Mies soittelee KOKO AJAN!

Anonyymi

Huoh.. Miksi on niin vaikea löytää ketään NORMAALIA ihmistä??? Ollaan siis tapailtu jonkin aikaa. Mies oli tätä ennen pitkään naimisissa, ja sen jälkeen pitkään sinkkuna. Kun aamulla herään, on tullut jo monta puhelua. Jos en heti vastaa, alkaa viestipommitus: Olenko kuollut? jne. jne.. Tämä jatkuu myöhään yöhon. Mies soittaa jopa töistä, jos on vähänkin luppoaikaa. Olen pari kertaa ärähtänyt asiasta, mutta se auttaa vaan pari päivää. Ei ole mistään alkuhuumasta kyse, koska ollaan tapailtu jo jonkin aikaa. Ei ole myöskään kyse mistään yksinäisestä ihmisestä . Olen kerran ennen törmännyt tälläiseen mieheen. Silloin kestin viikon. Tämä mies on muuten ihan tavallinen. Nyt olen päättänyt, että vastaan puhelimeen max 4x päivässä. Onko muilla vastaavia kokemuksia, tai mitkä pitäisi tehdä?

97

1587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies on jännämies ja haluaa omistaa sinut. Narsisti myös ja soittelee koko ajan ja haluaa tietää mitä teet , kenen kanssa ja sellaista. Palkkaa nyt jo henkinvartija ettei käy huonosti.

      • Anonyymi

        Tästä hullusta et pääse eroon ikinä.
        Vainoaa hautaan saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä hullusta et pääse eroon ikinä.
        Vainoaa hautaan saakka.

        Se on 80v. Taitaa olla aika paha dementia.

        Joo. Jännämiehii vaan on kaikkialla..


    • Anonyymi

      Ei normaalia (tai mitä nyt sitten etsitkään) löydä, jos roikkuu epänormaalien (tai muulla tavalla toivomasi ominaisuuden suhteen puutteellisten) ihmisten seurassa.

      Eli vilkaisepa peiliin: suurin ongelma saattaa olla siellä.

      Itse olen kyllä sitä mieltä, että normaalit ihmiset ovat tylsiä, mutta välttävä mielenterveys on suotavaa sosiaalisessa kanssakäymisessä.

      🦄

      • Anonyymi

        ”Eli vilkaisepa peiliin: suurin ongelma saattaa olla siellä.” Siellä on kieli poskella taas tasa-arvonlähettiläs vääntänyt vastuuttamista naisoletetun suuntaan. Alkaa mennä jo aika p.erverssiksi tämä kirjoittelu kun yrität satuttaa tiettyä ja samalla muita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Eli vilkaisepa peiliin: suurin ongelma saattaa olla siellä.” Siellä on kieli poskella taas tasa-arvonlähettiläs vääntänyt vastuuttamista naisoletetun suuntaan. Alkaa mennä jo aika p.erverssiksi tämä kirjoittelu kun yrität satuttaa tiettyä ja samalla muita

        Kyllä. Tämä asia ei sukupuolta katso: jos et pidä jostain henkilöstä, hankkiudu eroon ja etsi muuta seuraa.

        Tämä ei ole satuttamista vaan toimiva neuvo.

        🦄


    • Anonyymi

      😂😂😂

      • Anonyymi

        Kenet sinä luulet He..a vakuuttavasi tällä mielenköyhällä naureskelulla jokaiseen provoon joka liittyy naiseen tai sellaiseksi oletettuun, haetko huomiota tällä? Minä olen ajatellut, että tämä on aika yksityinen harrastus eikä kukaan muu reagoi tai ota kuuleviin korviinsa kun joku jankkaa palstasta.


    • Normaaleja ihmisiä on monin verroin enemmän kuin epänormaaleja, joten heidän tapaaminen on paljon todennäköisempää. Aina tapahtuu kuitenkin VAHINKOJA, jolloin itse täysin normaali tutustuukin epänormaaliin. 🌹👀

      • Anonyymi

        Eräs mies samoi minulle kerran, että jokaisessa ihmisessä on omat outoutensa, jotka alkavat paljastua n. 3kk jälkeen. Jos näiden kanssa tulee toimeen, parisuhdetta kannattaa jatkaa. Minussakin on varmasti paljon outoa.


      • Anonyymi

        Kuten vaimollesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs mies samoi minulle kerran, että jokaisessa ihmisessä on omat outoutensa, jotka alkavat paljastua n. 3kk jälkeen. Jos näiden kanssa tulee toimeen, parisuhdetta kannattaa jatkaa. Minussakin on varmasti paljon outoa.

        Kukapa sitä ihan täydellinen voi olla toiselle ihmiselle , kompromissit on löydettävä


    • Anonyymi

      Jotkut ihmiset on tosi sosiaalisia. Minulla oli etäsuhde ja päivässä tuli ehkä 6-8 tuntia facetimea ja viesteilyä noin vuoden. Mies asui toisella puolella maailmaa eikä koskaan tavattu muuten.

      Hän oli tosi älykäs ja hauska ihminen, tultiin hyvin juttuun.

      Myohemmin muistelin lämmöllä, että olipa se hauskaa ja minulle tosi harvinsista, että jaksan ketään jatkuvalla syötöllä.

      Itse yleensä ärsyynnyn sosiaalisuuteen tosi äkkiä ja se on suurin kompastuskivi ollut suhteissa, kun toinen joutuu aina loukkaantumaan jollain tapaa.

      • Anonyymi

        Tuollainen soittelu ei sosiaalisista vaan pikemminkin narsistista.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen soittelu ei sosiaalisista vaan pikemminkin narsistista.

        - Sheena

        En vetäisi suoraa yhteyttä, mutta voihan se niinkin olla, varsinkin kun asiasta on jo huomautettu.

        Itsellä on kyllä kokemus narsistista, joka ei kunnioita rajoja kun haluaa huomiota ja se on erittäin epämiellyttävää.


      • Anonyymi

        Tämä kuvaa tilannetta hyvin! Meillä on juuri tälläistä! Asutaan kyllä samassa maassa, mutta paljon välimatkaa. Noin minäkin olen tilanteen ajatellut, että "mies nyt vaan ON noin sosiaalinen.."

        Hän on myös todella älykäs -ja mielenkiintoinen.

        Onko sua harmittanut, että ette koskaan tavanneet? Olisiko yhteydenpito vielä mahdollista, jos noin hyvin meni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kuvaa tilannetta hyvin! Meillä on juuri tälläistä! Asutaan kyllä samassa maassa, mutta paljon välimatkaa. Noin minäkin olen tilanteen ajatellut, että "mies nyt vaan ON noin sosiaalinen.."

        Hän on myös todella älykäs -ja mielenkiintoinen.

        Onko sua harmittanut, että ette koskaan tavanneet? Olisiko yhteydenpito vielä mahdollista, jos noin hyvin meni?

        Tilanne meni vaikeaksi kun tuli toinen mies kuvioihin irl. Koin muutenkin ensihuuman jälkeen, että oltiin liikkeellä enemmänkin kaveripohjalta olimme seksuaalisesti vähän erilaisia.

        Joskus tulee mieleen, että pitäisikö koittaa uudistaa juttua ihan kaveripohjalta, mutta koska hän oli niin aktiivinen sosiaalisesti, niin en ole viitsinyt, koska en halua niin tiivistä ystäväsuhdetta.

        Olisin kyllä mielelläni tavannut hänet ja olisi ollut varaakin matkustaa, mutten halunnut lähteä. Ehkä siksi, koska oli sitä kipinän puutetta. Hän ei voinut työn takia matkustaa eikä ollut muutenkaan ikinä matkustanut ulkomaille.

        Kun vietimme niin paljon aikaa camissa varsinainen lihallinen tapaaminenkin tuntui aika merkityksettömältä. Kyllä siinä toinen tuli tutuksi, ihan kun oltaisiin oltu samassa huoneessa, kun kumpikin teki juttujansa ja puhuttiin samalla.

        Ihan hyvä suhde oli, vaikkei koskaan tavattukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne meni vaikeaksi kun tuli toinen mies kuvioihin irl. Koin muutenkin ensihuuman jälkeen, että oltiin liikkeellä enemmänkin kaveripohjalta olimme seksuaalisesti vähän erilaisia.

        Joskus tulee mieleen, että pitäisikö koittaa uudistaa juttua ihan kaveripohjalta, mutta koska hän oli niin aktiivinen sosiaalisesti, niin en ole viitsinyt, koska en halua niin tiivistä ystäväsuhdetta.

        Olisin kyllä mielelläni tavannut hänet ja olisi ollut varaakin matkustaa, mutten halunnut lähteä. Ehkä siksi, koska oli sitä kipinän puutetta. Hän ei voinut työn takia matkustaa eikä ollut muutenkaan ikinä matkustanut ulkomaille.

        Kun vietimme niin paljon aikaa camissa varsinainen lihallinen tapaaminenkin tuntui aika merkityksettömältä. Kyllä siinä toinen tuli tutuksi, ihan kun oltaisiin oltu samassa huoneessa, kun kumpikin teki juttujansa ja puhuttiin samalla.

        Ihan hyvä suhde oli, vaikkei koskaan tavattukaan.

        No kiva juttu! Itse olisin varmaan utelias ottamaan yhteyttä, jos kerran meni noin hyvin.


    • Anonyymi

      Mullekin yksi mies soittelee koko ajan ja haluaa että mä vaihdan sähköyhtiötä.

      • Anonyymi

        Olipa haffun haufka tokaisu häntä heiluen ja vaikka olisi kuinka tietoa onkivan miehen provosta kyse, niin vastaisitko oikeasti näin jos ajattelisit jonkun olevan tuollaisessa tilanteessa? Olet mauton ihminen, et mitään muuta


    • Anonyymi

      Ätmien sosiaaliset taidot on nolla.

    • Anonyymi

      Täh?! Onpa outoa

    • Anonyymi

      Ei ole normaalia. Mies yrittää kontrolloida ja hallita.

      "Olen pari kertaa ärähtänyt asiasta"

      Ärähdä potenssiin sata. Siis oikein kunnolla "nyt loppuu, ymmärrätkö?!"

      - Sheena

      • Anonyymi

        Turha alkaa edes yrittämään tavoille opettamista aikuisille ihmisille.
        Kantapäät vastatusten ja ripeää askellusta vaan.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha alkaa edes yrittämään tavoille opettamista aikuisille ihmisille.
        Kantapäät vastatusten ja ripeää askellusta vaan.

        -keinovaginamies-

        Yrittää voi aina niin halutessaan. Pitää kuitenkin ihan itse puntaroida millaiset mahdollisuudet olisi päästä toivottuun lopputulokseen. Ap.n tapauksessa ei kovin hyvät tosiaan.

        - Sheena


      • Anonyymi

        Ei tehoa narsistiin ärähtäminen, hän vaan saa siitä lisää vettä draamamyllyynsä.

        Itsellä aiheutui narsistista patoutunutta vihaa joka sitten aina kohdistui vääriin ihmisiin.

        Näin jooa unta, että kuristin hänet. Vanhempi naissukulainen kyseessä Sen unen jälkeen en enää jäänyt yöksi kyläreissulle ja vähensin yhteydenpitoa ja lopulta katkaisin välit.

        Silti vaan jatkaa tunkemista minun elämään.

        Eli voi mennä tosi rumaksi, jos rajoja ei suostuta kunnioittamaan ja siitä voi saada pahoja henkisiä vaivoja itselleen.

        Ehkä ap.n miesystävä on naimisissa ollessaan tottunut tiiviiseen yhyeydenpitoon? Eihän sitä voida tietää täällä.

        Ylempi kommentoija


      • Anonyymi

        No.. Ärähdin kyllä potenssiin sata! Täytyy myöntää! Aloin tuntea itseni joksikin nurkkaan ajetuksi villieläimeksi. Heh.. Ei hän kyllä miltään narsistilta vaikuta. Ei ole pahansuopa tai manipuloiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tehoa narsistiin ärähtäminen, hän vaan saa siitä lisää vettä draamamyllyynsä.

        Itsellä aiheutui narsistista patoutunutta vihaa joka sitten aina kohdistui vääriin ihmisiin.

        Näin jooa unta, että kuristin hänet. Vanhempi naissukulainen kyseessä Sen unen jälkeen en enää jäänyt yöksi kyläreissulle ja vähensin yhteydenpitoa ja lopulta katkaisin välit.

        Silti vaan jatkaa tunkemista minun elämään.

        Eli voi mennä tosi rumaksi, jos rajoja ei suostuta kunnioittamaan ja siitä voi saada pahoja henkisiä vaivoja itselleen.

        Ehkä ap.n miesystävä on naimisissa ollessaan tottunut tiiviiseen yhyeydenpitoon? Eihän sitä voida tietää täällä.

        Ylempi kommentoija

        Ei todellakaan auta, JOS on kyse täysin narsistisesta persoonasta. Sen voi varmistaa ärähtämällä. Ja tietysti puhumallakin siitä, ettei toisen "liian usein soitteleva käytös" TUNNU hyvältä, vaan pahalta. Voi myös ehdottaa, että sovitaan yksi aika viikossa, jolloin mies voi soittaa vain soittamisen ilosta.

        Ehkei ap ole suhteessa vain sen vuoksi, että saa "valittaa "miehen soittelusta. Todennäköisesti miehessä on jotain hyvääkin. Jos ei ole, kannattaa tietty erota hetimmiten.

        "Ehkä ap.n miesystävä on naimisissa ollessaan tottunut tiiviiseen yhyeydenpitoon? "

        Niinpä. Ja luulee sen vielä olevan hyvä juttu.

        - Sheena


        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan auta, JOS on kyse täysin narsistisesta persoonasta. Sen voi varmistaa ärähtämällä. Ja tietysti puhumallakin siitä, ettei toisen "liian usein soitteleva käytös" TUNNU hyvältä, vaan pahalta. Voi myös ehdottaa, että sovitaan yksi aika viikossa, jolloin mies voi soittaa vain soittamisen ilosta.

        Ehkei ap ole suhteessa vain sen vuoksi, että saa "valittaa "miehen soittelusta. Todennäköisesti miehessä on jotain hyvääkin. Jos ei ole, kannattaa tietty erota hetimmiten.

        "Ehkä ap.n miesystävä on naimisissa ollessaan tottunut tiiviiseen yhyeydenpitoon? "

        Niinpä. Ja luulee sen vielä olevan hyvä juttu.

        - Sheena


        - Sheena

        Miehessä on todella paljon kaikkea hyvää. Hän on todella romanttinen. Ei ole kyllä kukaan ennen välittänyt noin paljon, ja puhunut noin kauniisti. Tämä jatkuva soittelu vaan häiritsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehessä on todella paljon kaikkea hyvää. Hän on todella romanttinen. Ei ole kyllä kukaan ennen välittänyt noin paljon, ja puhunut noin kauniisti. Tämä jatkuva soittelu vaan häiritsee.

        Ehkä hän haluisi muuttaa yhteen ja se laukaisee jonkin pakonomaisen kontaktitarpeen? Tai hän vaan on jollain tasolla todella epävarma ei voi mitään itselleen?

        Sinuna kyllä vähän varoisin, mutta jos on paljon hyvääkin niin kannattaahan sitä harkita ennenkun pistää poikki.

        Oman kokemuksen mukaan kaikissa ihmisissä on ne ärsyttävät puolensa.

        Mitenkä tuollaista käytöstä voisi koittaa ehdollistaa paremmaksi en minä ainakaan osaa sanoa.

        Toivottavasti asia selviää ja pärjäät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan auta, JOS on kyse täysin narsistisesta persoonasta. Sen voi varmistaa ärähtämällä. Ja tietysti puhumallakin siitä, ettei toisen "liian usein soitteleva käytös" TUNNU hyvältä, vaan pahalta. Voi myös ehdottaa, että sovitaan yksi aika viikossa, jolloin mies voi soittaa vain soittamisen ilosta.

        Ehkei ap ole suhteessa vain sen vuoksi, että saa "valittaa "miehen soittelusta. Todennäköisesti miehessä on jotain hyvääkin. Jos ei ole, kannattaa tietty erota hetimmiten.

        "Ehkä ap.n miesystävä on naimisissa ollessaan tottunut tiiviiseen yhyeydenpitoon? "

        Niinpä. Ja luulee sen vielä olevan hyvä juttu.

        - Sheena


        - Sheena

        Niin joskus miesten käytös vaan jon sitä pään seinään hakkaamisen laatuista ja kestää vuosia sisäistää joku yksinkertainen muutos mikä helpottaa paljon omaa ja muiden elämää.

        Urokset vaan on sellaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän haluisi muuttaa yhteen ja se laukaisee jonkin pakonomaisen kontaktitarpeen? Tai hän vaan on jollain tasolla todella epävarma ei voi mitään itselleen?

        Sinuna kyllä vähän varoisin, mutta jos on paljon hyvääkin niin kannattaahan sitä harkita ennenkun pistää poikki.

        Oman kokemuksen mukaan kaikissa ihmisissä on ne ärsyttävät puolensa.

        Mitenkä tuollaista käytöstä voisi koittaa ehdollistaa paremmaksi en minä ainakaan osaa sanoa.

        Toivottavasti asia selviää ja pärjäät!

        Kiitos. Pärjään kyllä. Olen nyt sitten tänään vastannut puhelimeen vähemmän, ja vastaanotto on ollut suorastaan hyinen, ja todella loukkaantunut. Ehkä meillä sitten on vaan eri tavat kommunikoida. En ole luovuttamassa, koska kyseessä on niin erityinen ihminen. Meillä on ihan uskomatonta kemiaa silloin harvoin, kun olemme päässeet tapaamaan. Ehkä hän valittaa toisaalla naisesta, joka ei vastaa puheluihin ja viesteihin, ja joku vinkkaa jättämään. Heh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Pärjään kyllä. Olen nyt sitten tänään vastannut puhelimeen vähemmän, ja vastaanotto on ollut suorastaan hyinen, ja todella loukkaantunut. Ehkä meillä sitten on vaan eri tavat kommunikoida. En ole luovuttamassa, koska kyseessä on niin erityinen ihminen. Meillä on ihan uskomatonta kemiaa silloin harvoin, kun olemme päässeet tapaamaan. Ehkä hän valittaa toisaalla naisesta, joka ei vastaa puheluihin ja viesteihin, ja joku vinkkaa jättämään. Heh..

        Juokse. Tuosta ei hyvä seuraa.
        Kontrollointi vain kasvaa ja sitten huomaat olevasi jo lirissä.
        Kokemuksesta sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha alkaa edes yrittämään tavoille opettamista aikuisille ihmisille.
        Kantapäät vastatusten ja ripeää askellusta vaan.

        -keinovaginamies-

        Jos aina tekee noin, ei jäljelle jää ketään.


    • En jaksaisi vastaanottaa kenenkään puheluja monta kertaa päivässä. Puhelu noin kerran viikossa vielä menettelee, edellyttäen, että on jotain asiaa. Viihdyn hyvinkin omissa oloissani. Jo kouluaikana minä erittäin likinäköinen silmälasipää olin omissa oloissani viihtyvä, enkä paljonkaan ollut missään laumassa.

    • Anonyymi

      Älä vastaa. Kyllä hermo menisi.

    • Anonyymi

      Jaa, joku soittaa liikaa ja toinen taas liian vähän. Mikähän mahtaa olla sopivaa, huoh!

      • Anonyymi

        Yhteydenottoja on hyvinkin lähes 30 päivässä.


      • Anonyymi

        Molemminpuolinen kompromissi on sopiva. Toisinaan Voivat halut jossain adiassa sopiakin täydellusesti yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteydenottoja on hyvinkin lähes 30 päivässä.

        Häirikkö ehdottomasti. Ota jalat alle.

        - Sheena


    • Olet törmännyt mieheen, joka yrittää keksiä sisältöä elämäänsä parisuhteesta.

      Mutta sano vielä uudelleen ja uudelleen, että on kiva kuulla joskus, miten menee ja että itse saa kuulumiset vaihdettua, mutta ei kokoajan.

      Väännä rautalangasta malli.

      • Anonyymi

        Nyt alkoi surumielinen uhriutuminen, kun en ole tänään koko ajan vastannut. No sitten alkoi -alan pian kirkua, jos puhelin vielä soi.

        Tuli mieleen, että toinen miehen vanhemmista kuoli tapaturmaisesti, kun hän oli pieni. Ehkä hän pelkää sen takia että olen kuollut, jos en vastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkoi surumielinen uhriutuminen, kun en ole tänään koko ajan vastannut. No sitten alkoi -alan pian kirkua, jos puhelin vielä soi.

        Tuli mieleen, että toinen miehen vanhemmista kuoli tapaturmaisesti, kun hän oli pieni. Ehkä hän pelkää sen takia että olen kuollut, jos en vastaa.

        No teet onat rajat selväksi ja opetat vaikka häntä noudattamaan niitä.

        Olipa mikä tahaansa syy, niin omat rajat saa ihmisellä olla, jos hän ei niitä ymmärrä, pidä itse huoli.
        Ja anna uhriutua ja kiukuta, mitä vaan... rauhallisesti vaan toistat, että sinulla on muutakin elämässä.

        Jos ei ala homma muuttua, sitten pitää keksiä radikaalimpaa...


    • Anonyymi

      Munkki lataa viisuja tulee viini päissään

    • Anonyymi

      Eihän tuossa voi enää nukkua! Ihmisen pitää voida nukkua.

      Eikö sille riittäis kerran viikkoon?

    • Anonyymi

      Hillitön ukkeli.

    • Eiköhän se luonteet ei sovi yhteen , itse rakastaisin.

      • Sen vuoksi minulla onkin pitkäaikainen kumppani.


    • Täytyykin ottaa tuosta opiksi, ja vähentää Pirpanalle soittelua

      • Kuulostat kylmälle.🥶


    • Anonyymi

      Hullu olet itsekin, jos tuollaista toista hullua tapailet.

      Tosin onneksi aloitus on provo, ei noin hulluja kai voi ollakaan.

      • Kuulostat kylmälle


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuulostat kylmälle

        Ei, vaan realistilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan realistilta.

        Aivan.


      • Anonyymi

        Toiset sentään ymmärtää, että provosta on kyse ja juuri siksi on trollattavana teemana erityisen tuomittavaa kun tuo aihe on oikeasti hieman vakavampi juttu. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja kontrollihalu nimittäin. Heti jalat alle jos merkkejä tällaisesta näkyy. En puhu kokemuksen vaan järjen äänellä. Miksihän tätäkin pitää ikäänkuin selittää, ai niin sehän on tuo naisten kollektiivinen syyllistämiskulttuuri ihan kaikesta. Melkein jo unohdin tämän jutun.


    • Onpas hän malttamaton.

      • Anonyymi

        No niinpä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä!

        Ymmärrän tiivimmän yhteydenpidon, jos molemmat on sen sorttisia että tykkää tiuhaan lörpöttää puhelimessa tai viestitellä. Mutta tässäkin kohtaa tangoon tarvitaan kaksi.

        Jos jompi kumpi tykkää pidellä yhteyksiä harvempaan, niin innokkaamman tarttisi edes yrittää noudattaa harvempaan viestijän toivetta.

        Nääkin pitäisi olla ihan sovittavissa olevia juttuja. Mutta voihan olla, että sinun kannattaa miettiä mitä tuo arki sitten on ihmisen kanssa, johon palaa päreet jo yhteydenottojen takia. :)


    • Anonyymi

      Minä sanon aikanani miehelle että jos soittelee yhtämittaa niin en jatka yhteiseloa se auttoi , hänkin töistään soitteli ja vielä minun työpaikalle että sai hävetä kun puhelin soi yhtämittaa ja pakko oli vastata kun puhelu olisi voinut olla työhön liittyvä asia

      • Anonyymi

        No sinä ainakin ymmärrät, miltä minusta tuntuu!


    • Anonyymi

      Hei haluan panna ja jos pihtaat niin soittelen lisää.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      " Mies soittaa jopa töistä, jos on vähänkin luppoaikaa."

      Ilmoita sen pomolle että sillä on liikaa luppoaikaa, ruoska viuhumaan niin saat olla rauhassa illallakin kun se työpäivän jälkeen on niin väsynyt ettei jaksa soitella.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo. Mutta.. Miehellä ON jo todella vaativa ja kiireinen työ. Silti riittää energiaa soitella koko ajan. Vähän pelkään, että hänellä ovat alkaneet elämän muut osa-alueet jäädä.


    • Anonyymi

      Mä koitin kerran tapailla samanlaista tyyppiä. Jatkuvaa, siis jatkuvaa, viestipommitusta ja soittelua. Koitin sanoa, että pitäisi tässä kuitenkin pystyä hoitamaan työt ja muut arkiset asiat, niin ei auttanut. Mikään ei mennyt perille, mies takertui kuin iilimato ja oli todella ahdistava. Pistin luiskaan, koska kiinnostus kääntyi nopeasti suorastaan raivon ja vihan tunteiksi. Näillä takertujilla on kauhea menettämisen pelko ja paradoksaalisesti he tulevat aina jätetyksi oman karmean käytöksensä takia. Sitten taas uhriudutaan ja itketään.

      - Exp

      • Anonyymi

        Joo. Kiitos tästä. Olen ajatellut, että juuri tälläisestä ihmisestä on kyse. Voi tosiaankin olla, että mies on jätetty sinkkuaikana monta kertaa tämän takia. Olen odottanut, että hän tasaantuisi. Ei. Kierroksia tulee vaan lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Kiitos tästä. Olen ajatellut, että juuri tälläisestä ihmisestä on kyse. Voi tosiaankin olla, että mies on jätetty sinkkuaikana monta kertaa tämän takia. Olen odottanut, että hän tasaantuisi. Ei. Kierroksia tulee vaan lisää.

        Nää tyypit tarvii ammattiapua, koska tuo käytös on pakkomielteistä eikä se muuksi muutu ilman terapiaa. Sinuna ottaisin jalat alle.


    • Anonyymi

      Joo, no rakastuminenhan teettää tuollaista tietenkin, että haluaa olla yhteydessä. Sitten on kyllä myös sosiopaatteja olemattomine impulssikontrolleineen, rajatilaisia, histrionisia ja narsistisia. Kannattaa luottaa intuitioonsa mistä on kyse. Ja senkin jälkeen kysyä toki minkä sitä luonnolleen mahtaa kukaan.

      • Se on totta, että rakastunut ihminen pyörittelee sitä rakastettuaan mielessään yhtenään ja haluaa kuulla hänestä. Voi olla jonkin aikaa alkuun niinkin, että päässä ei juuri muuta liiku, kun se mielitietty. Se voi ottaa niin valtaansa.

        Se voi toki olla sitten hillitymmälle tunteilijalle ahdistavaa, kun toinen kierii ja pyörii kun tervapaperi toisessa kiinni. Eikä saa omaa tilaa riittävästi.

        Pitää sitten vaan uskaltaa toppuutella jotenkin nätisti, että sopii vaikka ajankohdan milloin voi rämpättää viestiä ja soitella.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Se on totta, että rakastunut ihminen pyörittelee sitä rakastettuaan mielessään yhtenään ja haluaa kuulla hänestä. Voi olla jonkin aikaa alkuun niinkin, että päässä ei juuri muuta liiku, kun se mielitietty. Se voi ottaa niin valtaansa.

        Se voi toki olla sitten hillitymmälle tunteilijalle ahdistavaa, kun toinen kierii ja pyörii kun tervapaperi toisessa kiinni. Eikä saa omaa tilaa riittävästi.

        Pitää sitten vaan uskaltaa toppuutella jotenkin nätisti, että sopii vaikka ajankohdan milloin voi rämpättää viestiä ja soitella.

        Toivottavasti varatut eivät käyttäydy noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti varatut eivät käyttäydy noin.

        Kyllä ne monet käyttäytyy noin suhteidensa alussa.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kyllä ne monet käyttäytyy noin suhteidensa alussa.

        Varatut nimenomaan, sinkuthan ei suhteissa edes ole.


    • Anonyymi

      Olet löytänyt joko hallintafriikin jännämiehen tai kunnollisen ja kiltin miehen jonka on varmistuttava tasaisin väliajoin siitä, että rakastat häntä ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Ehkä se johtuu kristillisdemokratiasta se. Siksihän sillä on oma uskontonsa kristillisellä ja demokratialla.

      • Anonyymi

        Vielä pahempaa. Rkp.


    • Mies luulee, että suhde tarkoittaa 24/7 kylkimyyryssä nyhjäämistä. Kun lähinyhjääminen ei ole mahdollista, puhelinterrorilla sitten. Surullinen virhe, harva tapa on yhtä tehokas ihmisenkarkottaja kuin se.

      • Anonyymi

        Hän on jotenkin lyhytjännitteinen välillä. Hyvin helposti on tylsää. Turhautuu, jos ei ole hektistä koko ajan. Olen muuten kerran törmännyt myös tuollaiseen naiseen. Umpihetskuna hän oli vaan ystävä. Soitteli varmaan vuoden koko ajan. Itsetuhoinen, ja juuri eronnut 18v suhteesta. Päivisin ei mitään tekemistä. Eipä silloinkaan puhe auttanut. Ystävyys loppui, kun hän soitti kerran hilpeänä jostain bileistä. Olin ollut jonkinlainen kaatopaikka, jonne kärrätään kaikki huolet ja traumat. Muut näkivät sitten sen iloisen puolen. Äitini on muuten vähän samanlainen.


    • Anonyymi

      Mun mies oli tuollainen jonkin aikaa. Ei ehkä 30 kertaa päivässä mutta usein kuitenkin. Samalla oli outoa kyselemistä, joka vaikutti kyttäämiseltä. Rauhoittui kun kerroin että tykkään hänestä ja jatkan suhdetta eikä ole mitään taka-ajatuksia lähteä pois tai etsiä toista hemmoa. Luulen että hänellä oli jokin epävarma vaihe, ehkä välillämme oli tietämättäni sattunut jotain, joka oli herättänyt hänessä menettämisen pelon. Vaimo oli aikanaan löytänyt toisen ja lähtenyt. Hän itse kertoi että avioliitto ei ollut huono, mutta vaimo oli mennyt hyvin nuorena naimisiin (ei pakko) ja nuoruus jäänyt elämättä. Sitten rakastui palavasti jollain työkurssilla ja hajottivat kaksi avioliittoa. Päätin vain katsoa tämän suhteen loppuun, koska kuten sinäkin kerroit tästä tyypistä, oli muuten aika ihana.
      Meni se häirintä ohi kun miehen luottamus naisiin palasi myötäni, en koskaan antanut pienintäkään aihetta mustasukkaisuuteen. Siitä on vuosia ja suhde jatkuu. Mieti mitä menetät jos katsot miten käy, Onko aikasi kortilla. Mjnä jatkaisin jos itse olisin tykästynyt. Jos ei sitten tilanne pahene väkivaltaiseksi epäluuloksi, kyllä sen huomaa jos alkaa hullun merkit näkyä.

      • Yömyöhään viestittely/soittelu vaikuttaa juurikin sille, ettei luota toiseen ja tarkistelee viestein/soitoin.

        Epävarma ja voi olla taipumusta mustasukkaisuuteenkin. Jos vastaamattomuus saa mielikuvituksen laukkaamaan, että nyt sillä on jotain meneillään, kun ei vastaa mulle. Oletko kuollut kysymys on vähän passiivis aggressiivista, kun eihän kuollut vastaisi viestiin, että Joo, heitin just vartti sitten henkeni.

        Jotenkin alleviivaa kysymyksellä oletko kuollut, sitä ärtymystä ettei toinen reagoi?


      • Anonyymi

        Ihanaa, että teille kävi noin hyvin alkuvaikeuksien jälkeen! Onneksi mistään mustasukkaisesta kyttäämisestä ei onneksi tunnu olevan kyse. Olen kyllä niin ihastunut, etten voi kuin katsoa tämän kortin. Niin harvoin ihastun kehenkään. Ei mies ole koskaan tehnyt minulle mitään pahaa. Tuo soittelu vaan..


    • Anonyymi

      Vastaa kysymykseen aina kysymyksellä.

    • Anonyymi

      Minun mies tai ei se minun vielä ole. Tapailen niin se ei soita juuri koskaan. Sitä on vaikea saada kyllä soittamaan. Facebookissa se voi lähetellä viestejä tai sitten lähettää teksti viestin. Melkein toivon että soittaisi monta kertaa päivässä että olisi juttuseuraa edes. Mutta se sanoo tule käymään niin voidaan jutella.

      • Anonyymi

        Niin.. Älä murehdi! Jotkut ovat huonoja puhumaan puhelimessa.


    • Anonyymi

      Olen ratkaissut asian ainakin jollain tavalla. Vastaan yhdeksältä aamulla, ja sen jälkeen kolmen tunnin välein. Toki tulee viestejä koko ajan, että "oletko ok", "oletko hengissä" jne. Mies on myös vihainen siitä, "etten koskaan vastaa". Sitten on. Olen kestänyt tätä pommimusta niin kauan kuin pystyn. Nyt en jaksa enää. Joko näin, tai sopivampi mies. Se ihmetyttää, että eikö hän yhtään ymmärrä käyttäytyvänsä ihan hullulla tavalla.

      • Anonyymi

        Ei, koska tuo on pakonomaista. Hän ei mahda itselleen mitään eikä pysty lopettamaan, koska jos hän yrittää, kasvaa ahdistus ja pelot sietämättömiksi.


      • Anonyymi

        En ymmärrä sinuakaan. Ei pitäisi sietää moista ahdistelua, sillä ahdisteluahan tuo on, ei muuta. Kolmen tunnin välein vastaaminen on liikaa ja kaikenlisäksi turhaa, sillä mieshän on vihainen ja kurja kuitenkin.

        Mies ei ehkä ymmärrä käyttäytyvänsä hullun lailla, mutta sinä ymmärrät miehen käytöksen olevan täysin pähkähullua. Etsi toinen mies. Sinkkuus on myös erittäin hyvä vaihtoehto.


      • Anonyymi

        Kysyn vielä minkä ikäinen mies on? Onko työelämässä? Sairauksia? Käyttääkö alkoholia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, koska tuo on pakonomaista. Hän ei mahda itselleen mitään eikä pysty lopettamaan, koska jos hän yrittää, kasvaa ahdistus ja pelot sietämättömiksi.

        Siltä vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä sinuakaan. Ei pitäisi sietää moista ahdistelua, sillä ahdisteluahan tuo on, ei muuta. Kolmen tunnin välein vastaaminen on liikaa ja kaikenlisäksi turhaa, sillä mieshän on vihainen ja kurja kuitenkin.

        Mies ei ehkä ymmärrä käyttäytyvänsä hullun lailla, mutta sinä ymmärrät miehen käytöksen olevan täysin pähkähullua. Etsi toinen mies. Sinkkuus on myös erittäin hyvä vaihtoehto.

        Ajattelin itsekin, että tämä on niin hullua, että edes toisen meistä on käyttäydyttävä järkevästi. Jos aina etsii uuden miehen kun jotain vaikeasti kestettävää tulee eteen, niin jää loppujen lopuksi yksin. Sinkkuus on aluksi kivaa, mutta ei pidemmän päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn vielä minkä ikäinen mies on? Onko työelämässä? Sairauksia? Käyttääkö alkoholia?

        Pian eläkkeellä. On työelämässä. On ollut sairauksia. Sai jo "kuolemantuomion" lääkäreiltä, mutta kuin ihmeen kaupalla parani. Joi ennen. Ei enää, koska minäkään en juo. En ole vaatinut raitistumista. Hän halusi itse lopettaa, kun tapasi minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin itsekin, että tämä on niin hullua, että edes toisen meistä on käyttäydyttävä järkevästi. Jos aina etsii uuden miehen kun jotain vaikeasti kestettävää tulee eteen, niin jää loppujen lopuksi yksin. Sinkkuus on aluksi kivaa, mutta ei pidemmän päälle.

        Mieluummin yksin kuin huonossa tai hullussa seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian eläkkeellä. On työelämässä. On ollut sairauksia. Sai jo "kuolemantuomion" lääkäreiltä, mutta kuin ihmeen kaupalla parani. Joi ennen. Ei enää, koska minäkään en juo. En ole vaatinut raitistumista. Hän halusi itse lopettaa, kun tapasi minut.

        Jos mies soittelee lopettamispyynnöistäsi huolimatta, se viittaa ehdottomasti persoonallisuushäiriöön, ja mikä hyvin myös mahdollista alzheimeriin tai muuhun muisti/aivosairauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies soittelee lopettamispyynnöistäsi huolimatta, se viittaa ehdottomasti persoonallisuushäiriöön, ja mikä hyvin myös mahdollista alzheimeriin tai muuhun muisti/aivosairauteen.

        Voi muuten olla vaikka alkava alzheimer. Sitä on käsittääkseni suvussa.


    • Anonyymi

      Rhkä huvittaaa jos jotain naisia tyttöjä seikkailevat unissa sitten.

      ;Mutta auto timantit ovat ikuisia shely gt 500´;D james-elokuvssa.

    • Anonyymi

      RPG incominf, eli siis ohjus jo tunkeutuu AGM-65 hwri jo runk

    • Anonyymi

      Et sinäkään normaali ole, kun kerran kestät tuollaista.

      Itse laittaisin kokoajan rinkuttelevan miehen numeron estoon. Olisin jo laittanut ajat sitten.

      • Anonyymi

        Minä myös, samma här. Täysin sietämätöntä pönttöä käytöstä. Pätee kyllä muihinkin ihmisiin, mutta miesystävään erityisesti. Suhde perustuu molemminpuoliselle arvostukselle, ja tuollainen käytös on kaikkea muuta kuin naista arvostavaa, täysin häiriintynyttä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe