Että jos en olis koskaan juonut alkoholia niin olisin varmasti sinkku.
Oon kyllä sitä mieltä
12
116
Vastaukset
Tai sitten sinulla olisi raitis vaimo.
- Anonyymi
Mistä löytää raittiin naisen. Ei mistään, en ole sellaisia koskaan tavannut. Aina naiset tykkää juoda vaikka eivät juo paljoo niin silloin tällöin juovat.
- Anonyymi
Nuorena muistan kun yks tyttö halusi kovasti että lähdetään bileisiin koska siellä kaikki juovat alkoholia. Sanoin mulla on treenit aamulla joten en voi juopotella. No tyttö meni bileisiin ja parin päivän päästä kuulin kun se oli pussaillut jonkun toisen kanssa bileissä eli oli pettänyt minua.
Siinä taas nähtiin miten raitis mies ei kelpaa naiselle. Minä taas olen sitä mieltä, että jos en olisi raitis olisin takuulla sinkku. Niin typerä minusta kännissä tulee. :D
On omituisia kertomuksia täällä. Tunnen monia, jotka eivät juo alkoholia ainakaan näkyvästi, ja kyllä parisuhteessa ovat.
- Anonyymi
Piilojuopot onkin parisuhteessa.
- Anonyymi
Lähiaikaisen kokemuksen perusteella noin voi olla, voi tulla myös lievää aamupahoinvointia, vaikka ei raskaana olisikaan.
AV En oo juonu alkoholia ja olen sinkku. Mutta oon ainakin terve. Mitä etua on jollain parisuhteella, jos maksa on hajalla.
- Anonyymi
Asiallisesti ajateltu, yes.
Oon kyllä sitä mieltä, että jos nyt joisin alkoholia niin saisin välittömästi naisseuraa mutta en ehtisi seurustella kovin montaa viikkoa.
Naiseni sanoi että olen kutsuilla parempi seuramies pienessä hiprakassa.
Selvin päin olen hiljainen ja vetäytyvä.- Anonyymi
Siinäs näet. Ei se juominen kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687594Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1253012- 1531854
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha661696Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221522Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721472- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784