Tervehdys. Ostin velocityenergy merkkinen sähköpyörän. Ilmeni kumma vika. Pystyy ajamaan vain 8-10 km ja sitten näyttö pimenee ja avustus lakkaa. Epäilin akkuvikaa mutta kaverini oli tehnyt sille rasitustestin ja sanoi sen olevan kunnossa. Onko mahdollista että pyörän päässä olisi joku vika? Pyörällä ajettu n. 300 km. Akun näyttö näyttää yhtä vajaa täydet ledit kun avustus lakkaa. Uutta akkua ei saa XXL:stä kun on komponenttipula että voisi kokeilla uudella akulla toimivuutta. Pyörä ostettu huhtikuussa -17. Oli ollut viime syksynä vanhalla omistajalla Raision XXL:ssä huollossa, josta uutena ostettu ja kaikki oli toiminut. Onko kellään ideaa missä vika?
T/ Pete
Kummallinen vika
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pyörällä ajettu vain 300km vaikka ostettu 2017? Eli n.5v vanha pyörä joten vika saattaa hyvinkin olla akussa. Varsinkin jos on ollut käyttämättä ja akkua ei ole välillä ladattu ja se on päässyt liian tyhjäksi jolloin on voinut vaurioitua. Akulta ei kai voi ylipäätään odottaa yli 5v käyttöikää. Sitä voisi tietysti yrittää herätellä lataamalla täyteen ja antamalla levätä hetken ja ladata uudelleen täyteen joitakin kertoja. Vika voi olla monessa muussakin paikassa mutta itse ei voi juuri muuta tehdä kuin puhdistaa kontaktipinnat ja tarkistaa johtojen kunto silmämääräisesti jos ei ole osaamista sähköasioissa. Ota yhteyttä huoltoon.
- Anonyymi
Nämät ovat juuri niitä akkuhärveleiden tyypillisimpiä vikoja
Jonkin verra akkujen kanssa värkkäillyt !!
- Anonyymi
Materiaalikierrätyslaitokset ovat täynnä liki uusia sähköautoja sekä hybriideitä. Ei kannata korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005