Pääministeri Ruisrockissa! Kuin kovimmat bilettäjät konsanaan!
Herrajestas missä vaatteissa
105
802
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saisi mielestäni olla vesirajaan olevat mikroshortsit :(
- Anonyymi
Olihan noissa kuvissa mitä itse näin ILssä jopa lahjetta reilusti, ettei voi microshotseiksi niitä kutsua. Lähes puoleen reiteen ulottuu. Sanna haluaa samaistua festari kansaan myös pukeutumisella. Olen 50 mies, enkä näe Sannan pukeutumisessa mitään väärää.
- Anonyymi
Pikku pimatsu vain. Taustasta ilmeisesti johtuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan noissa kuvissa mitä itse näin ILssä jopa lahjetta reilusti, ettei voi microshotseiksi niitä kutsua. Lähes puoleen reiteen ulottuu. Sanna haluaa samaistua festari kansaan myös pukeutumisella. Olen 50 mies, enkä näe Sannan pukeutumisessa mitään väärää.
Et sitten varmasti ole mikään mies 50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten varmasti ole mikään mies 50
Muutaman vuoden kuluttua jopa 60 🤫
- Anonyymi
Mitäpä sulle kuuluu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nää minäkään. 40 mittarissa,hoikka,tottakai kuljen sortseissa jos haluan. Mummoilemaan voi sitten kaksikymppisenä alkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku pimatsu vain. Taustasta ilmeisesti johtuu..
Voivoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nää minäkään. 40 mittarissa,hoikka,tottakai kuljen sortseissa jos haluan. Mummoilemaan voi sitten kaksikymppisenä alkaa.
Tarkoitin kahdeksankymppisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sulle kuuluu ?
Kiitos hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti olet, et taida ymmärtää, että kyse on pääministeristä. Sanna bilettää ja valtakunnan asiat on pahasti rempallaan, katastrofaalisia asiota sen suhteen lähes päivittäin. Nyt on menossa lähes 10 miljardia Fortumin, eli veronmaksajien rahoja saksaan, siinä menee suomalaisten eläkeyhtiöiden sijoituksetkin, eli eläkeläisten rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti olet, et taida ymmärtää, että kyse on pääministeristä. Sanna bilettää ja valtakunnan asiat on pahasti rempallaan, katastrofaalisia asiota sen suhteen lähes päivittäin. Nyt on menossa lähes 10 miljardia Fortumin, eli veronmaksajien rahoja saksaan, siinä menee suomalaisten eläkeyhtiöiden sijoituksetkin, eli eläkeläisten rahat.
Idiootti taidat itse olla, jos alat muita syyttämään, parempi katsoa silloin peiliin. Ahneus on yleensä perisyntimme. Luotimmeko liikaa veli Venäläisen politiikkaan ja sen takia on edessä entistä vaikeampia aikoja. Fortum, NR, Fazer ym. Arvaamaton Putin yllätti myös monet muut ulkomaiset toimijat.
Olen siinä mielessä samaa mieltä, että ulkomailla Sannan toiminta myös huomioidaan ja voi joutua kiusallisempiin tilanteisiin tämän myötä. Onko ne silloin hyöty vai haitta Suomelle, jää nähtäväksi. Nuori Sanna kuitenkin paljon vartijana, näin Suomalaisen silmin katsottuna.
Boris Johnson olisi yksi potentiaalinen väärinkäyttää voinut olla, mut vähemmän enää. Uusia toki voi aina tulla ja onhan siellä vielä Turkin Erdogan, Unkarin Orban, jotka voivat koitella onneaan. Sitten on heitä, jotka pitäneet kiusauksensa paremmin piilossa. - Anonyymi
Sanna on ajanut itselleen feministi suojan ja totalitarismi ideologian. "Minua ei saa kuvata perheeni kanssa, mutta minua saa kuvata aina jos siitä on positiivista imagolle"
Eli hän häpeää perhettään, mutta narsistiseen tyyliin hyväksyy kaikki vaatemalli otokset jolla pyrkii lisäämään ihailua idoleissaan.
En koskaan ole hävennyt suomen pääministeriä niin kuin sannaa. Yök.
Mikä meteli olisikaan, jos hän olisi oikeistolainen pm ja keikistelisi vaatteillaan kuin mikäkin mallihempukka?
Kyse on huomion hausta ei muusta.
Kuka tahansa tuleekaan hänen tilalleen ensi vuonna, niin aina parempi. Vaikka olisikin joku toinen punavihersosialisti, niin aivan sama. Joku joka osaa työnsä eikä sekoita muotimallina olemista ja politiikkaa keskenään.
Mitä sanna on saanut aikaan työssään? Ei mitään. Hän myötäilee ihan kaikkea sellaista mistä itse saa mahdollisimman paljon etua. Avustajat kirjoittaa vastaukset kysymyksiin, mutta kyselytunneilla missä avustajia ei ole hän pyörittää tiettyjä samoja opeteltuja lauserakenteita vain erimuodossa. Käytännössä hän vastaa ihan kaikkeen samalla tavalla muita aliarvioiden tyyliin: "Meillä on nyt ollut päällä korona pandemia niin...." Tai "Jos ette ole huomanneet, niin euroopassa on nyt sotatila niin...."
Ja heti jos presidentti saa jostain ylistystä, niin sannan on pakko tulla myös framille "mutta kun minäkin"
Ihan hirveä henkilö sori vaan kannattajat. En tee tällä puoluepolitiikkaa, vaikka oikeistolainen olenkin, mutta demareissakin olisi huomattavasti ammattitaitoisempia naisia pääministeriksi, koska sukupuoli kysymyshän tämä miesvihan aikaan on. Miehen ehdottaminen demari pääministeriksi olisi mitä suurin sovinisti loukkaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti taidat itse olla, jos alat muita syyttämään, parempi katsoa silloin peiliin. Ahneus on yleensä perisyntimme. Luotimmeko liikaa veli Venäläisen politiikkaan ja sen takia on edessä entistä vaikeampia aikoja. Fortum, NR, Fazer ym. Arvaamaton Putin yllätti myös monet muut ulkomaiset toimijat.
Olen siinä mielessä samaa mieltä, että ulkomailla Sannan toiminta myös huomioidaan ja voi joutua kiusallisempiin tilanteisiin tämän myötä. Onko ne silloin hyöty vai haitta Suomelle, jää nähtäväksi. Nuori Sanna kuitenkin paljon vartijana, näin Suomalaisen silmin katsottuna.
Boris Johnson olisi yksi potentiaalinen väärinkäyttää voinut olla, mut vähemmän enää. Uusia toki voi aina tulla ja onhan siellä vielä Turkin Erdogan, Unkarin Orban, jotka voivat koitella onneaan. Sitten on heitä, jotka pitäneet kiusauksensa paremmin piilossa.Teet puoluepolitiikkaa ja erotat oikeiston ja vasemmiston tietoisesti ns pahaan ja hyvään akseliin. Kuitenkaan et ota huomioon sitä seikkaa, että meidän pitää yhdessä taistella esim venäjän sotaretkiä ja mahdollisesti aiheuttamaa kolmatta maailmansotaa vastaan.
Olet siis juuri sellainen henkilö jota putin haluaa euroopassa olevan eli se joka ei voi sietää poliittista toista laitaa ja aiheuttaa pelkkää riitelyä. Riitainen eurooppa on Putinin tavoite.
Mitä huonoa näet esim Boris Johnsonissa? Hän muunmuassa lupasi suomelle turvatakuut harmaalle ajalle Nato prosessin ajaksi. Hän on ollut euroopassa eniten se joka pitää Ukrainan puolia. Ollessasi häntä vastaan olet myös enemmän Putinin puolella. Haluat siis sellaisen henkilön britteihin valtaan joka vähät välittää suomen turvallisuushuolista kuin ukrainankin?
Orban on itsenäisen Unkarin päämies. Venäjää vastaan ja kannattaa suomea myös Natoon. Mikään ei tee hänestäkään huonompaa kuin se, että hän on sinun poliittista puoluetta olevalla vastapuolella. Uhat on samat ja sen suhteen olemme samalla puolella.
Erdogan on tyypillinen islami johtaja. Käytännössä länttä vastaan, mutta myös venäjää vastaan ja taiteilee tässä välissä tavallaan. Naton roolikin kyseenalainen. Ostelee venäläistä aseistusta, mutta vaatii myös länsimaista parempaa aseistusta itselleen.
Hän ei ole sinun vastainen oikeistolainen, vaan tyypillinen islamijohtaja joille tavoitteena on yksinvaltius.
Jos katsot itseäsi peiliin se tavoite on sinullakin. Haluat eurooppaan liberaaliglobalistisen totalitarismin missä oikeistoa ei ole olemassakaan, joten olet ihan samalla pöydällä niin Putinin kuin Erdoganinkin kanssa, mutta syytät vain oikeistoa kaikesta. Siitäkin missä ovat myös sinun puolella.
Olet se mitä Putin haluaa täällä olevan. - Anonyymi
Sannan shortit eivät olleet vesirajaa lähellekään, eli EIVÄT liian lyhyet, ei liian pitkät, vaan juuri sopivat 👍👌🤘
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannan shortit eivät olleet vesirajaa lähellekään, eli EIVÄT liian lyhyet, ei liian pitkät, vaan juuri sopivat 👍👌🤘
- SheenaMitäs olisit mieltä, jos ne shortsit olisi olleet päällä Riikka Purralla tai Sofia Vikmanilla?
Ainiin kun väärä puolue niin jutut sen mukaan.
- Anonyymi
Missä kuvat?
-keinovaginamies-- Anonyymi
En minä kaikkea työtä tee! Mene selaa suurimmat lehdet! Siellä! Juuri äsken.
- Anonyymi
Ite piti taas etsiä.
Eikös rock-festareilla kuulu olla rock?
Minusta Sanna on tyylikäs kaunis nainen, ja sanoisin ennen kaikkea tyylitietoinen. Osaa pukeutua tilanteen mukaan.
Jos näätte Sannaa, niin voitte kertoa että keinovaginamies on fani :)
-keinovaginamies-Heh, mitähän Sanna sanoisi, jos joku oikeasti menisi sanomaan "keinovaginamies on fani" 😅 Taitaisi turvamiehet ainakin valpastua..
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Heh, mitähän Sanna sanoisi, jos joku oikeasti menisi sanomaan "keinovaginamies on fani" 😅 Taitaisi turvamiehet ainakin valpastua..
Joo. Ei miltään meriitiltä kuulosta!
- Anonyymi
No niin. Hyvä, että etsit.
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Heh, mitähän Sanna sanoisi, jos joku oikeasti menisi sanomaan "keinovaginamies on fani" 😅 Taitaisi turvamiehet ainakin valpastua..
No gorillat nyt voi hyppiä, siitähän niille maksetaan.
Sanna kysyis vaan, että omistetaanko nimmari keinovaginamiehelle, vai laitetaanko joku muu nimi :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
Kuuluu olla rock tai siis voi ja saa, mutta ministerinä liian lyhyet housut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu olla rock tai siis voi ja saa, mutta ministerinä liian lyhyet housut.
Jos nainen tuollaisella kropalla piilottaa itsensä kesäisellä rockfestarilla vaatteisiin, niin se on luonnonvarojen tuhlaamista ja mitä suurin synti!
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen tuollaisella kropalla piilottaa itsensä kesäisellä rockfestarilla vaatteisiin, niin se on luonnonvarojen tuhlaamista ja mitä suurin synti!
-keinovaginamies-Phöhhöh.
Ihminen se pääministerikin vaan on. Vapaa-ajallaan voi olla oman makunsa mukaan pukeutunut. Pitäisi päästä tästä kauhistelusta, kun joku julkisen työn ihminen on vaan ihminen.
- Anonyymi
Tuolla tasolla pitää olla puku päällä aina. Arkena ja sunnuntaina.
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla tasolla pitää olla puku päällä aina. Arkena ja sunnuntaina.
Höpsistä. Annetaan julkkistenkin olla vaan rauhassa siviilissä siviilejä ja ihmisiä mieltymyksineen. Tulee hirvee riesa, jos ihmisen pitää aina miettiä etikettäjä ja pingottaa jotain habitusta. Kunhan työnsä tekee, vaikka verkkareissa. Kelpaa mulle.
- Anonyymi
Mutta pitäähän tyhmillä luusereilla olla jokin keino purkaa surkeuttaan ja pettymystään, vaikka ovat niihin itse syyllisiä
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pitäähän tyhmillä luusereilla olla jokin keino purkaa surkeuttaan ja pettymystään, vaikka ovat niihin itse syyllisiä
Putosin kärryiltä, mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Ei kenenkään kyllä pitäs kulkee julkisesti vaatteissa mistä vilkkuu ympäristöön jotain muutakin kun merkkilappu. Melko ikävää siinä sitte koittaa ympärillä bilettää, jos ei tiedä mikä edessä heiluu musiikin tahtiin 😳
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenenkään kyllä pitäs kulkee julkisesti vaatteissa mistä vilkkuu ympäristöön jotain muutakin kun merkkilappu. Melko ikävää siinä sitte koittaa ympärillä bilettää, jos ei tiedä mikä edessä heiluu musiikin tahtiin 😳
Noo, ei kannata järkyttyä pienistä. Sanna heiluu minkä heiluu ja arki koittaa taas työpäivänä ja työt jatkuu. :)
- Anonyymi
Lomallako pitäisi rokki festareilla pukeutua housupukuun vai miten mielestäsi.
Oletko nyt kovin tärkeän asian ytimessä? Mielestäni elämäsi on kovin turhaa ja tarpeetonta jos olet oikeasti kiinnostunut moisista asioista.- Anonyymi
Pitkät farkut ainakin.
- Anonyymi
On siinä vähän Olof Palme -henkeä. Hänkin halusi olla tavallinen ihminen muiden joukossa. Ei ihan samanlaisissa shortseissa kuitenkaaan.
- Anonyymi
Nykymenolla instituuttion arvokkuus heitetään romukoppaan .
Tähän on tultu, tätäkö me haluamme?
Kyllä vanhan liiton miehen sydäntä särkee. Niin paljon kuin haluaisinkin että nuorempi sukupolvi ottaisi enemmän vastuuta.Arvostetaan ihmisyyttä mielummin, kun höpö juttuja kuten jotain rättietikettejä. Kivat vaatteet yllä on rennompi olo, kun ei jakku kiristä eikä hosut purista, korkkarit hierrä.
Mä sanoisin että meillä on maailman kaunein ja coolein pm.
- Anonyymi
Sitä hän varmaankin on mutta itse vaihtaisin hänet heti Angela Merkeliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on asiaa. Merkelillä oli lyömätön tyyli, jakut ja taktiikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on asiaa. Merkelillä oli lyömätön tyyli, jakut ja taktiikka.
Viisautta me tarvittaisiin. En sano etteikö Marinilla olisi sitäkin mutta ei sitä voi olla niin paljon kuin elämää enemmän kokeneella ihmisellä.
Anonyymi kirjoitti:
Jahas. Mutta kun sä et saa valita. Sorry.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisautta me tarvittaisiin. En sano etteikö Marinilla olisi sitäkin mutta ei sitä voi olla niin paljon kuin elämää enemmän kokeneella ihmisellä.
Juurikin näin.
- Anonyymi
Liian nuori pääministeriksi. Ymmärrän kyllä, että Idioluution somesukupolvi on aivan täpinöissään. Tulevaisuudessa presidenttikin on takuulla joku tubettaja ja keskiverto kansalaiset kusee hunajaa.
- Anonyymi
Meidän seuraava presidentti on homoseksuaali eiköhän se jo riitä hunajan kusemiseen.
- Anonyymi
Uskottavuus kärsi jos liikaa paljastelee. Kyllä valtion päämiehillä ja naisilla pitäisi jokin arvokkuus säilyä. en ole kyl nähnyt kuvakaan mutta silti.
Höpsis. Arvovaltaisuus ei kärsi siitä että osaa lomalla vaihtaa vapaalle. Päin vastoin.
- Anonyymi
Olen vähän samaa mieltä. Kyllä tuolla tasolla kaikki vaikuttaa kaikkeen?
- Anonyymi
Jaa, mauton ilmestys. Luulisi ymmärtävän että on suomen kansan palveluksessa 7/11 ja käytös sen mukainen, huoh!
- Anonyymi
Osa voi olla vaalityötä. Kalastelee nuorten ääniä.
- Anonyymi
Tässä on kyllä ideaa,
- Anonyymi
On meillä siinä harha askel. Pääministerinä bilettävä pentu. Ei luottamusta.
- Anonyymi
Mitäs sanot Kekkosen mekkosesta? https://twitter.com/rausami/status/1544267113598156800?t=LUfGjZfksbHw7_MF60E7VA&s=19
Tai Mannerheimin nakukuvista?- Anonyymi
Mannerheimin pipulikuva
https://preview.redd.it/bu5qjmbwhg191.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=83342d6c9599ee0bfab6fe0b3c4f84da0e1d5a39 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheimin pipulikuva
https://preview.redd.it/bu5qjmbwhg191.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=83342d6c9599ee0bfab6fe0b3c4f84da0e1d5a39Kekkonen oli jotenkin tätimäinen, vaikkakin hyvät urheilijan sääret.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Kivannäköinen sen mies
- Anonyymi
Rauhalliselta vaikuttaa.
Täydet vaatteet päällä.
Toivottavasti heittää jotakin ryijyä Sannan niskaan. Huolehtii tästä.
- Anonyymi
Vesisateessa ei kannata pitää vaatteita ollenkaan. Aito hippimeno muutenkin kunniaan.
- Anonyymi
Eikös jotkut skinheadid käyttäneet tuollaisia ”mummonpotkimiskenkiä” aikoinaan?
- Anonyymi
Luuranko, pahaa tekee.
- Anonyymi
Onko nyt virkakännykkä mukana? Se kuumalinja? Pitää aina olla tavoitettavissa.
- Anonyymi
Hilluvatko ne turvamiehetkin pakotettuna tuolla?
- Anonyymi
onko vaatteet sulle työ elämä
- Anonyymi
No en oo kahtonnu.... Nyt. Mutta mua taas naurattaa nää omat muut jutut.... Ja kun näitä on tosissoon paljon, ,,,,
- Anonyymi
Ihan rokkivaatteissa. Pitkä poplariko pitäisi olla ?
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Ei tule heti mieleen toista Pääministeriä jota kohtaan tuntisi enemmän seksuaalista viehätystä. Sanna on upea nainen, varmaan maailman seksikkäin pääministeri.
AV - Anonyymi
Kai tuo nahkatakki nostetaan kohta eduskuntatalon kattoon.
- Anonyymi
Erittäin epäsopivaa tuollaisissa vaatteissa kulkea.
- Anonyymi
Suomalaiset on tyhmää porukkaa. Pääministeri vaan juhlii vaikka koronakin levii ja asiat on huonosti. Vanhuksia ei hoideta ja on hoitaja pulaa mutta pääministeri ryyppää. Muualla maailmassa mellakoidaan ja pakotetaan pääministeri eroamaan kuten sri lankassa.
- Anonyymi
Kyllä! Nyt on erittäin rock! 🤘 👌
-Palstahessu - Anonyymi
Ai kauheeta! Kyllä nyt sulta happi loppuu! Järkyttävää . Ota ihalaattorista hörppy.
- Anonyymi
Kun en tykkää farkuista lainkaan, en osaa sanoa ovatko Sannan farkut hyvän vai huonon näköiset. Lahkeen pituus on paras, käytän itsekin, en yhtään pidempää. Kun aurinko tekee rajan niin onpa villin näköistä kun seuraavaksi laittaa minimekon ja säärissä on rajat vähän polvien yläpuolella jos on käyttänyt pidempiä shortseja.
Toppi olisi ollut parempi kuin nahkatakki, meillä päin ainakin oli tukahduttavan kuuma eilen. Eipä tullut mieleen pukea pusakkaa, nahkaa tai ei.
Toppi on sama juttu, sitä käyttäessä päivetysrajat ovat kohdallaan. - Anonyymi
Pääministeri on ulkonäöllisesti vanhentunut aika lyhyessä ajassa.
Ilmanko vaatteita pitäis olla? 😄
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Sitten he laulas, munasillaan, munasillaan koko kansa on munasillaan. :)
No niinpä....
Kyllä noissa bileissä jo saa olla rennosti pukeutunut. ✌️😊✌️Disseisback kirjoitti:
No niinpä....
Kyllä noissa bileissä jo saa olla rennosti pukeutunut. ✌️😊✌️Niin minustakin. Mupa olla myös vaan siviili ihminen omalla ajallaan. Työt on etiketteineen sitten kokonaan oma alueensa. :)
Niin minustakin. Mupa olla myös vaan siviili ihminen omalla ajallaan. Työt on etiketteineen sitten kokonaan oma alueensa. :)
Lupa... Ei vaan osu oikeaan kirjaimeen. :D
Niin minustakin. Mupa olla myös vaan siviili ihminen omalla ajallaan. Työt on etiketteineen sitten kokonaan oma alueensa. :)
Juu. No joidenkin pitää vaan vouhkata...
Disseisback kirjoitti:
Tällä saitilla arkipäivää vouhkaaminen. :)
Tällä saitilla arkipäivää vouhkaaminen. :)
Jep. Niin taitaa olla? Pitäis lähtee käväsee enon luona...sillä oli joku sähköongelma. Sit vois käydä kaupassa ja vähän siistiä kämppää, sekä imuroida. Tulee neiti viikoks...😊
Disseisback kirjoitti:
Jep. Niin taitaa olla? Pitäis lähtee käväsee enon luona...sillä oli joku sähköongelma. Sit vois käydä kaupassa ja vähän siistiä kämppää, sekä imuroida. Tulee neiti viikoks...😊
Oukkidoukki. Mä laitoin nakkikeiton tulemaan ja käväsen hakee itelleni kesäkurpitsaa puutarhasta. Jotain kasvispaistosta jos vääntäis. :)
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Olen järkyttynyt.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niin mistä?
Unohditko otsikon?
Anonyymi kirjoitti:
Unohditko otsikon?
En, mutta en myöskään ymmärrä, mikä järkytys on, että naisella on farkkushortsit, nahkatakki ja maiharit?
Oisko pitänyt mitä laittaa päälle, ettet olisi järkyttynyt ja mitä itse olisit laittanut päällesi ruisrockiin?- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
En, mutta en myöskään ymmärrä, mikä järkytys on, että naisella on farkkushortsit, nahkatakki ja maiharit?
Oisko pitänyt mitä laittaa päälle, ettet olisi järkyttynyt ja mitä itse olisit laittanut päällesi ruisrockiin?Shortseissakin on mitta.
Anonyymi kirjoitti:
Shortseissakin on mitta.
No hälle käy lyhyemmät hyvin.
Tuollaisia näkee vaikka missä. Ei mitään erikoisempaa mainintaa minusta noissa.
Mutta siis pidemmät shortsit ois pitänyt olla? Vai mekko?
Minusta hän viestitti pukeutumisellaan vaan tapahtuman rockhenkisyyttä, eikä muuta.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No hälle käy lyhyemmät hyvin.
Tuollaisia näkee vaikka missä. Ei mitään erikoisempaa mainintaa minusta noissa.
Mutta siis pidemmät shortsit ois pitänyt olla? Vai mekko?
Minusta hän viestitti pukeutumisellaan vaan tapahtuman rockhenkisyyttä, eikä muuta.Niin sinusta, mutta on täällä muitakin.
- Anonyymi
On asiat melko sekaisin jos pääministeri pukeutuu niin kaikki ylistää ja kaikki kommentoi. Sitten kun se tuhlaa valtion rahoja ja ei hoida kriisejä niin kukaan ei kommentoi ja kaikki vaan hymistelee. Ruoka on kallista bensa on kallista, virukset levii, raja vuotaa, venäjä uhoo. Pääministeri lähtee rokkaamaan eikä välitä paskan vertaa suomesta. Muualla maailmassa pääministeri olisi jo erotettu ja ihmiset olis alkanut mellakoimaan koska pääministeri ei ratkaise maan ongelmia. Vielä se kostautuu teille veronmaksajille. Kaikki tulee kallistumaan moninkertaisesti. Suomen valtion velka pitää joskus maksaa ja kansa sen maksaa.
- Anonyymi
On se kamalaa !!!:)
- Anonyymi
Pääministeri on sitä myös vapaa-ajalla. Tuokin keski-ikää lähestyvä pissaliisa voisi sen muistaa.
Suomi on jo amerikkalaisempi, kuin amerikka itse. Meidän Amerikka on vaan sieltä Hollywoodin fiktio-osastolta ja reality-tv:stä.
Kuin joku kakaroiden johtama onnela. Lyhytnäköistä velkarahalla elvistelyä: Onnea vaan lapset tulevaisuuteenne.- Anonyymi
Hän on LOMALLA oleva pääministeri. Saa ja pitääkin vähän relata.
- Anonyymi
Mitähän nyt Ruotsissakin sanotaan?
- Anonyymi
Jävla Finland! Onko tuo nyt se virallinen NATO-takki?
- Anonyymi
Sopii justiinsa Sannalle ja festareille, hyvä 🥳
- Sheena- Anonyymi
Kyllä Sannalle ja festareille, mutta entäpä Suomen pääministerille!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Sannalle ja festareille, mutta entäpä Suomen pääministerille!?
Suomen pääministeri Sannalle sopii, koska ne SOPII ja on hyvännäköiset.
Suomen pääministeri *jollekin muulle* shortsit eivät välttämättä sopisi, eivätkä olisi hyvännäköiset.
Jos Sannalla tai jollain muulla ministerillä olisi festareilla hiphop-street-pöksyt, verkkarit, joissa housut rötköttää puolivälissä peffaa, persvako ja alushousut näkyvät, niin se ei sopisi ☝
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen pääministeri Sannalle sopii, koska ne SOPII ja on hyvännäköiset.
Suomen pääministeri *jollekin muulle* shortsit eivät välttämättä sopisi, eivätkä olisi hyvännäköiset.
Jos Sannalla tai jollain muulla ministerillä olisi festareilla hiphop-street-pöksyt, verkkarit, joissa housut rötköttää puolivälissä peffaa, persvako ja alushousut näkyvät, niin se ei sopisi ☝
- SheenaNiin toi on vaan sun yksi mielipide.
- Anonyymi
Teinipissiksen tyyli on kieltämättä tasokas...
- Anonyymi
Voi voi, nyt se on huomattu jo Skotlannissa!
- Anonyymi
Klassinen festariasu. Hyvännäköinen minusta vaikken sannafani olekkaan.
- Anonyymi
Kaunis, hyväkroppainen nainen on hän. Tehokas ja jämäkkä tekemisisssään. Turha olla kateellinen ja katkera. Jos on ylipainoa ja rapakunto, niin itse se pitää kuntoon hoitaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125458Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413595Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523485Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1521325- 161189