Huonoja laihdutustuloksia ilman liikuntaa.Pyöräily alkaa

Anonyymi

Olen nyt syönyt kuukauden ajan keskimäärin vain noin 2000 kaloria päivässä enkä ole laihtunut yhtään.Syy tähän on liian vähäinen liikunta siihen ei ole ollut nyt aikaa eikä haluja.

Yleensä olen laihtunut kaloreilla 2300-2500 kun olen pyöräillyt joka päivä 2,5 tuntia 2-3 kiloa kuukaudessa.
Eli tämä on nyt aivan varma asia että liikunta lisää moninkertaiseksi laihtumisnopeutta.Kaloritkin on nyt tarkasti tiedossa koska lasken se nyt tarkasti laskurilla.Nykyään tiedän syömäni kalorit muutaman kalorin tarkkudella.

Täytyy aloittaa nyt uudestaan pyöräily 2 den kuukauden tauon jälkeen.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensin lopetin leivät kakut ja pulla nyt viimeinkin tajusin lopettaa karkit.

      • Anonyymi

        Seuraavaksi lopetan pyöräilyt. Ellei se auta, lopetan myös nukkumisen. Vain kaalilla voi laihduttaa 37 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavaksi lopetan pyöräilyt. Ellei se auta, lopetan myös nukkumisen. Vain kaalilla voi laihduttaa 37 vuotta.

        Viimeisenä keinona voit lopettaa itsesi


    • Anonyymi

      Pääasiassa sohvalla 3kk maaten vaakalukemasta pois 6kg. Se siitä liikunnasta!
      En laskenut kaloreja vaan söin ja join ohjeiden mukaan. Tämän totta!

      Olen useassa yhteydessä maininnut kertarysäystä jossa ketosliuskat vahvasti värjäävällä ruokavaliolla pudotin painoani 6:ssa viikossa 16kg. Olin suunnitellut jatkon enkä jojoillut! Tuona aikana ei olisi jaksanut liikkua vaikka söin määrää laskematta aina kun mieleni teki kaloja, eri lihoja, kananmunia.

      • Anonyymi

        Tuo ei voi olla terveellistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei voi olla terveellistä!

        Ei se ollutkaan. Tuo oli heittoni liikunnan laihduttavan voiman nimiin vannojille.
        Kyse oli peräsuolen syöpäleikkauksen jälkeisistä avannepussi kuukausista jolloin aukko ohutsuolen päässä, jossa oli ulostepussi, rajoitti tehokkaasti liikuntaa.
        Todellisuudessa en laihtunut vaan menetin lihasmassaa. Eniten reisistä, pakaroista ja selästä.
        Onneksi oli jotain mistä menettää mutta yksipuolinen vaakaan tuijottaminen saattaa olla harhan johtavaa.


    • Anonyymi

      Miksi sinun pitää laihtua, jos kerran olet normaalipainoinen?

    • Anonyymi

      Sairaalassa vuodepotilaan vuorokausiaterioiden kalorimäärä on 1800, eikä sillä ole tarkoitus laihtua vaan painon pysyä ennallaan.

      • Anonyymi

        Onkohan noin?
        06.06.2022 analyysin mukaan perusaineenvaihduntani kulutus oli 1872kcal/vrk.
        Muutama vuosi aikaisemmin se oli 2230kcal/vrk.
        Tuolla 1800kcal/vrk alkaisin näivettymään ja jokainen käden liike veisi pahasti miinuksen puolelle vessareisusta puhumattakaan.
        Muutama vuosi sitten olisin ollut 430kcal miinuksella pelkästään elintoimintojen ylläpidolla!
        En usko olevani suurin energiatuhlari.


      • Anonyymi

        1800 kaloria päivässä on se millä paino pysyy samassa ilman liikuntaakin.Tämän olen todennut itsekkin tarkalla seurannalla.Vähäisellä määrällä se on noin 2000

        JOS haluat syödä 3000 kaloria pitää harrastaa paljon liikuntaa tai tehdä ruumillisesti raskasta työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1800 kaloria päivässä on se millä paino pysyy samassa ilman liikuntaakin.Tämän olen todennut itsekkin tarkalla seurannalla.Vähäisellä määrällä se on noin 2000

        JOS haluat syödä 3000 kaloria pitää harrastaa paljon liikuntaa tai tehdä ruumillisesti raskasta työtä.

        Riippuu myös "koehenkilön" koosta ja sukupuolesta, liikunnan lisäksi. Lisäksi joillakuilla on perusaineenvaiuhdunta suurempi.


    • Anonyymi

      Sinä olet omilla toimillasi ehkäissyt lihomistasi sadoilla kiloilla!

      Mieti, jos söisit joka päivä 3000 kaloria yli tarpeen. Se olisi kymmenessä vuodessa kolmesataa kiloa!

      Sinun pitää hakea toiminnallesi suojaa eli patentti.

      • Anonyymi

        Minä olen itse alkanut laihtua, kun olen alkanut ehkäistä lihomista eli olen lopettanut herkuttelun ilman laihdutusdieettiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe