häät

tuleva morsian

hei! kihlattuni kanssa menemme vuoden päästä naimisiin täällä roissa. Nyt on vain hakusessa paikka häiden pitoon. olisiko kenelläkään hyviä ideoita paikasta? keskisuuret kesähäät suunnitteilla. Ja mistä löytäisimme hyvän pitopalvelun hoitamaan ruokapuolta, ei tietenkään mitään superkallista. Kiitos jo näin etukäteen asiallisista vastauksista :)

11

2118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanndu

seurakuntakeskus..

• kuullut

että Ounasvaaran Pirteillä olis joku bileet pitäny. Samoin Napapiirin jossain lähistöllä on joku kartanon tyylinen talo, jossa on juhlia järjestelty :) Kannattaa soitella, ja kysellä mahdollisia paikkoja. Onnea tulevalle morsiamelle, ja sulhaselle myös!

• Amalia

Valtakadulla Ruokasen (vai olikohan se Alaruokasen) talo. Toinen on sitten Pohjolankadulla jokin Lauri-????. Samassa pihapiirissä on Lauri-tuotteet -yritys.

• vaikkapa

Pohtimolampi. Eikös sitä hotellia vois kans kysyä? En tiiä minkä hintainen. Mut vois kuvitella et siel olis keittiöhenkilökuntaki ihan omasta takaa. Ihan kaunis paikka kun olen siellä kesällä käyny. Tai Vanttausjärven koulu. Siel olis ihana rantakin jos vois vaikka laiturin päässä vannoa valat.

• :))

aivan upea ja uusi paikka on itäpuolella nivankylässä porohovi. Sinne jatkot, niin varmasti mukava tunnelma! Kannattaa käydä tutustumassa.

• mie^^

Kaupungin paras pitopalvelu/catering on ehdottomasti Capris! Todella hyvää ruokaa ja hyvä palvelu! Paikkana sopivasti keskustassa, kuitenkin rauhallisella paikalla jo mainittu Alaruokasen talo on hyväksi havaittu =)suosittelen. Onnea!

• tuleva morsian 06

kiitoksia kaikille oikein paljon hyvistä vinkeistä! ollaan jo soiteltu näihin kyseisiin paikkoihin ja tiedusteltu tarkemmin. Meille tulee hienot häät, kiitos vielä teille :)
      Vielä ei olla tarkemmin päätetty mitään, ja suosikkeja on monia! Jos jollakulla on jostain paikasta kritiikkiä tai superhyviä muistoja, niin mielellään kuunnellaan vielä.. :) Aurinkoisia päiviä teille :D

• riitta

Nivankylässä, 10 kilometriä kaupungista. sinne sopii helposti 80 katettua istumapaikkaa, on hyvä keittiö ja siistit tilat jopa erittäin siistit. Löytyy astiat ja mahdollisesti pitojen laittajatkin.

• Mukavia hetkiä

Järjestä seurakuntatalolla kaffittelut ja pienemmälle piirille sitte illatsut vaikka kotona. Se toimi hyvin, niin meillä oli. Siinä sai sitte ei uskovaiset/uskovaiset omat juttunsa eikä tarvinnu kenekään olla naama pitkällä ja meillä morsiusparilla oli ainaski julmetun hauskaa ja niin oli muillaki.. Päivällä tavattiin sukulaisia vihkimisen jälkeen ja illalla juhlittiin sitten lähimpien kavereitten ja tuttujen ja vanhempien kans kotona ja sieltä painuttiin häämatkalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe