolämpötilan kanssa (kats. mittaria johon aurinko ei paista suoraan), eli n. klo 19-23:30.

      Ja sulje ikkunat aamulla noin klo 7:00-7:20. Peltikatto kun alkaa kumista auringossa niin silloin viimeistään — hyvä muistutus jos ei muuten muuten muista!

      Tällöin ei tarvitse ilmastointia tai ilmalämpö-viilennyspumppuakaan huudattaa kovinkaan pitkää aikaa iltapäivällä/iltamassa. Puhumattakaan koko päivästä. Yötuuletus on siis se juttu joka hoitaa sen viilennyksen pääosan! Ilmastointi viilennyspumput yms. ovat hyvänä lisänä.

      Kun haluaa maksimoida lämmön sisään tunkeutumisen, niin ne valkoiset sälekaihtimet ehdottomasti aina kiinni sieltä kantilta jolta aurinko porottaa!

      Tiedän että vanhoissa puutteellisesti ilmastoimattomissa kerrostaloissa ja tiiliverhotuissa taloissa on nyt päivisin aivan järkyttävä kuumuus, niin sisälämpötilan viilentämiseen edes joten kuten siedettäväksi löytyy netistä vinkkejä jonkin verran, kannattaa etsiä ja kokeilla niitäkin. On jääpala-vesikikkaa/tuuletinyhdistelmää ym.

      Autossa penkit ei useinkaan viilennettyjä niin hyvä konsti on laittaa puhdas froteepyyhe siihen penkin päälle, jolloin ei hikoiluta. Ainakaan ei niin pahoin. Viileimpinä ajokenkinä menee ne remmilliset sandaalit.

      Toinen pyyhe uimaan mukaan. Uimassa ja kylmässä suihkussa kannattaa käydä, auttaa aikas paljonkin nihkeän hikiseen olotilaan. Vedessäkin se viileys on aina siellä hieman sevemmällä.

      https://youtu.be/rhDVor_1yLY

      • Anonyymi

        Kenellä muka peltikatto ”kumisee”, oletko sä sukellusveneessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä muka peltikatto ”kumisee”, oletko sä sukellusveneessä?

        Olen. Täällä Jäämeren pohjassa. No ei vaines, en ole. Kumihuuli heti luuli. Se on ihan fysiikkaan perustuva ilmiö kun auringon lämmöstä tuleva nopea lämpötilan muutos saa peltikaton kumajamaan (ikään kuin romisee vaimeasti, eli kumeasti).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä muka peltikatto ”kumisee”, oletko sä sukellusveneessä?

        Eli tapahtuu siis lämpölaajeneminen. Ja vastaavasti kylmä taasen supistaa.


      • Anonyymi

        Cityasunto-ohje kesähelteillä:

        Pidetään kaikki ikkunat ja ovet (myös väliovi) kiinni siihen asti, kunnes lämpötila ulkona on alle sen mitä sisällä (myös verhot ja kaihtimet kiinni). Olen testannut, että myös parvekelasit kannattaa pitää kiinni auringon porottaessa partsille. Näin sisällä on viileämpää. Kun ulkona viileämpää kuin sisällä, avataan ikkunat/ovet ja pidetään auki nukkumaanmenoon asti. Pieni tuuletin laitetaan puhaltamaan ilmaa huoneesta parvekkeen ovesta ulos.

        Läpivetoa ei pieneen asuntoon saa, eikä moni kuten minäkään sitä edes kestä. Veto on huono asia, siitepölyt myös. Ikkunaa ei voi myöskään pitää yöllä auki, koska viinamiehet örisevät öisin, koirat haukkuvat toisiaan hermo kireällä (onhan kuuma), moottoripyöräkerholaiset tulevat tai lähtevät - BRRRRUUMMMMMMMMM-BRUMM-BRUMM-BRRRRUUMMMMMMMMM-BRRRRUUMMMMMMMMM. Sellaista se on kaupungissa 🤷‍♀️

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä muka peltikatto ”kumisee”, oletko sä sukellusveneessä?

        En ole sukellusveneessä, asun ihan asunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cityasunto-ohje kesähelteillä:

        Pidetään kaikki ikkunat ja ovet (myös väliovi) kiinni siihen asti, kunnes lämpötila ulkona on alle sen mitä sisällä (myös verhot ja kaihtimet kiinni). Olen testannut, että myös parvekelasit kannattaa pitää kiinni auringon porottaessa partsille. Näin sisällä on viileämpää. Kun ulkona viileämpää kuin sisällä, avataan ikkunat/ovet ja pidetään auki nukkumaanmenoon asti. Pieni tuuletin laitetaan puhaltamaan ilmaa huoneesta parvekkeen ovesta ulos.

        Läpivetoa ei pieneen asuntoon saa, eikä moni kuten minäkään sitä edes kestä. Veto on huono asia, siitepölyt myös. Ikkunaa ei voi myöskään pitää yöllä auki, koska viinamiehet örisevät öisin, koirat haukkuvat toisiaan hermo kireällä (onhan kuuma), moottoripyöräkerholaiset tulevat tai lähtevät - BRRRRUUMMMMMMMMM-BRUMM-BRUMM-BRRRRUUMMMMMMMMM-BRRRRUUMMMMMMMMM. Sellaista se on kaupungissa 🤷‍♀️

        - Sheena

        Ja kannattaa muistaa että kovin tummat tai mustat verhot sitovat (absorboivat) auringon lämpöä itseensä tehokkaammin kuin vaaleammat kesäverhot. Jos siis sälekaihtimien lisänä käyttää. Harvoin niin tiiviisti kaihtimet mitoitettu etteikö sieltä raoista hieman pääse, mutta enimmät siten kyllä torppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä muka peltikatto ”kumisee”, oletko sä sukellusveneessä?

        Peltikatto kumisee tuulesta, ropisee/rytisee sateella, paukkuu myrskyssä, naksuu auringonpaisteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peltikatto kumisee tuulesta, ropisee/rytisee sateella, paukkuu myrskyssä, naksuu auringonpaisteessa.

        Joo, päivällä se alkaa oikein lämmöstä pinkenä sitten napsumaan.


    • Anonyymi

      07:00 -20:00 kun seisoo järvessä kaulaa myöten, on paras.

    • Anonyymi

      Jos on oikein tylsä elokuvakin katsottabana kuten joku temptation islanfd, niin helposti nukahtss jo dänkyynkin, tyotyts.

      • Anonyymi

        Tuolla tavalla en puhu.


    • Anonyymi

      Kun katson lähes kaikki uudet elokuvat, niin mitä voisin suositaa, Wstcher 2022 on sellainen aika eriokoinen ja jännitysjuttu, sitten Obi-Wan Kenobin ensimmäinen t6uotantojsakso.

    • Mulla on päässä jotain vikaa, kun se hikoilee niin paljon. Aamulla tyyny on märkä molemmin puolin.
      En nyt muista mikä ero on virtsalla ja hiellä, mutta läpimärkä tyyny tuntuu inhottavalta.

      Nimim. Vuotava kusipää?

      • Anonyymi

        Mulla myös tyyny märkä ja pyjama kostean nahkea, ei menaa päältä saada pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla myös tyyny märkä ja pyjama kostean nahkea, ei menaa päältä saada pois.

        Pyjama? Kuulostaa kuumalta.
        Nukun kalsarit jalassa ja nekin on liikaa. Pois niitä ei kehtaa ottaa, jos vaikka nukkuessa asettuu rivoon asentoon ja joku näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla myös tyyny märkä ja pyjama kostean nahkea, ei menaa päältä saada pois.

        Nukkukaa alasti, ei vaatteita tarvi koskaan olla nukkuessa.


    • Anonyymi

      istuaslleen ukahtaa kun tyhnä elokuva ja jsalsy sohvalleen oikelaoseee

    • Anonyymi

      Vähän heikossa hapessa olo, ei nyt niin nukututakkaan. Ennemmin on tarve käydä tuon tuosta ulkona happea haukkaamassa. Nesteytys, tänään piti käydä puskapissalla tuolla ihmisten ilmoilla. Jalat soikkoon kylmään veteen, merisuolaa ja raspaus siinä samalla. Ihmeen virkistävää oli tuo.

    • Anonyymi

      Minä kävinpä viimeyönä lukemattomia kertoja täyttämässdä bvesipullos, jodys join bähän bäliä sins..

    • Meilllä on hyvät systeemit tässä tönössä. Yöllä pidetään kaikki ikkunat auki ja talotuuletin täysillä. Päiväksi taas räppänät kiinni, paitsi varjon puolelta, talotuuletin ykköselle.

      Just tulin töistä, niin 26 sisällä vaan..

      Viime yönäkin sai olla ihan täkin alla, kun oli niin kylmä. 🥶

      Töissäkin riitti ilmastointi hyvin. Hommasivat sinne parikin ilmalämpöpumppua. 😊

      Tullenmennen riitti hyvin shortsit ja t-paita moottoripyöräkyyteihin. Hanskat, kypärä ja kunnon kengät oli kuitenkin.

      Ehkä täällä Savossa ei ole niin paha helle kuitenkaan? Mutta auttaa paljon tuo yöviilennys. 😊

      • Anonyymi

        Viime yönä OLI kylmä: 9 c.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viime yönä OLI kylmä: 9 c.

        Joo. Sitä kannattaa hyödyntää. 😊👌


    • Anonyymi

      Jos on erittäin tylsä elokuvsa joka poitoon heti, niin sellainen alkaa nukuttasmaan kuin joku Salatut *Eläimet -jakso, sitten oikaisxe3e jalayt sovallle ja ottaa nokos3et siinä.

    • Anonyymi

      On se vaan rankkaa. Kuumaakin. Kun tuo aurinko lämmittää. Junnu se osasi jo 40 vuotta sitten tiettyyn pisteeseen ajetun yrittäjän kesäistä hellepäivän eloa kuvailla. Ajatonta...

      https://youtu.be/uCT7a5m7_F0

      • Anonyymi

        Niin on, kun ulkona on aika kuuma ollut muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, kun ulkona on aika kuuma ollut muutenkin.

        Eilen illalla oli paikoin kalmaisen viileää alavilla paikoilla, että tuntui kylmältä.
        Tieteellinen prosproktuur kylmä härmistyy alaville paikoille ilmankosteuden vaikutuksesta.
        Taas alkaa nukuttamaan, kohta sattuu leukaan, kun etukenoon kellahdan, otsa kopsahtaa näyttöön, kaatuu kaikki härvelit.


    • Anonyymi

      Täytyy joskus väsätä kylmäkalleista, ämpäristä ja tuulettimesta köyhän miehen tuuletin..

    • Se on asunto kohtaista miten se viilenee. Mulla ainakin pitää olla ikkunat auki yötä päivää ja hyvin on pysynyt lämpötila 25 nurkilla. Eikä oo tullu liian kuuma. Mutta huoneisto pitää olla läpi talon. Enää en sellasta hankkis missä on vaan ikkunat yhteen suuntaan. Noi pitäis laittaa arkkitehdit asuun noihin huonoihin asuntoihin. Tänään onkin aika viilee sää. Eilen en ehtiny tänne kirjoitella kun piti lähtee lahteen. Ja nyt jatkan taas.

      • Anonyymi

        Ei se luvattu sään viileneminen sunnuntaina ja ensi viikolla vaikuta juurikaan asunnon viilenemiseen.
        Rakenteet on imeneet lämpöä ja menee useita päiviä, että rakenteet jööhtyy 20 asteen lämpötilaan, kun ne on lähes 30 asteosia.
        Ei ole tänään viileä sää, näyttää lämpömittari 32 astetta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1718
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1150
    3. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      768
    4. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      100
      749
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      51
      740
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      732
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      21
      698
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      690
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      669
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      666
    Aihe