Joku mies väitti, että vanhat akat nostaa saunassa tissit olkapäille, kun peseytyy. Miten se on mahdollista ? Mulla on itelläni A-kuppi, samoin mun äidillä. Ei kellään naisella mene tissit olkapäille, vaikka olis kuinka isot .
Ei ole mahdollista nostaa tissejä olkapäille
4
135
Vastaukset
- Anonyymi
Se nyt on lähinnä sanonta, joka ollut olemassa vuosikymmeniä.
Aikoinaan kyllä ikänaisilla rinnat jonkin verran riippuivat, johtuen siitä kun rintaliivien käyttö ei ollut vielä niin yleistä.
-70 luvullakin ollessani itse lapsi, puhuttiin aina, että mummo heittää saunassa tissit olkapäille peseytyessään.
Eipä se taida olla oikeasti mahdollista, vaikka olisi kuinka isot rinnat, siinä olet oikeassa. - Anonyymi
Se on miesten liioittelua!
- Anonyymi
Hahah kyl niitä voi pitää olalla kun on sen verran kokoa että pystyy.
- Anonyymi
Niin siis... pitäisi olla hyvillään pienistä A-kupin rinnoista. Miehet vaan toivoo vissiin jotain D-kupin lolloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237