Seurustelu on kokopäivä työ.

Anonyymi

Niin se o vaan on kiittäkää itseänne jos olette sinkkuja. Seurustelu on työtä siinä missä joku politiikon työkin.
Pitää koko ajan vahtia mitä muija tekee ja sen kanssa pitää puhua koko ajan jotain ja välillä se haluaa lähteä jonnekkin sukulaisille niin pitää mennä mukaan ja sit pitää kestää sen sukulaisia. Ei oo helppoo tosiaan mutta välillä muija haluaa halata niin se tuntuu hyvältä mutta sitten se taas sanoo että pitää korjata jotain joten työtä on aina.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seurustelu ei todellakaan kiinnosta. Yksin on parasta harrastaakin. Auttaa voin ihmisiä jotka tunnen hyvin.

• Anonyymi

Mä olin aiemmin oikein ätmi tyyppi. Mutta jo monta vuotta sitten huomasin, kuinka hyvässä asemassa lopulta olen. Mulla ei tosiaankaan oo aikaa eikä ylimääräisiä resursseja millekään seurustelulle. Maailma on hieno paikka ja siinä on paljon nähtävää ja koettavaa.

• Anonyymi

Kun on tottunut eron jälkeen vuosia olemaan yksin, ei tunnu olevan mitään tarvetta tutustua keneenkään. Mielekäs työ ja harrastukset, se on hyvää elämää.

• Anonyymi

Seksiä saa ostamalla joten ei kannata sueustella joka on kallistakin.

• Anonyymi

Mistä sitä seksiä saa ostaa? Prismassa kattelin kylttejä, mutta en löytänyt seksiä.
        Pitääkö kassaneidiltä kysyä seksiä?

• Anonyymi

Ei vaikuta nainen kuuntelevan miestä, jos jatkuvasti pitää saada huomiota ja olla menossa. Itse en tuollaisen ihmisen kanssa voisi millään seurustella. Palaisin loppuun jo muutamassa viikossa.

• Anonyymi

Seksin takia mies jaksaa seurustella.

• Anonyymi

Jaa, ap käyttää ilmaisua muija…tämäkin ap vähä-älyinen…huoh!

• Anonyymi

Ei se saa olla velvoite

• Sepä on noi ihmissuhteet sosiaalisesti kypsien hommia.

Mun työkaveri on jotain 30 v. nuori mies. Sillä taitaa olla 3 muksua ja ihan huikean upea vaimo. Mutta niinpä se on itsekin upea mies. Eilen painettiin sen kanssa 12 tuntia puuhommia. Kaadettiin puita ja roudattiin niitä sellaisesta saaresta lautalla. Päähän päsähti saunoa meillä illalla. Eipä tarvinnut sällin maanitella lupaa. Mutta ne tietävätkin mikä on sille kumppanille tärkee juttu. Kyllä se illalla kehui vaimoaan täällä, kun saunottiin.

Mutta toisaalta ois voinut kehua itseäänkin. Hän huomioi vaimoaan. Ei puhu muijasta, akasta, eikä mitätöi häntä. Arvostaa, kunnioittaa ja saa siksi takaisin saman. Kuitenkin sen verran jämäkkä sälli on, ettei kaikkea hyväksy naiseltakaan, vaan sanoo kyllä, jos joku ei mene kohtuudella.

• Anonyymi

Feministimiehien saunailta :-)

• Anonyymi kirjoitti:

Feministimiehien saunailta :-)

No toinen palstshöpinöiden mukaan tunnustautuu sellaiseksi, toinen ei tiedä siitä mitään. Toimii vaan niin ja tuntuu olevan mielissään. 😊

• Anonyymi

Ei ole seurustelu kiinnostanut viiteentoista vuoteen. Rasittavaa tutustua uusiin ihmisiin ja heidän tapoihinsa, alkaa nyppiä todella nopeasti, kun pari kertaa sellaista yritin. Ei vaan enää jaksa sopeutua, kun on tottunut olemaan yksin ja saa elää ja olla juuri niin kuin haluaa. Ei ole enää mitään tarvetta läheisyydelle eikä seksille. Ei jaksa kuunnella kenenkään juttuja. Tykkään liikkua yksin. Motivaatio täydet nolla uusiin ihmisiin tutustumisessa.

• Anonyymi

Suomalaisiin naisiin tutustuminen on jo niin vaikeaa että miehet ei jaksa koska naiset on nirsoja ja tylyjä joten miehiä ei vaan kiinnosta.

• Anonyymi

Eipä haittaa ollenkaan. Naiset voivat paremmin yksin, siitä on tutkimustuloksiakin. Oma äitinikään ei leskeksi jäätyään voinut kuvitellakaan ottavansa uutta miestä.

• Anonyymi

Juu, sitähän se usein on. Joka kerta kun naisen kanssa oleminen on alkanut tuntua duunilta, olen ottanut takapakkia. Jos ei ole ymmärtänyt vihjettä, olen nostanut kytkintä.

• Onhan seurustelu kovaa työtä, mutta palkkapäivä on joka päivä.

• Anonyymi

On kovaa jaksaa tyydyttää nainen monta kertaa viikossa. Nainen haluaa orgasmin mutta mies haluaa pelata pleikkaria mielummin. Sinkkuna siis kannatta olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      381
      40431
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      116
      8867
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6080
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4708
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3885
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3680
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3221
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      34
      2883
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2458
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2282
    Aihe