Että palstailu on hukkaan heitettyä aikaa?
Voiko olla niin
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi
- Anonyymi
Voiko olla että löydät rakkaan palstaillessa palstalta?
- Anonyymi
Kyllä
Varmaan toisinaan, siinä missä telkkarin katselu tai romaanien lukeminenkin.
- Anonyymi
Romaanien lukeminen ei ole koskaan hukkaan heitettyä aikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Romaanien lukeminen ei ole koskaan hukkaan heitettyä aikaa.
Minusta on.
- Anonyymi
No kyllähän se on. Mutta aika pientä pöllöilyä kumminnin, vois sitä muuten olla jossain pahanteossakin. 😄👵
- Anonyymi
Riippuu siitä miten aikaa käyttää. Itse en lue typeriä kirjoituksia eli aikaa säästyy tärkeämpään.
Niin kauan kuin tekeminen ei rajoita muuta elämää, niin se ei ole hukkaan heitettyä aikaa. Jos palstailu, teeveen katsominen tai mikä muu asia tahansa alkaa jo haitata jokapäiväistä elämää ja vaikka nukkuminen tai syöminen tai jopa laskujen maksu kärsii tai jos on puoliso ja /tai lapsia he kärsivät, niin silloin voi sanoa tekemisen olevan hukkaan heitettyä aikaa tai sitä olisi hyvä ainakin jonkin verran vähentää, että muulle elämälle jää myös aikaa. Muuten sopivassa määrin ja silloin, kun muu tekeminen ei kärsi niin muutaman kommentin laitto jollekin keskutelupalstalle tai teeveen katsominen illalla ei ihmisen elämää suista raiteiltaan.
- Anonyymi
Joskus aikoinaan ikävöin yhtä ihmistä.
Juttelua ja yhteyttä, joka oli katkennut hänen kanssaan.
Silloin jostain syystä löysin tämän palstan ja tietämättäni olin myös suositellut nettipalstoja hänelle. Hänen yhteydentarpeeseensa.
Kirjoitin "pahimpien aikojeni aikana "täällä. Kaikkea sitä mitä ajattelin ja tunsin häneen ja hänen kauttaan. Tunteita, välittämistä ja kummaa yhteyden tarvetta.
Olin yksinäinen omista syistäni. Yhteyden tarpeeni oli voimakas.
Vuosien myötä tilanteeni ei helpottanut. Jotenkin käsittelin oloani ja tunteitani. Postasin enää harvemmin, joskus useammin. Jossain vaiheessa kirjoittelin yhden palstalaisen nimimerkin kanssa. Hän ei koskaan kertonut kuka hän oikeasti oli. Uskoin hänen olleen kaivattuni.
Se yhteydenpito kosahti. Aivan kuten aiemmatkin yhteydet kaipaamani ihmisen kanssa. Sama kaava ihan kaikessa. Pettymys.
Kyllästyin tähän täällä.
Nykyään käyn täällä entistä harvemmin. Arki ja reaali vie kaiken energiani. Minulla on elämässäni valtavasti vastuuta toisista ja haluan olla sen vastuun kantaja.
Se on minun valintani. En tunne olevani marttyyri. Omat tarpeet eivät vain ole etusijalla elämässäni.
Terveiset sulle pennulle. Oothan nää aika sänikkä monessa suhteessa. Naamion takaa voit olla tosi herkkä, aito ja luova ihminen. Sääli, että se on siellä naamion takana.
Jos joskus vielä haluat jutella ja nähdä niin oon kotikaupungissani tulevana viikonloppuna.
♡ Shakespearelainen filosofinen kysymys kuin Two beer or not two beer. Vastaus löytyy jokaisen omasta päästä. Itse olen ehdottomasti parin kaljan kannalla.
Jollain lailla palstalla kirjoitteleminen oli hukkaan heitettyä aikaa ja toisaalta ei.
Paradoksaalista se oli.
Opin tosi paljon täältä. Se auttoi ehkä jotenkin eteenpäin. Paljonhan täällä on koulukiusaamisen elementtejä ja ihan " tuulta taivasta paskaa", mutta anyway. Joskus jotain hyvin koskettavaakin.
Hyviä unia jokaiselle jonka tarpeisiin tämä tänään vastaa.
🙏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106