Kahvi mietteitä

Anonyymi

Miettii miksi naiset on melkein täydellisiä eli vartalo on täydellinen ja seksikäs ja kasvot kauniit ja söpöt eli täydellisiä mut luonne on ilkimyksen oi miksi eli naiset olis täydellisiä jos olisivat kivoja ja kilttejä ja mukavia mut ei eli mitä pahaa miehet on tehnyt et naiset on luotu ilkimyksiksi

71

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset eivät ole ilkimyksiä, he tarkoittavat hyvää puheillaan ja teoillaan noin yleensä ottaen.
      Miksi et kysyisi naiselta, jos sinua jokin askarruttaa hänen käytöksessään.

    • Anonyymi

      Miehet ovat usein menossa naimisiin jonkun toisen kanssa. Ja miehillä on kaikkea enemmän: tuttavia ja autot ja asunnot jne Ja monta varattua huoraa tyrkyllä

    • Anonyymi

      Kaikki eivät hyväksy työpaikkaromansseja, joista moni nainen haaveilee..

    • Anonyymi

      Miten sinä välis niitä naisia kohtelet?
      Vai onko niin, että ensimmäistäkään naista et ole oikeasti elämässäsi kohdannut (äitiä ei lasketa).

      Todennäköisintä taitaa olla se, että tylsyyksissäsi provoilet. Mutta miten sinä jaksat aina tätä samaa virttä?

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Kysyt siis itseltäsi. Montako ajattelet huijaavasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyt siis itseltäsi. Montako ajattelet huijaavasi?

        Kirjoitin eilen palstalle, että täällä esiintyy vainoharhaisuutta. Hieman suoremmin asian muotoilin. Ei saanut kauaakaan viesti palstalla olla.
        Kuvittele sinäkin siis mitä haluat.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin eilen palstalle, että täällä esiintyy vainoharhaisuutta. Hieman suoremmin asian muotoilin. Ei saanut kauaakaan viesti palstalla olla.
        Kuvittele sinäkin siis mitä haluat.

        -keinovaginamies-

        No mikäpäs kukaan todistaa. Jokainenhan omiaan puolustaa.


    • Anonyymi

      Tulis pitkä luettelo,
      mainitaan vaikka sotiminen, eli tappaminen
      ykkösenä.

    • Anonyymi

      Miettii miksi miehet etsii koko ajan täydellistä, seksikästä ja söpöä kun naisen pää on täynnä vastakarvaan pörröä kun ei pysty olemaan koko ajan tuota kaikkea yhdelle miehelle jonka pää pyörii kuin pöllöpojalla uuden seksin ja uuden söpön ja uuden kauniin täydellisen ympärillä niin miks olla kiltti ja kiva kun sen ajatuksen on koko ajan uudessa ja tulee vaan paha olo olla unohdettu niin vaikka joku toinen uusi samanlainen hyrrä pitäis seksikkäänä, kauniina ja söpönä niin tulee vaan viha ja ilkeys kun mies tekee vaan pahaa

    • Anonyymi

      Aiemmat pettymykset (jotka tosin omia valintojaan olleet) ja feminismi kaikkine hirveine piirteinen, itsekkyyksineen/kostonhaluineen/miesvihoineen ne pilasi. Ja turhan hyvään tottuminen, liika vaativuus. Tinderkin ihan varmasti osaltaan sekoittanut kuset päähän ja reaaliteetit jonnekkin kuuhun.

      Mutta ei siinä, itsekkään nykyisin enää jaksa kiinnostua suomalaisista naisista. Jotenkin vaan ei himot heistä enää edes herää. Naama norsuvitulla ei kiihota kun tietää jo siitä mitä on. Ei jaksa pakollista vastaantuloa enempiä enää edes katsella. Ei semmoinen johda enää Suomessa mihinkään. Oltiimpa sitten kadulla tai kaupassa, netissä ja baarissakin se kovin nihkeää jo on. Vaikka toki tietää että tuijottelua ja ihailua odottaa monikin. Osa muuta odotakkaan. Itse kyllä miehenä haluan olla haluttu.

      Vain murto-osa joistain suomalaisista nuoremmista poikkeus joista enää jaksaa kiihottua jos synkkaa. Heistä kaikki ei vielä turmeltuneita eikä feminismin aivopesemiä. Heissä on nuoruuden optimismia ja innokkuutta. Suosittelen aloittajalle heitä tai muuttamaan ulkomaille, haitpa sitten vakavaa tai et.

      • Anonyymi

        En olis ottanutkaan -vuodatus taas. 😂 Mutta mikä sua estää lähtemästä ulkomaille naisen hakuun? Tyhmyys? Juoppous? Luonneviat? Köyhyys? Rumuus? Pelkuruus? Äidin napanuora? Velttous? Saamattomuus? Osaamattomuus? Kielitaidottomuus? Soputumiskyvyttömyys? Rikosrekisteri? Mt-ongelmat? Joku muu suomimiehen perusominaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olis ottanutkaan -vuodatus taas. 😂 Mutta mikä sua estää lähtemästä ulkomaille naisen hakuun? Tyhmyys? Juoppous? Luonneviat? Köyhyys? Rumuus? Pelkuruus? Äidin napanuora? Velttous? Saamattomuus? Osaamattomuus? Kielitaidottomuus? Soputumiskyvyttömyys? Rikosrekisteri? Mt-ongelmat? Joku muu suomimiehen perusominaisuus?

        Joko et osaa lukea tai et vain sisäistä lukemaasi. Minua itseäni ei yksinkertaisesti vain enää kiinnosta Suomen naiset. En enää pysty edes kiihottumaan samanikäisistä tai vanhemmista suomalaisnaisista. Vastenmielistä. Nuoremmistakin vain harvemmat, pitää olla jotain erikoista. Omat naisasiani ovat hyvällä tolalla ja lähitulevassa täysin ulkomailla. Suomi on nähty ja taputeltu. Vastasin aloittajalle omia havaintojani ja tietoa kun hän ihmetteli asiaa. Toivottavasti nyt hiffaat jo paremmin etkä yritä lyödä kirjaimia toisten näppikseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko et osaa lukea tai et vain sisäistä lukemaasi. Minua itseäni ei yksinkertaisesti vain enää kiinnosta Suomen naiset. En enää pysty edes kiihottumaan samanikäisistä tai vanhemmista suomalaisnaisista. Vastenmielistä. Nuoremmistakin vain harvemmat, pitää olla jotain erikoista. Omat naisasiani ovat hyvällä tolalla ja lähitulevassa täysin ulkomailla. Suomi on nähty ja taputeltu. Vastasin aloittajalle omia havaintojani ja tietoa kun hän ihmetteli asiaa. Toivottavasti nyt hiffaat jo paremmin etkä yritä lyödä kirjaimia toisten näppikseltä.

        Sinä syytät naisia niistä asioista, mitä itse teet. Olet pessimisti ja vielä ikärasisti.
        Mieti vielä vähän, mikä elämässä on tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko et osaa lukea tai et vain sisäistä lukemaasi. Minua itseäni ei yksinkertaisesti vain enää kiinnosta Suomen naiset. En enää pysty edes kiihottumaan samanikäisistä tai vanhemmista suomalaisnaisista. Vastenmielistä. Nuoremmistakin vain harvemmat, pitää olla jotain erikoista. Omat naisasiani ovat hyvällä tolalla ja lähitulevassa täysin ulkomailla. Suomi on nähty ja taputeltu. Vastasin aloittajalle omia havaintojani ja tietoa kun hän ihmetteli asiaa. Toivottavasti nyt hiffaat jo paremmin etkä yritä lyödä kirjaimia toisten näppikseltä.

        Sinun omat naisasiasi ovat hyvällä tolalla ja silti jaksaa noin kauheasti ahdistaa. Jotain käsittelemättömiä traumoja ilmeisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun omat naisasiasi ovat hyvällä tolalla ja silti jaksaa noin kauheasti ahdistaa. Jotain käsittelemättömiä traumoja ilmeisesti.

        Olen huolissani nuoremman ikäluokkien miehistä ja tulevista polvista. Kannattaa käsitellä miestraumat jos ei kaikille avoimen mielipidepalstan miesmielipide miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huolissani nuoremman ikäluokkien miehistä ja tulevista polvista. Kannattaa käsitellä miestraumat jos ei kaikille avoimen mielipidepalstan miesmielipide miellytä.

        Lähinnä se huvittaa. Te "mulla on naisasiat hyvin, mutta silti ruikutan" tyypit olette koomisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huolissani nuoremman ikäluokkien miehistä ja tulevista polvista. Kannattaa käsitellä miestraumat jos ei kaikille avoimen mielipidepalstan miesmielipide miellytä.

        No problem. Nuoren polven suomalaiset miehet ovat ihan eri tasolla kun te vanhemmat ulvojat olette koskaan olleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä se huvittaa. Te "mulla on naisasiat hyvin, mutta silti ruikutan" tyypit olette koomisia.

        Noin juuri. Se on koomista tuollanen löysin oman ulkomaisen helmeni ja silti uikutan suominaisista. Onhan se traagistakin, ettei sitten osaa olla onnellinen sen helmensä kanssa, vaan itkee menetetyn perään aina vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä se huvittaa. Te "mulla on naisasiat hyvin, mutta silti ruikutan" tyypit olette koomisia.

        Et vain kestä mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No problem. Nuoren polven suomalaiset miehet ovat ihan eri tasolla kun te vanhemmat ulvojat olette koskaan olleet.

        No menes ulvoja sitten julkisesti naimisiin ja näytä meille mummo-poikapari vaikka ltauutisten loppukevennyksessä. Taitaa olla aika hiljaista. Odotamme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin juuri. Se on koomista tuollanen löysin oman ulkomaisen helmeni ja silti uikutan suominaisista. Onhan se traagistakin, ettei sitten osaa olla onnellinen sen helmensä kanssa, vaan itkee menetetyn perään aina vaan.

        Kaikki eivät ole itsekkäitä, he välittävät ja tuntevat huolta heinommistaan tai syrjäytyneistä. Ja kerroin jo miksi kommentoin, mutta ei voi mitään jos ei toisessa päässä tajuntaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät ole itsekkäitä, he välittävät ja tuntevat huolta heinommistaan tai syrjäytyneistä. Ja kerroin jo miksi kommentoin, mutta ei voi mitään jos ei toisessa päässä tajuntaa ole.

        No te ulisijat ette ainakaan kuulu siihen porukkaan. Jos te välittäisitte muista, Niin ette suoltaisi tuota samaa soopaa jatkuvalla syötollä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä syytät naisia niistä asioista, mitä itse teet. Olet pessimisti ja vielä ikärasisti.
        Mieti vielä vähän, mikä elämässä on tärkeää.

        Vain suomalaisnaisten kohdalla pessimisti, en muutoin. Tarjokkaita Suomessa käydessä olisi edelleenkin mutta kun kiinnostus johonkin lakkaa niin se vain lakkaa. Eikä sitä saa enää takaisin vaikka olisi kuinka ok-naisia joukossa. Ei vain enää säväytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vain kestä mielipiteitä.

        Päinvastoin. Te olette hyvää huvitusta, vaikkakin aina yhtä ennalta-arvattavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No menes ulvoja sitten julkisesti naimisiin ja näytä meille mummo-poikapari vaikka ltauutisten loppukevennyksessä. Taitaa olla aika hiljaista. Odotamme...

        Eihän tuo liity asiaan mitenkään. Sinä itse sanoit olevasi heistä huolissasi. Ei ole tarvetta, sillä he ovat monin verroin teitä tasokkaampaa porukkaa. Heillä ei ole samoja ongelmia kuin teillä ulisijoilla. Se taas ei liity minun pariutumiseeni mitenkään. Ei kukaan ole väittänyt minun olevan heidän tasoaan, ei sinne päinkään. Nuoren polven suomalaiset miehet ovat kaaaaaaaaaaukana minun tasoni yläpuolella, kuten sinunkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain suomalaisnaisten kohdalla pessimisti, en muutoin. Tarjokkaita Suomessa käydessä olisi edelleenkin mutta kun kiinnostus johonkin lakkaa niin se vain lakkaa. Eikä sitä saa enää takaisin vaikka olisi kuinka ok-naisia joukossa. Ei vain enää säväytä.

        Tottahan toki. He säväyttävät sinua niin "vähän", että sulla on kova tarve valittaa siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin. Te olette hyvää huvitusta, vaikkakin aina yhtä ennalta-arvattavia.

        Suvaitsen erilaisuuttasi ja suon huvit hulluillekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvaitsen erilaisuuttasi ja suon huvit hulluillekkin.

        Siitä vaan. Mä koen koko suvaitsevaisuuskäsitteen ihan idioottimaiseksi. Ei täällä kukaan kenenkään suvaitsemisia kaipaa. Kunhan antaa ihmisten vaan olla juuri niin idiootteja kuin ovat ja kunhan eivät muita satuta niin siinä olkoot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo liity asiaan mitenkään. Sinä itse sanoit olevasi heistä huolissasi. Ei ole tarvetta, sillä he ovat monin verroin teitä tasokkaampaa porukkaa. Heillä ei ole samoja ongelmia kuin teillä ulisijoilla. Se taas ei liity minun pariutumiseeni mitenkään. Ei kukaan ole väittänyt minun olevan heidän tasoaan, ei sinne päinkään. Nuoren polven suomalaiset miehet ovat kaaaaaaaaaaukana minun tasoni yläpuolella, kuten sinunkin.

        Littyyhän, nuorten miesten pariutumiseen. Ei ne mommoja huoli kuule. Ja joo, tiesin jo ennalta ettet pysty haasteeseen vastaaman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan toki. He säväyttävät sinua niin "vähän", että sulla on kova tarve valittaa siitä.

        Nii-in. Otin osaa keskusteluun ja aloitus koski mummonsurvojia. Vaikka selvä provo olikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Littyyhän, nuorten miesten pariutumiseen. Ei ne mommoja huoli kuule. Ja joo, tiesin jo ennalta ettet pysty haasteeseen vastaaman.

        Ei liittynyt mitenkään siihen kenen kanssa he pariutuvat. Ei mun tarvitse ottaa siihen mitään kantaa. He osaavat aivan taatusti hoitaa,sen asian ilman sun "sääliäsi" (lue itsesääliäsi).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii-in. Otin osaa keskusteluun ja aloitus koski mummonsurvojia. Vaikka selvä provo olikin.

        Toki toki. Sua vaan ahdistaa, kun et saa edes niitä mummoja. Ymmärtäähän sen, vaikka toi ulina turhaa onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain suomalaisnaisten kohdalla pessimisti, en muutoin. Tarjokkaita Suomessa käydessä olisi edelleenkin mutta kun kiinnostus johonkin lakkaa niin se vain lakkaa. Eikä sitä saa enää takaisin vaikka olisi kuinka ok-naisia joukossa. Ei vain enää säväytä.

        Tietysti. Sulla on siellä "ulkomailla" niin "valtava" ja "tasokas" tarjonta, ettäkoet tarpeeliseksi käydä Suomi24 keskustelupalstalla ulvomassa suomimummojen perään. Kaikki tuo ihan vaan "säälistä" tulevia sukupolvia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No te ulisijat ette ainakaan kuulu siihen porukkaan. Jos te välittäisitte muista, Niin ette suoltaisi tuota samaa soopaa jatkuvalla syötollä.

        En ole kuin harvakseltaan aihetta kommentoinut. Syytä olisi useamminkin kun "keskustelun" taso on kerran tuota mitä sinäkin koetat suoltaa ulostaa. Et osaa kuin ulista päälle kun joku ajattelee toisin. Sääli ettei paukkusi riitä parempaan. Koitahan siis nyt vain suvaita ja sulattaa ulinasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan. Mä koen koko suvaitsevaisuuskäsitteen ihan idioottimaiseksi. Ei täällä kukaan kenenkään suvaitsemisia kaipaa. Kunhan antaa ihmisten vaan olla juuri niin idiootteja kuin ovat ja kunhan eivät muita satuta niin siinä olkoot.

        Se olikin minulta sen sanan kohdalta ironiaksi tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liittynyt mitenkään siihen kenen kanssa he pariutuvat. Ei mun tarvitse ottaa siihen mitään kantaa. He osaavat aivan taatusti hoitaa,sen asian ilman sun "sääliäsi" (lue itsesääliäsi).

        Liittyipäs. Minäpä otin. Sääli itseäsi kun selvästi olet sen tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olikin minulta sen sanan kohdalta ironiaksi tarkoitettu.

        Se taas on ihan oma ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuin harvakseltaan aihetta kommentoinut. Syytä olisi useamminkin kun "keskustelun" taso on kerran tuota mitä sinäkin koetat suoltaa ulostaa. Et osaa kuin ulista päälle kun joku ajattelee toisin. Sääli ettei paukkusi riitä parempaan. Koitahan siis nyt vain suvaita ja sulattaa ulinasi.

        Niin niin, mitä nyt tässäkin viestitolkulla itseä säälit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyipäs. Minäpä otin. Sääli itseäsi kun selvästi olet sen tarpeessa.

        Kyllä, niinhän sä otit. Kun et tosiaan tajua, että ongelma on ollut aina ihan sussa itsessäsi, eikä nykynuorilla tuollaisa ongelmia ole. He ovat fiksuja ja monin tavoin parempia. Sä vaan alennat itsesi lisää tolla itsesäälillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki toki. Sua vaan ahdistaa, kun et saa edes niitä mummoja. Ymmärtäähän sen, vaikka toi ulina turhaa onkin.

        Eipäs sinulle pienenä kukaan opettanut kuinka istutaan, ollaan paikoillaan, syöt kun on lupa, etkä ulise koko aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti. Sulla on siellä "ulkomailla" niin "valtava" ja "tasokas" tarjonta, ettäkoet tarpeeliseksi käydä Suomi24 keskustelupalstalla ulvomassa suomimummojen perään. Kaikki tuo ihan vaan "säälistä" tulevia sukupolvia kohtaan.

        Mua ei mummot kiinnosta. Nuoremmat vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs sinulle pienenä kukaan opettanut kuinka istutaan, ollaan paikoillaan, syöt kun on lupa, etkä ulise koko aikaa.

        Eipä ole näköjään sullekaan opetettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei mummot kiinnosta. Nuoremmat vain.

        Tietysti. Harmi vaan, ettei kiinnostukset ja tarjonta lainkaan kohtaa. Rankkaa sulla varmasti ollut aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se taas on ihan oma ongelmasi.

        Sinä olet itsesi ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, niinhän sä otit. Kun et tosiaan tajua, että ongelma on ollut aina ihan sussa itsessäsi, eikä nykynuorilla tuollaisa ongelmia ole. He ovat fiksuja ja monin tavoin parempia. Sä vaan alennat itsesi lisää tolla itsesäälillä.

        Ihmeen kova on tarpeesi todistella. Kantani ei muutu siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, mitä nyt tässäkin viestitolkulla itseä säälit.

        Säälisit itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeen kova on tarpeesi todistella. Kantani ei muutu siitä.

        Sähän se tässä niin kovasti olet yrittänyt todistella kiinnostuksen puutettasi. Olet niin "epäkiinnostunut", että oikein kihiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälisit itseäsi.

        Eipä mulla ole siihsn mitään tarvetta. Kaikkin on oikein hyvin. Ei mulla ole mitään tarvetta haukkua muita ja purkaa katkeruutta. Nuoria suomalaisia miehiä voi vain kehua. Pojasta on polvi selvästi vain parantunut ja niin sen kuuluukin mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole näköjään sullekaan opetettu.

        Niin se kaiku vastaa kuin äännetään (naputellaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti. Harmi vaan, ettei kiinnostukset ja tarjonta lainkaan kohtaa. Rankkaa sulla varmasti ollut aina.

        Kannattaa kertoa asioista joista tietää eikä mutuna. Tsemppiä!👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän se tässä niin kovasti olet yrittänyt todistella kiinnostuksen puutettasi. Olet niin "epäkiinnostunut", että oikein kihiset.

        Kihise, sihise ja pihise. Ihmiset voivat olla huolissaan asioista vaikkeivat ne itseä suoraan koskettaisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se kaiku vastaa kuin äännetään (naputellaan).

        Niinhän se näkyy kovin kaikuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kertoa asioista joista tietää eikä mutuna. Tsemppiä!👍

        Niinhän mä teenkin. Te olette niin läpinäkyviä, ettei tarvitse lainkaan arvailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kihise, sihise ja pihise. Ihmiset voivat olla huolissaan asioista vaikkeivat ne itseä suoraan koskettaisikaan.

        Toki toki, vaan eivät he silloin tuolla tavalla katkeruuttaan ulvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mulla ole siihsn mitään tarvetta. Kaikkin on oikein hyvin. Ei mulla ole mitään tarvetta haukkua muita ja purkaa katkeruutta. Nuoria suomalaisia miehiä voi vain kehua. Pojasta on polvi selvästi vain parantunut ja niin sen kuuluukin mennä.

        No niin, hyvä, älä sitten tunge sanoja muiden suihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, hyvä, älä sitten tunge sanoja muiden suihin.

        Enhän mä ole yhtään ainutta sanaa muiden sanomisista sanonut. Tuo itsesääli on vain niin ilmiselvää. Siitä valitus, mistä puute - suomimummoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se näkyy kovin kaikuvan.

        Sait elämäsi suurimman elämyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän mä teenkin. Te olette niin läpinäkyviä, ettei tarvitse lainkaan arvailla.

        Koville tuntuu ottavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki toki, vaan eivät he silloin tuolla tavalla katkeruuttaan ulvo.

        Tartuit yhteen mielipiteeseen joka oli aloittajalle niin paha on katkerrutesi. Ei sun auta kuin hyväksyä että on myös muita mielipiteitä jotka poikkeavat omastasi. Kunnioita sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä ole yhtään ainutta sanaa muiden sanomisista sanonut. Tuo itsesääli on vain niin ilmiselvää. Siitä valitus, mistä puute - suomimummoista.

        Yritäthän, väkisin syöttää jumputtaa omaa tahtoasi lävitse. Jo sun oma mummosi sääli sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritäthän, väkisin syöttää jumputtaa omaa tahtoasi lävitse. Jo sun oma mummosi sääli sua.

        Sullahan se on niin kova tarve tarvettasi peitellä. Niin kova, että se tarvii naamioida haukkumisella. Ihan tyypillistä toimintaa, kun noin kovasti harmittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartuit yhteen mielipiteeseen joka oli aloittajalle niin paha on katkerrutesi. Ei sun auta kuin hyväksyä että on myös muita mielipiteitä jotka poikkeavat omastasi. Kunnioita sitä.

        Voi voi, kun voi ihminen olla heikolla ymmärryksellä varustettu. Et sä sille toki mitään mahda. Hän saa tietysti selittää olevansa ihan mitä mieltä tahansa. Ei se silti itse asiaa mihinkään muutä. Oikeasti onnellisella ei ole tarvetta täällä ulvoa ja haukkua heitä, joista ei ole kiinnostunut. Vain katkeruutta ja puutetta ulvotaan tuohon malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritäthän, väkisin syöttää jumputtaa omaa tahtoasi lävitse. Jo sun oma mummosi sääli sua.

        Ja ulvominen vaan jatkuu. Haukkuminen kertoo jo epätoivosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan se on niin kova tarve tarvettasi peitellä. Niin kova, että se tarvii naamioida haukkumisella. Ihan tyypillistä toimintaa, kun noin kovasti harmittaa.

        Mitä tarvetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kun voi ihminen olla heikolla ymmärryksellä varustettu. Et sä sille toki mitään mahda. Hän saa tietysti selittää olevansa ihan mitä mieltä tahansa. Ei se silti itse asiaa mihinkään muutä. Oikeasti onnellisella ei ole tarvetta täällä ulvoa ja haukkua heitä, joista ei ole kiinnostunut. Vain katkeruutta ja puutetta ulvotaan tuohon malliin.

        Kummasti käytät olemattomia paukkuja jankkaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ulvominen vaan jatkuu. Haukkuminen kertoo jo epätoivosta.

        Hah, kukahan se aloitti ulvomiseksi kutsumaan eriäviä mielipiteitä, se olit sinä, itse epätoivo siellä.


    • Anonyymi

      Sä olet itse niin ilkeä, että saat pyhimyksenkin hermostumaan.

    • Niin metsä vastaa kui sinne huudetaan,

    • Anonyymi

      Hommaa nukke.

    • Näinkin uimareissulla tosi nätin naisen aurinkoa ottamassa. Stringibikineissä pyllisteli siellä. :D

      Nam. Mutta kahvia voiskin keittää, meni 4h uimassa että heilahti.

    • Anonyymi

      Naise on ystävällisiä vain jännämiehille. Kilteille rumille miehille naiset ei ole ystävällisiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      161
      2327
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      126
      1791
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1687
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      99
      1505
    5. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      227
      1349
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1342
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      58
      1303
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1257
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1151
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      996
    Aihe