En ole turvassa Suomessa

Anonyymi-ap

Kärsin vakavasta gangstalgin vainosta jolla on aiheutettu suurta vahinkoa jopa lapsilleni, mikroaaltoaseella minua on pahoinpidelty jo kauan, kotona käydään ja täällä sotketaan, some tilini kaapattu, puhelimessa on mm radio jota ei saa pois jota en ole asentanut ja jonka oikeudet yltää koko puhelimen hallintaa ja asetuksia ei voi muuttaa, puhelimen vaihto ei auta sillä ilmeisesti seuraa kaiken mitä ostan ja en ole suojassa vainolta mitenkään. Minua yritetään ajaa hulluksi jotta saisi suljettua minut johonkin ja pahoinpitelevän siellä rauhassa sitten, yritän taas muuttaa mutta kun seuraa puhelinta niin seuraavassa asunnossa varmasti sama jatkuu. Olen järkyttynyt miten Suomessa voidaan tavalliseen ihmiseen kohdistaa tämmöistä ja kuinka suojaton olet sillä toiminta on niin hyvin järjestetty ettet saa apua edes tahoilta josta apua pitäisi saada tai saat väärää apua eli jotain pillereitä jotka sairastuttaa sinut, hullu olet jos kerrot mitä sinulle tehdään. Elämäni on tuhottu, maine, perheeni ja kaikki. Nyt epätoivoisesti yritän päästä tästä asunnosta hengissä turvaan ja sitten miettiä pitääkö muuttaa pois Suomesta että tämä loppuu. Minulla ei ole mitään ihmisoikeuksia, ei samoja mahdollisuuksia kuin muilla ja elän köyhyydessä jossa ei ole varaa oikeasti edes perus asioihin.

Minä tiedän etten ole ainut, jotkut eivät enää ehkä uskalla tai pysty tai jaksa kertoa mitä väkivaltaa heihin kohdistetaan. Tämä on vakava ilmiö kun totuus on alkanut vuotaa lehtiin myös mitä tässä maassa tapahtuu ja mitä joillekin ihmisille täällä tehdään kiduttamis väkivaltaa kenenkään puuttumatta.

Kuinka Suomalainen voi saada turvapaikan omassa maassa??

134

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      faradayn häkki suojaa mikroaalloilta, alumiinifoliokin, mutta sitten menee helposti jo foliohattuosastolle.
      Pistä kamera asuntoon niin on todisteet jos joku siellä käy.

      Hakkereita on ja mitä enemmän asentaa appeja ja hyväksyy evästeitä, niin sitä enemmän on portteja auki urkkijoille.
      jotkut perus tietoturva asiat kannattaa laittaa kuntoon.
      virusturva ja palomuuri.

      Välttää asentelemasta kaikenlaisia ohjelmia ja klikkailemasta ja hyväksymästä sitä sun tätä.
      reitittimen salasana kannattaa vaihtaa ja muutkin salasanat johonkin monimutkaiseen, joss isoja pieniä kirjaimia numeroita ja erikoismerkkejä (h40F'g&*ç%6J7q5) jotain tuohon tyyliin.

      • Anonyymi

        Ehkä joku linux kone minimi ohjelmistolla joku luotettava selain ja mainoksenestot ja aina kiellä evästeet ja muut, äläkä asentele mitään turhaa.


      • Anonyymi

        Kiitos avusta, kiitos noista neuvoista ja en pidä folihattu juttuna vaan olen kiitollinen jos joku antaa tietoa millä saan itseäni suojattua. Kiitos asiallisesta vastauksesta ja siitä ettei alkanut ilkeä mielenterveys vihjailu, se meinaan tuntuu vielä toivottamalta kun joku kiusaa ja kerrot niin hulluksi haukutaan. Se on vähän kun se jatkaisi vainoajan töitä aiheuttamalla psykologista tuskaa ihmiselle joka kertoo mitä hänelle on tehty/ tehdään. Kiitos, pysy tuollaisena. Maailma pelastuu kun sinunlaisia ihmisiä on kuuntelemassa mitä toinen kertoo. Kiitos 💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku linux kone minimi ohjelmistolla joku luotettava selain ja mainoksenestot ja aina kiellä evästeet ja muut, äläkä asentele mitään turhaa.

        Ok, kiitos 💛


      • Anonyymi

        Ja lisäksi nollaa asetuksista puhelimen asetukset. Eli laitat (palautat) tehdasasetukset voimaan. Suosi hakukoneena (selaimena) duckduckgo. Ellei tarvitse etsiä jotain mitä et edm. löydä. Silloin vain käytät muita selaimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäksi nollaa asetuksista puhelimen asetukset. Eli laitat (palautat) tehdasasetukset voimaan. Suosi hakukoneena (selaimena) duckduckgo. Ellei tarvitse etsiä jotain mitä et edm. löydä. Silloin vain käytät muita selaimia.

        Ja jos googlea tai vastaava nyt/jatkossa tarvittaessa käytät, ota selainasetuksista kaikki mikrofonit, kameroiden ym. käyttöoikeudet pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos avusta, kiitos noista neuvoista ja en pidä folihattu juttuna vaan olen kiitollinen jos joku antaa tietoa millä saan itseäni suojattua. Kiitos asiallisesta vastauksesta ja siitä ettei alkanut ilkeä mielenterveys vihjailu, se meinaan tuntuu vielä toivottamalta kun joku kiusaa ja kerrot niin hulluksi haukutaan. Se on vähän kun se jatkaisi vainoajan töitä aiheuttamalla psykologista tuskaa ihmiselle joka kertoo mitä hänelle on tehty/ tehdään. Kiitos, pysy tuollaisena. Maailma pelastuu kun sinunlaisia ihmisiä on kuuntelemassa mitä toinen kertoo. Kiitos 💛

        Voisitko vähän kertoa, että miksi olet tuossa tilanteessa mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäksi nollaa asetuksista puhelimen asetukset. Eli laitat (palautat) tehdasasetukset voimaan. Suosi hakukoneena (selaimena) duckduckgo. Ellei tarvitse etsiä jotain mitä et edm. löydä. Silloin vain käytät muita selaimia.

        Kiitos, sinulle kaikkea hyvää 💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos googlea tai vastaava nyt/jatkossa tarvittaessa käytät, ota selainasetuksista kaikki mikrofonit, kameroiden ym. käyttöoikeudet pois.

        Ok, kiitos. Kaikkea hyvää sinulle 💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kiitos. Kaikkea hyvää sinulle 💛

        Eipä kestä, ole hyvä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kestä, ole hyvä vain.

        Esim. F-securessa, Facebookissa ja whatsuppissa, instgramissa on suorat takaportit työkseen urkkiville. Vältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko vähän kertoa, että miksi olet tuossa tilanteessa mielestäsi?

        Voin tottakai, en tiedä mistä aloittaisin ja minun pitäisi olla kertomassa tätä sinulle koska kirjoittaa en pysty kaikkea.

        On siis paljon asioita mitä tahtoisin kertoa historiastani jotta saisit jotain käsitystä tilanteesta.

        Mutta kuitenkin minun pitää rehellisesti sanoa että en tiedä miksi minulle tehdään näin, olen miettinyt paljon ihmisiä joiden tiedän vaikka mokanneen kunnolla ja tarkoitan nyt että tyyliin ovat istuneet jossain vankilassa, ei heitä kukaan vainoa kaupungissa josta lähdin ja heistä yksi on jopa kaupungilla ollut talonmiehenä ja hänellä on ollut pääsy ihmisten koteihin. Siinä on iso ristiriita sillä jos joku pystyy toisen tappamaan niin minusta siinä ihmisessä on jotain vikaa. Hienoa että toki saanut työn ja saa elää rauhassa siellä missä minä en saanut.

        Minulla ei ole rikosrekisteriä, toki on nuorena hölmöilty ja oltu tyhmiä ( juotu kaljaa ja poltettu tupakkaa, pidetty bileitä ja oltu baarissa).

        Minusta on liikkunut aina hyvin erikoisia juoruja paikkakunnalla ja en ole saanut asiallista hoitoa terveydenhuollossa vaan minua on jopa kohdeltu törkeästi ja kaltoin. Minulle tapahtui onnettomuuden seurauksena hoitovirhe nuorena ja vamma oli tärkeässä osassa tulevaa työllistymistä. Potilasvahinko myönsi pienen summan josta valitin ja sen jälkeen tuli päätös jossa hoitovirhe pistettiin minun syyksi sillä olin ollut onnettomuudessa.

        Ilmaisin miten pettynyt olin ja kuinka törkeää se oli sillä tajusin että elämäni on tietyllä tavalla ohi ja niin olikin. Jotain töitä ilmaiseksi tai paskalla palkalla tein vaikka en ollut kunnossa ja hoitoa eivät antaneet. Oli flunssa tai mikä vaan niin aina oli mielenterveys pilleriä määräämässä ylimielinen nauru ja halveksunta kasvoilla.

        Tietenkin yritin hakea oikeutta ja vaatia hoitoa mutta lopulta he nujersi minut ja aloin eristymään ja pelkäämään terveydenhuoltoa.

        Vaikka en käyttänyt alkoholia, tupakkaa, huumeita tai käynyt baarissa niin minusta puhuttiin että niin teen, vaikka en ollut päälle 10 vuoteen käynyt baarissa tai mitään.

        Lisäksi minulle tuli viestiä kylän miehiltä että pillua tahtoo, kullin kuvia ja olin aivan pyöristynyt mistä se johtuu ja yritin aina kysyä kuka tuollaista väittää, huvittavaa että minulla ei ollut mitään irtoseksiä ja olin tarkka. Silti minusta liikkui hyvin värikkäitä ilkeitä valheita.

        Eristäydyin entisestään, minulle tehtiin ja sanottiin asioita joita ei olisi uskallettu sanoa kenellekään muulle mm päiväkodissa lastani hakiessa päiväkodin täti alkoi komentaa ja läksyttää kuin lasta siitä että hän ei voi puhua minulle jos olen puhelimessa tai lasken puhelimen kun hän ei tiedä kuka puhelimen toisessa päässä on... Eli hän ei voi käyttäytyä miten vain jos joku kuulee. Muut vanhemmat lähinnä huvittuneena seurasi kun minua häpäistiin. Ei kenelläkään muulle mitään sanonut vaikka puhelimessa joskus joku puhui kun lapsen haki. Lisäksi hänelle ei ollut mitään kerrottavaa. Päiväkodin näytelmissä lapseni esitti jotain yksittäistä pelleä joka vain keskellä näytelmää hyppäsi esiin ja hytkyi ja pomppi ihmeellisesti.. sitten näytelmä jatkui... todella ilkeää toimintaa

        Tässä oli vain joitakin pieniä juttuja kun en pysty kirjoittamaan kaikkea sillä sitä on.

        Kyllä minulle uhattiin kun muutin jota yritettiin jopa estää tekemällä perättömiä ilmoituksia sossuun. Minua ei olisi tahdottu päästää pois sieltä sillä olisin voinut vielä saada asiat kuntoon.

        Elämä oli kuin Neuvostoliitossa.

        No uhkaus on käynyt toteen ja nyt minun pitää taas muuttaa. Tänne sitten vasta saatiin kunnon gangstalking joka on uhannut ja tuhonnut osaksi terveyden.

        Muutan taas mutta saman saa aikaiseksi siellä varmasti ja olen luopunut ajatuksesta että voisin kouluttaa itseni ja saada kunnon työn.

        Kaikki on tuhottu ja nyt odottaa että menisin takaisin sinne ja voisivat lähempää kontrolloida minua vaikka toki onnistui täällä sen tekemään myös.

        Kaikki tilini on kaapattu että Suomessa varmaan mahdotonta enää saada turvallista hyvää elämää, varmasti tuhonneet kaikki mahdollisuudet, koska jos Suomen isompaan kaupunkiin sai tämän niin en ole turvassa missään ja minulla ei ole mitään mahdollisuuksia.

        En osaa kertoa kuka/ miksi minua vihataan näin paljon. Kun Katson ihmisiä ja heidän elämää ja tiedän että monilla on vaikka mitä ja saavat olla rauhassa. Niin en pysty ymmärtämään miksi.

        En ole mikään rikollinen, minulla ei ole rikosrekisteriä paitsi muutamat ylinopeus sakot kyllä 😂🙈, annan toisten elää rauhassa, en puutu tai urki toisten asioita, olen itsekseni, en käytä mitään päihteitä, olen ihan ystävällinen ja en tahdo pahaa kelleen, en toki täydellinen ole mutta en todellakaan ansaitse tätä mitä minulle on vuosia jo tehty! Toki nämä varmaan oikeuttaa tekonsa ja minä ansaitsen heidän mielestään tämän, olen kuullut ulkonäöstä, koulutuksesta, työstä, perheestäni, sairauksistani yms paskaa vuosien varrella!

        Ihmettelen kuinka jotkut ihmiset tekevät sairaita tekoja toisia kohtaan ja saavat koulutuksen ja työn. Eikä kukaan heitä kiusaa ja vainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kestä, ole hyvä vain.

        Tämä voi kuulostaa säälittävältä mutta sinun ystävälliset viestit antoi minulle paljon enemmän kuin ehkä ymmärrät, lohtua ja toivoa että ei kaikki ole ilkeitä tai tahdo satuttaa.

        Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi 🍀🌻💛🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin tottakai, en tiedä mistä aloittaisin ja minun pitäisi olla kertomassa tätä sinulle koska kirjoittaa en pysty kaikkea.

        On siis paljon asioita mitä tahtoisin kertoa historiastani jotta saisit jotain käsitystä tilanteesta.

        Mutta kuitenkin minun pitää rehellisesti sanoa että en tiedä miksi minulle tehdään näin, olen miettinyt paljon ihmisiä joiden tiedän vaikka mokanneen kunnolla ja tarkoitan nyt että tyyliin ovat istuneet jossain vankilassa, ei heitä kukaan vainoa kaupungissa josta lähdin ja heistä yksi on jopa kaupungilla ollut talonmiehenä ja hänellä on ollut pääsy ihmisten koteihin. Siinä on iso ristiriita sillä jos joku pystyy toisen tappamaan niin minusta siinä ihmisessä on jotain vikaa. Hienoa että toki saanut työn ja saa elää rauhassa siellä missä minä en saanut.

        Minulla ei ole rikosrekisteriä, toki on nuorena hölmöilty ja oltu tyhmiä ( juotu kaljaa ja poltettu tupakkaa, pidetty bileitä ja oltu baarissa).

        Minusta on liikkunut aina hyvin erikoisia juoruja paikkakunnalla ja en ole saanut asiallista hoitoa terveydenhuollossa vaan minua on jopa kohdeltu törkeästi ja kaltoin. Minulle tapahtui onnettomuuden seurauksena hoitovirhe nuorena ja vamma oli tärkeässä osassa tulevaa työllistymistä. Potilasvahinko myönsi pienen summan josta valitin ja sen jälkeen tuli päätös jossa hoitovirhe pistettiin minun syyksi sillä olin ollut onnettomuudessa.

        Ilmaisin miten pettynyt olin ja kuinka törkeää se oli sillä tajusin että elämäni on tietyllä tavalla ohi ja niin olikin. Jotain töitä ilmaiseksi tai paskalla palkalla tein vaikka en ollut kunnossa ja hoitoa eivät antaneet. Oli flunssa tai mikä vaan niin aina oli mielenterveys pilleriä määräämässä ylimielinen nauru ja halveksunta kasvoilla.

        Tietenkin yritin hakea oikeutta ja vaatia hoitoa mutta lopulta he nujersi minut ja aloin eristymään ja pelkäämään terveydenhuoltoa.

        Vaikka en käyttänyt alkoholia, tupakkaa, huumeita tai käynyt baarissa niin minusta puhuttiin että niin teen, vaikka en ollut päälle 10 vuoteen käynyt baarissa tai mitään.

        Lisäksi minulle tuli viestiä kylän miehiltä että pillua tahtoo, kullin kuvia ja olin aivan pyöristynyt mistä se johtuu ja yritin aina kysyä kuka tuollaista väittää, huvittavaa että minulla ei ollut mitään irtoseksiä ja olin tarkka. Silti minusta liikkui hyvin värikkäitä ilkeitä valheita.

        Eristäydyin entisestään, minulle tehtiin ja sanottiin asioita joita ei olisi uskallettu sanoa kenellekään muulle mm päiväkodissa lastani hakiessa päiväkodin täti alkoi komentaa ja läksyttää kuin lasta siitä että hän ei voi puhua minulle jos olen puhelimessa tai lasken puhelimen kun hän ei tiedä kuka puhelimen toisessa päässä on... Eli hän ei voi käyttäytyä miten vain jos joku kuulee. Muut vanhemmat lähinnä huvittuneena seurasi kun minua häpäistiin. Ei kenelläkään muulle mitään sanonut vaikka puhelimessa joskus joku puhui kun lapsen haki. Lisäksi hänelle ei ollut mitään kerrottavaa. Päiväkodin näytelmissä lapseni esitti jotain yksittäistä pelleä joka vain keskellä näytelmää hyppäsi esiin ja hytkyi ja pomppi ihmeellisesti.. sitten näytelmä jatkui... todella ilkeää toimintaa

        Tässä oli vain joitakin pieniä juttuja kun en pysty kirjoittamaan kaikkea sillä sitä on.

        Kyllä minulle uhattiin kun muutin jota yritettiin jopa estää tekemällä perättömiä ilmoituksia sossuun. Minua ei olisi tahdottu päästää pois sieltä sillä olisin voinut vielä saada asiat kuntoon.

        Elämä oli kuin Neuvostoliitossa.

        No uhkaus on käynyt toteen ja nyt minun pitää taas muuttaa. Tänne sitten vasta saatiin kunnon gangstalking joka on uhannut ja tuhonnut osaksi terveyden.

        Muutan taas mutta saman saa aikaiseksi siellä varmasti ja olen luopunut ajatuksesta että voisin kouluttaa itseni ja saada kunnon työn.

        Kaikki on tuhottu ja nyt odottaa että menisin takaisin sinne ja voisivat lähempää kontrolloida minua vaikka toki onnistui täällä sen tekemään myös.

        Kaikki tilini on kaapattu että Suomessa varmaan mahdotonta enää saada turvallista hyvää elämää, varmasti tuhonneet kaikki mahdollisuudet, koska jos Suomen isompaan kaupunkiin sai tämän niin en ole turvassa missään ja minulla ei ole mitään mahdollisuuksia.

        En osaa kertoa kuka/ miksi minua vihataan näin paljon. Kun Katson ihmisiä ja heidän elämää ja tiedän että monilla on vaikka mitä ja saavat olla rauhassa. Niin en pysty ymmärtämään miksi.

        En ole mikään rikollinen, minulla ei ole rikosrekisteriä paitsi muutamat ylinopeus sakot kyllä 😂🙈, annan toisten elää rauhassa, en puutu tai urki toisten asioita, olen itsekseni, en käytä mitään päihteitä, olen ihan ystävällinen ja en tahdo pahaa kelleen, en toki täydellinen ole mutta en todellakaan ansaitse tätä mitä minulle on vuosia jo tehty! Toki nämä varmaan oikeuttaa tekonsa ja minä ansaitsen heidän mielestään tämän, olen kuullut ulkonäöstä, koulutuksesta, työstä, perheestäni, sairauksistani yms paskaa vuosien varrella!

        Ihmettelen kuinka jotkut ihmiset tekevät sairaita tekoja toisia kohtaan ja saavat koulutuksen ja työn. Eikä kukaan heitä kiusaa ja vainoa.

        Liityyköhän hoitovirhejuttusi jotain väärinkäytöksiä lääkäreiden taholta? Lääkäreiden joukossa on tunnetusti paljon psykopaatteja ja olet saattanut joutua jonkun sadistisen kostajan uhriksi. Nillä on ne omat verkostonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. F-securessa, Facebookissa ja whatsuppissa, instgramissa on suorat takaportit työkseen urkkiville. Vältä.

        Ok, kiitos kun autatte 💛🤗 Olen niin yksin ja välillä tuntuu etten pysty suojautumaan. Yritän kovasti opiskella ja ymmärtää enemmän tietotekniikkaa. Olisi ihana päästä opiskelemaan asioita jotka minua kiinnostaa ja samalla saada kunnon kädestä pitäen opetusta tämän tietotekniikan kanssa.

        Taitaa olla minun elämä eletty tuolta osin ja saan olla surullinen kun en ikinä saavuttanut mitään, en pääse tekemään työtä jossa olisin varmasti tosi hyvä.

        Minussa on jotain vikaa, ihmiset vihaa jo minua kun astun huoneeseen, jotkut sanovat että mitä jos olen liian herkkä tai tulkitsen väärin. Kyllä ihminen huomaa jos hänelle puhutaan kuin typerykselle.

        Mä oon jo lapsena aistinut ja tuntenut asioita jotka ovat olleet myös hirveä taakka. Vasta nyt olen oppinut olemaan sen datan kanssa jota jostain syystä skannaan vaikka en tahtoisi.

        Hyvin usein minulle on tullut tunne ja se on osoittautunut oikeaksi, silti edes läheiset jotka sen ovat nähneet eivät tunnu pitävän sitä suuressa arvossa ja eivät muutenkaan arvosta minua sillä en ole saavuttanut asioita jotka he katsovat olevan merkki jostain. En välitä vaikka se sattuu kun minua aliarvioidaan jatkuvasti. Töissä olen ehdottanut tai sanonut jotain niin päälle on puhuttu ja ei ole huomioitu. Kuitenkin sitten ollaan tehty tai kokeiltu mitä olen sanonut mutta yhtäkkiä se on niin että joku muu on sen keksinyt. Tuota tapahtuu paljon. Ilmeisesti ihmiset katsovat ulkoisesti minua ja sitten persoonaani ja eivät tykkää siitä jos sanon näkemyksiäni tai mielipiteitä.

        Joskus minua on neuvottu tekemään jotain jota olen jo kokeillut aikoja sitten... Toki minulla on heikkouteni mutta minulla on myös taitoa ja vahvuutta asioissa joita joko on tai ei ole, niitä ei voi edes kirjasta oppia, sieltä opit teorian ja tavan tehdä esim tiettyjä asioita tai tiettyjen asioiden sisässä.

        Olen mennyt joskus töihin paikkaan jossa on sanottu jonkun asiakkaan olevan väkivaltainen, sylkevän, potkivan, raapivan, purevan ja huutavan. No minulla ei ole ikinä ollut ongelmia näiden kanssa. Jos ihmistä kohdellaan asiallisesta, hän kokee olevansa turvassa ja hänelle kerrotaan mitä tehdään. Pedissä muiden armoilla ihminen reakoi tietenkin noin jos riuhdotaan, pidetään likaisissa vaipoissa ( paskat housuissa) ja syötetään samaan aikaan ja sanotaan että vaippa vaihdetaan ruuan jälkeen, oli kiire tai ei niin tuo on jo epäinhimillistä ja julmaa, paska haisee ja ruokaa lapioidaan naamaan. Olen nähnyt todella sikamaista toimintaa. Minua on alettu lähes aina kiusaamaan töissä sillä en ole suostunut tekemään asioita samalla tavalla ja en toki sooloile ja ymmärrän kyllä raamit ja säännöt mutta elukaksi en ala! Minun eväitä on kytätty ja yhdessä työpaikassa kahvitauolla istuin mielummin petipotilaan sängyn vieressä ja juttelin sillä useilla ei vieraita käynyt. Harjasin tukkaa, letitin, leikkasin kynnet, ajoin parran ja jutustelin. No eräs hoitaja sitten sanoi että en tule kahville kun en voi syödä mitään kakkua ja piparia! Ja että kyllä kannattaisi kun niin pieni olen. Kuinka hänen ala- asteella oleva lapsikin on isompi!! Tällästä se oli ja silloin vain en tykännyt piparista etc eikä ollut mikään paino juttu vaan en jaksanut kuunnella kuka oli millainen, kuinka joku oli juoppo, jonkun mies petti ja juoksi kylällä, mitä lääkkeitä työkaveri syö, kuka on yh äiti etc.. en jaksanut juoruja ja olin mielummin potilaiden kanssa. No kauaa en pystynyt töissä olemaan kun minut jätettiin huomiotta, tietoa ei jaettu esim pistettiin jotain potilasta hoitamaan ja kun tulin ulos huoneesta oltiin että otitko pissinäytteen? Olin en ja sitten alkoi no niin eipä nyt sitten saada näytettä kun en ottanut että huomiseen menee!!! Kysyin miksi ette sanoneet kun annoitte juuri hänet minulle ja missä se tieto näytteet lukee, no se on lääkekaapin ovessa! Olin että niin olen opiskelija ja en lääkekaapilla käy kuten tiedät!! Silti jatkui koko päivän puhe kuinka minä jätin tekemättä sen ja iltapäivällä raportti ennen vaihtoa liittyi pelkästään kuinka minä en näytettä ottanut!! Näitä tilanteita oli paljon kun toimin sijaisena, kerran sain lapun jossa oli kuvaus potilaista, kaadoin sitten laktoositonta maitoa kun työkaveri takana kiljaisi heti kun olin kaatanut että eiiii kaadoitko maitoa!? Joo. Hän juo piimää! Mutta tässä lapussa lukee vain laktoositon maito. No hän on alkanut juomaan piimää että pitäisi se tietää edes.... Ööö olin ensimmäistä päivää ja saanut lapun joka oli heidän tekemänsä... potilas oli ihmeissään ja joi puolet piimästä sen näköisenä ettei piimästä tainut tykätä.

        No tämä lähti nyt jo työpaikka juttuihin. Kuitenkin on tosi inhottavaa että jonkun olemus ja naama on liikaa toisille ja kiusaamista on ja toiset saavat olla rauhassa. Siitä olen kateellinen niille jotka saavat töissä vastuuta, saavat olla ihan omia itsejään ja kukaan ei kiusaa heitä, etenee töissä.

        Minussa on jotain vikaa kun minulle tehdään näin. En mitenkään tässä mitään sääliä hae tai muuta. Minusta vaan tuntuu pahalle etten ikinä saa saavutettua sitä mitä voisin sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liityyköhän hoitovirhejuttusi jotain väärinkäytöksiä lääkäreiden taholta? Lääkäreiden joukossa on tunnetusti paljon psykopaatteja ja olet saattanut joutua jonkun sadistisen kostajan uhriksi. Nillä on ne omat verkostonsa.

        Samaa mieltä olen.
        Jos tulee ns. "eliittiä" vastaan niitä oikeusjuttuja, niin sieltä kyllä tulee kaikenlaista sabotaasia ym.
        Niillä on todella laajat verkostot, poliiseihin, ja lain kanssa tekemisissä oleviin virkamiehiin, pankkeihin ym.

        Sellainen vähän kuin jonkin saatanan loosin jäseniä olisivat, saatanan synagoogalaisia tms.

        Nämä käyttävät virka-asemaansa hyväksi, rikkovat kaikkia sääntöjä ja lakeja ja niillä on kaiken maailman kontakteja sinne tänne.
        Todella laajat verkostot ihan poliiktikkoja myöden.

        Suojelevat toinen toisiaan, joku tekee virheen toinen piilottelee todisteita ja oikeus lopulta päättää heidän hyväkseen, niin korruptoitunut maailma jo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liityyköhän hoitovirhejuttusi jotain väärinkäytöksiä lääkäreiden taholta? Lääkäreiden joukossa on tunnetusti paljon psykopaatteja ja olet saattanut joutua jonkun sadistisen kostajan uhriksi. Nillä on ne omat verkostonsa.

        Kyllä siinä tapahtui kasa virheitä ja eräs oli että hermoni oli katki ja jouduin odottamaan lähes puoli vuotta leikkausta vaikka leikkaus olisi pitänyt tehdä heti ja laittaa Helsinkiin. Leikkaus vaati mikrokirurgiaa.

        No mummoni varoitti kun kuuli kuka oli leikkaamassa kättäni, mummolla oli reuma ja kyseinen lääkäri tuhosi mummon terveen käden leikkaamalla vahingossa sen.. mummo yritti sanoa että ei missään nimessä minun kättä saa leikata. No kukaan ei osannut kyseenalaistaa vaan ajatteli mummon tapauksen olevan vain vahinko...

        No hän tuhosi sitten käteni, eräs lääkäri joka sen avasi vuosien jälkeen YKSITYISELLÄ ompeli takaisin kiinni ja kun heräsin niin hän oli järkyttynyt ja sanoi ettei tiedä mitä kädelle on tehty että siellä kaikki on ihan vinksin vonksin ja hän on vain käsikirurgi. Syy miksi jouduin menemään yksityiselle oli että ranteeseen kasvoi golfpallon kokoinen patti ja yleisellä pompotti ja toisessa sairaalassa sanoi hermoratatutkimuksen jälkeen että tilanne on muuttunut radikaalisti ja kädessä on totaali hermovaurio ja tulokset tulee sitten lähi sairaalaan ja sinne kun menin niin sanoi että tuloksia voi kysellä sieltä missä tehtiin tutkimus ettei ole heidän asia! Aloin itkeä että oletko tosissaan etten saa apua niin ilkeästi nauroi että mene yksityiselle jos rahaa on!! Kirjoitti mukamas hermokipuun ja masennukseen lääkkeen jonka otin illalla ja seuraavana päivänä heitin menemään. Istuin kuola valuen useamman tunnin paikoillaan ennen kuin lääkkeen teho loppui. Yksityisellä lääkäri sanoi ettei ole nähnyt kuin vanhainkodissa sitä lääkettä petipotilailla.

        Minä menin yksityiselle ultraan ja magneettikuvaan ja sen jälkeen lääkäri sanoi että pystyy poistamaan patin mutta avattuaan tajusi ettei pysty tekemään mitään, sanoi että siihen tarvittaisiin neurokirurgia.

        Jos en olisi muuttanut ja saanut hoitoa niin olisin varmaan en tiedä missä. Patti kasvoi nopeasti ja työnsi jänteet sivuun ja käden asento muuttui. Pyöreä luu käden sivussa yläpuolella oli lähes keskellä kättä.

        En tiedä onko vainoaminen lähtenyt tuolta, mahdollisesta sillä minulla ei ole ollut mahdollisuuksia tuolla paikkakunnalla työllistyä tai saada koulutusta. Aktiivisesti yritin vamman jälkeen saada apua työvoimatoimistosta koulutukseen jossa ei käsi rasitu. Ei onnistunut. Joten hain hoiva- avustajaksi ja sen jälkeen lähdin opiskelemaan lähihoitajaksi, tein töitä mutta lopulta terveys petti.

        Olen kuullut kuinka olen tyyliin teko sairas,. Kela elätti yms tosi ilkeää.

        Sinänsä hassua kun itse en suostunut jäämään eläkkeelle nuorena kun sairaalassa lääkäri sanoi että eläkepaperit kirjoittaa, sen jälkeen olen kokenut ihme parantumisen ja sairaspäivä rahani evättiin ja jouduin elämään velalla.

        Minulla on kaikki mennyt päin vittua ja siksi luottamus on romahtanut täysin kaikkeen. En pysty ymmärtämään miten näin voidaan tehdä. Elämä on ollut yhtä helvettiä ja se tuntuu jatkuvan. Elän kädestä suuhun ja jopa kympin tai kahden riepu tuntuu olevan liikaa ja suorastaan vahditaan mihin rahani käytän kun olen laskut maksanut. Kun en osta niillä päihteitä vaan perus ihmiselle tarvittavia asioita niin se tuntuu olevan liikaa. Aivan kauheaa.

        En ole täydellinen ihminen mutta miten minun asiat ovat menneet ja onko ne olleet oikeudenmukaisia niin ei ole. Minä en ole sossusta saanut kaikkea, en oikeastaan paljon mitään.

        Kyllä toiset saa toimeentulotukea, sossusta harkinnanvaraista jotta pystyisi elämään, mutta minä en ikinä ole saanut kunnon apua talous asioihin. Olen kuitenkin joutunut silmätikuksi joka joutuu itseään selittelemään ja todistelemaan. On sama mitä sanon sillä minusta kirjataan mitä kukin kirjaa ja yli kävellään aina. Minulla ei ole ihmisoikeuksia vaan olen vapaata riistaa, jos joku kiusaamis mielessä ilmoittaa jonnekin minusta jotain ja yritän kertoa mitä olen joutunut kestämään ei minua uskota. Eli minuun kohdistetaan toimia toisten juttujen perusteella. Todella pelottavaa.

        Kun sanon tahtoisin saada elää rauhassa ja voisitteko jättää minut rauhaan, ei.. Minä vaan tahtoisin että minulla olisi myös ihmisoikeudet ja vapaus saada olla rauhassa. Minä en muita häiritse niin miksi minua pitää kiduttaa näin. Hirveää elää pelossa mitä milloinkin ja kaikki voimat menee turhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä olen.
        Jos tulee ns. "eliittiä" vastaan niitä oikeusjuttuja, niin sieltä kyllä tulee kaikenlaista sabotaasia ym.
        Niillä on todella laajat verkostot, poliiseihin, ja lain kanssa tekemisissä oleviin virkamiehiin, pankkeihin ym.

        Sellainen vähän kuin jonkin saatanan loosin jäseniä olisivat, saatanan synagoogalaisia tms.

        Nämä käyttävät virka-asemaansa hyväksi, rikkovat kaikkia sääntöjä ja lakeja ja niillä on kaiken maailman kontakteja sinne tänne.
        Todella laajat verkostot ihan poliiktikkoja myöden.

        Suojelevat toinen toisiaan, joku tekee virheen toinen piilottelee todisteita ja oikeus lopulta päättää heidän hyväkseen, niin korruptoitunut maailma jo on.

        En enää uskalla kommentoida näitä kovin, minulla on lapsia ja tahdon elää. Olen kokenut sen verran kovia asioita viimeisen vuoden aikana että pelkään henkeni puolesta. On väärin minun elämää uhata kun en minä ole syy siihen miten minua on kohdeltu ja en ole mitään tahoja uhannut mutta kai Suomessa saa kertoa mitä täällä tapahtuu. Luulin että minulla on oikeus kertoa näistä ja ei minua tarvitse tappaa sen takia. En ole uhannut ketään tai mitään noista mitä luettelit.

        Toivoisin että joku pystyisi katsomaan tätä siitä näkökulmasta että miltä tuntuisi jäädä yksin tämmöisen asian kanssa ja varsinkin kun kukaan ei puutu tai pidä puolia.

        Uskon ettei kukaan tahtoisi 18 v menettää kättä jolla kirjoittaa.

        Kukaan ei ymmärrä miltä minusta on tuntunut ja olen kärsinyt koko elämäni jos se lohduttaa noita tahoja että voisiko minun kiduttamisen lopettaa ja saanko elää rauhassa ja olla vanhempi lapsilleni. Muuta en toivo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää uskalla kommentoida näitä kovin, minulla on lapsia ja tahdon elää. Olen kokenut sen verran kovia asioita viimeisen vuoden aikana että pelkään henkeni puolesta. On väärin minun elämää uhata kun en minä ole syy siihen miten minua on kohdeltu ja en ole mitään tahoja uhannut mutta kai Suomessa saa kertoa mitä täällä tapahtuu. Luulin että minulla on oikeus kertoa näistä ja ei minua tarvitse tappaa sen takia. En ole uhannut ketään tai mitään noista mitä luettelit.

        Toivoisin että joku pystyisi katsomaan tätä siitä näkökulmasta että miltä tuntuisi jäädä yksin tämmöisen asian kanssa ja varsinkin kun kukaan ei puutu tai pidä puolia.

        Uskon ettei kukaan tahtoisi 18 v menettää kättä jolla kirjoittaa.

        Kukaan ei ymmärrä miltä minusta on tuntunut ja olen kärsinyt koko elämäni jos se lohduttaa noita tahoja että voisiko minun kiduttamisen lopettaa ja saanko elää rauhassa ja olla vanhempi lapsilleni. Muuta en toivo.

        Ja kuinka pelottavaa on olla patin kanssa joka kasvaa ja sinulle tulee neurologisia yms oireita ja tiedät ettet saa apua jos menet terveyskeskukseen tai sairaalaan.

        Minun oli pakko muuttaa ja toivoin vain että joku ottaisi asiakseen tutkia ja auttaa minua.

        Meillä on yksi elämä ja minulle lähes puolet ovat olleet helvettiä tämän takia.

        Kukaan ei ymmärrä sitä hätää mikä ihmisellä on kun hän tajuaa ettei hänellä ole edes perus oikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liityyköhän hoitovirhejuttusi jotain väärinkäytöksiä lääkäreiden taholta? Lääkäreiden joukossa on tunnetusti paljon psykopaatteja ja olet saattanut joutua jonkun sadistisen kostajan uhriksi. Nillä on ne omat verkostonsa.

        Kuinka sen vainon saa loppumaan? Milloin saan olla rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä olen.
        Jos tulee ns. "eliittiä" vastaan niitä oikeusjuttuja, niin sieltä kyllä tulee kaikenlaista sabotaasia ym.
        Niillä on todella laajat verkostot, poliiseihin, ja lain kanssa tekemisissä oleviin virkamiehiin, pankkeihin ym.

        Sellainen vähän kuin jonkin saatanan loosin jäseniä olisivat, saatanan synagoogalaisia tms.

        Nämä käyttävät virka-asemaansa hyväksi, rikkovat kaikkia sääntöjä ja lakeja ja niillä on kaiken maailman kontakteja sinne tänne.
        Todella laajat verkostot ihan poliiktikkoja myöden.

        Suojelevat toinen toisiaan, joku tekee virheen toinen piilottelee todisteita ja oikeus lopulta päättää heidän hyväkseen, niin korruptoitunut maailma jo on.

        Minä näen että jos tekee virheen ja sitten jonon virheitä niin ammattilainen osaa myöntää että niin on käynyt.

        Törkeää toisen kustannuksella peittää asiaa josta toinen saa kärsiä lopun elämää.

        Minusta suoraselkäinen ihminen osaa myöntää että virheitä hoidossa yms on tapahtunut ja kuinka asia korjataan.

        Törkeä ja likainen temppu alkaa maalittaa potilasta. Uskon että samassa tilanteessa he hakisi myös hoitoa ja oikeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sen vainon saa loppumaan? Milloin saan olla rauhassa.

        Nämä on aika laajoja asioita, paljon tapahtuu kaikenlaista tässä lopunajassa.

        Rukoile, sieltä saa kaikkein voimakkaimman avun.

        Kyllä se loppuu aikanaan ja maailmalla tapahtuu jo kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on aika laajoja asioita, paljon tapahtuu kaikenlaista tässä lopunajassa.

        Rukoile, sieltä saa kaikkein voimakkaimman avun.

        Kyllä se loppuu aikanaan ja maailmalla tapahtuu jo kaikenlaista.

        jeesus kai on ainoa toivo?

        illuminati se on- supo, satanistit, vapaamuurarit, jne?

        https://nwohavaintoja.blogspot.com/search/label/seuranta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.facebook.com/groups/1763926883865041/permalink/3380236128900767

        https://targetedindividualsfinland.wordpress.com/2021/09/11/joukkovainoamisessa-kaytettyja-keinoja-suomennettu-ykn-ihmisoikeuselimen-sivuilla-julkaistu-kansalaisaktivistin-raportti/


        iso omenan uhri oli vainottu? uhkasiko paljastaa totuuksia helluntai-piirien kulisseista - satanismia vapaamuurariutta?

        https://mind--control--torture-blogspot-com.translate.goog/p/other-vivtims-websites.html?_x_tr_sch=http&_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=sc

        YLEn jutussa joukkovainosta fasistis-rasistinen ihmisoikeusrikos ja kiihottamine kansanryhmää vastaan?- YLE leimaa joukkovainotut 'luulevan' että on joukkovainoa- eli että olisimme harhaisia ja luulisimme että nämä asiat taphtuu- jotka oikeasti tapahtuu?

        NYT olisi valtakunnansyyttäjällä oikeasti asiaa fasisti-natsismin poistamisessa!

        link
        https://www.facebook.com/groups/1763926883865041/permalink/3380236128900767


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YLEn jutussa joukkovainosta fasistis-rasistinen ihmisoikeusrikos ja kiihottamine kansanryhmää vastaan?- YLE leimaa joukkovainotut 'luulevan' että on joukkovainoa- eli että olisimme harhaisia ja luulisimme että nämä asiat taphtuu- jotka oikeasti tapahtuu?

        NYT olisi valtakunnansyyttäjällä oikeasti asiaa fasisti-natsismin poistamisessa!

        link
        https://www.facebook.com/groups/1763926883865041/permalink/3380236128900767

        supo, cia, jne?
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17381747/sa-on-aina-paikallisemupseeriem


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kiitos kun autatte 💛🤗 Olen niin yksin ja välillä tuntuu etten pysty suojautumaan. Yritän kovasti opiskella ja ymmärtää enemmän tietotekniikkaa. Olisi ihana päästä opiskelemaan asioita jotka minua kiinnostaa ja samalla saada kunnon kädestä pitäen opetusta tämän tietotekniikan kanssa.

        Taitaa olla minun elämä eletty tuolta osin ja saan olla surullinen kun en ikinä saavuttanut mitään, en pääse tekemään työtä jossa olisin varmasti tosi hyvä.

        Minussa on jotain vikaa, ihmiset vihaa jo minua kun astun huoneeseen, jotkut sanovat että mitä jos olen liian herkkä tai tulkitsen väärin. Kyllä ihminen huomaa jos hänelle puhutaan kuin typerykselle.

        Mä oon jo lapsena aistinut ja tuntenut asioita jotka ovat olleet myös hirveä taakka. Vasta nyt olen oppinut olemaan sen datan kanssa jota jostain syystä skannaan vaikka en tahtoisi.

        Hyvin usein minulle on tullut tunne ja se on osoittautunut oikeaksi, silti edes läheiset jotka sen ovat nähneet eivät tunnu pitävän sitä suuressa arvossa ja eivät muutenkaan arvosta minua sillä en ole saavuttanut asioita jotka he katsovat olevan merkki jostain. En välitä vaikka se sattuu kun minua aliarvioidaan jatkuvasti. Töissä olen ehdottanut tai sanonut jotain niin päälle on puhuttu ja ei ole huomioitu. Kuitenkin sitten ollaan tehty tai kokeiltu mitä olen sanonut mutta yhtäkkiä se on niin että joku muu on sen keksinyt. Tuota tapahtuu paljon. Ilmeisesti ihmiset katsovat ulkoisesti minua ja sitten persoonaani ja eivät tykkää siitä jos sanon näkemyksiäni tai mielipiteitä.

        Joskus minua on neuvottu tekemään jotain jota olen jo kokeillut aikoja sitten... Toki minulla on heikkouteni mutta minulla on myös taitoa ja vahvuutta asioissa joita joko on tai ei ole, niitä ei voi edes kirjasta oppia, sieltä opit teorian ja tavan tehdä esim tiettyjä asioita tai tiettyjen asioiden sisässä.

        Olen mennyt joskus töihin paikkaan jossa on sanottu jonkun asiakkaan olevan väkivaltainen, sylkevän, potkivan, raapivan, purevan ja huutavan. No minulla ei ole ikinä ollut ongelmia näiden kanssa. Jos ihmistä kohdellaan asiallisesta, hän kokee olevansa turvassa ja hänelle kerrotaan mitä tehdään. Pedissä muiden armoilla ihminen reakoi tietenkin noin jos riuhdotaan, pidetään likaisissa vaipoissa ( paskat housuissa) ja syötetään samaan aikaan ja sanotaan että vaippa vaihdetaan ruuan jälkeen, oli kiire tai ei niin tuo on jo epäinhimillistä ja julmaa, paska haisee ja ruokaa lapioidaan naamaan. Olen nähnyt todella sikamaista toimintaa. Minua on alettu lähes aina kiusaamaan töissä sillä en ole suostunut tekemään asioita samalla tavalla ja en toki sooloile ja ymmärrän kyllä raamit ja säännöt mutta elukaksi en ala! Minun eväitä on kytätty ja yhdessä työpaikassa kahvitauolla istuin mielummin petipotilaan sängyn vieressä ja juttelin sillä useilla ei vieraita käynyt. Harjasin tukkaa, letitin, leikkasin kynnet, ajoin parran ja jutustelin. No eräs hoitaja sitten sanoi että en tule kahville kun en voi syödä mitään kakkua ja piparia! Ja että kyllä kannattaisi kun niin pieni olen. Kuinka hänen ala- asteella oleva lapsikin on isompi!! Tällästä se oli ja silloin vain en tykännyt piparista etc eikä ollut mikään paino juttu vaan en jaksanut kuunnella kuka oli millainen, kuinka joku oli juoppo, jonkun mies petti ja juoksi kylällä, mitä lääkkeitä työkaveri syö, kuka on yh äiti etc.. en jaksanut juoruja ja olin mielummin potilaiden kanssa. No kauaa en pystynyt töissä olemaan kun minut jätettiin huomiotta, tietoa ei jaettu esim pistettiin jotain potilasta hoitamaan ja kun tulin ulos huoneesta oltiin että otitko pissinäytteen? Olin en ja sitten alkoi no niin eipä nyt sitten saada näytettä kun en ottanut että huomiseen menee!!! Kysyin miksi ette sanoneet kun annoitte juuri hänet minulle ja missä se tieto näytteet lukee, no se on lääkekaapin ovessa! Olin että niin olen opiskelija ja en lääkekaapilla käy kuten tiedät!! Silti jatkui koko päivän puhe kuinka minä jätin tekemättä sen ja iltapäivällä raportti ennen vaihtoa liittyi pelkästään kuinka minä en näytettä ottanut!! Näitä tilanteita oli paljon kun toimin sijaisena, kerran sain lapun jossa oli kuvaus potilaista, kaadoin sitten laktoositonta maitoa kun työkaveri takana kiljaisi heti kun olin kaatanut että eiiii kaadoitko maitoa!? Joo. Hän juo piimää! Mutta tässä lapussa lukee vain laktoositon maito. No hän on alkanut juomaan piimää että pitäisi se tietää edes.... Ööö olin ensimmäistä päivää ja saanut lapun joka oli heidän tekemänsä... potilas oli ihmeissään ja joi puolet piimästä sen näköisenä ettei piimästä tainut tykätä.

        No tämä lähti nyt jo työpaikka juttuihin. Kuitenkin on tosi inhottavaa että jonkun olemus ja naama on liikaa toisille ja kiusaamista on ja toiset saavat olla rauhassa. Siitä olen kateellinen niille jotka saavat töissä vastuuta, saavat olla ihan omia itsejään ja kukaan ei kiusaa heitä, etenee töissä.

        Minussa on jotain vikaa kun minulle tehdään näin. En mitenkään tässä mitään sääliä hae tai muuta. Minusta vaan tuntuu pahalle etten ikinä saa saavutettua sitä mitä voisin sillä.

        Minussa on jotain vikaa kun minulle tehdään näin.

        Olet kovin harhainen itsestäsi.Mutta sinussa ei ole mitään vikaa,olet ihan täydellinen !
        Tiesi on lukemani mukaan ollut vaikea mutta ymmärrä se olet tärkeä ihminen,sinulla on aina joku koka Rakastaa sinua,se on vierelläsi aina mutta et huomaa.
        Et ole ehkä uskovainen,en minäkään niin mutta uskon Luojaan.
        Jos rukoilisit joskus Isä meidän,se on auttanut minua monesti ongelmatilanteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YLEn jutussa joukkovainosta fasistis-rasistinen ihmisoikeusrikos ja kiihottamine kansanryhmää vastaan?- YLE leimaa joukkovainotut 'luulevan' että on joukkovainoa- eli että olisimme harhaisia ja luulisimme että nämä asiat taphtuu- jotka oikeasti tapahtuu?

        NYT olisi valtakunnansyyttäjällä oikeasti asiaa fasisti-natsismin poistamisessa!

        link
        https://www.facebook.com/groups/1763926883865041/permalink/3380236128900767

        Sepä se kun järjestelmä on tehny sellaiseksi että vainottuja ei uskota lisäksi keinoja on viedä uskottavuus uhrilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se kun järjestelmä on tehny sellaiseksi että vainottuja ei uskota lisäksi keinoja on viedä uskottavuus uhrilta.

        jos tuo juttu ei oo vaan tarinaa- niin
        - 1.
        mikroaalto on vaarallinen ase ja helppo tehdä- eli poliisin tarttis todella tutkia nuota rikoksia ja estää nuo aseet.

        - 2.
        uhri vaikuttaa älykkäältä- mahdollisesti siis yliälykäs ja ehkä eettinen ja moraalinen- eli on uhka ja vaara illuminaatille tai pahalle vallalle joka hallitsee suomessakin?- ehkä kyse myös millä alueella asuu onko uhka jollekin siellä vallassa oleville?-

        monet jotka on olleet illuminati-kuvioissa mukana mielenhallinta-kohteina ei itse aina muista siitä mitään koska muisti pyyhitään yleensä siltäosin tyhjäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos tuo juttu ei oo vaan tarinaa- niin
        - 1.
        mikroaalto on vaarallinen ase ja helppo tehdä- eli poliisin tarttis todella tutkia nuota rikoksia ja estää nuo aseet.

        - 2.
        uhri vaikuttaa älykkäältä- mahdollisesti siis yliälykäs ja ehkä eettinen ja moraalinen- eli on uhka ja vaara illuminaatille tai pahalle vallalle joka hallitsee suomessakin?- ehkä kyse myös millä alueella asuu onko uhka jollekin siellä vallassa oleville?-

        monet jotka on olleet illuminati-kuvioissa mukana mielenhallinta-kohteina ei itse aina muista siitä mitään koska muisti pyyhitään yleensä siltäosin tyhjäksi?

        ganstalgin=

        gang stalking- eli joukkokiusaaminen, joukkovaino

        gang= jengi, joukko, joukkio

        stalking= kyttääminen, seuraaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on aika laajoja asioita, paljon tapahtuu kaikenlaista tässä lopunajassa.

        Rukoile, sieltä saa kaikkein voimakkaimman avun.

        Kyllä se loppuu aikanaan ja maailmalla tapahtuu jo kaikenlaista.

        Kun rukoilet, sano aina lopuksi Aamen = tapahtukoon ei minun, vaan Sinun tahtosi mukaan. Ja elä sen jälkeen luottaen viisaampaan. En ole ns. uskovainen, mutta tähän uskon. Tunnen, että rukouksiini on niin usein vastattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ganstalgin=

        gang stalking- eli joukkokiusaaminen, joukkovaino

        gang= jengi, joukko, joukkio

        stalking= kyttääminen, seuraaminen

        Ytimekäs sanan ruotiminen, niin että selvästi näkee, mitä sana merkitsee. Sana pitää sisällään käytöksen ydin menettelyn.

        Kun ajattelee, että ihmiset täyttävät vapaa-aikansa kaikenlaisella moraalittomalla viihteellä, niin ymmärtää, että se vaikuttaa myös työpaikalla ja kotielämässä.
        Silloin puhdasta elämää ja ajatusmaailmaa suosivia ei hyväksytä,
        koska se herättää huonon omantunnon ja saa henkilöt tuntemaan itsensä pahemmiksi.
        He tekevät raivoissaan kaikkensa tuhotakseen hyvän toisessa sen sijaan, että alkaisivat itse toimia paremmin.
        Moraalittomat ihmiset ovat kuin tupakkaa, alkoholia käyttävät, jotka haluavat jatkaa tapaansa ilman terveytensä vahingoittumista.

        Edvard Snowden ja kumppanit ovat hyvä esimerkki, miten kansan kaikista osista saadaan aktivoitua katkeria, itseensä tyytymättömiä ihmisiä yhteiseen vainoamiseen, että saadaan rauhassa jatkaa omaa moraalitonta toimintaa, vainoa ja henkistä torteerausta.

        Ellei keksitä syytä, väitetään motivaation olevan väärä ja naisilla ulkomuodon herjaaminen ja piikittely on myös satuttavaa.
        Olen nähnyt potilaana sairaanhoitajien ottavan kohteekseen jonkun, joka tehdään naurunalaiseksi, jota pilkataan, vaikka olisi kuinka kiire.
        Eräs sairaanhoitaja sanoi minulle, kun kysyin, miten hän kestää, että hän saa potilailtaan niin paljon hyvää. Kiusaaminen oli kateudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YLEn jutussa joukkovainosta fasistis-rasistinen ihmisoikeusrikos ja kiihottamine kansanryhmää vastaan?- YLE leimaa joukkovainotut 'luulevan' että on joukkovainoa- eli että olisimme harhaisia ja luulisimme että nämä asiat taphtuu- jotka oikeasti tapahtuu?

        NYT olisi valtakunnansyyttäjällä oikeasti asiaa fasisti-natsismin poistamisessa!

        link
        https://www.facebook.com/groups/1763926883865041/permalink/3380236128900767

        No toi on kyllä surullisin juttu vainotulle kun joku väittää ettei sitä tapahdu. Ehkä ihmiset eivät halua uskoa tai ymmärrä kun ei ole itse kokenut, en tiedä. Psykoosi ja vainoharhaisuus on ihan eri juttuja kuin se että sua kiusataan oikein kunnolla. Toki kun luottamus menee voi olla varautunut ja jopa vainoharhainen jotain kohtaa mutta normaali ihminen kyllä ymmärtää esim sen mistä jokin tunne ettei luota tai on varautunut johtuu ja osaa myös arvioida onko asia niin. Toki kiusaamisen jälkeen on ihan itsesuojelua olla luottamatta sokeana muihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos tuo juttu ei oo vaan tarinaa- niin
        - 1.
        mikroaalto on vaarallinen ase ja helppo tehdä- eli poliisin tarttis todella tutkia nuota rikoksia ja estää nuo aseet.

        - 2.
        uhri vaikuttaa älykkäältä- mahdollisesti siis yliälykäs ja ehkä eettinen ja moraalinen- eli on uhka ja vaara illuminaatille tai pahalle vallalle joka hallitsee suomessakin?- ehkä kyse myös millä alueella asuu onko uhka jollekin siellä vallassa oleville?-

        monet jotka on olleet illuminati-kuvioissa mukana mielenhallinta-kohteina ei itse aina muista siitä mitään koska muisti pyyhitään yleensä siltäosin tyhjäksi?

        Tiedätkö kun valitettavasti tuo kaikki on totta. Älykkyydestä en tiedä mutta kyllä tämä on aivan järkyttävää. Minä en koe olevani kenellekään vaaraksi, toki en hyväksy sortoa, kiusaamista ja vääryyttä. Minulla on vahva käsitys kuinka kansalaisten ja tämän maan asioita voitaisiin parantaa. Minusta hyvinvointi ja hyvä elämää kuuluu jokaiselle. Minä en myy omaa sielua ja pidän oman totuuden paremmasta maailmasta. Minä oikeasti välitän jokaisesta ihmisestä siten että koen ettei kenenkään pidä joutua yhteiskunnan ulkopuolelle. Kun meillä on järjestelmä auttamiseen niin se pitäisi kokonaan tuulettaa sillä ei vastaa tehokkuudessa oikeasti ihmisten hätään. Kustannuksia pystytään myös säästämään kun käytetään rahat oikeisiin kohteisiin ja jätetään kaikki pilapali jutut pois. Minusta liikaa ihminen ajattelee omaa kukkaroa kun pitäisi ajatella kuinka saadaan parempi paikka tästä Suomesta jokaiselle, välittävät arvot ja kaikki turha narsistinen yhteiskunta käsitys pois. Ylhäällä on kunnia olla mutta silloin on myös aito vastuu. Oikea johtaja ajattelee kansaa eikä sitä kuinka käärii itselleen rahaa. Toki jokaisella on oikeus palkkaan. Kuitenkin jokaisen pitää voida palkalla saada hyvä tavallinen elämä, ei kukaan liikaa pyydä. Siksi me sahataan täällä nyt Suomea kahtia ja lässytys pahoinvoinnista ei enää auta vaan nyt on tekojen aika, aika ottaa vastuuta. Tämä on tuhoisaa kun ajamme tätä maata eriarvoisemmaksi vuosi vuodelta. Jämähtänyt järjestelmän tarvitsee kokonaisen tuuletuksen! Nyt tarvitaan uusia arvoja jotta saadaan yhtenäinen vahva toisista huolta pitävä kansa. Sitä ei kriisit kaada. Tämä kuitenkin vaatii muutosta ja halua ymmärtää todellista elämää, ruohonjuuritason ymmärrystä. Hyviä päätöksiä ei voida tehdä jos ei ole halua nähdä tavallisen ihmisen elämää, oikeaa todellisuutta monelle. Miksi ajamme päin puuta ja palkataan lisää valvovia tahoja, ei tuossa ole mitään järkeä ja pidemmälle päälle tuokaan ei estä kaaosta. Pahimmassa tapauksessa kansan luottamus menee viranomaisiin ja heidän tehtävä on juuri palvella tätä yhteiskuntaa ja kansaa. Miksi minun pitäisi sulkea suuni siitä mitä mieltä olen ja mikä on näkemys tulevasta jos muutosta ei tehdä. Muutos pelottaa mutta se on parempi kuin seisoa tumput suorina sama valitus virsi yhteiskunnan ongelmista ja kuinka pitäisi panostaa. Ei kukaan jaksa niitä satuja vaan oikeita tekoja.

        Minä en vain hyväksy sitä että on paljon pahoinvointia Suomessa ja sitä ettei sitä haluta kohdata. Toki on ihmisiä joilla menee todella hyvin ja kenties sieltä kuplasta ei enää osaa arvioida oikeudenmukaisesti ja inhimillisesti oikeaa tavallisen ihmisen kamppailua.

        Minä tiedän että näille asioille voidaan tehdä jotain jos tahtoa löytyy!

        Mitkä ovat Suomen arvot? Tässä on kyse mitkä arvomme on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin tottakai, en tiedä mistä aloittaisin ja minun pitäisi olla kertomassa tätä sinulle koska kirjoittaa en pysty kaikkea.

        On siis paljon asioita mitä tahtoisin kertoa historiastani jotta saisit jotain käsitystä tilanteesta.

        Mutta kuitenkin minun pitää rehellisesti sanoa että en tiedä miksi minulle tehdään näin, olen miettinyt paljon ihmisiä joiden tiedän vaikka mokanneen kunnolla ja tarkoitan nyt että tyyliin ovat istuneet jossain vankilassa, ei heitä kukaan vainoa kaupungissa josta lähdin ja heistä yksi on jopa kaupungilla ollut talonmiehenä ja hänellä on ollut pääsy ihmisten koteihin. Siinä on iso ristiriita sillä jos joku pystyy toisen tappamaan niin minusta siinä ihmisessä on jotain vikaa. Hienoa että toki saanut työn ja saa elää rauhassa siellä missä minä en saanut.

        Minulla ei ole rikosrekisteriä, toki on nuorena hölmöilty ja oltu tyhmiä ( juotu kaljaa ja poltettu tupakkaa, pidetty bileitä ja oltu baarissa).

        Minusta on liikkunut aina hyvin erikoisia juoruja paikkakunnalla ja en ole saanut asiallista hoitoa terveydenhuollossa vaan minua on jopa kohdeltu törkeästi ja kaltoin. Minulle tapahtui onnettomuuden seurauksena hoitovirhe nuorena ja vamma oli tärkeässä osassa tulevaa työllistymistä. Potilasvahinko myönsi pienen summan josta valitin ja sen jälkeen tuli päätös jossa hoitovirhe pistettiin minun syyksi sillä olin ollut onnettomuudessa.

        Ilmaisin miten pettynyt olin ja kuinka törkeää se oli sillä tajusin että elämäni on tietyllä tavalla ohi ja niin olikin. Jotain töitä ilmaiseksi tai paskalla palkalla tein vaikka en ollut kunnossa ja hoitoa eivät antaneet. Oli flunssa tai mikä vaan niin aina oli mielenterveys pilleriä määräämässä ylimielinen nauru ja halveksunta kasvoilla.

        Tietenkin yritin hakea oikeutta ja vaatia hoitoa mutta lopulta he nujersi minut ja aloin eristymään ja pelkäämään terveydenhuoltoa.

        Vaikka en käyttänyt alkoholia, tupakkaa, huumeita tai käynyt baarissa niin minusta puhuttiin että niin teen, vaikka en ollut päälle 10 vuoteen käynyt baarissa tai mitään.

        Lisäksi minulle tuli viestiä kylän miehiltä että pillua tahtoo, kullin kuvia ja olin aivan pyöristynyt mistä se johtuu ja yritin aina kysyä kuka tuollaista väittää, huvittavaa että minulla ei ollut mitään irtoseksiä ja olin tarkka. Silti minusta liikkui hyvin värikkäitä ilkeitä valheita.

        Eristäydyin entisestään, minulle tehtiin ja sanottiin asioita joita ei olisi uskallettu sanoa kenellekään muulle mm päiväkodissa lastani hakiessa päiväkodin täti alkoi komentaa ja läksyttää kuin lasta siitä että hän ei voi puhua minulle jos olen puhelimessa tai lasken puhelimen kun hän ei tiedä kuka puhelimen toisessa päässä on... Eli hän ei voi käyttäytyä miten vain jos joku kuulee. Muut vanhemmat lähinnä huvittuneena seurasi kun minua häpäistiin. Ei kenelläkään muulle mitään sanonut vaikka puhelimessa joskus joku puhui kun lapsen haki. Lisäksi hänelle ei ollut mitään kerrottavaa. Päiväkodin näytelmissä lapseni esitti jotain yksittäistä pelleä joka vain keskellä näytelmää hyppäsi esiin ja hytkyi ja pomppi ihmeellisesti.. sitten näytelmä jatkui... todella ilkeää toimintaa

        Tässä oli vain joitakin pieniä juttuja kun en pysty kirjoittamaan kaikkea sillä sitä on.

        Kyllä minulle uhattiin kun muutin jota yritettiin jopa estää tekemällä perättömiä ilmoituksia sossuun. Minua ei olisi tahdottu päästää pois sieltä sillä olisin voinut vielä saada asiat kuntoon.

        Elämä oli kuin Neuvostoliitossa.

        No uhkaus on käynyt toteen ja nyt minun pitää taas muuttaa. Tänne sitten vasta saatiin kunnon gangstalking joka on uhannut ja tuhonnut osaksi terveyden.

        Muutan taas mutta saman saa aikaiseksi siellä varmasti ja olen luopunut ajatuksesta että voisin kouluttaa itseni ja saada kunnon työn.

        Kaikki on tuhottu ja nyt odottaa että menisin takaisin sinne ja voisivat lähempää kontrolloida minua vaikka toki onnistui täällä sen tekemään myös.

        Kaikki tilini on kaapattu että Suomessa varmaan mahdotonta enää saada turvallista hyvää elämää, varmasti tuhonneet kaikki mahdollisuudet, koska jos Suomen isompaan kaupunkiin sai tämän niin en ole turvassa missään ja minulla ei ole mitään mahdollisuuksia.

        En osaa kertoa kuka/ miksi minua vihataan näin paljon. Kun Katson ihmisiä ja heidän elämää ja tiedän että monilla on vaikka mitä ja saavat olla rauhassa. Niin en pysty ymmärtämään miksi.

        En ole mikään rikollinen, minulla ei ole rikosrekisteriä paitsi muutamat ylinopeus sakot kyllä 😂🙈, annan toisten elää rauhassa, en puutu tai urki toisten asioita, olen itsekseni, en käytä mitään päihteitä, olen ihan ystävällinen ja en tahdo pahaa kelleen, en toki täydellinen ole mutta en todellakaan ansaitse tätä mitä minulle on vuosia jo tehty! Toki nämä varmaan oikeuttaa tekonsa ja minä ansaitsen heidän mielestään tämän, olen kuullut ulkonäöstä, koulutuksesta, työstä, perheestäni, sairauksistani yms paskaa vuosien varrella!

        Ihmettelen kuinka jotkut ihmiset tekevät sairaita tekoja toisia kohtaan ja saavat koulutuksen ja työn. Eikä kukaan heitä kiusaa ja vainoa.

        Kaupungilla kulki joku mahdollisesti kokoomus-vapaamuurarifirmojen juippi kännissä baarista ja kertoi että hänellä on yleisavain kaikkiin oviin- saattoi myös olla joku rikollis-tyyppi- tai näitä vapaamuurarien alajärjestö satanisti-kulttijengiläisiä?

        Suomen joukkovainotut ry. piste: fi www-wordl wide web:

        https://www.facebook.com/groups/1763926883865041/about

        https://targetedindividualsfinland.com/elektroninen-hairinta/

        Tää keskustelu saattaisi toimia jonkinlaisena tietoa antavana keskusteluna niille jotka on joutunut asian kanssa tekemisiin.

        Oma vinkii on että jokainen joka tietää joukkokiusaajia tai joukkoseurailijoita jne- kannattaa lopettaa niiden hommat heti keinolla millä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sen vainon saa loppumaan? Milloin saan olla rauhassa.

        No, suljetulle puoleksi vuodeksi ens alkuun ja terapeutin vastaanotolle parina kertana viikossa niin folihatut ja sähköväreet häipyy kummasti tai toinen vaihtoehto on se pahempi, ei parane noista paranoidisista vaivoista koskaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, suljetulle puoleksi vuodeksi ens alkuun ja terapeutin vastaanotolle parina kertana viikossa niin folihatut ja sähköväreet häipyy kummasti tai toinen vaihtoehto on se pahempi, ei parane noista paranoidisista vaivoista koskaan!

        Joukkovaino-hanke= gang stalking agenda:

        http://indietarget.blogspot.com/2014/09/mita-on-gang-stalking-eli.html


      • Anonyymi

        Yhdysvaltojen tiedustelu­palvelut: Havannan syndrooman aiheuttaja jäämässä mysteeriksi
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009427343.html

        OIREIDEN aiheuttajaksi on veikattu milloin heinäsirkkoja, milloin hyönteismyrkkyä. CNN uutisoi vuonna 2018, että tutkijat olivat etsineet akustisia laitteita sieltä, mistä lähetystön työntekijät kertoivat kuulleensa ääntä. Laitteita ei kuitenkaan löytynyt.

        Vuonna 2020 Yhdysvaltain kansallinen tiedeakatemia julkaisi raportin, jonka mukaan mukaan oireet olivat yhteneväiset sen kanssa, että työntekijät olisivat joutuneet suunnatun mikroaaltoenergian kohteeksi.

        Raportissa ei todettu, että suunnattua mikro­aalto­energiaa olisi käytetty tahallisesti ja pahantahtoisesti, joskin sellaista toimintaa pidettiin mahdollisena.

        Yhdysvaltojen tiedusteluyhteisön mukaan todisteita tällaisesta mikro­aalto­energian käytöstä ei kuitenkaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysvaltojen tiedustelu­palvelut: Havannan syndrooman aiheuttaja jäämässä mysteeriksi
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009427343.html

        OIREIDEN aiheuttajaksi on veikattu milloin heinäsirkkoja, milloin hyönteismyrkkyä. CNN uutisoi vuonna 2018, että tutkijat olivat etsineet akustisia laitteita sieltä, mistä lähetystön työntekijät kertoivat kuulleensa ääntä. Laitteita ei kuitenkaan löytynyt.

        Vuonna 2020 Yhdysvaltain kansallinen tiedeakatemia julkaisi raportin, jonka mukaan mukaan oireet olivat yhteneväiset sen kanssa, että työntekijät olisivat joutuneet suunnatun mikroaaltoenergian kohteeksi.

        Raportissa ei todettu, että suunnattua mikro­aalto­energiaa olisi käytetty tahallisesti ja pahantahtoisesti, joskin sellaista toimintaa pidettiin mahdollisena.

        Yhdysvaltojen tiedusteluyhteisön mukaan todisteita tällaisesta mikro­aalto­energian käytöstä ei kuitenkaan ole.

        Sama suomi24-CIA poisteli mm tästä linkin jossa kerrotaan että niitä on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku linux kone minimi ohjelmistolla joku luotettava selain ja mainoksenestot ja aina kiellä evästeet ja muut, äläkä asentele mitään turhaa.

        microsoftit pälähdelleet nopeesti.

        -sivullinen erityisasiantuntija


    • No joo. Vähän yliampuvahan aloitus on, mutta liioittelu on keskustelun tehokeino. Itse olen jo kauan ounastellut, että tietty aatesuunta varsinkin yltiöpäisesti toteutettuna aiheuttaa kaikenlaisia haittoja. Kyseinen aatesuunta on ns "liberaalius" ja siihen kuuluu semmoisia aatesuunnan kannattajien hienoina pitämiä asioita kuin globalismi, monikulttuurisuus ja nyt viimeisimpänä monisukupuolisuus. Liberaalius ei ole itsessään paha aate. Idealistinen kommunismikaan ei ollut itsessään paha aate, sen tavoitehan oli tasa-arvoinen yhteiskunta, missä hyvää oli tarkoitus jakaa kaikille ihmisille kullekin tarpeidensa mukaan. Kommunismin utopia ei kuitenkaan ollut reaalimaailmassa toteuttamiskelpoinen ja yritys toteuttaa se väkisin johti tunnettuun dystopiaan. Samoin tulee käymään "liberaaliuden" kanssa ellei liberaaliudelle ole vastavoimaa. Demokratia, jota vahvasti kannatan on siinä mielessä hieno juttu, että siinä voimat ja vastavoimat voivat tasapainottaa toisiaan ja estää tuhoisat äärimmäisyydet. Toimivassa demokratiassa on instituutioita, joiden avulla ristiriitoja säädellään. Ristiriitojen säätely voi parhaimmillaan johtaa siihen, että vastakkaisista aatteista poimitaan parhaat ja toimivimmat osat. Tulos ei ole mikään auvoinen utopia, mutta se toimii.

      • Anonyymi

        Noin yleisellä tasolla sanoisin, että kyse on todella vakavasta asiasta. Ensin sairastunut joutuu hoitovirheen - ja mahdollisten törkeiden väärinkäytösten ja rikosten - uhriksi ja sitten asiaan osallinen ylilääkäri maalittaa jutusta prosesoineen ja kostaa vaikeuttamalla hoitoonpääsyä jatkossa. Nykyään on helppo kantatiedostoon kirjata toisille lääkäreille tiedoksi vaikka mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin yleisellä tasolla sanoisin, että kyse on todella vakavasta asiasta. Ensin sairastunut joutuu hoitovirheen - ja mahdollisten törkeiden väärinkäytösten ja rikosten - uhriksi ja sitten asiaan osallinen ylilääkäri maalittaa jutusta prosesoineen ja kostaa vaikeuttamalla hoitoonpääsyä jatkossa. Nykyään on helppo kantatiedostoon kirjata toisille lääkäreille tiedoksi vaikka mitä.

        Kyllä, joskus tuota mietin kun yritin apua saada että miksi näin.

        Kerran minulla oli aika käsikirurgille ja hän kysyi mitä sinä täällä teet, hänellä on kiire. Selitin että patti oli herneen kokoinen ja luumun siemenen. Hän sanoi että miten sinun mielenterveyden laita. Olin aivan shokissa ja menin jumiin. Hän sanoi mene huomenna terveyskeskukseen että siellä iskee neulan pattiin ja imee nesteen että pehmeä tuo on. Yritin vielä sanoa että se on kyllä oikeasti kova ja hän sanoi minä annoin sinulle ohjeet hänelle on oikeasti potilaita tuolla jonossa.

        Seuraavana päivänä menin terveyskeskukseen sillä aloin epäillä että tunnen pehmeän kovana, no siihen iski neulan jolloin jaloista asti minulla kouristi ja pattiin sattui hirveästi. Hän sanoi vain oho se on kova, ei siellä nestettä ole. Sanoin että olen yrittänyt sitä sanoa ja pyysin tutkimuksia johon sanoi että hän kirjoittaa eläkepaperit ja vie ne kelaan. Muuta ei voi tehdä, hei hei.

        Kukaan ei ymmärrä miten traumaattista tuo on kun tietää ettei kukaan auta vaikka patti kasvaa ja turha lääkäriin asiasta mennä. Siitä alkoi maanpäällinen helvetti.

        Sen jälkeen minua kohdeltiin todella julmasti ja laiminlyöntiin. Koen toiminnan olleen systemaattista henkistä väkivaltaa. Siinä alkaa itse kyseenalaistamaan itseään ja yhdessä vaiheessa kyseenalaistin onko minulla edes pattia kun näin kohdellaan.

        No toivoisin vain että saisin olla niin, minusta tuo on vähintä mitä tuollainen hirviömäinen toimija voi tehdä. Anteeksi pyyntöjä tai korvauksia on turha odottaa edes saavan sillä kukaan ei ole ikinä auttanut minua. Jos joku meinaa olla että tuo on väärin niin kuukauden päästä hän vaikenee ja laukaisee maton alle.

        Välillä on tuntunut ettei omat läheiset edes ymmärrä mitä olen kokenut ja mitä tämä on aiheuttanut. Aivan kuin asiasta ei pitäisi puhua, ollut ja mennyt. Niin on mutta minä kärsin edelleen hyvin monialaisesti tästä.

        Minun elämäni se on tuhottu, ei se mitään. Olen vain yksi mitätön ihminen jonka henki ei ole minkään arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, joskus tuota mietin kun yritin apua saada että miksi näin.

        Kerran minulla oli aika käsikirurgille ja hän kysyi mitä sinä täällä teet, hänellä on kiire. Selitin että patti oli herneen kokoinen ja luumun siemenen. Hän sanoi että miten sinun mielenterveyden laita. Olin aivan shokissa ja menin jumiin. Hän sanoi mene huomenna terveyskeskukseen että siellä iskee neulan pattiin ja imee nesteen että pehmeä tuo on. Yritin vielä sanoa että se on kyllä oikeasti kova ja hän sanoi minä annoin sinulle ohjeet hänelle on oikeasti potilaita tuolla jonossa.

        Seuraavana päivänä menin terveyskeskukseen sillä aloin epäillä että tunnen pehmeän kovana, no siihen iski neulan jolloin jaloista asti minulla kouristi ja pattiin sattui hirveästi. Hän sanoi vain oho se on kova, ei siellä nestettä ole. Sanoin että olen yrittänyt sitä sanoa ja pyysin tutkimuksia johon sanoi että hän kirjoittaa eläkepaperit ja vie ne kelaan. Muuta ei voi tehdä, hei hei.

        Kukaan ei ymmärrä miten traumaattista tuo on kun tietää ettei kukaan auta vaikka patti kasvaa ja turha lääkäriin asiasta mennä. Siitä alkoi maanpäällinen helvetti.

        Sen jälkeen minua kohdeltiin todella julmasti ja laiminlyöntiin. Koen toiminnan olleen systemaattista henkistä väkivaltaa. Siinä alkaa itse kyseenalaistamaan itseään ja yhdessä vaiheessa kyseenalaistin onko minulla edes pattia kun näin kohdellaan.

        No toivoisin vain että saisin olla niin, minusta tuo on vähintä mitä tuollainen hirviömäinen toimija voi tehdä. Anteeksi pyyntöjä tai korvauksia on turha odottaa edes saavan sillä kukaan ei ole ikinä auttanut minua. Jos joku meinaa olla että tuo on väärin niin kuukauden päästä hän vaikenee ja laukaisee maton alle.

        Välillä on tuntunut ettei omat läheiset edes ymmärrä mitä olen kokenut ja mitä tämä on aiheuttanut. Aivan kuin asiasta ei pitäisi puhua, ollut ja mennyt. Niin on mutta minä kärsin edelleen hyvin monialaisesti tästä.

        Minun elämäni se on tuhottu, ei se mitään. Olen vain yksi mitätön ihminen jonka henki ei ole minkään arvoinen.

        suurin osa ihmisistä uutisten aivopesun uhreja - ei ymmärrä tosiasioita ollenkaan.

        sukulaiset osa kulttia monesti- kaikki kultti-jäsenet on aina salaisia jäseniä- ei vät kukaan niistä koskaan voi paljastaa kuuluvansa kulttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, joskus tuota mietin kun yritin apua saada että miksi näin.

        Kerran minulla oli aika käsikirurgille ja hän kysyi mitä sinä täällä teet, hänellä on kiire. Selitin että patti oli herneen kokoinen ja luumun siemenen. Hän sanoi että miten sinun mielenterveyden laita. Olin aivan shokissa ja menin jumiin. Hän sanoi mene huomenna terveyskeskukseen että siellä iskee neulan pattiin ja imee nesteen että pehmeä tuo on. Yritin vielä sanoa että se on kyllä oikeasti kova ja hän sanoi minä annoin sinulle ohjeet hänelle on oikeasti potilaita tuolla jonossa.

        Seuraavana päivänä menin terveyskeskukseen sillä aloin epäillä että tunnen pehmeän kovana, no siihen iski neulan jolloin jaloista asti minulla kouristi ja pattiin sattui hirveästi. Hän sanoi vain oho se on kova, ei siellä nestettä ole. Sanoin että olen yrittänyt sitä sanoa ja pyysin tutkimuksia johon sanoi että hän kirjoittaa eläkepaperit ja vie ne kelaan. Muuta ei voi tehdä, hei hei.

        Kukaan ei ymmärrä miten traumaattista tuo on kun tietää ettei kukaan auta vaikka patti kasvaa ja turha lääkäriin asiasta mennä. Siitä alkoi maanpäällinen helvetti.

        Sen jälkeen minua kohdeltiin todella julmasti ja laiminlyöntiin. Koen toiminnan olleen systemaattista henkistä väkivaltaa. Siinä alkaa itse kyseenalaistamaan itseään ja yhdessä vaiheessa kyseenalaistin onko minulla edes pattia kun näin kohdellaan.

        No toivoisin vain että saisin olla niin, minusta tuo on vähintä mitä tuollainen hirviömäinen toimija voi tehdä. Anteeksi pyyntöjä tai korvauksia on turha odottaa edes saavan sillä kukaan ei ole ikinä auttanut minua. Jos joku meinaa olla että tuo on väärin niin kuukauden päästä hän vaikenee ja laukaisee maton alle.

        Välillä on tuntunut ettei omat läheiset edes ymmärrä mitä olen kokenut ja mitä tämä on aiheuttanut. Aivan kuin asiasta ei pitäisi puhua, ollut ja mennyt. Niin on mutta minä kärsin edelleen hyvin monialaisesti tästä.

        Minun elämäni se on tuhottu, ei se mitään. Olen vain yksi mitätön ihminen jonka henki ei ole minkään arvoinen.

        Kultasydän Aurinkoinen! Sinun elämääsi ei ole kyetty tuhoamaan!
        Olet kuin timantti, joka on kuumuudessa jalostunut kivestä.

        Kettu kerskaili Simpukalle lukuisista kiinnostavista retkistään,
        samalla kun pilkkasi Simpukan vain löhövän paikallaan.
        Aikansa kutakin, mutta kun Kettu tuli taas retkiltään,
        niin Simpukka näytti helmeä, jonka oli luonut hiertäästä hiekkajyvästä!

        Niin arvokas olet sinäkin kanssaihmisillesi.
        Näe, koe oma arvosi antamatta kenenkään riistää sitä sinulta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kultasydän Aurinkoinen! Sinun elämääsi ei ole kyetty tuhoamaan!
        Olet kuin timantti, joka on kuumuudessa jalostunut kivestä.

        Kettu kerskaili Simpukalle lukuisista kiinnostavista retkistään,
        samalla kun pilkkasi Simpukan vain löhövän paikallaan.
        Aikansa kutakin, mutta kun Kettu tuli taas retkiltään,
        niin Simpukka näytti helmeä, jonka oli luonut hiertäästä hiekkajyvästä!

        Niin arvokas olet sinäkin kanssaihmisillesi.
        Näe, koe oma arvosi antamatta kenenkään riistää sitä sinulta!

        Suomalainen ei voi saada turvapaikkaa minnekään. Paitsi ehkä Venäjälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen ei voi saada turvapaikkaa minnekään. Paitsi ehkä Venäjälle?

        kostetaanko iso omenan naisen kuolema
        -satanisteille
        -vartioille
        -securitakseille
        vai
        -supolle ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kultasydän Aurinkoinen! Sinun elämääsi ei ole kyetty tuhoamaan!
        Olet kuin timantti, joka on kuumuudessa jalostunut kivestä.

        Kettu kerskaili Simpukalle lukuisista kiinnostavista retkistään,
        samalla kun pilkkasi Simpukan vain löhövän paikallaan.
        Aikansa kutakin, mutta kun Kettu tuli taas retkiltään,
        niin Simpukka näytti helmeä, jonka oli luonut hiertäästä hiekkajyvästä!

        Niin arvokas olet sinäkin kanssaihmisillesi.
        Näe, koe oma arvosi antamatta kenenkään riistää sitä sinulta!

        Kauniista kirjoitit ♡


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ota yhteys lääkäriin. Sinut otetaan suljetulle osastolle heti.

      • Anonyymi

        niin otettais, mutta se on väärin-

        psykiatrit ei tunnu juuri koskaan tajuavan että asioita oikeasti voi tapahtua- kaikki on heille vaan harhaa jne...
        Suomi pahassa jamassa-
        satanismia on ja satanisteja vapaamuurarit salaseurat, jne-

        joukkokiusaaminen monessa paikassa meneillään niillä?


    • Anonyymi

      Tai jospa muuttaisit Ruotsiin, jos osaat kieltä sen verran että arjessa pärjäät, se onnistuu. Ja etsi asunto syrjäseudulta.
      Sielläkin on paljon stalkkaajia, mutta ne eivät nyt tunne sinua.
      Selviät kyllä. Ota elämäsi käsiisi, ja aloita alusta siellä.

      • Anonyymi

        Älä hyvä ihminen kehoita Ruotsiin muuttamista!
        Suomalaiset eivät kuulu heidän suosikkeihinsa.
        Jengejä on kymmeniä vain Tukholmassa ja ampumisia päivittäin koko maassa. Käsikranaatteja, ampumisia oven läpi rikollisten yrittäessä saada esiin haluamiaan henkilöitä uhkaamalla heidän läheisiään.
        Rikoksen uhriksi joutuu tuntemalla rikollisen tai olemalla ystävä, sukulainen hänen kanssaan.
        Poliisit ovat tärkeän näköisinä TV:ssä ja tunnustavat, että he eivät kykene estämään enää tilannetta. Jengit hallitsevat täysin ja pahemmaksi menee.
        Köyhyys on nytilmeistä, kun ruokaa menee paljon enemmän köuluissa ennen lomapäiviä ja niiden jälkeen.
        Lapsiperheetkin ovat kodittomia ja kaduilla asuvat lisääntyvät.
        Pohjoismaiden hyvinvointi vuotaa muihin maihin ja rikollisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hyvä ihminen kehoita Ruotsiin muuttamista!
        Suomalaiset eivät kuulu heidän suosikkeihinsa.
        Jengejä on kymmeniä vain Tukholmassa ja ampumisia päivittäin koko maassa. Käsikranaatteja, ampumisia oven läpi rikollisten yrittäessä saada esiin haluamiaan henkilöitä uhkaamalla heidän läheisiään.
        Rikoksen uhriksi joutuu tuntemalla rikollisen tai olemalla ystävä, sukulainen hänen kanssaan.
        Poliisit ovat tärkeän näköisinä TV:ssä ja tunnustavat, että he eivät kykene estämään enää tilannetta. Jengit hallitsevat täysin ja pahemmaksi menee.
        Köyhyys on nytilmeistä, kun ruokaa menee paljon enemmän köuluissa ennen lomapäiviä ja niiden jälkeen.
        Lapsiperheetkin ovat kodittomia ja kaduilla asuvat lisääntyvät.
        Pohjoismaiden hyvinvointi vuotaa muihin maihin ja rikollisille.

        Kyllä laiva uppoaa... Ei kuulosta hyvältä ei 😳🥺😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä laiva uppoaa... Ei kuulosta hyvältä ei 😳🥺😔

        Olisi jo aika polttaa kaikki Ruotsin koulut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi jo aika polttaa kaikki Ruotsin koulut?

        viestit jopa alotukset poistettu


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olen gangstalkkattu Hyvinkäältä. Luin vasta nyt tämän ketjun. Ja ei tähän tarvitse mitään syytä joutuakseen targetiksi. Ja Ruotsissakin nämä laitteet toimivat. Toimintaa tekee Robin Lardot, yhdessä ex-krp Innocente Kähösen kanssa. Joka ei ole enään mukana. Muu KRP ei toimintaan liity. Näitä foliohattu juttujaan juuri tämä Lardot kirjoittelee sivustoille.
      Muut poliisit tällä hetkellä tutkivat tämän psykopaatin touhuja. Niin toivottavasti tämä maanpäällinen helvetti pian loppuu. Kaikki perustuu magneettitasojen muuttamiseen ihmisen päässä. Ja siihen että ihmisen oma taajuus joka on kaikilla erilainen n.40mzh kalibroidaan sinun taajuudellesi. Eli korvan kautta päästään käsiksi koko ihmisen hermostoon. Tämä sairas paska käyttää kidutuksessaan myös nanosiruja(USA) apunaan. Tyvitumakkeet hermostossa lähettävät 2 miljoonaa väylää ihmisen elimistöön. Ja ihmisessä on 230v. sähköä. Minun asuntoni, puhelimeni ja autoni on myös täysin mikitetty ja laitettu näitä sairaita magnetisointi laitteita täyteen. Leena Lardot consulting on tämän poliisineuvoksen vaimon firma Järvenpäässä. Sieltä voi tiedustella mitä miehensä kotonaan puuhaa. Muuten kaikille kidutetuille jaksamista, ehkä tämä kohta loppuu. Saksassa on jo 70 tapausta oikeudessa.

      • Anonyymi

        Joo olen ymmärtänyt että hermostoon liittyy ja sitä kautta kiduttaa. Täällä Helsingissä minulla ei korvat enää kestä puhelimen kaiutinta ja vaikka laittaa hiljaiselle niin nykyään käy koskemaan vaikka ei pitäisi korvalla. Tämä on ollut yhtä helvettiä ja en voi ymmärtää miksi ihmisiä ei auteta ja kuinka tämmöistä ei saada loppumaan!


      • Anonyymi

        Joo. On. Joukkohäirintää ja virallisilta tahoilta estetty asioita, jne- eli ihan jotain seurantaa ja tällasta- jatkuvaa ollut kauan.

        Sellasta tapahtuu Suomessakin ja 'illuminati' -piirit on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. On. Joukkohäirintää ja virallisilta tahoilta estetty asioita, jne- eli ihan jotain seurantaa ja tällasta- jatkuvaa ollut kauan.

        Sellasta tapahtuu Suomessakin ja 'illuminati' -piirit on olemassa.

        voisitko kertoa jotakin suomen i---piireistä.


    • Anonyymi

      Perkele!!!

    • Anonyymi

      huh huh... satanistit tekee joukkovainoa?

      mutta on myös korkeemmilta tahoilta johdettuakin?

    • Anonyymi

      Aloittajan kertomat asiat olisivat tosi monimutkainen ja kallis operaatio toteuttaa. Sitäpaitsi oikeastihan meidän Poliisilaitos hoitaa asiat paljon suoraviivaisemmin. Mihinkään "kiusaamiseen" ei ole aikaa, rahaa eikä haluja!

      Helpommin selitettävissä nuo asiat olisivat jos vian paikantaisi pienelle alle 20 cm alueelle, vasemman korvan ja oikean korvan välissä. En tarkoita loukata enkä kiusata, mutta minusta tämän asian voisi todennäköisesti helpoiten hoitaa ja lopettaa sillä tavalla. Lääkinnällisellä ja terapeuttisella avulla.

      • Anonyymi

        Pikkupaikkakunnalla joku aina joutuu silmätikuksi. Siellä juorutaan koko ajan. Erilaisuutta ei hyväksytä, Uskonnolliset ryhmät ovat järkyttäviä sakkeja. Niissä henkisesti pahoinpidellään ihmistä tyyliin "Sinä et usko kylliksi ja olet syntinen". Olen eronnut kirkosta, kun en luota muuta kuin Jumalaan itseensä. Mitä muuta ihminen muka tarvitsisi? No, ystäviä tietysti myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupaikkakunnalla joku aina joutuu silmätikuksi. Siellä juorutaan koko ajan. Erilaisuutta ei hyväksytä, Uskonnolliset ryhmät ovat järkyttäviä sakkeja. Niissä henkisesti pahoinpidellään ihmistä tyyliin "Sinä et usko kylliksi ja olet syntinen". Olen eronnut kirkosta, kun en luota muuta kuin Jumalaan itseensä. Mitä muuta ihminen muka tarvitsisi? No, ystäviä tietysti myös.

        Olen samaa mieltä pikkupaikkakunnasta! Siellä on yleensä vanha verkosto, hierarkia, jokaisella paikkansa ja siihen kiusaamiseen ja jonkun ulos pistämiseen osallistuvat melkein kaikki tai heitä aletaan kiusaamaan.
        Se alkaa jo koulussa koko luokan ahdistaessa yhtä lasta, joka erottautuu usein fiksuna. Möllit johtavat perässä juoksijoita.

        Parhaassa tapauksessa teeskennellään ystävällistä, että saadaan tietoa ja sitten sana pistetään kulkemaan pieneksi piirileikiksi kaikkien viihdykkeeksi ja oman vallan tuntemiseksi.

        Pienellä paikkakunnalla on usein myös useita uskonlahkoja, ryhmiä eri opein ja ohjelmin, jotka jokainen ovat ainoita pelastuvia.
        Heidän keskuudessaan sinua ei vaadita seuraamaan vain valtion vaihtelevia lakeja, kunnan sääntöjä, paikan perinteitä, vaan myös yksittäisten uskovien omia mielipiteitä, kun he kukin esiintyvät sinulle jumalan puhemiehinä! Saat siellä hyvin ristiriitaisia vaatimuksia samasta asiasta suoraan jumalien puhetorvilta.
        Suuressa kaupungissa ihmiset sulkevat enemmän silmänsä ja korvansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä pikkupaikkakunnasta! Siellä on yleensä vanha verkosto, hierarkia, jokaisella paikkansa ja siihen kiusaamiseen ja jonkun ulos pistämiseen osallistuvat melkein kaikki tai heitä aletaan kiusaamaan.
        Se alkaa jo koulussa koko luokan ahdistaessa yhtä lasta, joka erottautuu usein fiksuna. Möllit johtavat perässä juoksijoita.

        Parhaassa tapauksessa teeskennellään ystävällistä, että saadaan tietoa ja sitten sana pistetään kulkemaan pieneksi piirileikiksi kaikkien viihdykkeeksi ja oman vallan tuntemiseksi.

        Pienellä paikkakunnalla on usein myös useita uskonlahkoja, ryhmiä eri opein ja ohjelmin, jotka jokainen ovat ainoita pelastuvia.
        Heidän keskuudessaan sinua ei vaadita seuraamaan vain valtion vaihtelevia lakeja, kunnan sääntöjä, paikan perinteitä, vaan myös yksittäisten uskovien omia mielipiteitä, kun he kukin esiintyvät sinulle jumalan puhemiehinä! Saat siellä hyvin ristiriitaisia vaatimuksia samasta asiasta suoraan jumalien puhetorvilta.
        Suuressa kaupungissa ihmiset sulkevat enemmän silmänsä ja korvansa.

        Suuremmassa kaupungissakin voi joutua julmasti ja rikollisesti kiusatuksi ja kohdelluksi esimerkiksi hoitovirhejutun seurauksena. Kaksi törkeisiin väärinkäytöksiin syyllistynyttä ylilääkäriä esti hoitoonpääsyni pari vuosikymmentä sitten usean vuoden ajan ja seurauksena pysyviä vammoja. Ja nyt on sitten sydänsairaus, jota eivät halua hoitaa ja alkaa jo vaikuttaa siltä, että kohtalokas infarkti on tulossa. Leimaavat ja mustamaalaavat kantatiedoston kautta. Muutama päivä sitten ambulanssissa, jonka tilasi tk-lääkäri, minulle luettiin jostain lääkärin kirjoittamasta paperista, että sepelvaltimoahtaumat sydämessäni ovat vähäisiä. Tuo ei kuitenkaan pidä paikkaansa, vaan tärkein sydänvaltimo on ahtatunut siten, että sen pitäis kv kriteerien mukaan riittää hoitotoimenpiteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuremmassa kaupungissakin voi joutua julmasti ja rikollisesti kiusatuksi ja kohdelluksi esimerkiksi hoitovirhejutun seurauksena. Kaksi törkeisiin väärinkäytöksiin syyllistynyttä ylilääkäriä esti hoitoonpääsyni pari vuosikymmentä sitten usean vuoden ajan ja seurauksena pysyviä vammoja. Ja nyt on sitten sydänsairaus, jota eivät halua hoitaa ja alkaa jo vaikuttaa siltä, että kohtalokas infarkti on tulossa. Leimaavat ja mustamaalaavat kantatiedoston kautta. Muutama päivä sitten ambulanssissa, jonka tilasi tk-lääkäri, minulle luettiin jostain lääkärin kirjoittamasta paperista, että sepelvaltimoahtaumat sydämessäni ovat vähäisiä. Tuo ei kuitenkaan pidä paikkaansa, vaan tärkein sydänvaltimo on ahtatunut siten, että sen pitäis kv kriteerien mukaan riittää hoitotoimenpiteeseen.

        Kokenut päivystävä tk-lääkäri tilasi ambulanssin ekg-tutkimuksen jälkeen, mutta sairaalassa ei nähtykään sydänfilmissä mitään poikkeavaa - ei siinäkään, mikä oli otettu kyseisellä terveysasemalla. Lähetettiin kotiin, koska eivät mukamas olleet sydänperäisiä oireita. Minulla on myös rintakivun lisäksi muita sydämen toimintaan liittyviä vakavia oireita, mutta nekään eivät kiinnostaneet. Ihmettelen kyllä tätä touhua ja olin ollut toisessa sairaalassa jokin aika sitten tarkkailussa samasta syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokenut päivystävä tk-lääkäri tilasi ambulanssin ekg-tutkimuksen jälkeen, mutta sairaalassa ei nähtykään sydänfilmissä mitään poikkeavaa - ei siinäkään, mikä oli otettu kyseisellä terveysasemalla. Lähetettiin kotiin, koska eivät mukamas olleet sydänperäisiä oireita. Minulla on myös rintakivun lisäksi muita sydämen toimintaan liittyviä vakavia oireita, mutta nekään eivät kiinnostaneet. Ihmettelen kyllä tätä touhua ja olin ollut toisessa sairaalassa jokin aika sitten tarkkailussa samasta syystä.

        Niin, ei oikeudenmukaisuutta ja turvallisuutta saa enää missään.
        Itse tunnen molempien asuinpaikkojen epäkohdat.
        Molemmissa on myös hyvät puolensa.
        Ikä ja perheen koko vaikuttaa myös valintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupaikkakunnalla joku aina joutuu silmätikuksi. Siellä juorutaan koko ajan. Erilaisuutta ei hyväksytä, Uskonnolliset ryhmät ovat järkyttäviä sakkeja. Niissä henkisesti pahoinpidellään ihmistä tyyliin "Sinä et usko kylliksi ja olet syntinen". Olen eronnut kirkosta, kun en luota muuta kuin Jumalaan itseensä. Mitä muuta ihminen muka tarvitsisi? No, ystäviä tietysti myös.

        Avioliittoa ilman voi elää hyvin, mutta ei ilman ystäviä.

        Kirkko menee nykyisin ihan yhteiskunnan tuulen mukaan.
        Enemmistö päättää säännöt ja Raamattu on kurin pitämiseksi,
        sanoi pappi minulle rippikoulussa. Ei uskonut itse Raamatun oppeihin.
        Eikä papisto voikkaan pitää Raamatun periaatteita mittanuorana nyky yhteiskunnassa. Ei siellä neuvota sukupuolen vaihtoon kerran vuodessa. Eikä hyväksytä paljoa muutakaan.
        Kirkoissa pidetään nykyisin konsertteja, kahvioita jne.


      • Anonyymi

        SATANISMI-KULTTI OMISTAA KAIKEN JA HEILLÄ RIITTÄÄ myös jäseniä tai alamaisia toteuttamaan vaikka mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä pikkupaikkakunnasta! Siellä on yleensä vanha verkosto, hierarkia, jokaisella paikkansa ja siihen kiusaamiseen ja jonkun ulos pistämiseen osallistuvat melkein kaikki tai heitä aletaan kiusaamaan.
        Se alkaa jo koulussa koko luokan ahdistaessa yhtä lasta, joka erottautuu usein fiksuna. Möllit johtavat perässä juoksijoita.

        Parhaassa tapauksessa teeskennellään ystävällistä, että saadaan tietoa ja sitten sana pistetään kulkemaan pieneksi piirileikiksi kaikkien viihdykkeeksi ja oman vallan tuntemiseksi.

        Pienellä paikkakunnalla on usein myös useita uskonlahkoja, ryhmiä eri opein ja ohjelmin, jotka jokainen ovat ainoita pelastuvia.
        Heidän keskuudessaan sinua ei vaadita seuraamaan vain valtion vaihtelevia lakeja, kunnan sääntöjä, paikan perinteitä, vaan myös yksittäisten uskovien omia mielipiteitä, kun he kukin esiintyvät sinulle jumalan puhemiehinä! Saat siellä hyvin ristiriitaisia vaatimuksia samasta asiasta suoraan jumalien puhetorvilta.
        Suuressa kaupungissa ihmiset sulkevat enemmän silmänsä ja korvansa.

        Sinä osasit kuvata millaista paikkakunnalla oli josta muutin isompaan kaupunkiin. Ongelma on se kun saivat sen tänne pyörimään myös. Tiedän että verkostoja löytyy hyvin ylös. Minun elämäni tulee olemaan helvettiä muutan minne vaan. Se tässä surullista on ja ihmisen ei pitäisi joutua tottumaan tälläiseen. Kaikkeen tottuu kun vaihtoehtoja ei ole, onneksi perus luonteeni on sellainen joka pitää valon pimeässä. Silti ei tälläistä kenelläkään pitäisi tapahtua. Joku raja pitää vetää kaikelle ettei jollain ole liikaa valtaa millään sektorilla siten ettei tarvitse oikein toimia ja omien lakien mukaan. Kun naama, tyyli ja ajatukset ei miellytä niin yksilöä kohtaan on jopa rikos että toinen voi hyvin negatiivisesti vaikuttaa toisen elämään. Muistutan myös monen palvelun olevan kansalaisia varten, ei ne ole tahoja joiden tehtävänä on talloa ja hakata kepillä vielä varmuudella päähän jos ei ihminen miellytä. Päätöksiä ei saa myöskään tehdä kenenkään somen tai muiden henkilökohtaisten/ yksityisten asioiden ei miellyttävyyden tähden ja omien mielipiteiden. Jos lapsena urheilua harrastanut ihminen purkaa arkea liikunnalla ja sitten kaivetaan töissä ihmisen somesta tai muualta lomakuvia uikkareissa ja sanotaan ihmisen olevan itsekeskeinen ja pakkomielteinen painon suhteen 🤦 Sinulle kerrotaan että liikunta on väärä tapa purkaa mielen kuormittavuus ja sinusta tehdään sohvaperuna kiusaamalla ja vihjailemalla, ihminen joka tykkää meikata ( lapsesta asti on tyttöjen jutut ollut ihania) ja laittautua on yhtäkkiä hirveä ihminen. Mitä se kenelläkään kuuluu miltä ihminen tahtoo näyttää ja kuka saa päättää millainen sinun pitää olla. Minulle tämä nais viha on ollut järkytys. Minua ei kenenkään tyyli tai olemus häiritse, eikä toisen kroppa tai kauneus ole itseltäni pois, kauniita ihmisiä on kiva katsoa ja jokaisella on toki näkemys mikä on kaunista itselle. Tärkeitä on kauneus sisällä kuitenkin, anna ihmisten elää ja olla.

        Kenenkään ei pitäisi joutua tollasta vainoamista kohdata töissä tai muuallakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuremmassa kaupungissakin voi joutua julmasti ja rikollisesti kiusatuksi ja kohdelluksi esimerkiksi hoitovirhejutun seurauksena. Kaksi törkeisiin väärinkäytöksiin syyllistynyttä ylilääkäriä esti hoitoonpääsyni pari vuosikymmentä sitten usean vuoden ajan ja seurauksena pysyviä vammoja. Ja nyt on sitten sydänsairaus, jota eivät halua hoitaa ja alkaa jo vaikuttaa siltä, että kohtalokas infarkti on tulossa. Leimaavat ja mustamaalaavat kantatiedoston kautta. Muutama päivä sitten ambulanssissa, jonka tilasi tk-lääkäri, minulle luettiin jostain lääkärin kirjoittamasta paperista, että sepelvaltimoahtaumat sydämessäni ovat vähäisiä. Tuo ei kuitenkaan pidä paikkaansa, vaan tärkein sydänvaltimo on ahtatunut siten, että sen pitäis kv kriteerien mukaan riittää hoitotoimenpiteeseen.

        Kuulostaa järkevältä, minulla on myös ikuinen vamma ja sen jälkeen tullut lisää terveydellisiä haasteita. Minä olen epäillyt itselläni sydämessä myös olevan jotain häikkää. Muutama hoitotoimenpide jäi yhtäkkiä tekemättä kun mihinkään ei päässyt vaikka aikoja oli olevinaan. Alkoi näyttää että joku on alkanut taas täälläkin yrittää estää tutkimuksia ja avun saantia ja se on todella pelottavaa.

        Joten pystyn ymmärtämään miltä sinusta tuntuu, toivon oikeuden tapahtuvan kohdallasi ja sinun saavan hoitoa sekä korvaukset jotta sinäkin voit pitää huolta itsestäsi 🍀 Kovasti voimia ❤️ Voisinpa auttaa sinua mutta olen vaan pieni muurahainen 😔 Jaksa taistella, sinulla on oikeus elämään kuten jokaisella. Ei kukaan voi toisen oikeutta siihen riistää, mitä jos hänelle niin tehtäisiin.

        Minä koen ja pelkään et juuri toi sähkömagneettinen ase minua kohtaan on se jota tämä rikollinen yrittää käyttää ja täten uhaten minun henkeä ja terveyttä. Minulta vietiin pois perhe ja tämä varmasti siksi että olisin yksin. Selkeä on ollut tämä kuvio eristää minut täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokenut päivystävä tk-lääkäri tilasi ambulanssin ekg-tutkimuksen jälkeen, mutta sairaalassa ei nähtykään sydänfilmissä mitään poikkeavaa - ei siinäkään, mikä oli otettu kyseisellä terveysasemalla. Lähetettiin kotiin, koska eivät mukamas olleet sydänperäisiä oireita. Minulla on myös rintakivun lisäksi muita sydämen toimintaan liittyviä vakavia oireita, mutta nekään eivät kiinnostaneet. Ihmettelen kyllä tätä touhua ja olin ollut toisessa sairaalassa jokin aika sitten tarkkailussa samasta syystä.

        Ymmärrän, kuulostaa pelottavalta. Olen pahoillani kun sinua kohdellaan noin. Tuo on väärin ❤️ Minulla on myös tullut sydämeen viittaavia oireita, en tiedä johtuuko tuosta mitä tekevät minulle. Yritän muuttaa turvaan täältä mutta olen huomannut toiminnan lisääntyneen sillä tietää minun olevan kuukauden loppuun täällä. En ymmärrä miten näin voidaan ihmisille tehdä ja kukaan ei puutu tai huolehdi että kaikki ketkä sairauteen tarvitsee hoitoa sitä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioliittoa ilman voi elää hyvin, mutta ei ilman ystäviä.

        Kirkko menee nykyisin ihan yhteiskunnan tuulen mukaan.
        Enemmistö päättää säännöt ja Raamattu on kurin pitämiseksi,
        sanoi pappi minulle rippikoulussa. Ei uskonut itse Raamatun oppeihin.
        Eikä papisto voikkaan pitää Raamatun periaatteita mittanuorana nyky yhteiskunnassa. Ei siellä neuvota sukupuolen vaihtoon kerran vuodessa. Eikä hyväksytä paljoa muutakaan.
        Kirkoissa pidetään nykyisin konsertteja, kahvioita jne.

        Jokaisella pitäisi olla ainakin yksi hyvä ystävä johon voi luottaa 200% ja joka ei hylkää vaikka elämä potkisi päähän. Se olisi tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä pikkupaikkakunnasta! Siellä on yleensä vanha verkosto, hierarkia, jokaisella paikkansa ja siihen kiusaamiseen ja jonkun ulos pistämiseen osallistuvat melkein kaikki tai heitä aletaan kiusaamaan.
        Se alkaa jo koulussa koko luokan ahdistaessa yhtä lasta, joka erottautuu usein fiksuna. Möllit johtavat perässä juoksijoita.

        Parhaassa tapauksessa teeskennellään ystävällistä, että saadaan tietoa ja sitten sana pistetään kulkemaan pieneksi piirileikiksi kaikkien viihdykkeeksi ja oman vallan tuntemiseksi.

        Pienellä paikkakunnalla on usein myös useita uskonlahkoja, ryhmiä eri opein ja ohjelmin, jotka jokainen ovat ainoita pelastuvia.
        Heidän keskuudessaan sinua ei vaadita seuraamaan vain valtion vaihtelevia lakeja, kunnan sääntöjä, paikan perinteitä, vaan myös yksittäisten uskovien omia mielipiteitä, kun he kukin esiintyvät sinulle jumalan puhemiehinä! Saat siellä hyvin ristiriitaisia vaatimuksia samasta asiasta suoraan jumalien puhetorvilta.
        Suuressa kaupungissa ihmiset sulkevat enemmän silmänsä ja korvansa.

        Joo kun oot joskus hampaisiin pienellä paikkakunnalla joutunut niin tilanne on aina se. Valitettavasti. Mikään ei muutu. Pitää yrittää löytää itselleen turvapaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä osasit kuvata millaista paikkakunnalla oli josta muutin isompaan kaupunkiin. Ongelma on se kun saivat sen tänne pyörimään myös. Tiedän että verkostoja löytyy hyvin ylös. Minun elämäni tulee olemaan helvettiä muutan minne vaan. Se tässä surullista on ja ihmisen ei pitäisi joutua tottumaan tälläiseen. Kaikkeen tottuu kun vaihtoehtoja ei ole, onneksi perus luonteeni on sellainen joka pitää valon pimeässä. Silti ei tälläistä kenelläkään pitäisi tapahtua. Joku raja pitää vetää kaikelle ettei jollain ole liikaa valtaa millään sektorilla siten ettei tarvitse oikein toimia ja omien lakien mukaan. Kun naama, tyyli ja ajatukset ei miellytä niin yksilöä kohtaan on jopa rikos että toinen voi hyvin negatiivisesti vaikuttaa toisen elämään. Muistutan myös monen palvelun olevan kansalaisia varten, ei ne ole tahoja joiden tehtävänä on talloa ja hakata kepillä vielä varmuudella päähän jos ei ihminen miellytä. Päätöksiä ei saa myöskään tehdä kenenkään somen tai muiden henkilökohtaisten/ yksityisten asioiden ei miellyttävyyden tähden ja omien mielipiteiden. Jos lapsena urheilua harrastanut ihminen purkaa arkea liikunnalla ja sitten kaivetaan töissä ihmisen somesta tai muualta lomakuvia uikkareissa ja sanotaan ihmisen olevan itsekeskeinen ja pakkomielteinen painon suhteen 🤦 Sinulle kerrotaan että liikunta on väärä tapa purkaa mielen kuormittavuus ja sinusta tehdään sohvaperuna kiusaamalla ja vihjailemalla, ihminen joka tykkää meikata ( lapsesta asti on tyttöjen jutut ollut ihania) ja laittautua on yhtäkkiä hirveä ihminen. Mitä se kenelläkään kuuluu miltä ihminen tahtoo näyttää ja kuka saa päättää millainen sinun pitää olla. Minulle tämä nais viha on ollut järkytys. Minua ei kenenkään tyyli tai olemus häiritse, eikä toisen kroppa tai kauneus ole itseltäni pois, kauniita ihmisiä on kiva katsoa ja jokaisella on toki näkemys mikä on kaunista itselle. Tärkeitä on kauneus sisällä kuitenkin, anna ihmisten elää ja olla.

        Kenenkään ei pitäisi joutua tollasta vainoamista kohdata töissä tai muuallakaan.

        Aurinkoinen Ystäväinen! En tiedä, minne ensimmäinen vastaukseni on hävinnyt, vai onko se poistettu, joten älä ihmettele, jos se on admin käsiteltävänä ja tupsahtaa esille jälkeenpäin.
        Tästä tulee silloin aika lailla asiain toistoa:-)

        Tulin niin iloiseksi, kun luin, miten terveesti hoidat itseäsi!
        Mutta samalla teet itsestäsi uhan ja kateuden aiheen kanssasisarillesi!
        On helpompi yrittää tuhota toisen hyvää elintapaa ja sen tuloksia kuin alkaa itse toimimaan samoin ja saada työnsä tuloksia!
        Se vaatii aikaa, voimia, tiedon hankkimista, eikä lankea ponnistelematta!
        Kaikilla ei ole myöskään tukea elämäntapamuutoksiin, vaan sitä sabotoidaan!

        Ihanaa, että olet liikuntaa harrastava eri muodoissa!
        Nykyisin on monia kirjoja, jotka kehoittavat reippaaseen kävelyyn ennen opiskeluhetkeä, koska se virkistää älyä ja oppimista.
        Sen lisäksi se saa koko kehon vilkkaaseen, vahvistavaan toimintaan.
        Psyykkisesti liikunta toimii kuin varaventtiili tuulettaen kielteiset tunteet turvallisesti taivaan tuuliin. Vielä, jos niitä pyrähdyksiä voisi tehdä puhtaassa luonnossa, niin se virkistäisi mieltä enemmän.
        Mutta sielläkin on omat vaaransa, joten ole varovainen naisena!
        Kun on tullut lämpimäksi ja saanut pahimman ulos, niin
        pikku kaunistus ja mieliasujen kantaminen on piste I:n päällä!
        Tiedän, tiedän, miten tämä kaikki saa naiset ja miehet puhisemaan!

        Jos saan kertoa omasta kokemuksestani, niin minua on painettu "kengänpohjien alle" koko naiskaartilla kursseilla ja työssä.
        Miehet vetäytyvät heidän tuekseen, kun eivät saa minulta kaipaamaansa huomion osoitusta. Kymmeniä vuosia samaa.
        Piikittelyä, pilkkaa, naurun hekotusta, kritiikkiä milloin syystä, vaikuttimistani tai mahdollisista ajatuksistani, tunteistani...
        Olen pyrkinyt mielessäni rukoilemaan näiden henkilöiden puolesta,
        koska kukaan onnellinen ihminen ei toimisi toisia kiusaten, alentaen.
        Olen nähnyt pilkahduksia heidän elämästään ja kauhistunut!
        Itse en kykenisi jatkamaan heidän olosuhteissaan!
        Se on saanut kestämään ymmärtäväisemmin heitä kohtaan.
        Samalla se on kehittänyt itsessäni useita hyviä ominaisuuksia, joita
        ei totisesti nuorena ollut: itsehillintää, kestävyyttä, avartunumista.
        Eilen tapasin yhden näistä jatkuvaa minun ivaamistani johtavan naisen. Hänellä on asumusero miehensä kanssa. Pudonnut rassu itse sosiaalisesti "lainsuojattomien", yksinäisten naisten kaartiin, joita voidaan halveksia ilman miehen suojelua.
        Hän istui masentuneena, voimat pois ja istahdin hänen viereensä.
        Hän kertoi taas omista erinomaisista, rikkaista lapsistaan kohentaen siten omaa kuvaansa.
        Puhuin hänelle lempeällä äänellä, että itse olen oppinut arvostamaan kriisikausiani niiden jalostavan vaikutuksien vuoksi.
        Jälkeenpäin ne osoittautuvat hiomakiviksi, jotka muovaavat "meidät meiksi" uudistaen ja avten uusia mahdollisuuksia.
        Juteltiin ja erottiin; kun hän lähti luin hänen selästään, miten hän häpesi omaa irvailuaan minua kohtaan: selkä kumarassa, pää alaspäin hän hävisi omille teilleen sanomatta edes "heitä" erotessa.

        Näillä kiusaajilla on omatunto, joka pilkahtaa esiin.
        Minulle hän tunnusti jossain vaiheessa, että vaikutukseni ryhmään on "kohottava ja virkistävä"! Eikö se saisi minua jatkamaan haasteissakin?
        Samaa sinun kanssaihmisesi ajattelevat, tuntevat sinun läsnäolostasi myös kiusatessaan!
        Moni heistä häpeää itseään ja saa lohtua sinun hyvästä käytöksestäsi!
        Jatka päättäväisesti omissa olosuhteissasi, sillä olet tärkeä henkilö!

        Kohta tulee valoisampaa ja saa auringosta enemmän energiaa.
        Jatketaan liikuntaa, hyvien kirjailijoiden rohkaisevia ajatuksia meditoiden.
        Mikä ei tapa, se vahvistaa, kun käytetään oikein siitä saatu energia!
        Helli ja paapota itseäsi ja jos rahasi eivät riitä uusiin, kauniisiin vaatteisiin, niin pukeudu haluamiisi ajatuksissasi!
        Kun ajattelet haukkaavasi sitruunaa kuin omenaa, niin suusi täyttyy...
        Kun ajatuksissasi pukeudut koreisiin vaatteisiin, vedät pitkän viitan suojaksesi ja asetat raskaan kruunun päähäsi, niin kävelet pää pystyssä, selkä suorana rohkeasti uusiin haasteisiin arkipäivän harmaudessa.
        Keisarinnan uudet vaatteet satutädin mukaan voi vahvistaa toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella pitäisi olla ainakin yksi hyvä ystävä johon voi luottaa 200% ja joka ei hylkää vaikka elämä potkisi päähän. Se olisi tärkeää.

        Olen yrittänyt itse tulla luotettavaksi ystäväksi,
        mutta se on todella vaikeaa!
        Koskaan ei tiedä, minkänlaisiin tilanteisiin joutuu!
        Ne voivat mennä yli oman käsityskyvyn.
        Jopa omien sanojen ja toimien seuraukset voivat yllättää!
        Elämäntilanteita on mahdoton hallita.
        Sen tajuaa uutisia lukiessa - pyritään rauhaan ja
        aikaansaadaan kaikkien kansojen sotaan osallistuminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä pikkupaikkakunnasta! Siellä on yleensä vanha verkosto, hierarkia, jokaisella paikkansa ja siihen kiusaamiseen ja jonkun ulos pistämiseen osallistuvat melkein kaikki tai heitä aletaan kiusaamaan.
        Se alkaa jo koulussa koko luokan ahdistaessa yhtä lasta, joka erottautuu usein fiksuna. Möllit johtavat perässä juoksijoita.

        Parhaassa tapauksessa teeskennellään ystävällistä, että saadaan tietoa ja sitten sana pistetään kulkemaan pieneksi piirileikiksi kaikkien viihdykkeeksi ja oman vallan tuntemiseksi.

        Pienellä paikkakunnalla on usein myös useita uskonlahkoja, ryhmiä eri opein ja ohjelmin, jotka jokainen ovat ainoita pelastuvia.
        Heidän keskuudessaan sinua ei vaadita seuraamaan vain valtion vaihtelevia lakeja, kunnan sääntöjä, paikan perinteitä, vaan myös yksittäisten uskovien omia mielipiteitä, kun he kukin esiintyvät sinulle jumalan puhemiehinä! Saat siellä hyvin ristiriitaisia vaatimuksia samasta asiasta suoraan jumalien puhetorvilta.
        Suuressa kaupungissa ihmiset sulkevat enemmän silmänsä ja korvansa.

        Kaikki kuppikunnat ja ryhmät on jo kauan olleet satanistien hallussa- joten niiden toimialaan kuuluu kaikenlainen tollanen kahelius?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kuppikunnat ja ryhmät on jo kauan olleet satanistien hallussa- joten niiden toimialaan kuuluu kaikenlainen tollanen kahelius?

        satanistit ja saatananpalvojat ovat 2 eri asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt itse tulla luotettavaksi ystäväksi,
        mutta se on todella vaikeaa!
        Koskaan ei tiedä, minkänlaisiin tilanteisiin joutuu!
        Ne voivat mennä yli oman käsityskyvyn.
        Jopa omien sanojen ja toimien seuraukset voivat yllättää!
        Elämäntilanteita on mahdoton hallita.
        Sen tajuaa uutisia lukiessa - pyritään rauhaan ja
        aikaansaadaan kaikkien kansojen sotaan osallistuminen!

        Mind control - mielenkontrolli-joukkohäirinnän vainon kohde pidetään aina yksinäisenä.

        Tuo ei edes vaadi paljon pohdintaa.... silloin on helppo vainota kun todistajia ei ole....

        he tuhoavat kaikki mahdollisuudet tuttaviin, ystäviin tai suhteisiin.


    • Anonyymi

      Asennuta valvontakamera kotiin. Voit seurata vaikka kännykällä mitä siellä tapahtuu. Laita ovi takalukkoon kun lähdet. Todennäköisesti olet huolissasi suotta. Vedä syvään henkeä ja laske kymmeneen.

      • Anonyymi

        Olipas ihana tsemppi viesti, kiitos 🌻


      • Anonyymi

        Kun asuin kerrostalossa, näin talonmiesten ja isännöitsijöiden menevän toisten koteihin yleisavaimmilla, kun nämä eivät olleet kotona.
        Joku oli matkoilla ja herätyskello jäi pörisemään, niin se mentiin pistämään kiinni.
        Joku oli jättänyt ikkunan auki, niin se mentiin sulkemaan toisen työssä ollessa.
        Minä olin kotona, niin talonmiehet tulivat kolistelemaan lämpöpattereitani, kun näkivät minut keittiössä, huutelivat toisilleen,
        että kirjoita lappu pöydälle, että oltiin naapurien tähden asunnossa.
        Kun isännöitsijä luuli minun olevan sairaalassa, hän tuli muitta mutkitta yleisavaimella huoneistooni! Sairaala perui aikani ja sain uuden.
        Aina löytyi laillinen syy heidän käynteihinsä.
        Usein tuli pari miestä kerralla. Sillä tavalla sana on kahden sanaa vastaan.
        Sitä ei uskaltanut nukkua öisin, kun ollaan niin törkeästi omavaltaisia,
        niin pelkäsin, että joku tulisi yölläkin käymään yksinäisen naisen luona.
        Kenelle sitä menee valittamaan, kun isännöitsijän vaimo on juoruakka ja mies eläkeläisenä käy tarkastelemassa asuntoja mielensä mukaan.
        Valittaessa saa useamman asukkaan niskaansa.
        Kesälomien aikana oli niitä talonmiehen sijaisia, jotka kävivät myös katsomassa, mitä kenelläkin on, että voivat varastaa myöhemmin.


    • Anonyymi

      Kaikkia meitä seurataan nykyisin koko ajan. Ei siltä pääse pakoon edes erämaassa, kun on satelliitit. Ne saavat sieltä asti hyviä kuvia. Onneksi enin osa meistä elää niin tylsää elämää, etteivät seuraajat viitsi vaivautua. Kadunkulmissakin on kamerat. Tietysti venäläiset voivat haluta myrkyttää minut, kun vastustan sotaa. Mutta enää ei voi elää ilman, että esim. puhelimesi seuraa koko ajan, missä olet. Ja ilman puhelinta tai tietokonetta et voi "ostaa ja myydä". Nämä ovat kai niitä lopun ajan aikoja. Koitetaan kestää, ei tässä muuta voi. Onhan niistä apuakin, jos vaikka eksyt tai joku käy päälle.

      • Anonyymi

        Kodinkoneissa, teknisissä leikkikaluissa on omat systeeminsä valvoa, mitä asunnossa tapahtuu. Opettaja sanoi, että ei tietokoneiden ja mobiilien kiinni pistäminen auta, sillä niiden kautta voi kuunnella kuitenkin.
        Eräs toimittaja kirjoitti artikkelin, miten hänen tv:sä kautta näki koko hänen huoneensa hänen tietämättään.
        Jääkaapit ja pesukoneet ovat toisia vastaavia koneita.

        Näitä eri tavoin vartioituja koteja, huoneistoja, joihin saadaan valvontakamerat, niin eräs firma joutui oikeuteen henkilökunnan myytyä tietoa niistä eteenpäin.
        Ei ole mieltä ylentävää joutua porrsivuille kotona eläessään.
        Valvonta-firmoissa, järjestysmiehet ovat tavallisia ihmisiä heikkouksineen, jotka etsivät mahdollisuuksia tienata toisten kustannuksella.

        Poliisien ja lakimiesten lakien rikkomisista, väärinkäytöstä saa lukea melkein päivittäin samoin kuin nähdä pelottavia kokemuksia, kuten neljän järjestysmiehen yhden naisen maahan painaminen kuolemaan asti.
        Syy on aina uhrissa ja vahingoniloiset saavat viihdettä, kun osa vaiennetaan pelolla hiljaisiksi ja pakenemaan paikalta.

        Suurimmat rikolliset eivät istu vankilassa, vaan järjestävät toisia sinne.


      • Anonyymi

        Kuulostaa kauhealta tuo tilanne, toivon ettei sinulle mitään pahaa tapahdu 🍀 Tuo on totta ettei seuraamista karkuun pääse. Elän tylsää elämää mutta tätä minua kiusaavaa joukkoa se ei haittaa. Uskon heidän tekevän minulle tätä että elinympäristö pienenisi, jos alkaa ahdistaa niin ihminen valitettavasti helposti linnoittautuu kotiin. Psykologista peliä pystyy pelaamaan ja onhan se ikävä tunne jos joku kokoajan stalkkaa sinua. Siinä tuntuu että identiteetti viedään kun ei mitään yksityisyyttä joka kuuluisi lain mukaan jokaisella olla. Minulla ei ole vastaan Venäläisiä tavallisia ihmisiä, uskon heidän kärsivän myös. En hyväksy sotaa myöskään ja sen pitäisi loppua, siviilit kärsii siellä, lapset, vanhat ja sairaat 💔 Tahdon nähdä että nykymaailmassa meidän jokaisen pitäisi pyrkiä rauhaan, sovitteluun ja diplomatiaan. Vihapuhe on aina ase jollekin. Toivottavasti sinä saat olla rauhassa, minusta on hieno piirre ihmisessä ettei tahdo sotaa vaan tahtoo elää rauhassa, hyväksyen erilaiset ihmiset, kulttuurit ja tavat. Viha ei ikinä rakenna kuin pahaa ja valo oikeasti voittaa aina pimeyden ☀️ Ole ylpeä niistä arvoista jotka sinulla on ❤️☮️ Jokaiselle on oikeus mielipiteeseen eikä kaikkien tarvitse kannattaa tappamista ja inhimillistä kärsimystä 🥺💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kodinkoneissa, teknisissä leikkikaluissa on omat systeeminsä valvoa, mitä asunnossa tapahtuu. Opettaja sanoi, että ei tietokoneiden ja mobiilien kiinni pistäminen auta, sillä niiden kautta voi kuunnella kuitenkin.
        Eräs toimittaja kirjoitti artikkelin, miten hänen tv:sä kautta näki koko hänen huoneensa hänen tietämättään.
        Jääkaapit ja pesukoneet ovat toisia vastaavia koneita.

        Näitä eri tavoin vartioituja koteja, huoneistoja, joihin saadaan valvontakamerat, niin eräs firma joutui oikeuteen henkilökunnan myytyä tietoa niistä eteenpäin.
        Ei ole mieltä ylentävää joutua porrsivuille kotona eläessään.
        Valvonta-firmoissa, järjestysmiehet ovat tavallisia ihmisiä heikkouksineen, jotka etsivät mahdollisuuksia tienata toisten kustannuksella.

        Poliisien ja lakimiesten lakien rikkomisista, väärinkäytöstä saa lukea melkein päivittäin samoin kuin nähdä pelottavia kokemuksia, kuten neljän järjestysmiehen yhden naisen maahan painaminen kuolemaan asti.
        Syy on aina uhrissa ja vahingoniloiset saavat viihdettä, kun osa vaiennetaan pelolla hiljaisiksi ja pakenemaan paikalta.

        Suurimmat rikolliset eivät istu vankilassa, vaan järjestävät toisia sinne.

        Kyllä monissa asioissa olet oikeassa. Tuo on niin järkyttävää mitä kirjoitit. Ihmiset eivät juuri ymmärrä tuota ettei joku titteli sinua tee automaattisesti luotettavaksi, kyllä se moraali ja oikeudenmukaisuus joko on tai ei. Onneksi suurinosa on ihan hyviä tai tahdon näin uskoa. Tietyissä aloissa pitäisi korostaa niitä periaatteita jonka mukaan toimitaan ja tietenkin ne periaatteet pitäisi olla oikeanlaisia.

        Ihmisen ei pitäisi menettää työtä, tulla vaimennetuksi viemällä uskottavuus tai pelätä ilmoittaa ja puuttua kun huomaa epäoikeudenmukaisuutta.

        Eikä tuollaista sairasta kyttäämistä pitäisi joutua kokemaan. Jotain pitäisi tehdä ettei tälläistä tapahtuisi.

        Voi kun osaisimme ajatella kanssa ihmisiä ja toivoa jokaiselle hyvää. Toivoisin kovasti sellaista inhimillisyyttä ja ymmärrystä kanssa ihmisiä kohtaan ☮️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kauhealta tuo tilanne, toivon ettei sinulle mitään pahaa tapahdu 🍀 Tuo on totta ettei seuraamista karkuun pääse. Elän tylsää elämää mutta tätä minua kiusaavaa joukkoa se ei haittaa. Uskon heidän tekevän minulle tätä että elinympäristö pienenisi, jos alkaa ahdistaa niin ihminen valitettavasti helposti linnoittautuu kotiin. Psykologista peliä pystyy pelaamaan ja onhan se ikävä tunne jos joku kokoajan stalkkaa sinua. Siinä tuntuu että identiteetti viedään kun ei mitään yksityisyyttä joka kuuluisi lain mukaan jokaisella olla. Minulla ei ole vastaan Venäläisiä tavallisia ihmisiä, uskon heidän kärsivän myös. En hyväksy sotaa myöskään ja sen pitäisi loppua, siviilit kärsii siellä, lapset, vanhat ja sairaat 💔 Tahdon nähdä että nykymaailmassa meidän jokaisen pitäisi pyrkiä rauhaan, sovitteluun ja diplomatiaan. Vihapuhe on aina ase jollekin. Toivottavasti sinä saat olla rauhassa, minusta on hieno piirre ihmisessä ettei tahdo sotaa vaan tahtoo elää rauhassa, hyväksyen erilaiset ihmiset, kulttuurit ja tavat. Viha ei ikinä rakenna kuin pahaa ja valo oikeasti voittaa aina pimeyden ☀️ Ole ylpeä niistä arvoista jotka sinulla on ❤️☮️ Jokaiselle on oikeus mielipiteeseen eikä kaikkien tarvitse kannattaa tappamista ja inhimillistä kärsimystä 🥺💔

        Kultasydän Aurinkoinen!
        "Toisten seurassa saa varoa sanojaan.
        Yksin ollessa saa varoa ajatuksiaan."

        Kotona, omassa rauhassaan voi valita ystävänsä rohkaisemaan sanan, sävelen, taiteiden kautta. Voi ottaa jonkin harrasteen. Kehittää sitä.
        Karistaa vain ensin pahan mielen vaikka ulkosalla Power Walkilla.
        Sitten alkaa valita ehkä netin tai kirjaston kautta niitä henkilöitä,
        joiden kanssa viihtyy ja rakentuu. He ovat eläviä ihmisiä!
        Eivät niitä lapsuuden " mielikuvitus ystäviä"!
        Mutta nekin auttoivat aikanaan peloissa rohkemmiksi.

        Olet viisas nainen, joka ei edes vastaa ilkeyksiin ja vedä siten omaa energiaansa alhaiseen tasoon, mikä on kiusaajien tavoite.
        Jatka vain anteeksiannon avulla hyvien ajatustesi lisäämistä,
        niin he eivät saa sinusta otetta, vaan liukuvat pois vahingoittamatta.

        Viha vahingoittaa sitä kantavaa. Sen näkee myös oman kansansa taistelua johtavista miehistä, miten viha on muovannut heidän persoonallisuuttaan muutamassa kuukaudessa! Kauhistuttavaa!
        Käy sääliksi, että vaikuttimena elämän suojelu ei auta, jos se tapahtuu toisten tappamisen kautta; etsien tapoja vahingoittaa kanssaihmisiään.

        Olen itse tullut monta kertaa harhautetuksi väärän informaation kautta. Valheellista tietoa syötetään koko ajan haluttuun lopputulokseen pääsemiseksi.
        Olen saanut myös muuttaa käsityksiäni uuden tiedon lisääntyessä.

        Luen venäläisiä mielikirjailijoita, kuuntelen venäläisiä mielisäveltäjiä ja opettelen kaunista venäjän kieltä. Nyökkään ystävällisesti venäläisille.
        Se ei tarkoita kuitenkaan sitä, että jos käärme puree kerran, niin menisin sitä pussaamaan toivuttuani! Pieni ero on paikallaan.
        Mutta en hyväksy toisten arvojen pilkkaamista ja tallaamista!

        Raamatun mukaan tulee vielä aika, jolloin ihmisten erilaisuus on virkistävä vaihtelu ja eri kulttuurien avulla kehitytään!

        Puutarhassakin on erilaisia hedelmäpuita.
        Ihanaa nähdä sinut, Kultasydän Aurinkoinen, kävelevän puiden katveessä ja maistelevan eri hedelmien mehukasta ravintoa!
        Juomaan vihreää teetä kehon ja mielen puhdistukseksi.
        Seurustelevan todellisten ystävien lämpöisessä ilmapiirissä
        nauraen helpotuksesta painajaisten ollessa ohi kuin menneen talven lumi.

        Ilmestys 22:1-
        "Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta sen valtakadun keskustaa pitkin. Ja virran toisella puolen ja toisella puolen oli elämän puita, jotka tuottivat kaksitoista hedelmäsatoa antamalla hedelmänsä joka kuukausi. Ja puiden lehdet olivat kansakuntien parannukseksi.
        Eikä mitään kirousta tule enää olemaan.."


    • Anonyymi

      Tsemppiä. Paistaa se päivä aina välillä risukasaankin, kun jaksaa odottaa. Onnen pipanoita!

      • Anonyymi

        😃☀️🍀☮️ Samoin sinne ☺️


    • Anonyymi

      Ap, se on jo loppunut. Hengähdä ja ajattele tarkemmin, sitä ei enää ole.

      • Anonyymi

        Ihana viesti ❤️🤗 Kaikkea hyvää, onneksi olet olemassa sillä teet tästä maailmasta paremman 🌻


    • Anonyymi

      Tekijä Robin Lardot.

      • Anonyymi

        = kulttivalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        = kulttivalta

        sata= saattaa


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Isännöitsijäkin kiertää ladallaan :)

      • Anonyymi

        Sinut on nähty joten jatka matkaasi vain


    • Anonyymi

      Aloittajalle sanoisin, että et ole ainoa, jota kohdellaan kaltoin.
      Kiltit, vaarattomat kiusata, otetaan silmätikuiksi, kun itse ollaan tyytymättömiä itseensä ja kohdistetaan se toisiin voidakseen paremmin. Kiltit ja hyvää, moraalista elämää viettävät, eivät kosta ja heidän paha mieltään on kiva seurata ja tuntea oma valtansa heidän ylitseen. Se on pelkäävien, heikkojen ihmisten tapa toimia.

      Meidän tulee kaikkien pyrkiä tekemään parhaamme ja pitämään itseämme parhaana ystävänämme, siten, että kun joku kohtelee meitä väärin, niin puolustamme itseämme ja osoitamme itseämme kohtaan arvostusta. Ei sanomalla sitä toiselle, vaan hiljaa mielessämme. Jos puhumme, niin annamme vain vettä myllyyn toiselle ja enemmän pilkan aiheita. Toimit hyvin kun vetäydyt pois ja pyit tekemään hyvää jollekin. Samalla parannamme myös omia sisäisiä haavoja.
      Mitä sairaaloihin ja lääkäreihin tulee, niin olen joutunut saman kohtelun alaiseksi kuin sinäkin. Kun menee murretun käden kanssa akuuttiin ja siellä odottaa aamusta iltaan ja lähetetään taksilla kotiin ja vasta seuraavana päivänä aletaan hoitaa ja irrottamaan ilman puudutusta väärin yhdistyneitä luita, niin se pisti sairaanhoitajan kyynelehtimään, että se on kidutusta. Sain käteeni 8 naulaa ja ison levyn kiinnittämään kättäni käsivarteen. särkee joka päivä varsinkin kylmällä. Lääkäreillä tuntuu olevan halu hoitaa väärin juuri toisten käsiä, kun tietävät niiden tärkeyden kaikessa. Olen operoitu ja nukutettu 6 kertaa, joten kuulun niihin heikkoihin ja halveksittaviin.
      3 kertaa kasvi poistettu ja käsien, jalkojen murtumisia vahvojen särkylääkkeiden heikennettyä luusto.
      Sitä on onnellinen, kun saa olla yksin pois toisten silmistä kiusattavana olemasta. Sitä on oltava psyykkisesti vahva tai saa kiusaajat niskaansa tuen sijasta.
      Toivon aloittajalle viisautta, voimia jatkaa hyvää elämäänsä.
      Kaikkea hyvää hänelle ja hänen lapsilleen.
      Itse en olisi kestänyt ilman uskoa Jumalaan ja Jeesukseen, mutta ne suhteet on jokaisen itse ensin otettava aloitus rukoilemalla ja saatava vastaus, joten en puutu aloittajan ja Jumalan suhteeseen enempää.
      Tiedän vain, että se on minulle lohdun, voiman ja viisauden lähde.

      • Anonyymi

        Kiitos kauniista sanoista heti alkuun 🤗

        Olen surullinen ja pahoillani että sinulle on käynyt noin. Se on väärin 💔 Toivon sinulle parempaa noiden sun vaivojen kanssa, ymmärrän mitä se on 💔 Mä tahdon jotenkin luottaa siihen et jossain vaiheessa se hyvä tulee kaiken pahan jälkeen 🍀 Toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivon ettet jää yksin niiden sun vaivojen kanssa, ne ei sinua huononna ja sinä et ole niitä itsellesi tahtonut. Voisinpa jotenkin helpottaa sinun oloa ❤️

        Minusta sinulla on hyvä sydän, vaikka sinulla on vaikeaa niin tahdot silti hyvää toisille sekä puhut kauniisti ❤️ Se on erityinen lahja, ehkä kaikista vahvimmat näyttää muille ehkä heikoilta mutta ovatkin niitä joilla on aivan erityistä vahvuutta ja hyvyyttä ❤️

        Kaikkea hyvää ja kiitos sanoistasi 🤗🌻


    • Anonyymi

      Suomessa ei millään viranomaisella ole mitään mikroaaltoaseita. Aloittaja on sekopää.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Syytä lopetaa saman aikaan kaljan tai viinin juominen jos syö rauhoittavia lääketä.Hyvä myös itsensä ja ympäristönsä takia lopettaa tupakointi.Tupakka ei laihduta.Näethän sen kehostasi. Aivot ja keho alkaa liikunalla kyllä voimaan hyvin ja liika huoli omasta turvalisuudestaa loppu.Pystyy elämään hyvin turvalisessa Suomessa ja kaikki ei pakkannu pään sisälle. luuloilla,kuvitelmilla.

      • Anonyymi

        Puhut itsestäsi haluten jatkaa tupakoimista ja viinin juontiasi kärsimättä seurauksista. Kateus kuultaa katkerasta toisen syyllistämisestä omista heikkouksistasi.


    • Anonyymi

      Suomeen ja Ruotsiin tuotu pakolaisina se vähä-älyinen sakki, josta ei ollut mitään hyötyä lähtömaassaan 😭😭😭😭

      Muuta ne ei osaa kuin kokoontua ja riehua.

    • Anonyymi

      Kultasydän Aurinkoinen,
      luettuani kokemuksiasi haluaisin kopioida 10 käskyä toisten kohtelusta; ovat auttaneet minua sosiaalisessa karikossa.

      Näin haluan sinun kohtelevan minua:
      1. Että kohtelet minua kohteliaasti ja arvostat minua.
      2. Että välität minusta.
      3. Että olet avoin ja rehellinen minulle.
      4. Että kuuntelet mielipiteitäni.
      5. Että osoitat avuliaisuutta tarvittaessa.
      6. Että sallit myös minulla olevan puutteita.
      7. Että pidät lupauksesi minulle.
      8. Että sinulla on sosiaalista seurustelua kanssani.
      9. Että tervehdit kohdattaessa.
      10. Että annat minulle tarvisemani informaation.

      On pidettävä tätä käsillä, kun tapaan nyrjähdellä eri kohdissa itse.

    • Anonyymi

      Masennuksessa ollessani eräs lääkäri antoi minulle tämän ja
      lukuisia kirjoja luettavaksi -lääkereseptin sijaan. :-)

      Jos olet köyhä: tee työtä.
      Jos olet rikas: tee työtä.
      Jos olet epäoikeudenmukaisesti kohdeltu: tee työtä.
      Jos olet onnellinen: tee työtä - työttömyys herättää epäilyjä.
      Jos olet surun ja huolien raskauttama: tee työtä.
      Jos olet pettynyt rakastamiisi henkilöihin: tee työtä.
      Jos koet haasteita, vastuksia: tee työtä.
      Jos usko ja järkevyys ei riitä: tee työtä.
      Jos unelmasi murskataan: tee työtä.
      Tee työtä kuin se koskisi elämääsi - sillä se koskee.
      Mitä tahansa sinulta puuttuu: tee työtä.
      Työskentele päättäväisesti, sillä työ on parhaita lääkkeitä.
      Työ parantaa ja eheyttää sielun ja ruumiin tuskan.

      Kun kuulin isoäidiltä Raamatun kertomuksen, miten Jumala kirosi maan Eedenin paratiisin ulkopuolella, niin että ihmiset saivat työskennellä otsa hiessä, niin pidin sitä kirouksena.
      1Mooses :17-19
      Mutta ellei Aadamilla olisi ollut fyysisen työn parantavaa vaikutusta, niin miten paljon raskaammaksi ja moraalisesti rappeuttavaksi hänen elämänsä olisi muodostunut!?
      Miten vapaa-ajan peleihin ja viihdytykseen kuluttaminen vaikuttaa perillisiin? Lapsetkin tarvitsevat vastuuta kehittyäkseen ja kiitosta hyvästä työstä ja lämpimän käden ystävällistä oikaisua tarvittaessa.
      Sitä saivat Aadamin pojatkin Taivaan Isältään ja elämän Antajaltaan!

      • Anonyymi

        Kultasydän Aurinkoinen!
        Oli hyvä, että tulit tänne tuulettamaan ajatuksiasi, sillä muillakin on vastaavia kokemuksia ja täällä on monia käytännön neuvoja.

        Eikö tunnukin hyvältä lukea eri persoonallisuuksien halua rohkaista ja
        lohduttaa mielipahassa olevaa kanssaihmistä!
        Ilman sinun aloitustasi nämä Päivänsäteet eivät olisi tulleet valaisemaan monen muunkin kivikkoista elämänpolkua!
        Miten paljon myötätuntoisia samarialaisia löytyykään pehmentävän öljyn ja antiseptisen viinin kanssa parantamaan sielun ruhjeita!
        Hyviä, viisaita ihmisiä!


    • Anonyymi

      Ollaan oltu nykyiseni kanssa kimpassa en sano kuinka monta vuotta, mutta kymmenistä vuosista on kyse. Kun tavattiin oli sama tilanne häntä kohtaan päällä, kuin mikä on aloittajalla nyt. ATK tekniikkaa tuntevana sain karsittua paljon vakoiluohjelmia pois hänen laitteistaan, hommasin hänelle kokonaan uudet puhelimet, liittymät, tietokoneet, ja internet yhteydet.
      Sain karsittua kaikki häiriöt pois. Lisänä asensin F-Securen paketit, ja ennen sitä oli Nortonit. En siis mainosta ketään, vaan tein mitä koin tarpeelliseksi.
      Noin kahden vuoden sisällä katosi kaikki omituinen seuranta kun tehtiin totaalinen täysremontti konekannalle, verkkoyhteyksille, ja puhelimille.
      Olen edelleen tietoinen että puhelimemme kuuntelevat meitä koko ajan mikrofonien kautta, vaikka linja ei olisi auki.
      Jos jollakulla on jotain liikesalaisuuksia puhuttavana, suosittelen jättämään puhelimen eri huoneeseen, ovi kiinni, ja puhumiset huoneessa jossa ei ole tietokoneita, tabletteja tai puhelimia. Ei mitään älylaitteita.

      • Anonyymi

        Lisään vielä joillekkin jotka saattavat pitää itseäni "salaliitto" tms.
        Voitte kokeilla puhua puhelintenne läsnollessa vaikkapa auton ostamisesta ja että olette ostamassa nimenomaisesti vaikkapa SKODAA. (Tai jotain muuta merkkiä jota ette ole edes todellisuudessa ajatelleet ostavanne.
        Kun seuraavan kerran menette koneellenne, esim Facebookiin tms, tulette huomaamaan kuinka saatte SKODA mainontaa koko ajan.
        Puhelimemme kuuntelevat meitä koko ajan. Tämä on fakta. Virran katkaisu ei muuta asiaa.
        Eikä muuta akun irroittaminenkaan. Kondensaattorit varaavat sen verran virtaa että mikrofoni kuuntelee vaikka akku olisi irti.
        Ainoa keino puhua yksityisesti on jättää puhelin kokonaan eri paikkaan.


    • Anonyymi

      Kiitos tästä arvokkaasta käytännön tiedosta!
      Siitä on varmasti monille apua.

      • Anonyymi

        Minuako kiittelit, joka kehotin jättämään älylaitteet eri tiloihin kuin missä keskustellaan. Koskee kaikkia ATK laitteita, ei vain puhelimia. Myös ÄLYtelevisiot ja kaikki on oltava poissa siitä tilasta jossa halutaan puhua yksityisesti.
        Eipä kestä kiitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuako kiittelit, joka kehotin jättämään älylaitteet eri tiloihin kuin missä keskustellaan. Koskee kaikkia ATK laitteita, ei vain puhelimia. Myös ÄLYtelevisiot ja kaikki on oltava poissa siitä tilasta jossa halutaan puhua yksityisesti.
        Eipä kestä kiitellä.

        Kyllä vain sinua tulee kiitellä tietojesi jaosta tavalla,
        joka huokuu ystävällisyyttä ja halua auttaa toisia!
        Elämästä tulee niin paljon turvallisempaa ja helpompaa
        sinunlaistesi lähimmäisten kanssa. :-)

        Vaikka en kuulu mihinkään Karhukoplaan, niin
        on asioita, joita haluaa pitää yksityisinä.
        Ajattelin pitää yhden huoneen vapaana tekniikan juorukelloista.
        Nyt olen siroittanut niitä kaikkialle.
        Monelle on kännykkä kasvanut käsivarren jatkeeksi.
        Tuskallinen leikkaus, kun siitä joutuu hellittämään. LOL


    • Anonyymi

      Suomessa ei ole turvassa kukaan niin kauan, kun hallinto antaa lestadiolais "mafian" jyllätä rauhassa maalittamassa ihmisiä ja asumuksiaan.
      Ikäihmiset tulilinjalla tänä päivänä.

    • Anonyymi

      Olisi kivaa tietää, miten aloittajalla menee nyt, kun
      saamme lisää valoa alkavana helmikuuna?
      Auringon valo ja lämpö vaikuttavat mielialaani.
      Toivon aloittajalle ja muillekin vastaavassa tilanteessa
      ponnisteleville kaikkea hyvää alkavassa keväässä.

    • Anonyymi

      Polpon pinokkion typerä provo. Hei vatipää etkö parempaan pysty? ota taas kuppi kahvia hieraise pieniä muniasi ehkä pienet älynystyräsi kehittää jatkossa parempia provoja

      • Anonyymi

        siis mikä viesteistä on typerä provo?

        Tuo edellinen viesti kolahti ihan kohdalle minun tapauksessa. Olen rankan ja pitkän vainon takia ihan finaalissa, en pelkästään rasittunut, traumatisoitunut fyysisesti ja psyykkisesti, vaan myös KULUNUT.

        Eilen aamulla kävin eräällä aukealla paikalla. Valkoista lunta,huurteisia puita ja niiden takaa auringonnousu. Otin valokuvia. Olin ihan huumaantunut valoisuudesta. Pieni elämänkipinä toi energiaa. Iltapäivällä nautin lämmöstä ja tyynesta säästä. - Ei oikein ole enää muuta jäljellä kuin luonto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mikä viesteistä on typerä provo?

        Tuo edellinen viesti kolahti ihan kohdalle minun tapauksessa. Olen rankan ja pitkän vainon takia ihan finaalissa, en pelkästään rasittunut, traumatisoitunut fyysisesti ja psyykkisesti, vaan myös KULUNUT.

        Eilen aamulla kävin eräällä aukealla paikalla. Valkoista lunta,huurteisia puita ja niiden takaa auringonnousu. Otin valokuvia. Olin ihan huumaantunut valoisuudesta. Pieni elämänkipinä toi energiaa. Iltapäivällä nautin lämmöstä ja tyynesta säästä. - Ei oikein ole enää muuta jäljellä kuin luonto.

        Ja kaikenlaista luonnossa liikkumista stalkkerit estävät ja häiritsevät senkun kerkiävät. Tuo edellisessä viestissä kerrottu onnistui, kun tein sen yllättäen. Kameraani kytätään, Sieltä oli jo nähty, missä olen kuvat ottanut ja koska. - Tänä aamuna kävin katsomassa, olisko vielä lumista maisemaa. Stalkkeri tuli kiireen vilkkaa perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikenlaista luonnossa liikkumista stalkkerit estävät ja häiritsevät senkun kerkiävät. Tuo edellisessä viestissä kerrottu onnistui, kun tein sen yllättäen. Kameraani kytätään, Sieltä oli jo nähty, missä olen kuvat ottanut ja koska. - Tänä aamuna kävin katsomassa, olisko vielä lumista maisemaa. Stalkkeri tuli kiireen vilkkaa perässä.

        Ainoa keino on uskoa Jeesukseen ja rukoilla apua-

        ja tuhota kaikki?

        Lohtuna tieto että meitä vainon kohde-henkilöitä on monia.

        Joukkovainottujen ry ehkä voi jos ei muuta niin antaa tietoa asiasta.


    • Anonyymi

      Kun pystyisi elämään niin, ettei tarvitsisi olla kenenkään kanssa tekemisissä kuin pakollisten asioiden takia.
      Mutta pikkupaikkakunta, kaikki tuntee, hoitovirhe, lääkärit, kanta-ohjelma (se on muuten vaarallinen) työpaikka, siellä tunnetaan ja tiedetään missä asuu j.n.e.
      Ainakin jos voisi olla menemättä lääkäriin, pelastuisi monelta vainolta.
      Karmea tilanne tällä aloittajalla.
      Pitäisi melkein saada uusi henkilöllisyys ja uusi paikkakunta mihin menisi ja aloittaisi.
      Onko meidän pelastuksemme kohta se, että haemme suomesta turvapaikkaa ja sanomme ettei papereita ole, ja olemme tulleet tuolta kaukaa, Ukrainan pakolaisensa voisi esiintyä, he ovat samannäköisiä.
      Paras kuitenkin opetella muutama sana sitä kieltä.

    • Anonyymi

      Turvakielto vaan päälle ja youtubesta saa hyviä targeted individual scattereitä ja laitteiden vaihtoa ja nollausta tasaisin väliajoin.Luojan apua sinulle.

      • Anonyymi

        Larvrdovt

        FURG


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Larvrdovt

        FURG

        eiku

        - FORG


    • Anonyymi

      Tällänen copy paste löytyi netistä. Tietää mistä puhuu.

      Most likely, you’ve directly, or inadvertently, stepped on someone’s feet. You pose a threat to them; either by knowing too much, or they are afraid you could/would say too much. A Targeted Individual is treated worse than a criminal. Even tho’ you didn’t do anything illegal, wrong, etc., it doesn’t matter if the psychopath you’ve somehow offended has deep pockets. Learn to ignore, & live your best life. Stay focused on things you enjoy.

      • Anonyymi

        SUOM:
        - oot uhka jollekin. joko tiedät liikaa ja ne pelkää että puhut.
        Kohdehenkilöä kohdellaan pahemmin kuin rikollisia- vaikka et ole tehnyt mitään rikollista tai väärää... se ei vaikuta koska luonnevikaisella jolle olet uhka , on paljon varaa.
        OPI OLEMAAN VÄLITTÄMÄTTÄ ja elä niin hyvin kuin voit. Keskity asioihin joista nautit.


    • Anonyymi

      totta-

      jeesuksen taivas on vain 0,0000000000000000000000000000000000001 mm päässä koko ajan- mutta satanisti estää sen olemassaolon tuntemisen maailma-rahavalta uskonnollaan?

      TOTTA-

      tuota joukkovainoa tapajhtuu koko ajan- ja rahaa niillä on- kansalle ei rahaa- mutta niille riittää vaikka miljardeja...

      NYT kokoomuksella jo avoimesti satanisti eduskuntaan valittu örvelö,,,

    • Anonyymi

      Muuta äkkiä pois niinkauan kun sinua ei ole vielä viety laitokseen.

    • Anonyymi

      poliittinen vaino vai mind-control uhri kohteena?

    • Anonyymi

      apua, eihän tätä jaksa lukea

    • Anonyymi

      Tekijä Robin Lardot/KRP.

    • Anonyymi

      SUOMI24 NATSIT SIIVOA OTISKOITA ELI ESTÄÄ TOTUUDET

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe