Moi! Mulla on tällänen ongelma joka häiritsee mua tosi paljon:( Siis mulla on tosi tosi iso nenä! Se on aina häirinny mua ja varsinki kaikis kuvis se näyttää niin tyhmältä ja isolta!!! Tietääkö kukaan miten voi saada pienemmän nenän tai voiko sitä mitenkään meikata pienemmäks? Onko nenäleikkaus edes hyvä idis?? Voitteko auttaa muaaa!!!!!
Liian iso nenä?
6
119
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkaus ainoa asia. Jos siis oikeasti liian iso eikä mitään mielikuva huuhaata.
- Anonyymi
Ja lisään että ihmiset on erilaisia ja niin kuuluisi ollakin. Se kun kehittää ihmisiä.
- Anonyymi
Siis voi olla tää on vaan hetkellinen epävarmuus??? En oo varmaa??? ja paljonko sellanen leikkaus suomessa maksaa??
- Anonyymi
Leikkaus olisi tosi turhaa.
Kuvissa ei pidä käyttää laajakulmaa, laajakulma suurentaa nenän hullun lailla. - Anonyymi
Kommandopipo, tämä on vaatteisiin liittyvä keskustelualue joten laitat kommandopipon tästä lähtien!
- Anonyymi
Voihan sitä toki meikata näyttämään vähän pienemmältä,meikkipohjan jälkeen varjostat hiukan tummemmalla nenää sivuilta ja kärjestä . Vaaleampaa hiukan nenänpäähän tai paremminkin ennen nenänpäätä antamaan nöpönenä-vaikutelmaa.
Parasta on jos vaan opit tykkäämään klyyvaristasi!
Itselläni on kunnon tuulenhalkoja ja minulle on sanottukin siitä, tämä on perintö,suvun nenä,aatelisnenä jonka kannan ylpeydellä vaikken kai aatelinen olekaan.
Ei iso nenu haittaa,haistaapa paremmin!
Hyväksy nenusi vaan, ei ne leikkaukset kannata,sinun kuuluu näyttää itseltäsi ei ihmisen tarvitse olla nukke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759