Ilman tunteita mutta tuleeko tunteet myöhemmin. Yks nainen josta tykkäsin tosi paljon aikaa sitten ehdotti tapailua ja ehkä seurustelua. Silloin aikaa sitten oli tunteita minulla mutta nyt ei enää ole vaikka kuinka pinnistelen ja yritän tykätä Ei oikein irtoo mitään vaikka nainen on tosi kauniskin mutta luonne tosi kiva mutta en osaa enää oikein rakastua kun aikaisemmin sain pakit niin nyt ei vaan tunne mitään vaikka sanoin naiselle että tykkään kyllä.
Minä yritän seurustella
60
<50
Vastaukset
- Anonyymi
tuleeko ijän myötä kyyniseksi kun useapi mukavan naisen kanssa menee arkiseksi jutteluksi ilman kipinää useinmiten,
Tulee tai ei. Itsekin joskus aloin nuorena seurustelemaan turhan pian tapaamisesta. Ajatellen kai minä siinä tapaillessa ja seurustellessa sitten ihastun tyyppiin. Ja tunteita kehittyy.
No harvemmin. Pikemminkin harmitti, että taas yksi turha yritys ja hyppy täysin tuntemattomaan.
Olen sitten kokeillut eri taktiikalla tutustumisia ja suhteita ja todennut, että paras on kun jo alkuun pitää toisesta. Ja se tuntuu luonnolliselle myös se yhteistyö. Ja että malttaa tutustua kuitenkin ihmiseen rauhassa ryntäämättä heti seurustelemaan ja seksiin tai edes lähentelyyn. Aloittaa tosiaankin kaverina ja antaa ajan tehdä tehtävänsä, jos on tehdäkseen.
Sitten se on oikeasti kivaa, kun tuntee toista ja tunteet syvenee tutuksi tullessa ja vasta sitten antautuu seksiin ja läheisyyteen, kun tunteita on molemmilla. Ihan upeeta. Suosittelen.Itellä tosiaan korostuu se, ettei seksiin ruveta ennen kun on tuttuja siinä määrin, että tunteita on. Ja jos tunteita ei kehity tutustuessa ja yhdessä aikaa viettäessä, niin jää sitten puhtaasti vaan platoniseksi kaveriksi ja antaa vehtailujen olla pois kokonaan.
Näin ei tule harrasteltua mitään antamatonta seksiäkään ihmisen kanssa, josta ei muutenkaan välitä kuin kaverina. 👍- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Itellä tosiaan korostuu se, ettei seksiin ruveta ennen kun on tuttuja siinä määrin, että tunteita on. Ja jos tunteita ei kehity tutustuessa ja yhdessä aikaa viettäessä, niin jää sitten puhtaasti vaan platoniseksi kaveriksi ja antaa vehtailujen olla pois kokonaan.
Näin ei tule harrasteltua mitään antamatonta seksiäkään ihmisen kanssa, josta ei muutenkaan välitä kuin kaverina. 👍Pihtari:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihtari:)
AVSulla on mielenkiintoinen käsitys pihtaamisesta. Sulle pihtaaminen on ilmeisesti sitä, ettei jaa kelle tahansa, tunteista välittämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on mielenkiintoinen käsitys pihtaamisesta. Sulle pihtaaminen on ilmeisesti sitä, ettei jaa kelle tahansa, tunteista välittämättä.
Hymiöllä on ilmeisesti tässä asiayhteydessä jokin merkitys?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymiöllä on ilmeisesti tässä asiayhteydessä jokin merkitys?
AVEi se tekstiä mihinkään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tekstiä mihinkään muuta.
Luulen että se henkilö johon kohdistin ymmärtää yskän.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että se henkilö johon kohdistin ymmärtää yskän.
AVKuulut siis niihin yksilöihin joiden mielestä hymiä pyhittää kaiken. "Sä oot aika v.tun ruma :)"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulut siis niihin yksilöihin joiden mielestä hymiä pyhittää kaiken. "Sä oot aika v.tun ruma :)"
?
Se on ilmeisesti sinun näkemys hymiöistä.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?
Se on ilmeisesti sinun näkemys hymiöistä.
AVSinunhan se juuri äsken oli, omien sanojesi mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulut siis niihin yksilöihin joiden mielestä hymiä pyhittää kaiken. "Sä oot aika v.tun ruma :)"
Tuo on muuten hyvin mielenkiintoinen näkökulma, vaikkakin ei suoraan itse aiheeseen liittyvä. "Sä olet aika v.tun ruma :)" ja "sä olet aina v.tun kaunis :)" ... täysin v.tun eri logiikka noissa hymiöissä. Kännissä ja läpällä saa v.ttuilla aivan rauhassa, munhan muistaa laittaa hymiön. Tulkitseminen on lukijan vastuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunhan se juuri äsken oli, omien sanojesi mukaan.
Ihan sama jos se tekee sinut tyytyväiseksi.
Kirjoita välillä muille, et ole niitä mielenkiintoisimpia kirjoittelukumppaneita tai ajatusten vaihtajia edes fiktiossa.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama jos se tekee sinut tyytyväiseksi.
Kirjoita välillä muille, et ole niitä mielenkiintoisimpia kirjoittelukumppaneita tai ajatusten vaihtajia edes fiktiossa.
AVNo ei voi sinuakaan järin mielenkiintoiseksi kutsua. Joten who cares kiinnostaako sua vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei voi sinuakaan järin mielenkiintoiseksi kutsua. Joten who cares kiinnostaako sua vai ei.
...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...?
... ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on muuten hyvin mielenkiintoinen näkökulma, vaikkakin ei suoraan itse aiheeseen liittyvä. "Sä olet aika v.tun ruma :)" ja "sä olet aina v.tun kaunis :)" ... täysin v.tun eri logiikka noissa hymiöissä. Kännissä ja läpällä saa v.ttuilla aivan rauhassa, munhan muistaa laittaa hymiön. Tulkitseminen on lukijan vastuulla.
"Kännissä ja läpällä saa v.ttuilla aivan rauhassa, munhan muistaa laittaa hymiön. Tulkitseminen on lukijan vastuulla."
Noinhan se usein tuppaa olemaan. Hymiöt voi tulkita ihan miten vaan ja moni tarkoittaakin niillä ihan eri asiota, kuin miten joku ne tulkitsee. Sitten kun otetaan huomioon, että hymiön merkitys on todella paljon esim. sen kirjoittajan iästä ja muusta kiinni, niin hymiöön ei oikeasti kannata paljon tekstissä luottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kännissä ja läpällä saa v.ttuilla aivan rauhassa, munhan muistaa laittaa hymiön. Tulkitseminen on lukijan vastuulla."
Noinhan se usein tuppaa olemaan. Hymiöt voi tulkita ihan miten vaan ja moni tarkoittaakin niillä ihan eri asiota, kuin miten joku ne tulkitsee. Sitten kun otetaan huomioon, että hymiön merkitys on todella paljon esim. sen kirjoittajan iästä ja muusta kiinni, niin hymiöön ei oikeasti kannata paljon tekstissä luottaa.Varsinkaan jos teksti ei olisi tarkoitettu lukijalle joka kommentoi viestiin?
Onhan näitä monenlaisia hulluja palsta täynnä, vastaavat jopa viesteihin jotka eivät olisi heille tarkoitetut.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkaan jos teksti ei olisi tarkoitettu lukijalle joka kommentoi viestiin?
Onhan näitä monenlaisia hulluja palsta täynnä, vastaavat jopa viesteihin jotka eivät olisi heille tarkoitetut.
AVEi se viestiäsi mihinkään muuta, eikä sun tapaasi kirjottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se viestiäsi mihinkään muuta, eikä sun tapaasi kirjottaa.
Juu, sun tarttee nyt itkeä jos pahalta tutuu.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, sun tarttee nyt itkeä jos pahalta tutuu.
AVMinun mielestäni itse olet kuin kakkakökkäre jonkun perskarvoissa...
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestäni itse olet kuin kakkakökkäre jonkun perskarvoissa...
AVTaisin jo sanoa, että ketä kiinnostaa. Sulla on joku hullu kuvitelma, että kirjoittaisin sinulle, kun todellisuudessa kirjoitan sinusta ja kirjoituksistasi. Siinä on pieni, mutta olennainen ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestäni itse olet kuin kakkakökkäre jonkun perskarvoissa...
AVSaat kiukutella ihan vapaasti, jos se helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisin jo sanoa, että ketä kiinnostaa. Sulla on joku hullu kuvitelma, että kirjoittaisin sinulle, kun todellisuudessa kirjoitan sinusta ja kirjoituksistasi. Siinä on pieni, mutta olennainen ero.
Ok, palsta voi vastata. Ulkona onkin ihan mukava kesäinen iltapäivä.
Moi moi.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, palsta voi vastata. Ulkona onkin ihan mukava kesäinen iltapäivä.
Moi moi.
AVVastauskaan ei ollut oleellinen. xD
- Anonyymi
Ei tunteita synny myöhemminkään. Jollei mitään tunne kun seurassa on, ni turhapa on ootella niitä enää syntyvän. Tai tunteita joo, mut niitä sellasia uniikkeja ei synny.
- Anonyymi
Riippuu millaisia tunteita kaipaat. Kyllä toisesta välittämään oppii ja rakastamaankin. Kaikkihan eivät edes kaipaa mitään suuria tunteita, joten tuo voi olla monille ihan ok.
- Anonyymi
Oikeen masentuu kun lukee. Suuret tunteet kehiin! Niistä tietää että on elossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen päättäköön itse. Moni myös kokee suuret tunteet rasittaviksi ja niitä haluavat hulluiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmassa on paljon enemmän järjestettyjä liittoja ja järkiliittoja kuin rakkausliittoja. Jälkimmäiset noista kestävät kaikkein huonoiten ja niissä esiintyy eniten eroja. Mikä sitten on hyvää ja järkevää, sen jokainen päättäköön itse.
- Anonyymi
Joo ei pakottamalla eikä väsyttämällä mitään tule. Semihaalee on semihaalean kylmä jos näin on käynyt. 👵
- Anonyymi
Voi olla
- Anonyymi
paha sanoa
- Anonyymi
Ei tule myöhemmin. Jos käy pari kertaa treffeillä ja se varmistaa, että toinen ei kiinnosta, niin se loppuu siihen. Pakit olen antanut juuri sen takia. Hyvin harva on sellaisia joiden kanssa haluaa edes treffeille mennä.
- Anonyymi
Ei mene pelkkä tykkääminen todesta.
- Anonyymi
Ennen koronaa tutustuin salilla naiseen ja nainen oli se aloitteen tekijä. Sanoin naiselle en usko rakkautteen. Ei ole tunteita ja niitä on vaikea saada esiin koska aina tullut pakit. Olin aika tyly ja sanoin ei sun kannata tuhlata aikaa minuun. Olen työtönkin vielä ja sinulla on varmaan suuremmat odotukset. Jälkeenpäin mietin miksi olen niin tyly. Joskus välillä haaveilen parisuhteesta.
Kai ihminen osaa lukita omat tunteensa jonnekin syvyyksiin piiloon, jos on sattunut joskus yli sietokyvyn. Traumaattiset kokemukset voi jättää ihmiseen tilan, ettei yksinkertaisesti uskalla päästää ketään sydämeensä niin syvälle, että rakastuisi.
Pelko että kokee taas jotain pahaa voi olla alitajussa lukkona.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Kai ihminen osaa lukita omat tunteensa jonnekin syvyyksiin piiloon, jos on sattunut joskus yli sietokyvyn. Traumaattiset kokemukset voi jättää ihmiseen tilan, ettei yksinkertaisesti uskalla päästää ketään sydämeensä niin syvälle, että rakastuisi.
Pelko että kokee taas jotain pahaa voi olla alitajussa lukkona.Toisaalta taas uskon, vaikkei heistä kaikki itse uskokkaan, että hyvä ihmissuhde voi ajan kanssa avata tämmöiset lukot. Kun huomaa, että aikaa kuluu ja aina vaan se toinen kohtelee mua hyvin ja rakastaa, ehkä luottamus rakkauteen voi palata ja kipuna sydämessä syttyä eloon.
Toisaalta taas uskon, vaikkei heistä kaikki itse uskokkaan, että hyvä ihmissuhde voi ajan kanssa avata tämmöiset lukot. Kun huomaa, että aikaa kuluu ja aina vaan se toinen kohtelee mua hyvin ja rakastaa, ehkä luottamus rakkauteen voi palata ja kipuna sydämessä syttyä eloon.
Kun joku onkin luottamuksen ja rakkauden arvoinen.
- Anonyymi
Aloituksen tilanne ei ole pahimmasta päästä. Pahinta olisi olla parisuhteessa aikaan jossa toinen osapuoli kiinnostuisi omasta sukupuolesta. Tuossa nollattaisiin parisuhde ja sen mielekkyys.
- Anonyymi
Aloituksen otsikko kävisi hyvin tilanteeseen.
Voin kertoa, ettei ole kaikille kynnyskysymys, jos uskollisuus kyetään suhteessa säilyttämään. Kiinnostumisia tulee ja menee.
- Anonyymi
Voin kertoa, ettei ole kaikille kynnyskysymys, jos uskollisuus kyetään suhteessa säilyttämään. Kiinnostumisia tulee ja menee.
Ailahtelevaisuus ei ole parisuhteessa hyve, se on hajottava voima.
Anonyymi kirjoitti:
Ailahtelevaisuus ei ole parisuhteessa hyve, se on hajottava voima.
Ei tietenkään, vaan kaikki tuo ei aiheuta ailahtelevuutta vain havaintoja, että näin on.
- Anonyymi
Ei tietenkään, vaan kaikki tuo ei aiheuta ailahtelevuutta vain havaintoja, että näin on.
Niin, havaintoja jotka haittaavat parisuhdetta. Havaintoja tekee etenkin se kumppani. Voi kumppani parkaa. Olenko niin huono että näin tapahtui, siinäpä rakkauden perusta.
Tai sanotaanko, että on ihmisestä kiinni miten paljon ailahtelee huomatessaan olevansa homo tai bi tms. Itse en ole lakannut rakastamasta missään vaiheessa puolisoani enkä laiminlyönyt suhdettani, vaikka olen naiseen voinut ihastuakin.
Ja näissä asioissa kannattaa olla rehellinen itselleen ja toiselle.
Jotkut ottaa heti eron tai etsii säädön, joissain suhteissa sekin käy että on poly.Anonyymi kirjoitti:
Niin, havaintoja jotka haittaavat parisuhdetta. Havaintoja tekee etenkin se kumppani. Voi kumppani parkaa. Olenko niin huono että näin tapahtui, siinäpä rakkauden perusta.
Eihän se tarkoita rakkauden loppumista. Joillain voi toki niinkin käydä, mutta ei saa yleistää vailla parempaa tietoa. Seksuaalisuus on asia joka kannattaa kohdata ja avoimesti todeta.
- Anonyymi
Jospa ei tule tunteita koska nainen lihonut.
- Anonyymi
Homous on in, pipari ei enää kiinnosta.
Sateenkaaren värit loistavat, eläköön inhimillisyys.
- Anonyymi
Joo ei ole tunteita enää tässä iässä vaikka muutama nainen olisi ollut kiinnostunut.
Tykkään kyllä naisista mutta en näe että asuisin naisen kanssa.- Anonyymi
Siis ei oo tunteita vaikka tykkäät
Jos kaipaa tunnekylläistä suhdetta, mutta ei millään irtoa, niin mitä sitä pakolla.. ihan turhaa.
Jokainen tyylillään...- Anonyymi
Sanoisin että ulkonäkö on kemia.
- Anonyymi
Ei ole. Ulkonäköön voi tykästyä, mut ei pelkkään pärstään kukaan rakastu.
- Anonyymi
Suurella todennäköisyydellä toinen/ olemus alkaa ärsyttämään jossain vaiheessa. Sitten saattaa olla edessä rutiiniliitto jossa kumpikin/ tai toinen elää omaa elämää ohessa. Toisen sulkiessa silmät.
Taikka jos on selkärangallisia ihmisiä niin eroavat.
Jokainen tyylillään ja yhteisillä säännöillään elävät. Minä olen tunteiltani avoin ja sylini on lämmin.
Nuorena moni tapaamani nainen oli potentiaalinen kumppani, mutta ajan myötä heissä ilmeni varautuneisuutta tai jopa tunnekylmyyttä. Pisimmillään seurustelin vuoden ajan sellaisen naisen kanssa, joka reagoi heikosti kosketukseen.
Nainen itse lopetti suhteemme, mikä oli ihan oikea ratkaisu.
Suhteen alku ei vaadi suuria tunteita, kunhan tuntee läheisyyttä toisen kanssa ja kosketus tuntuu hyvältä. Kiintymys ja rakkaus tulevat ajallaan, jos vastapuoli sen sallii.- Anonyymi
Pakkien jälkeen on hyvin vaikeaa enää tykätä siitä jolta sai pakit. Olen joskus seurustellut, sitten nainen on jättänyt ja pian halunnut taas alkaa seurustelee mutta minä en olehalunnut enää.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä miksi monet naiset seurustelee jännämiehen kanssa. Sen takia kiltit ja kunnolliset miehet ei pääse seurustelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti35138652Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037166Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315550Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214078Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi583274Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673229Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D632430Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182191En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.5012066