Että jos en olis koskaan juonut alkoholia niin olisin varmasti sinkku.
Oon kyllä sitä mieltä
12
76
Vastaukset
Tai sitten sinulla olisi raitis vaimo.
- Anonyymi
Mistä löytää raittiin naisen. Ei mistään, en ole sellaisia koskaan tavannut. Aina naiset tykkää juoda vaikka eivät juo paljoo niin silloin tällöin juovat.
- Anonyymi
Nuorena muistan kun yks tyttö halusi kovasti että lähdetään bileisiin koska siellä kaikki juovat alkoholia. Sanoin mulla on treenit aamulla joten en voi juopotella. No tyttö meni bileisiin ja parin päivän päästä kuulin kun se oli pussaillut jonkun toisen kanssa bileissä eli oli pettänyt minua.
Siinä taas nähtiin miten raitis mies ei kelpaa naiselle. Minä taas olen sitä mieltä, että jos en olisi raitis olisin takuulla sinkku. Niin typerä minusta kännissä tulee. :D
On omituisia kertomuksia täällä. Tunnen monia, jotka eivät juo alkoholia ainakaan näkyvästi, ja kyllä parisuhteessa ovat.
- Anonyymi
Piilojuopot onkin parisuhteessa.
- Anonyymi
Lähiaikaisen kokemuksen perusteella noin voi olla, voi tulla myös lievää aamupahoinvointia, vaikka ei raskaana olisikaan.
AV En oo juonu alkoholia ja olen sinkku. Mutta oon ainakin terve. Mitä etua on jollain parisuhteella, jos maksa on hajalla.
- Anonyymi
Asiallisesti ajateltu, yes.
Oon kyllä sitä mieltä, että jos nyt joisin alkoholia niin saisin välittömästi naisseuraa mutta en ehtisi seurustella kovin montaa viikkoa.
Naiseni sanoi että olen kutsuilla parempi seuramies pienessä hiprakassa.
Selvin päin olen hiljainen ja vetäytyvä.- Anonyymi
Siinäs näet. Ei se juominen kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3511357- 741355
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3041094Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀451038Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30869Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆230865Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40825vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli141814Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20797Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42794