Jotkut keskustelut

Anonyymi

Miksei kaikkiin vastata ollenkaan?

49

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoisiin aiheisiin ei tule vastauksia. Tylsiin aiheisiin taas tulee valtavasti vastauksia.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, vastaillaan liikaakin ätmien jorinoihin,
        esim.nyt tällä sivulla seuraavat ketjut aivan joutavaa hölötystä

        -kenestä palstalaisesta pari
        -oi voi sentään
        -sinkkunainen oletko kateellinen
        -sinkkunaisilla helppoa
        -nainen kumpi piristäisi sinua
        -naiset täydellisä
        -kuka palstalainen muistuttaa haminan mursua...
        ( tylsämielisyyksiin ei tarttis vastailla , )

        myös vuosien takaa nostot, esim.miehen lihavuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, vastaillaan liikaakin ätmien jorinoihin,
        esim.nyt tällä sivulla seuraavat ketjut aivan joutavaa hölötystä

        -kenestä palstalaisesta pari
        -oi voi sentään
        -sinkkunainen oletko kateellinen
        -sinkkunaisilla helppoa
        -nainen kumpi piristäisi sinua
        -naiset täydellisä
        -kuka palstalainen muistuttaa haminan mursua...
        ( tylsämielisyyksiin ei tarttis vastailla , )

        myös vuosien takaa nostot, esim.miehen lihavuus

        Itse asiassa ei ehkä ole niinkään helppoa keksiä noin pöljiä aiheita 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, vastaillaan liikaakin ätmien jorinoihin,
        esim.nyt tällä sivulla seuraavat ketjut aivan joutavaa hölötystä

        -kenestä palstalaisesta pari
        -oi voi sentään
        -sinkkunainen oletko kateellinen
        -sinkkunaisilla helppoa
        -nainen kumpi piristäisi sinua
        -naiset täydellisä
        -kuka palstalainen muistuttaa haminan mursua...
        ( tylsämielisyyksiin ei tarttis vastailla , )

        myös vuosien takaa nostot, esim.miehen lihavuus

        Kun juo viinaa niin noistakin aiheista saa mielenkiintoisen vänkäyksen aikaiseksi.


    • Tylsämielisyys rehottaa täällä. Etkö ole saanut kyllin vastauksia kysymyksiisi?

      • Anonyymi

        Harvoin tulee vastauksia. Tulee joskus jotain bond-elokuvajuttua, joka ei liity aiheeseen mitenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin tulee vastauksia. Tulee joskus jotain bond-elokuvajuttua, joka ei liity aiheeseen mitenkään.

        Joo, kaikki ei ole ihan jyvällä siitä mistä keskustellaan, mutta haluavat olla aktiivisesti mukana.
        Eräs tyyppi hakkaa näppäimistöä umpimähkäisesti. Sillä tuntuu olevan kova meno päällä.


    • Vastailen kuulemma jo nyt liian moniin, floodaten.

      • Hyvä, että joku vastailee. Tietysti täällä on monia turhia aloituksia, jotka saattavat olla tarkoitettu jollekin pienemmälle porukalle?

        Oliko kiva kauppareissu?


      • Anonyymi

        Se on ”tulvien”. Suomeksi.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Hyvä, että joku vastailee. Tietysti täällä on monia turhia aloituksia, jotka saattavat olla tarkoitettu jollekin pienemmälle porukalle?

        Oliko kiva kauppareissu?

        Oli, ostin panttereita. :)

        Välillä notkun palstalla vastaillen ja kohta taas käyn tekee jotain muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on ”tulvien”. Suomeksi.

        Joo.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Oli, ostin panttereita. :)

        Välillä notkun palstalla vastaillen ja kohta taas käyn tekee jotain muuta.

        Ostit niitä karkki-panttereita? Lapsille vai itsellesi tai koko perheelle?

        Minulla on nyt aikaa kirjoitella, kun vietän kesälomaa. Ei ole kiire minnekään. Joskus taas on niin kiire, että tänne ei jouda kuin joskus viikonloppuna tai perjantai-iltana.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo.

        Keskustelimme tästä eräänä päivänä kun olit anonyyminä.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Ostit niitä karkki-panttereita? Lapsille vai itsellesi tai koko perheelle?

        Minulla on nyt aikaa kirjoitella, kun vietän kesälomaa. Ei ole kiire minnekään. Joskus taas on niin kiire, että tänne ei jouda kuin joskus viikonloppuna tai perjantai-iltana.

        Itselleni. Tykkään ostaa yhden keltaisen karkkiaskin ja yhden ruskean eli tervapastilleja panttereita.

        Muksut halus tikkareita.

        Ok. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelimme tästä eräänä päivänä kun olit anonyyminä.

        Koska mä olen anonyyminä ollut? En edes muista.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Itselleni. Tykkään ostaa yhden keltaisen karkkiaskin ja yhden ruskean eli tervapastilleja panttereita.

        Muksut halus tikkareita.

        Ok. :)

        "Itselleni. Tykkään ostaa yhden keltaisen karkkiaskin ja yhden ruskean eli tervapastilleja panttereita."

        Mulla lukiossa luokkakaveri kertoi, että oli ostanut kesällä jostain kioskilta vaikeana pantteripussin ja kortsuja. Oli jotenkin nuorena yhdistelmänä vaikea. Itse en ole vuosiin ostanut panttereita.

        Mitä tikkareita lapset halusivat? Hedelmän vai minkä makuisia?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "Itselleni. Tykkään ostaa yhden keltaisen karkkiaskin ja yhden ruskean eli tervapastilleja panttereita."

        Mulla lukiossa luokkakaveri kertoi, että oli ostanut kesällä jostain kioskilta vaikeana pantteripussin ja kortsuja. Oli jotenkin nuorena yhdistelmänä vaikea. Itse en ole vuosiin ostanut panttereita.

        Mitä tikkareita lapset halusivat? Hedelmän vai minkä makuisia?

        Pantteripussista en tykkää. Ne on pahoja, nämä askissa on parempia.

        Montaa eri makua.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pantteripussista en tykkää. Ne on pahoja, nämä askissa on parempia.

        Montaa eri makua.

        Olen mäkin kortsuja ostanut nuorena, ei juuri hävettänyt.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Koska mä olen anonyyminä ollut? En edes muista.

        Kyllä se varmaan löytyy kun haet sivustolta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se varmaan löytyy kun haet sivustolta :)

        Nokun en ole mielestäni jutellut tuosta aiheesta anonyyminä enkä nimimerkilläkään.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pantteripussista en tykkää. Ne on pahoja, nämä askissa on parempia.

        Montaa eri makua.

        Pitääpä tänään lähteä lähi K-kauppaan, jos siellä olisi rasia panttereita. Kiitos informaatiosta ja hyviä pantterihetkiä! :)

        Itse pidän nyt taukoa, joten hyviä palstahetkiä ja hyvää päivänjatkoa! :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nokun en ole mielestäni jutellut tuosta aiheesta anonyyminä enkä nimimerkilläkään.

        Oon kauhean laiska anonyymiytymään jos mulla on nimimerkkikin. Eri juttu jos ei just satu olemaan rekattua nimimerkkiä, niin sitten kirjoitan anonyyminä.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Pitääpä tänään lähteä lähi K-kauppaan, jos siellä olisi rasia panttereita. Kiitos informaatiosta ja hyviä pantterihetkiä! :)

        Itse pidän nyt taukoa, joten hyviä palstahetkiä ja hyvää päivänjatkoa! :)

        Jep. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nokun en ole mielestäni jutellut tuosta aiheesta anonyyminä enkä nimimerkilläkään.

        Nyt et vain muistaz


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt et vain muistaz

        En kyllä ole ollu anonyyminä sen hetken lopetin Bätääs nimimerkin ja parin päivän päästä siitä rekkasin tämän.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En kyllä ole ollu anonyyminä sen hetken lopetin Bätääs nimimerkin ja parin päivän päästä siitä rekkasin tämän.

        Niin niin joo joo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin joo joo

        Muistaisin jo aiheenkin perusteella, jos oisin. Mä en harrasta anonyymeilyä kun on nimimerkki. En nää mitään syytä moiseen. Aloituksia voin joskus johku tehdä, mutten keskustele anona. Minusta se on tylsää.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Muistaisin jo aiheenkin perusteella, jos oisin. Mä en harrasta anonyymeilyä kun on nimimerkki. En nää mitään syytä moiseen. Aloituksia voin joskus johku tehdä, mutten keskustele anona. Minusta se on tylsää.

        Ja kuitenkin sitten harrastat. Juu juu joo joo. Jututkin on samat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuitenkin sitten harrastat. Juu juu joo joo. Jututkin on samat

        No en harrasta. Enkä viitsi vängätä pilanpäin, kun tiedän puhuvani totta.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pantteripussista en tykkää. Ne on pahoja, nämä askissa on parempia.

        Montaa eri makua.

        PALSTANVALTAAJA: "Pantteripussista en tykkää. Ne on pahoja, nämä askissa on parempia. Montaa eri makua."

        No, minä ostin tervapantteriaskin K-lähimarketista. Siellä oli vain yhtä makua. Mistä sinä olet ostanut,kun on eri makuvaihtoehtoja? Täällä on Citymarketti, Lidl, Tokmanni ja S-Marketteja, mutta ei Prismaa. Mistä olet löytänyt useita makuja? Kotikaupungissani Joensuussa olisi myös Prisma.

        Ihastuin pantteriaskin makuun! Kiitos vinkistä - tervapantterikin maistui! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        PALSTANVALTAAJA: "Pantteripussista en tykkää. Ne on pahoja, nämä askissa on parempia. Montaa eri makua."

        No, minä ostin tervapantteriaskin K-lähimarketista. Siellä oli vain yhtä makua. Mistä sinä olet ostanut,kun on eri makuvaihtoehtoja? Täällä on Citymarketti, Lidl, Tokmanni ja S-Marketteja, mutta ei Prismaa. Mistä olet löytänyt useita makuja? Kotikaupungissani Joensuussa olisi myös Prisma.

        Ihastuin pantteriaskin makuun! Kiitos vinkistä - tervapantterikin maistui! :)

        Cittarista. Ne on hyviä, tulee vaan hotkittua ne turhan pian. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Cittarista. Ne on hyviä, tulee vaan hotkittua ne turhan pian. :)

        Kiitos tiedosta. Pitää käydä Cittarissa etsimässä niitä. Joensuussa linnuntietä Cittariin on alle puolikilometriä, joten se ei ole matka mikään. Täälläkin Cittarin on melko lähellä! :)

        Hyvää päivänjatkoja ja kivoja pantteriaski hetkiä tulevaisuudessa! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Pitää käydä Cittarissa etsimässä niitä. Joensuussa linnuntietä Cittariin on alle puolikilometriä, joten se ei ole matka mikään. Täälläkin Cittarin on melko lähellä! :)

        Hyvää päivänjatkoja ja kivoja pantteriaski hetkiä tulevaisuudessa! :)

        Jeps, samoin. :)


    • Anonyymi

      Koska teiniporukka laatii täällä älyvapaita aloituksia. Lapsilukko palstaan. Hohhoijaa!

    • Anonyymi

      Ei nyt osunut silmään aloitusta ilman vastaus, ainoastaan

      Ehkä nainen, jonka pikkuveli on estänyt minut Instagamissa, voi kiinnostua minusta

      Eikä juttu aiheena kiinnosta minua.

      • Anonyymi

        Ei ehkä kauheesti kiinnosta ketään, mutta ymmärrät varmaan, että jos jostain perheestä joku on mulle noin tehnyt niin ei kauheesti nappaa olla niiden kanssa tekemisissä.


    • Anonyymi

      hauska kirejewkuori joka ei sisällä mitään :D

    • Tällä palstalla on tosiaan paljon teinipoikien seksi-aiheisia ihmettelyjä.

      15-vuotias minussa innostuu niistä, mikä on aika kornia viisikymppiseltä ukolta.

      • Anonyymi

        Kyllä se voi olla tuommoinen vanha ukkokin, mikä ei ole elänyt normaalia parisuhde-elämää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se voi olla tuommoinen vanha ukkokin, mikä ei ole elänyt normaalia parisuhde-elämää?

        Tuota minäkin olen ajatellut. Monissa miehissä on pikkupoikamaisuutta.
        Mutta löytyykö naisesta enää pikkutyttöä?

        Siinäpä hyvä ketjun aihe.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Tuota minäkin olen ajatellut. Monissa miehissä on pikkupoikamaisuutta.
        Mutta löytyykö naisesta enää pikkutyttöä?

        Siinäpä hyvä ketjun aihe.

        Nooooo sitä ei kannata miettiä, turha aihe 🤣🤣


    • Jos aihe saa minut nauramaan, monesti silloin tulee vastattua. Tämän aiheen viestit saivat minut hekottamaan, joten vastaan nyt sitten tähän.

    • Anonyymi

      Joissakin on virkeä aloittaja, toisissa nuupahtanut. Siitä se johtuu.

    • Anonyymi

      aika hassua jos jää mietityttämään joku hammasjuttukin unissa

    • Se vain, ettei ole mitään sanottavaa aiheesta tai aiheen vierestä. Mulla näin, toisilla ehkä toisinpäin..

    • Anonyymi

      jos näet jonkin painajaisunen oikein missä on tyttöjä ja joku hammaslääkäri-tyttö ja vihamielinen sellainen :D

      • Anonyymi

        niinpä, jotakin sellaista saattoi aavistaa ja aikaisemminkin


    • Anonyymi

      minua harmittaa eräslähammaslääkärinainen, koska pitäisi korjata hammasa, mutta niin ei vaarallista se...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      39
      2607
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1629
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1525
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      135
      1443
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1239
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      322
      995
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      964
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      900
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      80
      893
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      845
    Aihe