Monikansallisuudessa syntyy omaa rauhaa

Anonyymi

Koska ihmisiä on moneksi, niin yksilöllisellä minällä ei ole tarvetta näyttää.
Yksilö rauhoittuu, mietin, koska monikirjava ympäristö ruokkii tietonälkää.
Yksilön ei ole tarvetta hyppiä näyttämöllä esittämässä itseään koko ajan.
Yksilö voi ottaa kevyemmin ja löytää omaa aikaansa omissa oloissaan.
Ennen kuin omaa aikaa kotona oli mahdoton asia, koska piti löytää elämyksiä ulkoa.
Nyt elämyksiä löytää helposti kaupungista ja ne pitävät yllä, että
on mukava palata kotiin ja viihtyä siellä pidempään.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nytirti nytnaton sotatoimista=jeesus

    • Anonyymi

      morgen morgen nur nicht heute sagen immer faule leute kuvakaappaamme 'f' -konsonantin,mikä muistuttaa jakoavainta eli jakoavain kädessäkin voi olla laiska jos sana on väärin kirjoitettu

    • Anonyymi

      luokaamme taikatemppumaisesti maailmanrauha numerolla 8 keskellä viivat kohtaavat mutta se on numero!

    • Anonyymi

      Olipas paksua hevonpskaa!

    • Anonyymi

      Ei minulla ole mitän vataan monikultuurisuutta!Se on rikkaus ja rakentavaa silloin kun vastapuolet on kunolla kotiutettu Suomeen!Haluavat oppia edes Suomen puhe kielen.Kotoutamis laki kenties hieno paperilla ,mutta käytäntö ei toimi.Koska monikulturisia ihmisiä ei valisteta OIKEASTI SUOMEN TAPAKULTUURI! Tuossa väsyin joku aktivitetti paikka ,jossa henkilö vähemistöön kuluvana käy.Hienoa puhu suomi!En ole kuitenkaan vanhan naisena halukas kutsua häntä kotini kahville.Koska asun yksin ja hän on mies,lisäksi jolla vaimo!Minä en jaa miestä.Kun sitten itselle virike joku paikka mihin menee hän siellä.Oikeasti oksetaa.Ei lähesty koskaan kuin muita.Juokse peräni kun poistun,joku asia ymm. Mikään ei näkyvää.Joten olen pyrkinyt olemaan koko kesän pois aktiviteetti paikka.Koska en tiedä miten esim.toiminta pisten nuoret vetäjäät suhtautuu?Jotna muta kun sanonut jonkun kantasuomalisen täysin tahditon käytös.Pakaakaan eivät välitä!Olen vain heistäkö vanha nainen,joka valitaa.Mutta asiasat. Joten yksinäni likun sitten ulkona. Kävin kuitenkin esim.19.7. moikaamassa yhtä mahtavaa naista toinen piste. Keroin luotamuksella miksi en enää toiminossa mukana. Selvisi en olekaan ainoa vanha nainen.Loukamatta ketään .Yleistämättä ketään!Mutta jos kuturiamme nimen omaan tapa kulturiamme opetetaisin kotoutamisessa täysillä.Emme me vahnat tai nuoret naiset,joudu ilkeisin tilanteisin .Miten etsin ne sanat. Kuitenin minulla on aina ollut vähemistöstä monta ihanaa rakasta ihmistä elämä. Jotka kunioitavat minua Suomalisena vanhan 69 v.naisena.Keskutelin kyllä heidän kanssa tilanne.Sanoivat et menen enää sinne ativitetit.ymm. Kinistä,Anteksi jos sekava kirjotus.EI PIDÄ YLEISTÄ MISÄÄN NIMESSÄ.EIKÄ TARKOITUS OLE KETÄN SORMELLA OSOITAA MONIKIRJAVAISESSA KUTURISSAMME.YHÄ USKON ON RIKKAUS.Kaikissa myös Kanta väestö on hyvää ja pahaa.

    • Anonyymi

      Hyvin menny niissä maissa joissa on useampi heimo samalla alueella.

    • Anonyymi

      Katsopa tuollainen elokuva kuin: The Forgiven, niin ajaa Marokossa jonkun heimopäällikön ainoan pojan päälle, tulee ongelmia :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe