Aiotteko vielä tänä kesänä

Anonyymi

Mennä terassille vai istutteko vaan palstaa tuijottamassa koko kesän?

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En mene terassille.

    • Anonyymi

      Kävin tänään jo. Mukava oli istua :)

    • Omalla istun aika useinkin.

    • Anonyymi

      Terassilla on ihmisiä joilla on jo kumppani. Ei sinne sinkun kanssa mennä.

    • Anonyymi

      Tietysti menen, en ole ihan niin heikossa kunnossa henkisesti tai fyysisesti etten terassille pääsisi nauttimaan kesäillan livemusiikista muutaman kylmän juoman kera.

      Kyllä muuten kesäloma menee pikkuisen rinsessan kanssa, hän kun on niin ihana ettei terasseja tule paljon enää mietittyä. Mitä sieltä on hakemista tai kokemista?

      Minulle riittää joskus ihan oma seura, hyvä musiikki ja pari kylmää juomaa. Kiva tietysti tuttujen kanssa jutella, jopa tuntemattomien, mutta en ole mitenkään ylisosiaalinen henkilö, enkä sellaiseksi edes halua nyt tulla.

      AV

    • Anonyymi

      Olin jussina, tuskin enää tänä kesänä.

    • Anonyymi

      Palsta! ✌️

    • Anonyymi

      jos hän pyytää :)

    • Anonyymi

      Kysymyksestä huokuu jo kesän loppuminen.
      E-hei. Terasseilla tulen käymään vielä jonkun kerran. On tietty muitakin kesätapahtumia jotka vetävät puoleensa eri puolille suomea; kesäteatterit viimeisin hurahdus.

    • Olen ystäväpiirin ainoa sinkku, ei varatut perheen äidit kovin helposti terassille lähde. Näemme kotona, kävelyllä, syömässä, kahvilla, lapsia kiinnostavissa menoissa. Muutama tykkää käydä kuuntelemassa elävää musiikkia ja silloin tietysti tulee samalla myös biletettyä, Nyt olen varannut kesälle musiikkia yksin ja seurassa. Terassikeikat on enemmänkin työtilaisuuksien jatkoja tai vanhojen opiskelukavereiden tapaamisia muutaman kerran vuodessa.

      Kauheasti ei yöelämässä tule käytyä yksin, koska joko pitäisi mennä puhtaasti tanssimaan tai vain juttelemaan vieraille. Muuten ilta on aika pitkä… Kaveriseurassa se on helpompaa, koska voi välillä palata tuttujen luo. Viime viikonloppuna olin keikalla yksin, ja kun odotin seuraavaa liikennevälinettä Valtavassa, ystävällinen pariskunta pyysi seuraansa. Vaikka yhtä olutta ei voi laskea bilettämiseksi, ihan hyvät keskustelut silti se yksi tuoppi ja kyydin odotus toi.

      Yksin en siis osaa terassille lähteä, valitsen mielummin keikan tai elävää musiikkia sisältävän tapahtuman. Heinäkuussa on vielä noita tapahtumia 3 iltaa kalenterissa: 2 hyvässä seurassa ja. 1 yksin.

    • Anonyymi

      Kyllä aion mennä, ainakin kerran. :) En sitten tiedä missä maassa, mutta vahva tunne on, että aion mennä.

    • Terassia, keikkoja ja kaiken karvaista kulttuurihommelia. Ainakin kahdet festarit elokuun loppuun mennessä. On mitä muistella marraskuussa loskaa potkiessa.

    • Anonyymi

      Tuijotan palstaa auringonnoususta auringonlaskuun.

    • Anonyymi

      Jos joku tapahtuma on lähellä terassia niin sitten menen siitä pällistelemään, tuskin vain ihan juoman takia.

      • Anonyymi

        En käy joka vuosikaan

        Oli muuten yks työkaverikin siellä


    • Anonyymi

      Täällä on markkinat ja live bändejä parin viikon päästä keskustassa menen katsomaa ja terassit on siinä vieressä.

    • Anonyymi

      Olenhan mä tossa terassilla istunut melkein hrva se päivä. Mikäs sen kivempaa, kun istua omalla terassilla ja nauttia kesästä?

    • Anonyymi

      Olen parasta aikaa terassilla, leppeää aurinkoa, keinuvaa musaa, lasissa punaviiniä.

    • Anonyymi

      Juuri nyt tällä B)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe