Kysymys lähinnä siltä kannalta että mitä minun pitäisi ansaita jos olisin tälläisessä tehtävässä:
- korjaamo kyseessä, vaatii osaamista teknisesti, aspalv, tietojärjestelmät, mutta ei sähköasentajan tms koulutusta tai insinööritason suunnittelua
-40h viikko, arkityöaika ei työmatkoja, iltavuoroja, viikonloppuja
- työnjohtotehtäviä paikallisesti, alaisia 2-3
- kokemusta on alalta 10 v, joten työt tuttuja
- pk-seutu
- ei budjetointia, ei vastuuta taloudessisesta tuloksesta, vain prosessivastuu siitä että hommat toimii ja kaikki tekevät perehdytetysti työnsä oikein ja hyvin
Mikä tästä olisi hyvä saada, min max oletus?
mikä on palkkani
2
121
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä noissa hommissa TES-minimi on se maksimi mitä niistä tulee ikinä saamaan. Katso sieltä TES-taulukosta se minimipalkka niin tiedät mitä niistä maksetaan. Itse olen aikalailla samoissa hommissa, mutta em. käytännön takia ei ole enää kannattavaa tehdä vakituisesti. Eli keikkahommana sen minimimäärän. Ihan turha myöskin hakea "parempipalkkaista" hommaa koska niitä ei ole olemassakaan kun joka firma maksaa sen saman minimin.
- Anonyymi
Kuulostaa aika samanlaisilta tehtäviltä kuin itsellä. Palkka ilman aikaisempaa kokemusta 3500e/kk eli varmaan teidän kokemuksella pitäisi enemmän olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1693319Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732141Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii482048- 411951
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 45864