Asteikolla 0-10 kun se rakkaus jätti ja petti?
Tähän kysymykseen kaikki kulminoituu.
Kuinka turhautunut katkeroitunut olet juuri nyt?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys otsikossa
- Anonyymi
Ei jättänyt eikä pettänyt kun mitään ei ollut.Kaipaan vain kaukaa salaa
- Anonyymi
Mitään ei ollut on hyvä vastaus onko kysyttävää?
- Anonyymi
Mulle ei ole käynyt noin eli 0.
- Anonyymi
Kyl se 10 on kun meidänhän piti mennä yhteen. Häähame kangaskin roikkuu jo verhona valmiina siitä kietasee häämekoksi . Minä vähän ragesin yhdestä jutusta. Sen kiinnostus lopahti siihen. No siks ragesin kun se sai pimppaa eikä siitä enää kuulunutkaan joka päivä.
- Anonyymi
Entäs jos kävi toisinpäin 🤔? Minä petin ja jätin.
- Anonyymi
Kaikkea hyvää
- Anonyymi
Tiedätkös sinä mitä sivistyssana, kulminoitua, tarkoittaa? :D
- Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
10.... kyllä se sattuu kovasti.
Mies otti yhteyttä vuosien jälkeen, meillä ei ollut silloin mitään koska olimme varattuja. Kertoi että oli silloin rakastunut; toisin sanoin. Ja ajatellut aina.
Nyt olemme kumpikin eronneet ja ikää on.
Hän kertoi ottaneensa nyt yhteyttä, koska halusi jatkaa sitä, mikä silloin tuntui niin vahvasti.
Hän soitti videopuheluita 2kk, sen jälkeen toista kuukautta kerran viikossa. Hän ei puhu tunteista, mutta kaikesta muusta. Meillä on mukavaa yhdessä. Kaksi kertaa tavattu.
Nyt hän kertoi, että on ongelmia. Niistä kyllä selviää, mutta minä en tiedä yhtään mitään minkälaisista ongelmista on kyse.
Olen hukassa, ei tästä mitään tule. Välimatkaakin on.
Onko tämä narsismia, leikkimistä, monien naisten kanssa pelaamista, en voi tietää.
Mutta 10 se on, olen masentunut tästä tilanteesta.- Anonyymi
Syytä ollakin 0
- Anonyymi
Kuulostaa pahalta. Siis ensin mies ottaa yhteyttä, noin liehittelee, herätti rakkaudenkin uudelleen ja sä et pääse selvyyteen mitä ongelmia on hällä. Moukkamaista jättää sut noin epätietoisuuteen. Vaadi häntä kertomaan mitä ongelmia ne on ja miten ne meinaa selvitä.
Mitään ei edes ollut.
- Anonyymi
Ei kai kymppejä kovin usein jaksa??????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458450Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462358Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262192- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811707- 371700
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai181052Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005