Ketä mies todella ajattelet ja rakastat
Vaikka haluaisin, on vaikea uskoa et se olisin mä...
❤️❤️❤️❤️
Kun tietäisin
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti se olen minä.
En kurillanikaan kerro.
- Anonyymi
Sehän riippuu täysin siitä kuka olet.
Kaikki on mahdollista 😎 - Anonyymi
Vinkki muista mitä on tapahtunut! Eikö se todista jotain sinun eduksesi?
- Anonyymi
Kerro vinkki mitä on tapahtunut?
- Anonyymi
Aina vaan muistan, edusta kiitollinen.
- Anonyymi
Kyllä vaan, osuu tännekin.
Rakastan.
- Anonyymi
Ihana E-nainenhan se ajatuksissa aina pörrää kuin kimalainen kukassa kesäiltana.
-Joku J mies.- Anonyymi
Kelle leivot , äiti kellen
- Anonyymi
Nooh, kerro jotain meidän yhteisistä hetkistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooh, kerro jotain meidän yhteisistä hetkistä?
Ei sillä ole mitään merkitystä, koska tunne ei ole molemminpuolinen.
-Joku J mies.
- Anonyymi
Sinua enkä ketään muuta
- Anonyymi
Todellako? Tuota tyyppiä ainoastaan joka tuon aloituksen kirjoitti? Entäs se oma kaivattusi mihin mahtoikohan jäädä?
- Anonyymi
4 kirjainta on sillä naisella etunimessä. Vaikea uskoa, että saisin häneltä vastakaikua. Ei se ole mahdollista, olen kuvitellut kaiken. Milloin herään todellisuuteen? 6 kirjainta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783