Niin, voisitteko? Kerro myös ikäänne ja missäpäin Suomea asutte.
Kysymys miehille: Voisitteko seurustella naisen kanssa jolla on autismi?
14
108
Vastaukset
- Anonyymi
Että tällainen mahtitason vedätys tällä kertaa...
- Anonyymi
Ilmeisesti tarkoitus häpäistä autosmikirjon ihmisiä(lue naisia), vai millainen tulokulma sinulla oikein on? Ollaanko samoilla linjoilla? Kun onhan tämä ihmisten vihjailujen tulkitseminen hankalaa kenelle tahansa varsinkin näin etänä😏
- Anonyymi
Nyt en kyllä ymmärtänyt. Mutta ilmeisesti hait sitä, että joillain ihmisillä on intensiivinen tarve muovata toisista huonoa kuvaa kuvaa milloin hän on narsisti, ableisti (vaikka itse tarttuu esim tälläisen aloitukseen), natsi, addikti ja mitä näitä nyt on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärtänyt. Mutta ilmeisesti hait sitä, että joillain ihmisillä on intensiivinen tarve muovata toisista huonoa kuvaa kuvaa milloin hän on narsisti, ableisti (vaikka itse tarttuu esim tälläisen aloitukseen), natsi, addikti ja mitä näitä nyt on
Sitä nimenomaan. Kaikki oman ideologian vastaiset ovat automaattisesti persuja yms kertoo lähinnä henkilön itsensä mielen köyhyydestä ja yksinkertaisuudesta.
Eihän autismi itsessään suoraan negatiivinen piirre ole, jos ei sitä tunnetta käytä niinsanotusti "väärämielisten" solvaamiseen.
- Anonyymi
Jaa, taas vähä-älyisen ap:n aloitus, huoh!
- Anonyymi
Onko sinulla aina käytössä tällainen vähintään kahden kahden peräkkäisen kommentin taktiikka kun haet näitä valheellisia ihmiskuviasi? On se muuten jännä ilmiö, jos osoittautuu, että joku ihminen käyttäytyy hyvin lapsellisesti ja kyseenalaisesti niin hierarkiatukijat itkee silti tämän ihmisen menetetyn ihmiskuvan perään vai olisiko ennemmin sen perään, että miten ryvettyneen kuvan se antaa kyseisestä toimintaympäristöstä ja toki asian esiintuoneesta leivotaan ankara ja julma ihminen. Ehkä kannattaa miettiä jatkossa paremmin mitä tukee ja mahdollistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla aina käytössä tällainen vähintään kahden kahden peräkkäisen kommentin taktiikka kun haet näitä valheellisia ihmiskuviasi? On se muuten jännä ilmiö, jos osoittautuu, että joku ihminen käyttäytyy hyvin lapsellisesti ja kyseenalaisesti niin hierarkiatukijat itkee silti tämän ihmisen menetetyn ihmiskuvan perään vai olisiko ennemmin sen perään, että miten ryvettyneen kuvan se antaa kyseisestä toimintaympäristöstä ja toki asian esiintuoneesta leivotaan ankara ja julma ihminen. Ehkä kannattaa miettiä jatkossa paremmin mitä tukee ja mahdollistaa
Hänen ideansa vastata moneen kertaan on se, että lukijat kuvittelevat useamman henkilön olevan samaa mieltä kuin hän. Toistuu näissä hänen vastauksissaan säännöllisesti.
- Anonyymi
En voisi. Naisen pitää olla terve ja fiksu.
Tjaa'a? Taitaa sekin lokeroitua niin monenlaiseksinykyään, että aika paha sanoa suoralta kädeltä?
Ei kai mikään diagnoosi mitään haittais, jos homma toimis ja lana levittäis. 😆
Tiedä mikä mun oma diagnoosi olis? Läpihullu savolainen. 😆Joku oli laittanut, että Niuvasta. 😆
No ei tosiaan sieltä. 😄
Mutta mulla on sellainen käsitys, että nykyään on paljon ihmisiä, jotka elävät ihan normaalisti, mutta eivät ehkä sosiaalisesti ole "luontevia". Ja ilman mitään diagnoosejakaan, monet vaikka alkoholistiperheessä kasvaneet vois saada autismi-diagnoosin. 🤷♂️
Voin olla väärässäkin, mutta traumatkin vaikuttaa ihmisiin niin monin tavoin. Mutta yhtä kaikki... silti pitäis elää.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joku oli laittanut, että Niuvasta. 😆
No ei tosiaan sieltä. 😄
Mutta mulla on sellainen käsitys, että nykyään on paljon ihmisiä, jotka elävät ihan normaalisti, mutta eivät ehkä sosiaalisesti ole "luontevia". Ja ilman mitään diagnoosejakaan, monet vaikka alkoholistiperheessä kasvaneet vois saada autismi-diagnoosin. 🤷♂️
Voin olla väärässäkin, mutta traumatkin vaikuttaa ihmisiin niin monin tavoin. Mutta yhtä kaikki... silti pitäis elää.Millainen on läpihullu?
- Anonyymi
Tottakai. M41 pohjois suomi.
- Anonyymi
En tiedä. Ei ole kokemusta muusta kuin psykopaatista. Autistiin voisin ainakin tutustua, jatkon näkee sitten. Psykopaatista: JUOKSE!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670