Oletko ollut Tampereella ammatillisessa kuntoutuksessa? Minkä palveluntuottajan kuntoutuksessa? Saitko hyvää apua, millainen kokemuksesi oli?
Ammatillinen kuntoutus Tampere, kokemuksia?
5
560
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kellään ole kokemuksia ammatillisesta kuntoutuksesta Tampereella?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Minä olin Noposella Kevan kautta ja oli hyvä kokemus, nyt opiskelen uutta ammattia Kevan maksamana.
- Anonyymi
Mä olin katja noposella ilmarisen kautta, nyt opiskelen uutta ammattia oppisopimuksella, oli ihan ok kokemus ja tämä loppu tulos minua eniten tietysti ilahdutti
- Anonyymi
Verve Coronaria, oma kokemus tältä vuodelta. Ihan kamalia käyntejä, ilkeä omaohjaaja, yritän saada vaihdon pois sieltä. Ylimielinen ja runttaava, kysyi mielipidettä ja sitten tekee kuitenkin mitä itse päättää. Kirjoitus oli ihan vääristelty ja se sen tekemä tavoitesuunnitelma sellainen että en ikinä tule siihen taittumaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415