Moi! Mulla on tällänen ongelma joka häiritsee mua tosi paljon:( Siis mulla on tosi tosi iso nenä! Se on aina häirinny mua ja varsinki kaikis kuvis se näyttää niin tyhmältä ja isolta!!! Tietääkö kukaan miten voi saada pienemmän nenän tai voiko sitä mitenkään meikata pienemmäks? Onko nenäleikkaus edes hyvä idis?? Voitteko auttaa muaaa!!!!!
Liian iso nenä?
6
125
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkaus ainoa asia. Jos siis oikeasti liian iso eikä mitään mielikuva huuhaata.
- Anonyymi
Ja lisään että ihmiset on erilaisia ja niin kuuluisi ollakin. Se kun kehittää ihmisiä.
- Anonyymi
Siis voi olla tää on vaan hetkellinen epävarmuus??? En oo varmaa??? ja paljonko sellanen leikkaus suomessa maksaa??
- Anonyymi
Leikkaus olisi tosi turhaa.
Kuvissa ei pidä käyttää laajakulmaa, laajakulma suurentaa nenän hullun lailla. - Anonyymi
Kommandopipo, tämä on vaatteisiin liittyvä keskustelualue joten laitat kommandopipon tästä lähtien!
- Anonyymi
Voihan sitä toki meikata näyttämään vähän pienemmältä,meikkipohjan jälkeen varjostat hiukan tummemmalla nenää sivuilta ja kärjestä . Vaaleampaa hiukan nenänpäähän tai paremminkin ennen nenänpäätä antamaan nöpönenä-vaikutelmaa.
Parasta on jos vaan opit tykkäämään klyyvaristasi!
Itselläni on kunnon tuulenhalkoja ja minulle on sanottukin siitä, tämä on perintö,suvun nenä,aatelisnenä jonka kannan ylpeydellä vaikken kai aatelinen olekaan.
Ei iso nenu haittaa,haistaapa paremmin!
Hyväksy nenusi vaan, ei ne leikkaukset kannata,sinun kuuluu näyttää itseltäsi ei ihmisen tarvitse olla nukke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017543
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055533- 835037
- 1384412
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492813
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561946