Lähteekö mies pariterapiaan jos on ollut salaa uskoton? Epäilen uskottomuutta käytöksensä vuoksi ja mietin pariterapiaan menoa. Yks tuttu sanoi että jos mies on ollut uskoton ei se lähde mihinkään pari terapioihin, onkohan noin, kokemuksia?
Pariterapia
8
128
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lähde yleensä ellei ole päättänyt tunnustaa ja lopettaa toisen kanssa.
- Anonyymi
Tarkoittaako että jos lähtee pariterapiaan niin uskottomuus on epätodennäköistä?
- Anonyymi
Onko sillä väliä jos ei halukas muutenkaan korjaamaan suhdetta?
- Anonyymi
On sillä minulle väliä. Sillä on suuri merkitys tunnetasolla minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä minulle väliä. Sillä on suuri merkitys tunnetasolla minulle.
Niin sinulle. Muttei miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinulle. Muttei miehelle.
Haluaa korjata suhteen. Haluaa pariterapiaan. Epäilen silti uskottomuutta.
- Anonyymi
Vaimo ei innostunut pariterapiasta. Kuitenkin riideltiin paljon ja seksi ei vaimoa kiinnostanut. Epäilin pettämistä. En tiedä, halusiko minusta eroon.
Lopulta päädyin syyttämään pettämisestä montakin kertaa. Yhtäkkiä kaikki muuttui. Nyt vakuuttaa rakkauttaan ja on eri ihminen.
Olenkin miettinyt, että ei halunnut pariterapiaan ettei paljastu pettäminen. - Anonyymi
Hei Ap, kiinnostaisi jutella enemmän aiheesta? Keskustella mitä olet havainnut? Kävin yksin pariterapiassa, mutta eivät ottaneet pettämisepäilyjä tosissaan. Turhia reissuja. Kuitenkin itse huomaa vaimossa ne muutokset käytöksen suhteen parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395670
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464168- 91755
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541018- 90943
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj66941Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii139939- 85860
- 41802
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110802