Vai vieläkö muistat
Rakkaus 🤍
Unohditko sä jo J
20
611
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä oot viimeinen asia minkä voisin unohtaa. J
- Anonyymi
Unohdit ettet tiedä kuka aloituksen teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit ettet tiedä kuka aloituksen teki.
En unohtan, mut ainahan voin leikkiä et se oli hän
- Anonyymi
Mistä aattelet että oisin unohtanut.en ole unohtanut. Koin että tarvitset /tarvotsetti tilaa nyt. Koitan jaksaa odottaa parempaa hetkeä.. kyllä me viel just toivottavasti saadaa jutella niitä tuhansia ssioita mitä haluisin sun jaa jutella.t.M.I.R.
- Anonyymi
En unohda koskaan sinua ja mitä annoit minulle. Miten voisinkaan, olet minulle täydellinen kokonaisuus. Ihana, upea, kaunis ja hieno ihminen.
-Joku J mies.- Anonyymi
Kauniita ajatuksia hänestä kirjoitit, taidat tykätä ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita ajatuksia hänestä kirjoitit, taidat tykätä ..
Kyllä tykkään. Sen hänelle lauantaina kerroinkin, mutta aika ei ole sopiva. Voin vain odottaa ja toivoa. Ja minähän odotan kunnes hän toteaa kyllä tai ei. Ei minulla ole kuitenkaan mihinkään kiire, ja hänen onnellisuutensa on tärkeintä.
-Joku J mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tykkään. Sen hänelle lauantaina kerroinkin, mutta aika ei ole sopiva. Voin vain odottaa ja toivoa. Ja minähän odotan kunnes hän toteaa kyllä tai ei. Ei minulla ole kuitenkaan mihinkään kiire, ja hänen onnellisuutensa on tärkeintä.
-Joku J mies.Nyt siis viime lauantaina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt siis viime lauantaina?
Juurikin viime lauantaina.
-Joku J mies.
- Anonyymi
Teit sen unohtamisen hyvin helpoksi
Omimatta sen isommin, en ole pystynyt unohtamaan... Siksi täällä vielä roikun.
- Anonyymi
Ja kun et tiedä kuka on edes kyseessä, niin kirjoittelet tänne.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ei varmaan pitäisi. Aika vähäistä on kirjoitteluni nykyisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtaus päällä
- Anonyymi
Muistan hyvin t.J
- Anonyymi
Et edes tiedä kuka aloituksen teki.
- Anonyymi
Kukahan heistä olet aloittaja?
- Anonyymi
Jannea en koskaan unhoita ♥️♥️♥️
- Anonyymi
En minä ole unohtanut. Muistan.
- Anonyymi
Et edes tiedä kuka aloittaja on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446