Huutoniemen Saairala osasto 1 ei kanatta jättä hoitajien lukittun kappin tupakka nuuska tai raha kun sinä on joku hoitaja joka varasta kaapista sellaista.
Ongelma on jaatkunut vuodesta 2005 asti silloisessa osasto 10 mitä on nykyän osasto 1 ja se hoitaja ei vie kaikki tupakkat ja rahat ja nuuskat kerralla vaan kun minä kerran vuonna 2015 tulin sinne niin minulla oli 40€ raha ja 4 aski tupakka ja varas vei 20€ raha ja 2 aski tupakka.
Ne sano että ne ei voi korvata ne tavarat ja rahat mitä on varastettu kun ne ei tiedä kuka varasta ne oletko kullut mitän typerämpää ja viaralisesti kukan ei siellä varasta kun se on vain potilat mitä psykosissa kuvitele että nilttä on hävinnyt niin ainakin ne hoitsut sanovat.
Hoitsu kertoi kerran että nillä oli osastolla kioski mistä kassa hävisi ja ne myönsi että se on joku hoitsu joka on sen varastannut myöhemmin kun vihjan sihen ja sanon että tällaista minulle on kerrottu niin sanovat että ei nillä ikinä mitän sellaista ole ollut.
Ei voi korvata kun ei tiedä kuka varasta.
Anonyymi
2
70
Vastaukset
- Anonyymi
Minä vedän Huutoniemen Saairala oikeuten törkeästä kunnian loukkauksesta kun ne väitta että minä kuvittelen että minultta on hävinnyt eivätkä he luotta minun.
Oikeus sitten katso että kuvittelenko minä että minultta on hävinnyt vai ei ja pyydän myös muitta milttä on hävinnyt vetämän Huutoniemen Saairala oikeuten. - Anonyymi
Ainakin sillä voi osoita että väitessä että kuvitele ei ole mitän perä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026