Nainen kumpi päättää

Anonyymi

Ja tarviiko sinulta kysyä lupaa jos miehesi haluaa olla ajamatta joka päivä partaansa eli voi hihhuloida kotona 1-3 päivän sänki päässä vai saako miehesi itse määrätä koska ja milloin ajaa partansa ja toinen kysymys kumpi tuntuu paremmalta kun saat suukivaa eli ilman sänkeä vai sängen kanssa tai parran kanssa

72

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki käy.

      • Anonyymi

        Milloin mies komeimmillaan juuri parran ajaneena vai päivän parin sänki vaikko parta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin mies komeimmillaan juuri parran ajaneena vai päivän parin sänki vaikko parta

        Kuten jo sanoin, kaikki käy :)


    • Anonyymi

      Eiköhän se ole aikuisen ihmisen oma asia kuinka usein ajaa partansa. Mielestäni kunnolla kasvanut sänki miehellä on viehättävä.

      • Anonyymi

        Niinhän sitä luulis joo mut onko oikeasti noin ja kyllä mies haluaa kuunnella naisensa toivetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sitä luulis joo mut onko oikeasti noin ja kyllä mies haluaa kuunnella naisensa toivetta

        Eli kai sen sitten nainen määrää


      • Anonyymi

        Samaa mieltä :) Kutittaa kivasti ihoa *muistelee nuoruuttaan*
        -sivusta


    • Anonyymi

      Tykkäisitkö sä jos naises kädet olis ku hiekkapaperia, jos hän puolestaan antas käsikivaa?

      • Anonyymi

        Eikö nainen voisi rasvata käsiään eikä päästää niin pahasti kuivumaan ihoansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nainen voisi rasvata käsiään eikä päästää niin pahasti kuivumaan ihoansa

        Samaa vois kysyä mieheltä kunnei aja partaansa.


    • Anonyymi

      Parta on kiva mutta sänki ei. Miksi et viitsisi ajaa partaa joka päivä?

      • Anonyymi

        Et kasvais parta


    • Anonyymi

      Jos olisit joskus elänyt muun kuin äidin kanssa tietäisit ettei joka asiaan tarvitse kysyä lupaa.

      • Anonyymi

        Yritit olla nokkela tai vitsiniekka mut paljastit ettet ole ollut suhteessa niin sinkkuna ei tarvi lupia kysellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritit olla nokkela tai vitsiniekka mut paljastit ettet ole ollut suhteessa niin sinkkuna ei tarvi lupia kysellä

        Sinun ei kannata yrittää olla nokkela koska olet tyhmä kuin saapas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritit olla nokkela tai vitsiniekka mut paljastit ettet ole ollut suhteessa niin sinkkuna ei tarvi lupia kysellä

        Ei, vaan hän osoitti tietävänsä miten homma parisuhteessa menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan hän osoitti tietävänsä miten homma parisuhteessa menee.

        Niinkö se meneekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö se meneekin

        Kyllä, niin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, niin se menee.

        Jaa luulin et äkkiä jää yksin kun oman päänsä mukaan päättää tai ei lupia kysele mut se onkin toisin päin


    • Anonyymi

      Omapa on partansa. Ei se mulle kuuluu milloin sitä raakkaa. Joulupukkipartaa en ala katsella, mutta lyhyt ja siisti partakin on täysin ok. Suukivaa en huoli missään karvoituksessa.

      • Anonyymi

        Varmasti ajaa joka päivä partansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ajaa joka päivä partansa

        Sen kun ajaa. Tarkoitin myös karvatonta. Ei kelpaa suukivat koskaan ja hän kyllä sen tietää. Tyytyväinen on kun ei tarvitse moista miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun ajaa. Tarkoitin myös karvatonta. Ei kelpaa suukivat koskaan ja hän kyllä sen tietää. Tyytyväinen on kun ei tarvitse moista miettiä.

        No siksi ajaakin joka päivä et sais antaa sinulle nautintoa eli suukivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siksi ajaakin joka päivä et sais antaa sinulle nautintoa eli suukivaa

        Sitten tekee turhaa työtä.


    • Pimeässä pipo silmillä aurinkolaseissa ja kokoparrassa olen komeimmillani joten parrasta en luovu :D

    • Saa itse päättää täysin kaikista karvoistaan, vaatteistaan ja kehostaan. Kelpaa sellaisena, kun kulloinkin on. Ei ole tarvetta puuttua tollasiin asioihin mitenkään.

      • Niin se suukiva, ihan sama onko partaa tai ei, osaa hommansa ja se riittää. Tulee tyydytetty olo.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin se suukiva, ihan sama onko partaa tai ei, osaa hommansa ja se riittää. Tulee tyydytetty olo.

        Tärkein on et saaja nauttii ja tulee tyydyttetty olo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tärkein on et saaja nauttii ja tulee tyydyttetty olo

        Niin ja vastavuoroisuuskin on kiva. Vaikka itsekin olen enemmän tyyppiä nautin toisen nautinnosta. Ja tuottaa sitä. Mutta kyllä mä ihan mielelläni olen saava osapuoli itsekin.

        On se ihan mukavaa, kun saa orgasmin itsekin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin ja vastavuoroisuuskin on kiva. Vaikka itsekin olen enemmän tyyppiä nautin toisen nautinnosta. Ja tuottaa sitä. Mutta kyllä mä ihan mielelläni olen saava osapuoli itsekin.

        On se ihan mukavaa, kun saa orgasmin itsekin.

        No ehkä kirjoitin tai tarkoitin väärin kun työläämpi kirjoittaa eli jos nainen antaa suukivat minulle niin haluan sen hänellekkin antaa ja haluan tuottaa tai antaa hänelle orgasmeja ja voin antaa sen joskus muuten vainkin ilman vastapalvelusta mut jos haluaa tyydyttää minutkin en vastaankaan laita eli jos hän minut tyydyttää niin haluan hänetkin tyydyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä kirjoitin tai tarkoitin väärin kun työläämpi kirjoittaa eli jos nainen antaa suukivat minulle niin haluan sen hänellekkin antaa ja haluan tuottaa tai antaa hänelle orgasmeja ja voin antaa sen joskus muuten vainkin ilman vastapalvelusta mut jos haluaa tyydyttää minutkin en vastaankaan laita eli jos hän minut tyydyttää niin haluan hänetkin tyydyttää

        Ai äitisi ottaa suihinkin.


    • Anonyymi

      Sinun kanssa kestää kauppaan lähtökin monta tuntia, kun pitää ensin päättää kumpi ajaa autoa, mitä reittiä, kumpi ottaa ostoskärryt jne :D

      • Anonyymi

        Puhumattakaan siitä kuka päättää mitä puetaan päälle.


      • Anonyymi

        Se on asia jota ei tarvi miettiä eli minä ajan autoani tai autoamme tai eroa pukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on asia jota ei tarvi miettiä eli minä ajan autoani tai autoamme tai eroa pukkaa

        Miksi? Pelkäätkö naisen kyydissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on asia jota ei tarvi miettiä eli minä ajan autoani tai autoamme tai eroa pukkaa

        Entä jos auto on sen naisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Pelkäätkö naisen kyydissä?

        En pelkää mut minä ajan kaikesta muusta voi sopia ja neuvotella mut minä ajan ja jos liikaa jankuttaa tai riitaa haasta niin sit erotaan ei kanssani pakko ole olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelkää mut minä ajan kaikesta muusta voi sopia ja neuvotella mut minä ajan ja jos liikaa jankuttaa tai riitaa haasta niin sit erotaan ei kanssani pakko ole olla

        Eli nainen ratissa on sinulle liian kova pala purtavaksi. Käy miehisyytesi päälle 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli nainen ratissa on sinulle liian kova pala purtavaksi. Käy miehisyytesi päälle 😉

        Väliksen miehisyyden päälle käy nainen, joka tekee ylipäänsä yhtään mitään tai jolla on yhtään mielipidettä. Välikselle sopii nukke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli nainen ratissa on sinulle liian kova pala purtavaksi. Käy miehisyytesi päälle 😉

        Ei ole mut en halua et kukaan muu ajaa autoani ug olen puhunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mut en halua et kukaan muu ajaa autoani ug olen puhunut

        Ja jos se on naisen auto niin hän ajaa sitä. Kyllä, ymmärrän tuon täysin. Noin sen kuuluukin mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mut en halua et kukaan muu ajaa autoani ug olen puhunut

        Sama. Ei tulis mieleenkään antaa muiden ajaa autoani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos se on naisen auto niin hän ajaa sitä. Kyllä, ymmärrän tuon täysin. Noin sen kuuluukin mennä.

        Nainen saa omallaan ajaa ei se minulle kuulu tai voishan sitä itse ottaa kaljaa ja nainen ajaa mut minun autoani ei aja eli säädän penkit peilit eli ajoasennon niin en sitä jatkuvasti etsi ja rikkookin äkkiä eli parempi kuin minä ajan ja enempää en selittelisi vaan etsikööt toisen miehen kivemman miehen ja lähden lätkimään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen saa omallaan ajaa ei se minulle kuulu tai voishan sitä itse ottaa kaljaa ja nainen ajaa mut minun autoani ei aja eli säädän penkit peilit eli ajoasennon niin en sitä jatkuvasti etsi ja rikkookin äkkiä eli parempi kuin minä ajan ja enempää en selittelisi vaan etsikööt toisen miehen kivemman miehen ja lähden lätkimään

        Nimenomaan ymmärrän. En mäkään antaisi muiden ajaa autoani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan ymmärrän. En mäkään antaisi muiden ajaa autoani.

        Enkä kyllä ottaisi ketään kyytiin kaljaa juomaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä kyllä ottaisi ketään kyytiin kaljaa juomaankaan.

        Ei tarvitsekkaan se lähti jo eli saat etsiä kivempaa miestä tai miehiä itsellesi ja ajelette miten tykkäätte ja sinulla sen jälkeen paljon kivempaa ja kivempi elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitsekkaan se lähti jo eli saat etsiä kivempaa miestä tai miehiä itsellesi ja ajelette miten tykkäätte ja sinulla sen jälkeen paljon kivempaa ja kivempi elämä

        Se on onneksi helppoa. Mikä vaan on kivempaa kuin kaljankittaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä kyllä ottaisi ketään kyytiin kaljaa juomaankaan.

        Se on semmonen juttu et autolla veneellä moottoripyörällä moottorisahalla ei ole kuin yksi kapteeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmonen juttu et autolla veneellä moottoripyörällä moottorisahalla ei ole kuin yksi kapteeni

        Tietysti. Sehän nyt on itsestään selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti. Sehän nyt on itsestään selvää.

        Tietysti autolla voi olla isäntä ja emäntä ja emännällä täysi oikeus ja päätös valta kaikkiin muihin paitsi kuskun penkkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti. Sehän nyt on itsestään selvää.

        Ja se kapteeni päättää mihin ajetaan, mitä kautta ja saako kyydissä juoda kaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti autolla voi olla isäntä ja emäntä ja emännällä täysi oikeus ja päätös valta kaikkiin muihin paitsi kuskun penkkiin

        Emäntä saa käyttöönsä vara avaimetkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti autolla voi olla isäntä ja emäntä ja emännällä täysi oikeus ja päätös valta kaikkiin muihin paitsi kuskun penkkiin

        Ei voi. Ei mun elämässäni. Minun autoni on minun autoni. Toinen saa joko istua kyydissä tai hankkia oman. Kerran vuoteen voin ehkä myönnytyksen tehdä, mutta jatkuvasti en ala ajoasentoa ja peilejä jne. asettelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emäntä saa käyttöönsä vara avaimetkin

        Sama juttu asuntovaunussa sitä ei kukaan muu vedä eikä ota koukkuunsa ei edes vaunun emäntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi. Ei mun elämässäni. Minun autoni on minun autoni. Toinen saa joko istua kyydissä tai hankkia oman. Kerran vuoteen voin ehkä myönnytyksen tehdä, mutta jatkuvasti en ala ajoasentoa ja peilejä jne. asettelemaan.

        Eksän annoin vanhalla autollani ajella. Se kun oli just hankkinut kortin, niin tarvitsi harjotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu asuntovaunussa sitä ei kukaan muu vedä eikä ota koukkuunsa ei edes vaunun emäntä

        No sen saa mun puolestani pitää ihan itsekseen. Mä en tule edes sellasen kyytiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emäntä saa käyttöönsä vara avaimetkin

        Ei ole välis ihme, että et koskaan ole päässyt naisen kanssa suhteeseen 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen saa mun puolestani pitää ihan itsekseen. Mä en tule edes sellasen kyytiin.

        Se muuten kannattaa sanoa heti kun mies sanoo hänellä mökki asuntovaunu tai auto niin sanoo heti ettei tule koskaan siihen niin ei tarvi edes näyttää sitä neiti väärälle ja sit tietää se oli siinä ja saa etsiä sitä neiti oikeaa ja vaunun tulevaa emäntää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se muuten kannattaa sanoa heti kun mies sanoo hänellä mökki asuntovaunu tai auto niin sanoo heti ettei tule koskaan siihen niin ei tarvi edes näyttää sitä neiti väärälle ja sit tietää se oli siinä ja saa etsiä sitä neiti oikeaa ja vaunun tulevaa emäntää

        Niin sanoisinkin. Ei tosiaan kiinnosta tuollaiset. Voin mä joskus mieliksi seuraksi tulla, mutta en useampaa kertaa vuodessa, enkä pitkäksi aikaa. Hän kulkee tuollaisissa paikoissa, joka tykkää. Mä inhoan välitilassa oloa ja tyhjän reissaamista. En ikinä jaksais jotain hiton kesämökkiä, jossa sitten pitäis ravata joka pirun viikonloppu pilaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole välis ihme, että et koskaan ole päässyt naisen kanssa suhteeseen 😂

        Kuten sanoin päästän naisen vapaille markkinoille etsimään kivempiä miehiä välis lähtee lätkimään ja nostaa kytkintä ja nainen saa tehdä muitten miesten kanssa mitä tykkää ja olla onnellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanoisinkin. Ei tosiaan kiinnosta tuollaiset. Voin mä joskus mieliksi seuraksi tulla, mutta en useampaa kertaa vuodessa, enkä pitkäksi aikaa. Hän kulkee tuollaisissa paikoissa, joka tykkää. Mä inhoan välitilassa oloa ja tyhjän reissaamista. En ikinä jaksais jotain hiton kesämökkiä, jossa sitten pitäis ravata joka pirun viikonloppu pilaamassa.

        Muksuna kuljettiin kesämökillä jatkuvasti. Ai hitto mä vihasin sitä puuhaa. Se mökki oli ihana ja siellä olo oli kivaa, mutta se samperin reissaaminen oli syvältä. Se oli syvältä, vaikka välimatkaa oli alle 50 kilometriä. Mä inhosin sitä siirtymää kotoa mökille ja takasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanoisinkin. Ei tosiaan kiinnosta tuollaiset. Voin mä joskus mieliksi seuraksi tulla, mutta en useampaa kertaa vuodessa, enkä pitkäksi aikaa. Hän kulkee tuollaisissa paikoissa, joka tykkää. Mä inhoan välitilassa oloa ja tyhjän reissaamista. En ikinä jaksais jotain hiton kesämökkiä, jossa sitten pitäis ravata joka pirun viikonloppu pilaamassa.

        Et tulisi kertaakaan en näyttäisi sitä sinulle ja tosiaan saisit etsiä uutta miestä tai miehiä itsellesi mutta minä en olisi se oikea ja se olis sitten siinä ja sanon heippa ja häivyn ja häivyn pilaamasta elämääsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tulisi kertaakaan en näyttäisi sitä sinulle ja tosiaan saisit etsiä uutta miestä tai miehiä itsellesi mutta minä en olisi se oikea ja se olis sitten siinä ja sanon heippa ja häivyn ja häivyn pilaamasta elämääsi

        No sä nyt et ole koskaan ollut edes harkinnassa. Täysjärkinen mies kiitos. Saa omistaa mökin, jos tahtoo, kunhan mun ei tarvitse siellä aikaani viettää. Moni mies ihan tykkää, kun saa omankin paikan. Mun porukoideni kesämökki oli kesäajan ulkopuolella lähinnä isän retriittipaikka. Varsinkin linnustusaikaan se otti koiran ja meni mökille eräilemään rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muksuna kuljettiin kesämökillä jatkuvasti. Ai hitto mä vihasin sitä puuhaa. Se mökki oli ihana ja siellä olo oli kivaa, mutta se samperin reissaaminen oli syvältä. Se oli syvältä, vaikka välimatkaa oli alle 50 kilometriä. Mä inhosin sitä siirtymää kotoa mökille ja takasin.

        Onneksi kivempiakin miehiä on olemassa kuin minä ja pilaisin vain elämäsi etkä olisi kanssani koskaan onnellinen niin ei minun takiani kannata elämäänsä pilata ja olla onneton eli minä en olisi se oikea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä nyt et ole koskaan ollut edes harkinnassa. Täysjärkinen mies kiitos. Saa omistaa mökin, jos tahtoo, kunhan mun ei tarvitse siellä aikaani viettää. Moni mies ihan tykkää, kun saa omankin paikan. Mun porukoideni kesämökki oli kesäajan ulkopuolella lähinnä isän retriittipaikka. Varsinkin linnustusaikaan se otti koiran ja meni mökille eräilemään rauhassa.

        Itse olen luonteeltani perhekeskeinen ja haluaisin et naiseni olis siellä missä minäkin ja kyllä vaunuilu kivaa on välillä muutakin kuin kerrostalossa oloa eli kotona oloa ja vaunu minusta siitä kiva et sen voi pitää yhdessä paikkaa tai vaikka koko kesä yhdessä paikkaa ja toinen kesä jossain muualla tai vaihtaa kuukausittain viikoittain paikka ja välillä pääsee tutustumaan eri kaupunkeihin ja on oma ns koti mukana ja itse voisin vaikka muuttaa vaunuun ja anteeksi jos olin tyly en sitä tarkoittanut en ole mikään sanaseppo eli sanon äkkiä tyhmästi no vaunu on minun kesämökkini ja minun unelmani eli välillä kiva päästä koti miljööstä muuallekkin ja jos joskus löydän sen neiti oikean niin toivon että hänkin tykkäisi vaunustani ja tulis aina mukaani sinne ja olis vaunun emäntä hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen luonteeltani perhekeskeinen ja haluaisin et naiseni olis siellä missä minäkin ja kyllä vaunuilu kivaa on välillä muutakin kuin kerrostalossa oloa eli kotona oloa ja vaunu minusta siitä kiva et sen voi pitää yhdessä paikkaa tai vaikka koko kesä yhdessä paikkaa ja toinen kesä jossain muualla tai vaihtaa kuukausittain viikoittain paikka ja välillä pääsee tutustumaan eri kaupunkeihin ja on oma ns koti mukana ja itse voisin vaikka muuttaa vaunuun ja anteeksi jos olin tyly en sitä tarkoittanut en ole mikään sanaseppo eli sanon äkkiä tyhmästi no vaunu on minun kesämökkini ja minun unelmani eli välillä kiva päästä koti miljööstä muuallekkin ja jos joskus löydän sen neiti oikean niin toivon että hänkin tykkäisi vaunustani ja tulis aina mukaani sinne ja olis vaunun emäntä hyvää yötä

        Niin no eipä se perhekeskeisyys todellakaan tarkoita, että pitää 24/7 kyhnätä toisen kyljessä kiinni. Enpä mä montaakaan enemmän perhekeskeistä miestä ole tavannut, kuin isäni oli. Hoiti kotia ja lapsia, melkeinpä enemmän kuin äitini, joka teki uraa. Teki kovasti töitä, vaikkei valtion leipä niin leveä olekaan. Metsästi ja kalasti perheelle leivän lisää pöytään. Vaan no toki, toiselle perhekeskeisyys voi tarkoittaa, että istutaan aina vierekkäin perse homeessa ja tuijotetaan telkkaria.

        Mä asun mielummin omassa talossa, jossa on kiva piha ja viihdyn täällä erinomaisen hyvin myös kesällä. En kaipaa mökkejä riesakseni. Kotia tukikohtana käyttäen on kiva reissata lähiseudulla ja jos haluan kauemmas niin sitten kunnon hotelliin täysihoidolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no eipä se perhekeskeisyys todellakaan tarkoita, että pitää 24/7 kyhnätä toisen kyljessä kiinni. Enpä mä montaakaan enemmän perhekeskeistä miestä ole tavannut, kuin isäni oli. Hoiti kotia ja lapsia, melkeinpä enemmän kuin äitini, joka teki uraa. Teki kovasti töitä, vaikkei valtion leipä niin leveä olekaan. Metsästi ja kalasti perheelle leivän lisää pöytään. Vaan no toki, toiselle perhekeskeisyys voi tarkoittaa, että istutaan aina vierekkäin perse homeessa ja tuijotetaan telkkaria.

        Mä asun mielummin omassa talossa, jossa on kiva piha ja viihdyn täällä erinomaisen hyvin myös kesällä. En kaipaa mökkejä riesakseni. Kotia tukikohtana käyttäen on kiva reissata lähiseudulla ja jos haluan kauemmas niin sitten kunnon hotelliin täysihoidolla.

        Kotini ei siis mulle ole paikka, josta suuremmin kaipaisin vaihtelua. Mä viihdyn kotonani erinomaisen hyvin ja täällä on kaikki mitä tarvitsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen luonteeltani perhekeskeinen ja haluaisin et naiseni olis siellä missä minäkin ja kyllä vaunuilu kivaa on välillä muutakin kuin kerrostalossa oloa eli kotona oloa ja vaunu minusta siitä kiva et sen voi pitää yhdessä paikkaa tai vaikka koko kesä yhdessä paikkaa ja toinen kesä jossain muualla tai vaihtaa kuukausittain viikoittain paikka ja välillä pääsee tutustumaan eri kaupunkeihin ja on oma ns koti mukana ja itse voisin vaikka muuttaa vaunuun ja anteeksi jos olin tyly en sitä tarkoittanut en ole mikään sanaseppo eli sanon äkkiä tyhmästi no vaunu on minun kesämökkini ja minun unelmani eli välillä kiva päästä koti miljööstä muuallekkin ja jos joskus löydän sen neiti oikean niin toivon että hänkin tykkäisi vaunustani ja tulis aina mukaani sinne ja olis vaunun emäntä hyvää yötä

        Ei kuulosta minun näköiseltäni elämältä. Ei jaksa reissata eikä olla koko ajan tiiviisti yhdessä toisen kanssa.


    • Anonyymi

      Suukiva ei ole kivaa. Muu voi olla jos löytää sellaisen miehen johon rakastuu. Aika näyttää miten käy. Kiire ei ole .

    • Anonyymi

      Välis-reppana luulee että parisuhde on kuin armeijan käskyvaltaorganisaatio.

    • Anonyymi

      Parta on hirveän epähygieeninen.

      • Anonyymi

        Näin on. Tiedä mitä kaikkea se sisältää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe