Ei voi korvata kun ei tiedä kuka varasta.

Anonyymi

Huutoniemen Saairala osasto 1 ei kanatta jättä hoitajien lukittun kappin tupakka nuuska tai raha kun sinä on joku hoitaja joka varasta kaapista sellaista.

Ongelma on jaatkunut vuodesta 2005 asti silloisessa osasto 10 mitä on nykyän osasto 1 ja se hoitaja ei vie kaikki tupakkat ja rahat ja nuuskat kerralla vaan kun minä kerran vuonna 2015 tulin sinne niin minulla oli 40€ raha ja 4 aski tupakka ja varas vei 20€ raha ja 2 aski tupakka.

Ne sano että ne ei voi korvata ne tavarat ja rahat mitä on varastettu kun ne ei tiedä kuka varasta ne oletko kullut mitän typerämpää ja viaralisesti kukan ei siellä varasta kun se on vain potilat mitä psykosissa kuvitele että nilttä on hävinnyt niin ainakin ne hoitsut sanovat.

Hoitsu kertoi kerran että nillä oli osastolla kioski mistä kassa hävisi ja ne myönsi että se on joku hoitsu joka on sen varastannut myöhemmin kun vihjan sihen ja sanon että tällaista minulle on kerrottu niin sanovat että ei nillä ikinä mitän sellaista ole ollut.

2

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä vedän Huutoniemen Saairala oikeuten törkeästä kunnian loukkauksesta kun ne väitta että minä kuvittelen että minultta on hävinnyt eivätkä he luotta minun.

Oikeus sitten katso että kuvittelenko minä että minultta on hävinnyt vai ei ja pyydän myös muitta milttä on hävinnyt vetämän Huutoniemen Saairala oikeuten.

• Anonyymi

Ainakin sillä voi osoita että väitessä että kuvitele ei ole mitän perä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7626
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7225
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5324
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4855
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4383
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4356
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4315
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4028
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3163
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48