Tuleeko suhteesta mitään

Anonyymi

Jos nainen ei halua antaa suuseksiä miehelle?

108

661

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi ei tulis? Ei kaikki miehetkää oraalista tykkää. Edes itselleen.

    • Anonyymi

      Voi hyvinkin tulla. Eivät kaikki miehet itsekään halua vastaanottaa suuseksiä.

    • Hyvin onnistunut.

    • Anonyymi

      Aion ottaa suihin jos mieheni/tuleva mieheni sitä haluaa, että no problem

      • Anonyymi

        Poskihoitajia ei hyväksytä palstalla 😤


      • Anonyymi

        Joo ja sinä saisit paljon paljon kielihoitoja mieheltäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja sinä saisit paljon paljon kielihoitoja mieheltäsi

        No sitten olis pakko jättää ottamatta suihin, jos siinä on tuollainen riski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten olis pakko jättää ottamatta suihin, jos siinä on tuollainen riski.

        Saisit sinä siltikin niitä paljon paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisit sinä siltikin niitä paljon paljon

        No sitten pitää olla huolimatta koko miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten pitää olla huolimatta koko miestä.

        Se on sitten myöhäistä mies on jo sinun eli se on sinun miehesi ja orgasmien rikasta elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten myöhäistä mies on jo sinun eli se on sinun miehesi ja orgasmien rikasta elämää

        Mies lentää pellolle sillä sekunnilla jos yrittää mun tahtoani vastaan jotain seksipuuhissa tehdä. Menkään vaikka orpokotiin, jos kokee sen jälkeen itsensä orvoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies lentää pellolle sillä sekunnilla jos yrittää mun tahtoani vastaan jotain seksipuuhissa tehdä. Menkään vaikka orpokotiin, jos kokee sen jälkeen itsensä orvoksi.

        Mistä nautit ja miten mies voi tuottaa sinulle orgasmeita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä nautit ja miten mies voi tuottaa sinulle orgasmeita

        Kerron sen miehelle kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja sinä saisit paljon paljon kielihoitoja mieheltäsi

        Välis-tampio innostui heti 🙄


    • Anonyymi

      Tuleeko suhteesta mitään, jos suuseksi on suhteelle ehdoton edellytys?

      • Anonyymi

        Suuseksille pohjautuva suhde ei ole mikään suhde.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suuseksille pohjautuva suhde ei ole mikään suhde.

        Heh, ei noin voi sanoa. Ihmisillä on erilaisia tapoja harrastaa seksiä. Joillekin voi riittää suuseksikin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, ei noin voi sanoa. Ihmisillä on erilaisia tapoja harrastaa seksiä. Joillekin voi riittää suuseksikin.

        Itse taas oon sitä mieltä, ettei pelkkä yhdyntä ole mitään seksiä edes. Boring.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, ei noin voi sanoa. Ihmisillä on erilaisia tapoja harrastaa seksiä. Joillekin voi riittää suuseksikin.

        Silloin haluaa naiselleen antaa nautintoa ja orgasmeja eli haluaa tehdä hyvää


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, ei noin voi sanoa. Ihmisillä on erilaisia tapoja harrastaa seksiä. Joillekin voi riittää suuseksikin.

        No mutta tuskin se suhde silti sille suuseksille pohjautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta tuskin se suhde silti sille suuseksille pohjautuu.

        Oleellistahan oli nimenomaan tuo, että jos suuseksi on suhteen edellytys, niin aika heikolla pohjalla on suhde. Jos nyt ei sitten ole ihan puhtaasti seksisuhde.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin haluaa naiselleen antaa nautintoa ja orgasmeja eli haluaa tehdä hyvää

        Niin, ylipäänsä suuseksi on enemmän annettavalle päin kun antajalle päin, vaikka osaa siinäkin oma säväytyksensä olla antajallekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta tuskin se suhde silti sille suuseksille pohjautuu.

        Tuskin niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin haluaa naiselleen antaa nautintoa ja orgasmeja eli haluaa tehdä hyvää

        Sun kohdallas tuo on vain pakkomielle, jolla ei ole naisen nautinnon kanssa mitään tekemistä. Tämä on näissä sun jankutuksissasi huomattu jo moneen kertaan. Sulle on oleellista oma tahtosi, ei mitä nainen tahtoo ja mistä nainen nautiin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin, ylipäänsä suuseksi on enemmän annettavalle päin kun antajalle päin, vaikka osaa siinäkin oma säväytyksensä olla antajallekin.

        Väliksen kohdalla tuon nimenomaan antajalle päin, ei vastaanottajalle päin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oleellistahan oli nimenomaan tuo, että jos suuseksi on suhteen edellytys, niin aika heikolla pohjalla on suhde. Jos nyt ei sitten ole ihan puhtaasti seksisuhde.

        Niin, no mä tykkään monipuolisesta seksistä. Poislukien persereikä. Siihen ei kosketa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin, no mä tykkään monipuolisesta seksistä. Poislukien persereikä. Siihen ei kosketa.

        Tuokaan ei liity mitenkään siihen mihin alunperin vastasit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väliksen kohdalla tuon nimenomaan antajalle päin, ei vastaanottajalle päin.

        Se voi olla. 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuokaan ei liity mitenkään siihen mihin alunperin vastasit.

        Varmuuden vuoksi tarkensin. 😌


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin, ylipäänsä suuseksi on enemmän annettavalle päin kun antajalle päin, vaikka osaa siinäkin oma säväytyksensä olla antajallekin.

        Eikö rakkaalleen halua sitä antaa minusta kivaa jos naiseni nauttii niin kyllä mies naiselleen orgasmeja haluaa antaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö rakkaalleen halua sitä antaa minusta kivaa jos naiseni nauttii niin kyllä mies naiselleen orgasmeja haluaa antaa

        Yleensä kai. Ihmisiäkin on erilaisia, jotkut ei halua antaa mitään, ottaa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö rakkaalleen halua sitä antaa minusta kivaa jos naiseni nauttii niin kyllä mies naiselleen orgasmeja haluaa antaa

        Vaan kun ei sua kiinnosta mitä nainen tahtoo. Sehän se sun ongelmas aina ja kaikessa on. Sä välität vain siitä mitä sinä tahdot ja se pitäis tehdä vaikka väkisin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Yleensä kai. Ihmisiäkin on erilaisia, jotkut ei halua antaa mitään, ottaa vaan.

        Ja oleellista on myöskin se miten se toinen niitä orgasmeja haluaa tuotettavan. Se on hyvin oleellista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja oleellista on myöskin se miten se toinen niitä orgasmeja haluaa tuotettavan. Se on hyvin oleellista.

        Tottakai. Mut lähtökohtaisesti kovin erilaiset mieltymykset voi muodostua ongelmaksi.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tottakai. Mut lähtökohtaisesti kovin erilaiset mieltymykset voi muodostua ongelmaksi.

        Ja tuo se Väliksen ongelma on. Välis haluaa mitä Välis haluaa, eikä muilla ole väliä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tottakai. Mut lähtökohtaisesti kovin erilaiset mieltymykset voi muodostua ongelmaksi.

        Jostain syystä itseäni ei haittaa yhtään, jos mies ei kaipaa nahkafagottinsa lussutusta, mutta hiukan ärsyttäisi jos naisen kanssa suhteilis eikä saisi yhtään lirputtaa. 😝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo se Väliksen ongelma on. Välis haluaa mitä Välis haluaa, eikä muilla ole väliä.

        Niin...


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jostain syystä itseäni ei haittaa yhtään, jos mies ei kaipaa nahkafagottinsa lussutusta, mutta hiukan ärsyttäisi jos naisen kanssa suhteilis eikä saisi yhtään lirputtaa. 😝

        Niin ... eli se sitten onkin kuitenkin antajalle päin ;)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jostain syystä itseäni ei haittaa yhtään, jos mies ei kaipaa nahkafagottinsa lussutusta, mutta hiukan ärsyttäisi jos naisen kanssa suhteilis eikä saisi yhtään lirputtaa. 😝

        Itselleni se menee niin, että voin mä siinä maata tylsistyneenä ja toivoa, että lopeta sitten pian, jos on ihan pakko. mä en siitä mitään tule saamaan ja paikatkin kuivuu, mutta jos on pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni se menee niin, että voin mä siinä maata tylsistyneenä ja toivoa, että lopeta sitten pian, jos on ihan pakko. mä en siitä mitään tule saamaan ja paikatkin kuivuu, mutta jos on pakko.

        Ihan samaa, kuin joku tylsä jynkytys. Boooooring. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ... eli se sitten onkin kuitenkin antajalle päin ;)

        Antajallekin. Ei vain antajalle. 🤤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni se menee niin, että voin mä siinä maata tylsistyneenä ja toivoa, että lopeta sitten pian, jos on ihan pakko. mä en siitä mitään tule saamaan ja paikatkin kuivuu, mutta jos on pakko.

        Nou hätä. Täällä oot turvassa. 😉


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Antajallekin. Ei vain antajalle. 🤤

        Tässä tapauksessa olisi vain ja ainoastaan antajalle, sillä vastanottaja ei saisi siitä mitään.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nou hätä. Täällä oot turvassa. 😉

        En ikävä kyllä ole läheskään aina ollut. Kyllä tästä aiheesta on joutunut useamman kerran "vääntämään".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa, kuin joku tylsä jynkytys. Boooooring. :D

        No sitten ei ole osattu hommaansa. Onhan se silloin tylsää tietysti. 😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikävä kyllä ole läheskään aina ollut. Kyllä tästä aiheesta on joutunut useamman kerran "vääntämään".

        täälläkin :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa olisi vain ja ainoastaan antajalle, sillä vastanottaja ei saisi siitä mitään.

        Juu, ymmärrän. Sellanenhan se kumppanin olis hyvä olla jonka kanssa osuu yksiin. Toinen tykkää vastaanottaa ja toinen tykkää antaa. Silloinhan se toimii.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No sitten ei ole osattu hommaansa. Onhan se silloin tylsää tietysti. 😒

        On kuulemma osattu ja erinomaisen hyvin, moninkertaisten suositustenkin kera. Pitihän se kokeilla, että onko vika ollut antajissa. No ei ole ollut. Se vaan on minusta ihan hiton tylsää, enkä saa siitä yhtään mitään. Saamaa kun joku jynkyttäisin tunnin. Tylsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuulemma osattu ja erinomaisen hyvin, moninkertaisten suositustenkin kera. Pitihän se kokeilla, että onko vika ollut antajissa. No ei ole ollut. Se vaan on minusta ihan hiton tylsää, enkä saa siitä yhtään mitään. Saamaa kun joku jynkyttäisin tunnin. Tylsää.

        Hommaa telkkari kattoon, niin voin vaikka katsoa uutiset samalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ikävä kyllä ole läheskään aina ollut. Kyllä tästä aiheesta on joutunut useamman kerran "vääntämään".

        Niin mutta konkreettisesti kieliltä turvassa. Kukaan ei pääse lipasemaan, kuin luurinsa näyttöä. 😅


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Yleensä kai. Ihmisiäkin on erilaisia, jotkut ei halua antaa mitään, ottaa vaan.

        Joo jos naiseni minua rakastaa ja antaa suuhoitoja ja pimppiä eli tyydyttää minut niin kyllä haluan naisenikin tyydyttää ja hänen kuuluu saada orgasmeja sama jos olisin maksullisen naisen kanssa ja en ole koskaan ollut maksullisella mut jos olisin niin kyllä hänetkin tyydyttäisin mut esteenä olis moiselle et miettisin koko ajan sukupuolitauteja eli on kivaa kun itse laukeaa mut vielä kivempaa kun nainenkin laukeaa eli kumatkin nauttii eli mies tyydyttää naisen ja nainen miehen eli en pysty antamaan rikkauksia tai kaviaaria pöytään mut haluan antaa orgasmeja hänelle niin kai se miehen tehtävä on tai sit olen poikkeava yksilö


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kuulemma osattu ja erinomaisen hyvin, moninkertaisten suositustenkin kera. Pitihän se kokeilla, että onko vika ollut antajissa. No ei ole ollut. Se vaan on minusta ihan hiton tylsää, enkä saa siitä yhtään mitään. Saamaa kun joku jynkyttäisin tunnin. Tylsää.

        Höh. ☹️


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin mutta konkreettisesti kieliltä turvassa. Kukaan ei pääse lipasemaan, kuin luurinsa näyttöä. 😅

        Turvassa olen aina. Siinä puuhassa on väkisin hieman turhan lähellä jalkoja ja kantapää suussa ja hampaat sisällä ei välttämättä tunnu kivalta. Jos siis sanallinen huomautus ei riitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo jos naiseni minua rakastaa ja antaa suuhoitoja ja pimppiä eli tyydyttää minut niin kyllä haluan naisenikin tyydyttää ja hänen kuuluu saada orgasmeja sama jos olisin maksullisen naisen kanssa ja en ole koskaan ollut maksullisella mut jos olisin niin kyllä hänetkin tyydyttäisin mut esteenä olis moiselle et miettisin koko ajan sukupuolitauteja eli on kivaa kun itse laukeaa mut vielä kivempaa kun nainenkin laukeaa eli kumatkin nauttii eli mies tyydyttää naisen ja nainen miehen eli en pysty antamaan rikkauksia tai kaviaaria pöytään mut haluan antaa orgasmeja hänelle niin kai se miehen tehtävä on tai sit olen poikkeava yksilö

        Noo sä saat olla mimmonen olet. Kukin tyylillään.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Höh. ☹️

        Ei se minusta mitenkään höh ollut. En mä sitä puuhaa kaipaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Noo sä saat olla mimmonen olet. Kukin tyylillään.

        Kyllä. Eikä kaikilla miehilläkään onneksi ole mitään hinkua tuohon puuhaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turvassa olen aina. Siinä puuhassa on väkisin hieman turhan lähellä jalkoja ja kantapää suussa ja hampaat sisällä ei välttämättä tunnu kivalta. Jos siis sanallinen huomautus ei riitä.

        Herranjestas, sun ritaris tarvii tuplasuojukset! 🤥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se minusta mitenkään höh ollut. En mä sitä puuhaa kaipaa.

        Ymmärsin. 😌

        Sä et kaipais ja mä taas olisin murtunut suorastaan naisesta, joka sanoisi mulle noin. 😢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Eikä kaikilla miehilläkään onneksi ole mitään hinkua tuohon puuhaan.

        No ei. Pitää löytää semmonen itelleen sopiva vuoteenlämmittäjä. Että maittaa lempiminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hommaa telkkari kattoon, niin voin vaikka katsoa uutiset samalla.

        Tuulen viemää ois kans hyvä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Eikä kaikilla miehilläkään onneksi ole mitään hinkua tuohon puuhaan.

        Miksi et halua naistasi tyydyttää ja antaa hänelle nautintoa kysyy aito ätmi eli viimeinen wanhan ajan mies joka sukupuuton partaalla eli et ole mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et halua naistasi tyydyttää ja antaa hänelle nautintoa kysyy aito ätmi eli viimeinen wanhan ajan mies joka sukupuuton partaalla eli et ole mies

        He eivät ole pakolla nuolijoita, kuten sinä. He ovat oikeita kunnon miehiä, jotka kuuntelevat naisen toiveita tuossa asiassa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Herranjestas, sun ritaris tarvii tuplasuojukset! 🤥

        Miksi tarvisi? Ei ritari koskaan yritä pakolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tarvisi? Ei ritari koskaan yritä pakolla.

        Mut jos se erehtyy. 🙄🤕


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Noo sä saat olla mimmonen olet. Kukin tyylillään.

        Ja kyllä eron paikka jos naiseni ei halua minua en näe mitään syytä jatkaa eli ei halua minulta saamista orgasmeista tai ei nauti kyllä se suhde loppuu siihen


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mut jos se erehtyy. 🙄🤕

        Siis minä varmaan olisin niin pässi, että koittaisin onneani ja saisin turpaani. 😛🤕


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mut jos se erehtyy. 🙄🤕

        Jos ei usko kun sanotaan, vaan pakolla yrittää, niin kyllä iteään saa suojella.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Siis minä varmaan olisin niin pässi, että koittaisin onneani ja saisin turpaani. 😛🤕

        Missä mä sanoin, etten asiaa snallisesti ensiksi sanoisi? Mielestäni kirjoitin: "Jos siis sanallinen huomautus ei riitä".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei usko kun sanotaan, vaan pakolla yrittää, niin kyllä iteään saa suojella.

        Noo lisää vaan katu uskottavuutta, kun pari leegoa puuttuu suusta ja on tuppu pildekarvoja suupielessä. Potkun takia voi jo vähän nyppästä. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä eron paikka jos naiseni ei halua minua en näe mitään syytä jatkaa eli ei halua minulta saamista orgasmeista tai ei nauti kyllä se suhde loppuu siihen

        Parempi niin. Ei kukaan pakolla nuolijaa halua. Seksi perustuu vapaaehtoisuuteen ja siihen mitä MOLEMMAT haluavat. Sun puuhas perustuu vain siihen mitä sinä pakotat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä mä sanoin, etten asiaa snallisesti ensiksi sanoisi? Mielestäni kirjoitin: "Jos siis sanallinen huomautus ei riitä".

        Emmä kuullu kiimoissani mitään. Pprrh. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mä sanoin, etten asiaa snallisesti ensiksi sanoisi? Mielestäni kirjoitin: "Jos siis sanallinen huomautus ei riitä".

        Olen esimerkikisi joskus sanonut, että: "Etkö tajua ei jumalauta EI!!!" Luulis tosta vähän innokkaammankin tajuavan :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen esimerkikisi joskus sanonut, että: "Etkö tajua ei jumalauta EI!!!" Luulis tosta vähän innokkaammankin tajuavan :P

        Ja muistaakseni potkain miehen olkapäästään kauemmaksi. En hirveen kovaa, enkä ensimmäisenä tähdännyt suuhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja muistaakseni potkain miehen olkapäästään kauemmaksi. En hirveen kovaa, enkä ensimmäisenä tähdännyt suuhun.

        Oijoi. ☹️

        Kyl on ankiaa, on ankiaa kun ei saa edes pimppaa maistaa, kieltä kastaa. 😢


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Oijoi. ☹️

        Kyl on ankiaa, on ankiaa kun ei saa edes pimppaa maistaa, kieltä kastaa. 😢

        Tuo on totta ja tosi kurjaa kun ei saa nuolla loppuun asti tosi inhaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta ja tosi kurjaa kun ei saa nuolla loppuun asti tosi inhaa

        Kelju tyttöystävä. 🥺


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kelju tyttöystävä. 🥺

        Ei sellainen ole tyttöystävä eikä tuleva vaimo vaan oli hetken heitukka ja harmittaa kun tulasi aikaansa moiseen heitukkaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellainen ole tyttöystävä eikä tuleva vaimo vaan oli hetken heitukka ja harmittaa kun tulasi aikaansa moiseen heitukkaan

        Nojoo, en usko että minäkään viihtyisin välttämättä ihmisen kanssa joka ärisee ja potkii. Eikä anna edes pimppaa maistaa. Pyh. 😤

        Mokoma lurjus.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nojoo, en usko että minäkään viihtyisin välttämättä ihmisen kanssa joka ärisee ja potkii. Eikä anna edes pimppaa maistaa. Pyh. 😤

        Mokoma lurjus.

        Semmosiin ei halua edes tutustua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö rakkaalleen halua sitä antaa minusta kivaa jos naiseni nauttii niin kyllä mies naiselleen orgasmeja haluaa antaa

        Mistä tiedät kun et ikinä ole ollut naisen kanssa?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Oijoi. ☹️

        Kyl on ankiaa, on ankiaa kun ei saa edes pimppaa maistaa, kieltä kastaa. 😢

        Ei on ei. Ei sen nyt kovin vaikeasti ymmärrettävää luulisi olevan. Tai voi sitä asentaa sen telkkarin kattoon. Voin mä siinä maata, jos nyt edes saan jotain kateltavaa, ettei tarvii kokonaan tylsistyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta ja tosi kurjaa kun ei saa nuolla loppuun asti tosi inhaa

        MIkä se loppu on? 10 tuntia?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nojoo, en usko että minäkään viihtyisin välttämättä ihmisen kanssa joka ärisee ja potkii. Eikä anna edes pimppaa maistaa. Pyh. 😤

        Mokoma lurjus.

        Mä olen muuten kirjaimellisesti nukahtanut kun "taitava" on yrittänyt. Että niin mielenkiintosta se puuha musta on. :D

        Että siitä vaan, mutta ei kannata ottaa nokkiinsa, kun puuha on turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen muuten kirjaimellisesti nukahtanut kun "taitava" on yrittänyt. Että niin mielenkiintosta se puuha musta on. :D

        Että siitä vaan, mutta ei kannata ottaa nokkiinsa, kun puuha on turhaa.

        Jep. Toisen itsetuntoa ajatellen parempi kun ei edes yritä. Mulle se nyt on ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen muuten kirjaimellisesti nukahtanut kun "taitava" on yrittänyt. Että niin mielenkiintosta se puuha musta on. :D

        Että siitä vaan, mutta ei kannata ottaa nokkiinsa, kun puuha on turhaa.

        Kutsuitko palstanvaltaajan li po maan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIkä se loppu on? 10 tuntia?

        Sitten kun leffa on loppu ja paikat kuivuneet niin voikin kysyä, että saako nyt nukkua, kun turha tätä enää on jatkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen muuten kirjaimellisesti nukahtanut kun "taitava" on yrittänyt. Että niin mielenkiintosta se puuha musta on. :D

        Että siitä vaan, mutta ei kannata ottaa nokkiinsa, kun puuha on turhaa.

        Tulee mummeliin eloa, kun sormettaa samalla. Jää päivätirsat tuonnemmaksi. 😉


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tulee mummeliin eloa, kun sormettaa samalla. Jää päivätirsat tuonnemmaksi. 😉

        Ei viitsi toisen itsetuntoa tuhota, kun ei tule koskaan tapahtumaan tuollaiset. Ei vaikka kuinka yrittäisi. Mä tiedän mistä pidän ja saa joko uskoa, tai tuhota itsetuntonsa tyrkyttämällä jotain muuta.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tulee mummeliin eloa, kun sormettaa samalla. Jää päivätirsat tuonnemmaksi. 😉

        Sormet käy, mutta se suu siellä tuhoaisi kaikki mahdollisuudet mihinkään. Tarvitaan aivan muita asioita.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tulee mummeliin eloa, kun sormettaa samalla. Jää päivätirsat tuonnemmaksi. 😉

        Viimeisin kokemukseni tuosta on se, että mulla oli aivan jumalattoman kylmä. Asunnossa oli ihan normaali lämpötila, mutta kun oli ilkosillaan ja aiemmin oli ehtinyt tulla lämmin ja hieman hiki ja sitten joutuu makaamaan siinä ja aktiivisuustaso laskee, sykkeet laskee ja mielenkiinto laskee. Mä suorastaan tärisin ja hampat löi loukku. Oli pakko pyytää, että saisinko edes peiton tai mä vilustun tähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei viitsi toisen itsetuntoa tuhota, kun ei tule koskaan tapahtumaan tuollaiset. Ei vaikka kuinka yrittäisi. Mä tiedän mistä pidän ja saa joko uskoa, tai tuhota itsetuntonsa tyrkyttämällä jotain muuta.

        No kunhan vähän provoan sinua. Sulla on niin hauskan topakka tyyli. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sormet käy, mutta se suu siellä tuhoaisi kaikki mahdollisuudet mihinkään. Tarvitaan aivan muita asioita.

        Jos viheltelis samalla suvivirttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisin kokemukseni tuosta on se, että mulla oli aivan jumalattoman kylmä. Asunnossa oli ihan normaali lämpötila, mutta kun oli ilkosillaan ja aiemmin oli ehtinyt tulla lämmin ja hieman hiki ja sitten joutuu makaamaan siinä ja aktiivisuustaso laskee, sykkeet laskee ja mielenkiinto laskee. Mä suorastaan tärisin ja hampat löi loukku. Oli pakko pyytää, että saisinko edes peiton tai mä vilustun tähän.

        Karhuntaljoissa ja takkatulen ääressä tarkenee. 😉

        Kattoo vaan että kipinäsuoja on paikoillaan. Voi tulla muuten liiankin kuumat paikat.


    • Anonyymi

      Jätän väliin.

    • Anonyymi

      Puhukaas välillä vaikka James Bondista, siitä saattaisitte jotain ymmärtääkin.

    • Anonyymi

      Ei suuseksiä kummallekaan on ainoa vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Juuri tämä. Kyllä ihminen on sitten ruokoton.


    • Anonyymi

      Olet törkeä kehdannut tulla toimistoonmme joten ei ole lupa. En anna miehelleni takiasi Kiitos paljon. Huomenna en anna. Kieltäydynolet idiotti ämmä

    • Anonyymi

      Jos nainen ei sitä saa. Ei saa mieskään. Näin se menee. Ei o mies mikään kuningas

      • Anonyymi

        Kaikki naiset eivät pidä siitä, että mies antaa suuseksiä, eikä kaikki miehet pidä suuseksistä.


    • Anonyymi

      Kyllä haluan nuolla naisen pimppii ja haluan nähdä miten nainen kiihottuu.

      • Ja kiemurtelee varpaat sojottaen jäykkinä kattoon, silmät pyörii piässä kun hedelmäpelissä. 🤪

        Oooh ooh ohh... Ahh..ja pox.


    • Anonyymi

      Et mitän suhdetta tarvitse tuolla asenteellasi kun et parempaan pysty.

    • Voihan olla ettei hän suostu laittamaan pannukakkuakaan ja silti rakkaus kukoistaa.

    • Anonyymi

      No tulee. Minä en juurikaan pidä että saan itse suuseksiä, mutta tykkään antaa sitä. Meistä on moniksi.
      T. Mies.

    • Useampi nainen on antanut minulle suuseksiä, enkä ole koskaan siitä nauttinut.
      Onkohan fellaatio miehelle jonkinlainen fetissi, johon liittyy psyykistä mielihyvää?

    • Anonyymi

      Minä en miehenä pidä suuseksistä, joka kohdistuu itseeni.

      • Anonyymi

        Miksi et. Olet sitten outo. Miten saat orgasmin kun yhdynnässä naiset ei useinkaan saa orgasmia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe