Kysymys lähinnä siltä kannalta että mitä minun pitäisi ansaita jos olisin tälläisessä tehtävässä:
- korjaamo kyseessä, vaatii osaamista teknisesti, aspalv, tietojärjestelmät, mutta ei sähköasentajan tms koulutusta tai insinööritason suunnittelua
-40h viikko, arkityöaika ei työmatkoja, iltavuoroja, viikonloppuja
- työnjohtotehtäviä paikallisesti, alaisia 2-3
- kokemusta on alalta 10 v, joten työt tuttuja
- pk-seutu
- ei budjetointia, ei vastuuta taloudessisesta tuloksesta, vain prosessivastuu siitä että hommat toimii ja kaikki tekevät perehdytetysti työnsä oikein ja hyvin
Mikä tästä olisi hyvä saada, min max oletus?
mikä on palkkani
2
161
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä noissa hommissa TES-minimi on se maksimi mitä niistä tulee ikinä saamaan. Katso sieltä TES-taulukosta se minimipalkka niin tiedät mitä niistä maksetaan. Itse olen aikalailla samoissa hommissa, mutta em. käytännön takia ei ole enää kannattavaa tehdä vakituisesti. Eli keikkahommana sen minimimäärän. Ihan turha myöskin hakea "parempipalkkaista" hommaa koska niitä ei ole olemassakaan kun joka firma maksaa sen saman minimin.
- Anonyymi
Kuulostaa aika samanlaisilta tehtäviltä kuin itsellä. Palkka ilman aikaisempaa kokemusta 3500e/kk eli varmaan teidän kokemuksella pitäisi enemmän olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi554379Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824069- 703538
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963460Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1082479- 352338
- 242219
- 362209
- 382189
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232084