….kotona! Viihtykää kotona. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Ihmisen pitää viihtyä
12
91
Vastaukset
Minä ainakin viihdyn🥰
- Anonyymi
Sama juttu, koti on viihtyisä paikka.
_J_
- Anonyymi
Huonot hermot.
- Anonyymi
Ei kotona viihtyminen ole vaikeaa. Minä viihdyn kyllä kotona.
- Anonyymi
Minä viihdyn tosi hyvin kotona. Viihtyisin vieläkin paremmin jos seurustelisin.
- Anonyymi
Rientojen välillä kotona on mukava olla. Ei ole vaikeaa. Mistä aloittaja on tietonsa ammentanut?
Kotona on aivan kivaa. Viihdyn kotona. On joskus hauskaa käydä matkoilla, vaan vielä hauskempaa on palata kotiin.
Tiedän kyllä, että on joitakin levottomia ihmisiä, jotka väittävät, että kotona on muka tylsää, ja siksi haluaisivat aina lähteä kotoa sinne sun tänne pyöriskelemään.Hyvin minä viihdyn kotona.. pitkälle juuri siksi, että olen sinkku. Oma lämpöinen pesä ihan minua varten.
Oma koti kullan kallis.- Anonyymi
Aina sinunkin pitää olla reissuamassa. Oliko kiva reissu? Yritä nyt vähän aikaa pysyä kotona!
- Anonyymi
Kottiinsa on moni kuoallu...
Pitäisi olla erillinen huone viihde-elektroniikalle.
Sisustuslehtien kuvissa harvoin näkee elektroniikkaa ja kaoottisia kaapeliratoja- Anonyymi
Itse viihdyn kotona, mutta kesäloman alkaessa haluan nollata ajatukseni täysin, joten lähden muihin maisemiin, mieluiten Etelän lämpöön ja jatkossa toivon lähteväni vielä pidemmiksi aikoja. Olen kesämökki-ihminen, mutta en omista mökkiä, joten reissut saanevat jatkossa korvata asiaa entistä enemmän. Suomen kesä on arvaamaton ja jos vaihtoehtona on kämppä aurinkoisessa maassa vs. viikko vesisateessa niin tykkään auringosta. Vuokrahinta mökistä vesisateessa on aivan älyttömän suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477