Näkyi facebookissa lukevan, että uudet kauppiaat aloittavat ensi viikolla. Kuka / ketkä?
Kolarin Rakennustarvike
15
5375
Vastaukset
- Anonyymi
Inventaario ja sen jälkeen uusien kauppiaiden johdolla, näin luki päivityksessä.
- Anonyymi
Jahas,se taitaa olla Rautixet joka laajentaa toimintaa
- Anonyymi
ja et rautixet?? No siinä meni sekin kauppa pilalle!
- Anonyymi
Ei ole rautixet. Lukekaa lehtiä
- Anonyymi
konkurssi ensviikolla häämötttää
- Anonyymi
Jokohan pojat jää eläkkeelle?
- Anonyymi
Eikö kelhään ole varraa lehteä tilata. Turhaa kaakatusta vain suollatta tänne. Oe voe.
t. Harri Hylje. - Anonyymi
Tiä vaikka sais edes jotain tavaraa tulevaisuudessa siitä kaupasta. Tartte aina lähteä kaupungista hakemaan
- Anonyymi
Kaiken siitä on aina saanu ja tilattu on Mitä ei hyllyssä ollu
- Anonyymi
Hyvä kun vaihtui kauppias. Yksi myyjäkin sais vaihtua.
- Anonyymi
Huijari firma nykyään. Ikinä en ole ostanu kyseisestä putiikusta mitään velaksi, joka ainoan tavaran olen maksanu käteisellä niin eikös mitään. Laskua tuli perään ja annas kun menin asiasta kolarinrakennus palvelulle mainitsemaan! Laittoivat vielä perintäänkin laskun mitä en ole edes tehnyt.
Porukka kun irti sanoutunu ni eikös mitään oli ollu pikkasen tiukassa saaha lopputiliäkään.
Sitten vielä lisä ihmetys tää kolarinrakennustarvike ei saa tavaraa myyntiin kuin oulusta ja sekin heän pitää maksaa ennakkoon ennen kuin tavarat toimitetaan myyntiin! - Anonyymi00012
No ei se pitkään menny rakennustarvikkeellakaan. Ko nyt ollu jo 2viikkoa yritys saneerauksessa,
- Anonyymi00013
Näin hyvin se hoitu tuonki virman hommat. Katottii just niin ei ole enää edes ikh nn riveissä, meleko kumma putiikki. Tavaraa eivät saa ko oulusta etumaksua vastaan, tai ostamalla ja maksamalla samantien se on se luotto semmonen. Kaupassa ko kävin hyllyt huutaa tyhjyyttään ja kaikki tilattava erikseen sitte hintaan tulee vielä rahtiki thyiiii olkoot onneks on muitaki kauppoja
- Anonyymi00014
Nyt se on lopettanut.
- Anonyymi00015
Ja Wood Jewel on ostanut Kolarin Rakennustarvike kiinteistön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402